Jump to content

A4 - B5 - избор (4х4 или само предно)


Recommended Posts

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11446489818005206&slink=bzjbgz- тази е примамлива, май

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11451581136826127&slink=bzjbgz- куатро

 

http://www.cars.bg/c1304159

 

http://www.cars.bg/c1451208- пак куатро

 

Повече имам желание за куатро, защото само куатро ми остана да пробвам и сигурно ще си остана на него, ако го взема, но пък нямам и нищо против за предното, наясно съм с подръжката на А4-ките и особеностите на куатрото.

На тези съм се загледал, изглеждат ми прилични, бюджет, около 4500 лева (за куатро си е рисковано за тези пари май) ,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 84
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Бюджетът не е малък за В5. Може да се вземе прилична кола. Quatro по избор. Според мен търси 1.8Т с двигател AWT. Това е най-добрия двигател от 1.8Т в моделната гама А4 В5/В6/В7.  Търся в момента донор да му взема горивната рейка и цялата система за обратното гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си?

Качвай се на една преднячка и после на едно 4х4 и няма да объркаш ,че истината е 4х4.

Докато има сняг и лед навън.

Лесно е да се кара предно и задно на пресен и пухкав сняг ,ама с тоя пороен дъжд сега ,кишата и леда се вижда за какво става дума.

Един път да ти трябва ,ама да го имаш.

Отделно окачването на 4х4 отзад е много по-добре като возия и стабилност,спрямо тая "пейка" служеща за заден мост при предното.

Че какво му е рисковани на един торсен за 4500лв

Гледай турбо,ДВГ като цяло да са ОК

Има много коли с торсен и над 400-500-600коня и не съм чул да има ядове,та не знам какво е притеснителното в "поддръжката" на 4х4 Хах

Първата обява ,не бих си причинил 1.8 125кс на предно

Втората я коментирахме тия дни в другите теми

Лично аз - третия поройник от кЮстендил не бих го гледал

Номер четири също

Фаровете са за смяна или рециклаж,който е безсмислен.Липсват 4те лайсни на вратите и такива втора ръка се намират трудно,щото много ги търсят.

Но всеки си има предпочитания.

Отиваш ,качваш се,караш,диагностика,сервиз и ще се види.

Но все пак говорим за 20г туч,който си иска скъпа за годините поддръжка,така че се гледа основно.

Втората има читави гуми два комплекта,куатро е ,фаровете са от фейс,има и ги,регистрирана е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за куатрото! Просто няма база за сравнение, само мазохист не би купил с него. Тва за поддръжката и разхода му са митове ....

 

пък и друго си е да шариш с 90-100 км/ч по заснежен/кишав/много мокър път, докато всички преднячки са зациклили в едната лента с 40-тина км/ч, стиснали здраво волана, защото са на ръба да започнат неконтролируемо поднасяне :)

 

Б5 с куатро и 1.8Т е просто невероятно готин автомобил! Пъргав, комфортен, стабиУен ... просто няма какво повече да желаеш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за Quattro-то. Единствен недостатък е, че трябва да се кара с 4 еднакви гуми. Но в нормална държава и нормални възгледи на хората бихме карали винаги с 4 еднакви и хубави гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този въпрос е уместен ако ще я взимаш от магазина.Купи каквото намериш в добро състояние и задължително вземи някой който е наясно с дадената модификация защото като гледам какви 20 годишни коли гледаш за една шапка пари се плаша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да прежалваш предно или 4х4 на база състояние, то тогава купи някаква друга марка направо щото има по-запазен екземпляр. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия б5-ци са под път и над път, да не можеш да намериш свястно 4х4... Да не би да изникват някъде читави само преднячки? То даже на 20 година и по двете ще се дават пари, не си струва да се жертва нещо толкова голямо заради предполагаемо по-добро първоначално състояние, защото така или иначе може да си остане само предполагаемо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата по-горе е прав. От всички избрани от теб, нито една не става. Още на снимки не може да те грабне, камо ли да отидеш на място да я гледаш. Продължавай да търсиш.... но важното е да знаеш какво искаш...! Коли бол...!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за куатрото! Просто няма база за сравнение, само мазохист не би купил с него. Тва за поддръжката и разхода му са митове ....

 

пък и друго си е да шариш с 90-100 км/ч по заснежен/кишав/много мокър път, докато всички преднячки са зациклили в едната лента с 40-тина км/ч, стиснали здраво волана, защото са на ръба да започнат неконтролируемо поднасяне :)

 

Б5 с куатро и 1.8Т е просто невероятно готин автомобил! Пъргав, комфортен, стабиУен ... просто няма какво повече да желаеш  ;)

 

Поддръжката му не е кой знае какво, едно смотано масло от време на време и малко повечко тампони на задния мост. Разхода си го има по-голям с около 1/100. Има момента че заради по-доброто сцепление обаче натоварва съединителя, преднячката просто ще върти гуми здраво... :hilezh:

 

А това за зациклилите не го казвай толково убедено защото аз лично на предно гледам няма по-бързи от мен по околомръсното по неизчистената лява лента. Но това се дължи на чиста проба глупост защото и 8х8 да е първата навята пряспа която не я видиш ще те прати като пумпал из лентите. Ти доскоро за ГИ не беше чувал та да определяш хората каращи по-бавно от теб за зациклили щото видиш ли били с един задвижващ мост. Да не говорим че доброто тръгване лош номер може да ти изиграе при спирането. Добре че е форума да ти е по-евтино возенето.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тези съм се загледал, изглеждат ми прилични, бюджет, около 4500 лева (за куатро си е рисковано за тези пари май) ,

 

Наблегни по-добре на това, да намериш фейслифтова кола. До 5000лв трябва да излезе и някое куатро, ако много държиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много трудно почти невъзможно.Почти половин година си търсих, но много трудно излизат читави за тия пари + куатро. Сега малко съжалявам, че не си взех куатро, но сигурно като се пооправи времето ще ми мине :D Като се има и в предвид първоначалното обслужване, което на мен ми стъпи на 760лв бюджета е малък. Може би B5 97-98 по може да се вмести.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес покарах около 10-тина километра едно 1.8Т куатро и разбрах, че това ще да е моята кола ! :hilezh::flehan:

Сега остава, чакане за някоя оферта, че в момента няма читави екземпляри, а и бюджета за куатро се оказва малък !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да знаеш,че с двойното ще се вдигне разхода на 100 км.,голямата работа-2 лева. :flehan:

Ще намериш кола,няма да се отказваш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поддръжката му не е кой знае какво, едно смотано масло от време на време и малко повечко тампони на задния мост. Разхода си го има по-голям с около 1/100. Има момента че заради по-доброто сцепление обаче натоварва съединителя, преднячката просто ще върти гуми здраво... :hilezh:

 

А това за зациклилите не го казвай толково убедено защото аз лично на предно гледам няма по-бързи от мен по околомръсното по неизчистената лява лента. Но това се дължи на чиста проба глупост защото и 8х8 да е първата навята пряспа която не я видиш ще те прати като пумпал из лентите. Ти доскоро за ГИ не беше чувал та да определяш хората каращи по-бавно от теб за зациклили щото видиш ли били с един задвижващ мост. Да не говорим че доброто тръгване лош номер може да ти изиграе при спирането. Добре че е форума да ти е по-евтино возенето.....

 

добро усещане за адреналин си получил :P Кола с 4х4 и ESP и през 3 преспи да мине, от кал, лед и сняг (с чист гумиран асфалт по между им) ако се движи направо няма да мръдне от пътя .... (за тва можеш да шариш спокойно по лентите, дори да има коловози, което с предно е самоубийство) Но иначе си прав 4х4 има огромен минус - след като тръгне трябва да се спира, където всички сме равни ;)

 

а за тва ГИ от 2000 км си карам на бензин ... просто хич не върви правилно колата на газ! Купих си даже кабел и ще пощракам по настройките тия дни, щото на газ върви или като нормален 4 цилиндров астматик (мудно и бавно) или като насран дизел (подскача при подаване на газ, създавайки дискомфорт!). Направо ми се реве, ако не беше 2.5 пъти по-евтино отдавна да съм го махнал. Ще си помисля още малко и сигурно ще го махна деба ....

Редактирано от HannoSLM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега къде точно включи в сметката ESP-то? Щото такова при Б5 има само във фейсовите и то след 2000-то лето. Моята е фейс и няма ESP. Защото и при предно ESP-то помага не толкова колкото при 4х4 но си личи че го има. А бюджета на писалия темата е далеч от фейсово куатро с ESP в някакво нормално състояние, пък и да останат пари и нещо като измяука (а то задължително нещо се троши на момента).

Кажи при кой я монтира тая газова да не ходиме там, защото един допотопен асматик щом не могат да нагласят (това при условие че мотора е в някаква прилична кондиция) мани беги.........

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега къде точно включи в сметката ESP-то? Щото такова при Б5 има само във фейсовите и то след 2000-то лето. Моята е фейс и няма ESP. Защото и при предно ESP-то помага не толкова колкото при 4х4 но си личи че го има. А бюджета на писалия темата е далеч от фейсово куатро с ESP в някакво нормално състояние, пък и да останат пари и нещо като измяука (а то задължително нещо се троши на момента).

 

Кажи при кой я монтира тая газова да не ходиме там, защото един допотопен асматик щом не могат да нагласят (това при условие че мотора е в някаква прилична кондиция) мани беги.........

 

в ланди ренцо на ботевградско, но не са виновни те .... просто двете горива са много различни (октани, калории и пр) и явно няма как да върви колата по един и същи начин :(

 

а ти какво казваш за смяна на масло на куатрото? Това като обслужване ли трябва да се прави и на колко км?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държиш ли на някакви предпочитания седан или авант, фейслифт или не ?!

Честно да ти кажа, аватн повече ме влече, пък и се намират по-лесно и разбирасе, че искам фейслифт, но паричките не стигат за него :unsure:

П.С. - как е возията в сравнение с една 124-ка (предишната ми кола беше такава), то беше, като параход тва чудо? :hilezh: :hilezh: Харесвам автомобил, който да вози добре .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парахода плува.... няма усещане за път. Аудито е комфорт плюс усещане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Б5, та даже преди фейса, защото няма да му стигнат парите, го пращаш на Б6-ца........ която ще му излезне 10 бонбона реално......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...