sunman Публикувано 5 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11446489818005206&slink=bzjbgz- тази е примамлива, май http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11451581136826127&slink=bzjbgz- куатро http://www.cars.bg/c1304159 http://www.cars.bg/c1451208- пак куатро Повече имам желание за куатро, защото само куатро ми остана да пробвам и сигурно ще си остана на него, ако го взема, но пък нямам и нищо против за предното, наясно съм с подръжката на А4-ките и особеностите на куатрото.На тези съм се загледал, изглеждат ми прилични, бюджет, около 4500 лева (за куатро си е рисковано за тези пари май) , Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 Бюджетът не е малък за В5. Може да се вземе прилична кола. Quatro по избор. Според мен търси 1.8Т с двигател AWT. Това е най-добрия двигател от 1.8Т в моделната гама А4 В5/В6/В7. Търся в момента донор да му взема горивната рейка и цялата система за обратното гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
black_r32 Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=179351На скоро се питаше за ауди б5 това е темата може да ти помогне! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 Ако не си?Качвай се на една преднячка и после на едно 4х4 и няма да объркаш ,че истината е 4х4.Докато има сняг и лед навън.Лесно е да се кара предно и задно на пресен и пухкав сняг ,ама с тоя пороен дъжд сега ,кишата и леда се вижда за какво става дума.Един път да ти трябва ,ама да го имаш.Отделно окачването на 4х4 отзад е много по-добре като возия и стабилност,спрямо тая "пейка" служеща за заден мост при предното.Че какво му е рисковани на един торсен за 4500лвГледай турбо,ДВГ като цяло да са ОКИма много коли с торсен и над 400-500-600коня и не съм чул да има ядове,та не знам какво е притеснителното в "поддръжката" на 4х4 ХахПървата обява ,не бих си причинил 1.8 125кс на предноВтората я коментирахме тия дни в другите темиЛично аз - третия поройник от кЮстендил не бих го гледалНомер четири същоФаровете са за смяна или рециклаж,който е безсмислен.Липсват 4те лайсни на вратите и такива втора ръка се намират трудно,щото много ги търсят.Но всеки си има предпочитания.Отиваш ,качваш се,караш,диагностика,сервиз и ще се види.Но все пак говорим за 20г туч,който си иска скъпа за годините поддръжка,така че се гледа основно.Втората има читави гуми два комплекта,куатро е ,фаровете са от фейс,има и ги,регистрирана е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 +1 за куатрото! Просто няма база за сравнение, само мазохист не би купил с него. Тва за поддръжката и разхода му са митове .... пък и друго си е да шариш с 90-100 км/ч по заснежен/кишав/много мокър път, докато всички преднячки са зациклили в едната лента с 40-тина км/ч, стиснали здраво волана, защото са на ръба да започнат неконтролируемо поднасяне Б5 с куатро и 1.8Т е просто невероятно готин автомобил! Пъргав, комфортен, стабиУен ... просто няма какво повече да желаеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 +1 за Quattro-то. Единствен недостатък е, че трябва да се кара с 4 еднакви гуми. Но в нормална държава и нормални възгледи на хората бихме карали винаги с 4 еднакви и хубави гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 Този въпрос е уместен ако ще я взимаш от магазина.Купи каквото намериш в добро състояние и задължително вземи някой който е наясно с дадената модификация защото като гледам какви 20 годишни коли гледаш за една шапка пари се плаша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 Няма как да прежалваш предно или 4х4 на база състояние, то тогава купи някаква друга марка направо щото има по-запазен екземпляр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 Различни хора различни разбирания.Никога не бих взел някоя яма за пари само защото е 4х4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 Тия б5-ци са под път и над път, да не можеш да намериш свястно 4х4... Да не би да изникват някъде читави само преднячки? То даже на 20 година и по двете ще се дават пари, не си струва да се жертва нещо толкова голямо заради предполагаемо по-добро първоначално състояние, защото така или иначе може да си остане само предполагаемо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaHkoB Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 Колегата по-горе е прав. От всички избрани от теб, нито една не става. Още на снимки не може да те грабне, камо ли да отидеш на място да я гледаш. Продължавай да търсиш.... но важното е да знаеш какво искаш...! Коли бол...! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 +1 за куатрото! Просто няма база за сравнение, само мазохист не би купил с него. Тва за поддръжката и разхода му са митове .... пък и друго си е да шариш с 90-100 км/ч по заснежен/кишав/много мокър път, докато всички преднячки са зациклили в едната лента с 40-тина км/ч, стиснали здраво волана, защото са на ръба да започнат неконтролируемо поднасяне Б5 с куатро и 1.8Т е просто невероятно готин автомобил! Пъргав, комфортен, стабиУен ... просто няма какво повече да желаеш Поддръжката му не е кой знае какво, едно смотано масло от време на време и малко повечко тампони на задния мост. Разхода си го има по-голям с около 1/100. Има момента че заради по-доброто сцепление обаче натоварва съединителя, преднячката просто ще върти гуми здраво... А това за зациклилите не го казвай толково убедено защото аз лично на предно гледам няма по-бързи от мен по околомръсното по неизчистената лява лента. Но това се дължи на чиста проба глупост защото и 8х8 да е първата навята пряспа която не я видиш ще те прати като пумпал из лентите. Ти доскоро за ГИ не беше чувал та да определяш хората каращи по-бавно от теб за зациклили щото видиш ли били с един задвижващ мост. Да не говорим че доброто тръгване лош номер може да ти изиграе при спирането. Добре че е форума да ти е по-евтино возенето..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 Разхода си го има по-голям с около 1/100. .....Реално разхода на гориво е по-голям.Но Quattro-то без съмнение е полезна екстра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 На тези съм се загледал, изглеждат ми прилични, бюджет, около 4500 лева (за куатро си е рисковано за тези пари май) , Наблегни по-добре на това, да намериш фейслифтова кола. До 5000лв трябва да излезе и някое куатро, ако много държиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Torresit0 Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 (Редактирано) Много трудно почти невъзможно.Почти половин година си търсих, но много трудно излизат читави за тия пари + куатро. Сега малко съжалявам, че не си взех куатро, но сигурно като се пооправи времето ще ми мине Като се има и в предвид първоначалното обслужване, което на мен ми стъпи на 760лв бюджета е малък. Може би B5 97-98 по може да се вмести. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 6 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunman Публикувано 6 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 Днес покарах около 10-тина километра едно 1.8Т куатро и разбрах, че това ще да е моята кола ! Сега остава, чакане за някоя оферта, че в момента няма читави екземпляри, а и бюджета за куатро се оказва малък ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 Да знаеш,че с двойното ще се вдигне разхода на 100 км.,голямата работа-2 лева. Ще намериш кола,няма да се отказваш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Torresit0 Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 Държиш ли на някакви предпочитания седан или авант, фейслифт или не ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 (Редактирано) Поддръжката му не е кой знае какво, едно смотано масло от време на време и малко повечко тампони на задния мост. Разхода си го има по-голям с около 1/100. Има момента че заради по-доброто сцепление обаче натоварва съединителя, преднячката просто ще върти гуми здраво... А това за зациклилите не го казвай толково убедено защото аз лично на предно гледам няма по-бързи от мен по околомръсното по неизчистената лява лента. Но това се дължи на чиста проба глупост защото и 8х8 да е първата навята пряспа която не я видиш ще те прати като пумпал из лентите. Ти доскоро за ГИ не беше чувал та да определяш хората каращи по-бавно от теб за зациклили щото видиш ли били с един задвижващ мост. Да не говорим че доброто тръгване лош номер може да ти изиграе при спирането. Добре че е форума да ти е по-евтино возенето..... добро усещане за адреналин си получил Кола с 4х4 и ESP и през 3 преспи да мине, от кал, лед и сняг (с чист гумиран асфалт по между им) ако се движи направо няма да мръдне от пътя .... (за тва можеш да шариш спокойно по лентите, дори да има коловози, което с предно е самоубийство) Но иначе си прав 4х4 има огромен минус - след като тръгне трябва да се спира, където всички сме равни а за тва ГИ от 2000 км си карам на бензин ... просто хич не върви правилно колата на газ! Купих си даже кабел и ще пощракам по настройките тия дни, щото на газ върви или като нормален 4 цилиндров астматик (мудно и бавно) или като насран дизел (подскача при подаване на газ, създавайки дискомфорт!). Направо ми се реве, ако не беше 2.5 пъти по-евтино отдавна да съм го махнал. Ще си помисля още малко и сигурно ще го махна деба .... Редактирано 7 Януари 2016 от HannoSLM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 (Редактирано) Чакай сега къде точно включи в сметката ESP-то? Щото такова при Б5 има само във фейсовите и то след 2000-то лето. Моята е фейс и няма ESP. Защото и при предно ESP-то помага не толкова колкото при 4х4 но си личи че го има. А бюджета на писалия темата е далеч от фейсово куатро с ESP в някакво нормално състояние, пък и да останат пари и нещо като измяука (а то задължително нещо се троши на момента).Кажи при кой я монтира тая газова да не ходиме там, защото един допотопен асматик щом не могат да нагласят (това при условие че мотора е в някаква прилична кондиция) мани беги......... Цитиране на предходно мнение! Редактирано 7 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Чакай сега къде точно включи в сметката ESP-то? Щото такова при Б5 има само във фейсовите и то след 2000-то лето. Моята е фейс и няма ESP. Защото и при предно ESP-то помага не толкова колкото при 4х4 но си личи че го има. А бюджета на писалия темата е далеч от фейсово куатро с ESP в някакво нормално състояние, пък и да останат пари и нещо като измяука (а то задължително нещо се троши на момента). Кажи при кой я монтира тая газова да не ходиме там, защото един допотопен асматик щом не могат да нагласят (това при условие че мотора е в някаква прилична кондиция) мани беги......... в ланди ренцо на ботевградско, но не са виновни те .... просто двете горива са много различни (октани, калории и пр) и явно няма как да върви колата по един и същи начин а ти какво казваш за смяна на масло на куатрото? Това като обслужване ли трябва да се прави и на колко км? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunman Публикувано 7 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Държиш ли на някакви предпочитания седан или авант, фейслифт или не ?!Честно да ти кажа, аватн повече ме влече, пък и се намират по-лесно и разбирасе, че искам фейслифт, но паричките не стигат за него П.С. - как е возията в сравнение с една 124-ка (предишната ми кола беше такава), то беше, като параход тва чудо? :hilezh: Харесвам автомобил, който да вози добре . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Парахода плува.... няма усещане за път. Аудито е комфорт плюс усещане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaHkoB Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Ето една щар пощар, даже и 6 скорости! Малко е над твоите възможности от към пари, но си струва да се види ! http://www.cars.bg/c1402877 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 От Б5, та даже преди фейса, защото няма да му стигнат парите, го пращаш на Б6-ца........ която ще му излезне 10 бонбона реално...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts