Jump to content

AUDI A4 3.0i QUATTRO - мнения


Recommended Posts

Здравейте,

 

Интересувам се от този модел Ауди, тъй като няма много информация за него из форума.

 

По-конкретно се интересувам от този езкемпляр - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11455989461609126&slink=cqdnb5

 

Осъзнавам, че няма как да е на 149 000км, но все пак мисля, че ако е добре поддържан, би бил ОК доста дълго време.

 

В събота ще ходя на оглед и би ми било полезно да знам за какво да се оглеждам и кое да проверя - т.е. кои са слабите места.

 

Също така някакви мнения за модела като цяло биха полезни. 

 

Благодаря предварително,

Валери

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 76
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Мисля, че в другите теми се коментира същата кола. Може да огледаш.

 

Виж тук:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=181307&p=2583887

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продавача на тая кола ще трябва да почерпи преди още да я е продал :hilezh:     Не съм му душманин на момчето и няма да коментирам....... но съм озадачен :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ли чувал, за реклама? Една от темите, сигурно я е пуснал или продавача или негов приятел. Един вид, да види дали колата е хубава, или с две думи да знае какво ще кажат за колата,  форумните "масонЬе". Нека не се засяга никой, всичко е в кръга на шегата.

Лично за мен, колата е доста скъпа. На снимки е свежа, но за бензинояд си е дебела цената. Каквото и да е вложено в нея, явно човека си я харесва и явно не му се продава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей колеги как извъртяхте нещата. Конкретната обява се споменаваше в другата тема за 3.0 и затова пуснах линк-а. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Лично за мен, колата е доста скъпа. На снимки е свежа, но за бензинояд си е дебела цената. Каквото и да е вложено в нея, явно човека си я харесва и явно не му се продава.

 

Защо да е скъпа ? Човека си пробва, незнам защо е толкова трудно да се приеме че не всеки се ръководи от гробниците които се продават в мобиле за да си измисли цена на своята. 

 

Ако купиш някоя произволна за 7-7.5К от мобилето после следват регистрация, ГО, каско, гуми и ГИ..... можеш да направиш аритметиката че тия 7К бързо ще станат 10.  :zustimm:

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей колеги как извъртяхте нещата. Конкретната обява се споменаваше в другата тема за 3.0 и затова пуснах линк-а. :steinigung:

Другият линк който даде в другата тема,за една швейцарка,даже изчезна вече.

Никой не тръгва с лошо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, твоето виждане е такова. Не мисля, да го налагам моето, напротив! Аз лично не бих дал толкова пари за бензинояд, който след 1 лято, няма да струва и 5 бона. А това ще стане, когато бензина пак стане 2,50 за литър. Нека да не влизаме в полемики, но за тези 10к лева, си взима дизел, и пак ауди, даже и 'квАтро'! Да няма да има буботене на в6-ка, ама мн. важно!

Това е мое виждане, а за 3 бона разходи по тази кола, не виждам къде ще идат. Освен половината за Г.И! Ролки и ремъци са 500 лева. Говоря за евтините. Застраховка на вноски, /може и без каско/ и гуми, що годе читави 2-ра ръка, и горе доло за 1к лева е закрепена, като не броя номера и еко такса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента за 10 бона дизел от ВАГ групата ще стане бирник,за шестак да не говорим.

И бензин да е,пак същия сап.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Читав ГИ е 1.5К поне. Тва без да е с някви гръмки марки като БРЦ и т.н.

Застраховката дори на вноски.....пак я плащаш, все тая. 

Обслужването с качествени части на всички агрегати по колата включително и скорости подминава 1К. 

Гумите всеки сам решава какви да са, дори втора употреба пак са едно 300-400лв.  

 

Сметката бързо подминава 3К и то без да слагаме някои детски болести по Б6 които има голям шанс предишният собственик ако не е бил мърляч да е оправил. 

 

 

 

 

пс : Само информативно кой точно дизел куатро на ауди ще вземеш ? 2.5 ? Въпреки че колата гори доста и не върви впечатляващо просто няма място за сравнение м/у 3.0i и 2.5/1.9.....Нали не мислиш че като купиш душегуб след 2 години няма и той да струва 3К щото гори 11/100, ебах тоя икономичен тракалник. 

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кои точно дизел ще вземеш, които с нещо може да се сравнява с 3 л бензин.... Някои определено ще си я хареса има хора които търсят седани при ауди те са рядкост :hilezh:  С ПД не само ще ти излезе крива сметката ами ....И няма такава кола , която да си смени собственика и да няма прилични разходи по нея...

Може ли да постнеш линк с обява куатро дизел , седан автоматик за тия пари да видим колко губи някои бензинов фен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парите на тази кола не са малко.За същата сума се намира 1.8т BEX 190к.с., което мисля е по-добрият вариант.Все пак шестака е добър и ако е приоритет по-мазното поведение на мотора, то няма дилема.Аз също бих избрал тази пред нов внос за 7-8000лв., който ще подмине 10-тката още в първия месец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8T 4х4 с автомат за жалост обаче го има само в USA версията, което не ти оставя голям избор на безинови двигатели с куатро и автомат.  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре В7 с още някой лев отгоре, поне малко по-модерна визия и адекватни мотори, като във времето само от разликата в разхода ще се изплати по-високата първоначална инвестиция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да постнеш линк с обява куатро дизел , седан автоматик за тия пари да видим колко губи някои бензинов фен...

 

Първият от бг мобилето например:

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11427214512321897&slink=cqpx96

 

А това,дали бензиновият фен губи или дизеловият печели всеки преценява сам за себе си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо е супер тоА милионник с ликьосани седалки :hilezh:

ps : сигурно ми е грешна математиката ама с регистрация, каско, го и обслужване лесно ше мине 13К....а като бонус получава към 25 пъти по сложен агрегат от който и да е бензин в тия години

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се сравнява тоя дизел с въпросния бензин :blush: При незначителна разлика в разхода в полза на дизела и то само при условие че бензина не е с ГИ \което е 90% вероятно  при 0.88 стинки газ\ .. Получаваш агрегат, които има не 25 пъти по-сложна поддръжка ами просто несъпоставима такава...В момента дизелов туч на 10+ години е оправдан в някоя джипка.... Повярвай имал съм голям дизел в малка кола 4х4 верно друга марка но с по-здрав дизел и не бих си го причинил пак в тоя клас.Такава комбинация не е особено удачна  в а4 3л бензин ще работи много по-хармонично и адекватно с минимален  риск за изваждане на сериозни пари за ремонти...

+че 11-2 х за тая кола вече ми изглежда :stupid:

Редактирано от arbiter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде се измести темата!!! Какви дизели?!

Не е лоша на пръв поглед колата, която автора на темата гледа.......... аз също мисля че е прекалено скъпа. Разбира се, ако се намери купувач и колата се продаде бързо на тия пари, значи просто аз и няколкото писали по-горе колеги сме сгрешили!

И не знам каква е тая мания "да не е нов внос, че еди какво си"..... нима конкретния автомобил е закупен нов в България?   

Някаква масова психоза цари, едва ли не щом колата е от България, задължително собственика я е поддържал като швейцарски часовник?!   Я камилата, я камиларя....мърлячи безброй и в България и извън нея!   По- скоро си отваряйте очите откъдето и да е колата!

И......тия тънки сметки са банални вече....дали обслужването ще е Х лева или Х + 500!!!

Обслужването е малкия проблем....ако има сериозни ремонти там вече е друго! И......за да няма риск от наливане на сериозни суми...... има и Лади на пазара! Тъкмо там няма да предлагат дизелови алтернативи.........................

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои са адекватните мотори в б7?

Само за 1.8т се сещам. Другото са фси боклуци и малкия душегуб 2.0тди :hilezh:

Ами двулитровите бенз или дизИл, а то има ли мАтор, който да не е душегуб вече ? 2.0Т върви повече от тва 3.0, а гори наполовина...Цял живот 1.8Т, 2.6, 2.8 или 1.9 тди не може да кара човек...просто защото светът върви напред ,а не назад.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата изглежда добре.Според мен си струва парите.Нов внос докато го докараш до подобно състояние ще надхвърли тази сума с доста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата се развихри доста, което ме радва :) И за мен цената е малко висока, но след оглед мисля, че продавача би свалил от цената. Събота ще ходя да я гледам, но ме притеснява, че е в Банско и не знам къде да я водя да я закача на компютър - ако някой има съвети, са добре дошли... Ако е наистина запазен автомобила, според мен 9000-9500лв. си заслужават, при положение, че има газово за над 1500лв. и е регистрирана + това екстрите не са за подценяване. Това което ме притеснява, е че е на доста години и тези 149 000км ми изглеждат по-скоро като 449 000 ... 

Честно казано предпочитам атомобил поддържан от фен, отколкото от автокъща(внос) ... щом е купена с цел търговия, има голяма вероятност да е козметично добре, но всъшност да е доста зле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...