e-Audi

Върти до откат, не пали (все едно е без гориво) - бензин (само)

Recommended Posts

Здравейте, ако има още някой буден да помогне с идея... не, че утре няма да си отиде при можещ... но ако е възможно просто една бърза онлайн консултация...

Та, карам си, паркирам... нищо и никакви проблеми. След два часа тръгвам да се прибирам... брей... няма запалване на мотора. Върти та се къса, но не пали. Все едно е без гориво. Каква може да е причината?

Не съм имал проблеми с колата до момента. Пали от раз и в най-студените дни... Бензин е, и само на бензин е карана. Моторът е супер, не се чува дори. Не само сега... :)
 

Дано не ви подведа, но имам две съмнения, следвам пътя на логиката:

  1. Първото е, че почти винаги до сега съм я държал с повече от половината пълен резервоар. Само преди два дни ми се наложи и карах докато ми светна лампичката за гориво. Но днес при първото ми излизане (след тогава) си я заредих.
  2. Второто е, че като се качих, когато стана проблема, врътнах ключа - мислих, че е запалила, защото почти винаги не се чува мотора като работи на място, пуснах си късите, радио, климатроник... и след около 5-6 минути включих на задна да излизам, когато разбрах, че тя изобщо не е била запалила... проблем с акумулатор нямам - върти здраво.

Пoвече за колата - мотор 1800cm3 турбина чист бензин (поради тази причина карам и само коли на бензин, за да нямам проблемите на дизелите).

Ще се радвам ако някой може да напише повече за евентуалната причина за не-паленето, на иначе безпроблемния до момента автомобил.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Прочети си грешките с VCDS, няма как да се разбере иначе от къде е проблема.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 09/03/2016 at 22:47, VBI написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Да, това и мисля утре да направя най-напред... с "можещия" :)
Ако някой може да ме насочи в Пловдив за компютър?
Казаха ми на бул. Южен...

Edited by VBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имах един познат на гости и той по същия начин.Изчистиха грешките и запали.При него единствено топлиния датчик беше дал фира но доколко той има връзка с това палене при бензинов мотор идея нямам.

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мене се получи почти по същия начин, ама в движение. както си житках и угасна.... Няма палене. След като се заслушах, установих, че бензиновата помпа изобщо не върти. При мен задължително преди палене подкачва. Така, че дай на контакт и се заслушай за помпата. С това мога да съм полезен аз.

Edited by MOON

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако ти трябва още Ваг-Ком ми се обади - 0878450063

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Откачи входящият маркуч на бензина и виж дали има налягане на горивото!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бензинова помпа или датчик колянов вал,помпата не се лови с диагностика,но се проверява лесно от човек който знае какво прави.

Провери си и бушоните за всеки случай

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Помпата е свалена и утре търсим друга , тази е блокирала не е изгоряла ама не става , мъчих я сега паднаха няколко като медни парченца ама не мърда . Дайте акъл помпа от кой друг двигател също става ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

От 1.8  20v  май е същата,но при положение че се намира помпа от 1.8т за 30-40лв и 5 минути търсене, не си струва да се търсят заместители

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен датчика за температурата беше свършил и даваше че е постоянни -10 до -15 градуса и поддавайки много гориво я давеше. Пробвай да стуснеш с клещи малко маркуча за гориво ако така запали все едно нищо й няма виж как са ти температурите на компютъра където ги дава

Share this post


Link to post
Share on other sites

Оценка Супер(7)+ за потребителя на форума strakov_m

Уникален човек, с голямо "Ч", и много ги усеща... Благодаря!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Интересна тема, ще споделя и аз какво става при мене.Двигател 1.8 Т работи отлично почти не се чува.Карах преди 1,9тди, и още се бъркам.Натискам по малко педала на газта при потегляне и често гася колата......Ако веднага почна да въртя да запали отново -върти ,но не пали.Пробвал съм да въртя стартера 10-20сек и почва да припалва малко по малко аха аха да запали,но не..........Научих и чалъма.Паля 1 цигара и чакам-даже за застраховка излизам от колата и я заключвам:))))))))След няколко минути влизам въртя и пали от раз.Един диагностик каза да сменя датчика на Хол.Много грешки показа диагностиката.Друг казва недей пипа там;)Не знам дали другите проблеми са свързани с това,но ще споделя.Когато покарам повече от половин час -тогава изведнъж датчика за охлаждащата течност почва да показва,иначе си стои не мърда.В даден момент включва стрелката на таблото и показва 90 градуса.След като покарам час стрелката на километража почва да се шашка.Започва да рязко да се отклонява и спира да отчита,спира отчитане и на изминати километри..Прибирам се гася колата,след няколко часа примерно ми се налага да тръгна за някъде-всичко си работи,но датчика за охлаждане пак не показва:)))))Моя майстор казва ,че трябва да видим дали някоя маса не прави проблем,но все не остава време да почнем да ровим........

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pirata71 - виж си таблото дали не е Jaeger.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Как да го направя,сваля ли се,разглобява ли се,или така мога определя дали е френското?Къде го пише това?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мисля, че във VCDS го изписва.

Свалянето е елементарно - 2 винтчета и отзад има стикер.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да не правя друга тема...
Предполагам има разлика в помпите за предно и куатро...мисля и моята е заминала след като днес сутринта запалих и след 10сек пуснах климатика да размразява и колата угасна и нямаше палене. Надявам се е съвпадение това с климатика и няма връзка със случилото се...

Edited by v1per

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пробва ли да я запалиш със спрей за студен старт?

А и както каза колегата - помпата се чува винаги ако работи.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

,

ЗДРАВЕИТЕ ИМАМ Следния проблем давам на контакт чека не свети и колата не пали СаЩо така не ходи ток до помпата след езветно време давам на контакт светва си чека и всичко е ок помпата трагва от какво 

може да е това

Edited by Данаилкунев

Share this post


Link to post
Share on other sites

Симптоми на проблем с релето което захранва компютъра , същото захранва и помпата. Не дава грешки защото е преди компа, реле 30 при повечето бензинови мотори , струва от 5 до 30лв ново или презапояване. Колега пишете какъв е двигатела.

Edited by jiko58

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.