KKachovski Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Моята кола е 2010 година и доколкото виждам е с първоначалния си акумулатор. (вече на 6 години) В ММИ менюто си седи на 100% към момента,но не знам до колко е истина.Въпросите са следните: -колко е живота на този акумулатор и някой сменял ли е вече? -има ли особеност при подмяната? -трябва ли да бъде определена марка/модел освен това, че задължително трябва да бъде AGM? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 (Редактирано) Аз съм сменял на 5години в б8, но беше избил клетка. - 4/5/6/7 зависи от екплоатация условия и куп фактори. - има хубаво е да е оригинален и се програмира модела за да знае компа, как да го зарежда като сила на ток-а - вземи оригинален 500-600лв, но иначе рискуваш да смениш след това два по 300+ примерно 100ah-ви...AGM е задължителен само за коли със старт-стоп иначе не. Едит:На ММИ не разчитай за реални показатели на този агрегат Редактирано 14 Март 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Бившата ми Б8ца е на 7г. и е с оригиналният акумулатор, все още работи перфектно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borki4 Публикувано 16 Март 2016 Доклад Share Публикувано 16 Март 2016 Моя издържа точно 7г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 17 Март 2016 Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 (Редактирано) Преди два месеца сменях моя акумулатор в Порше/ Аутохит- Ст.Загора/ за 105ah оригинален платих 415лв. Оказа се, че плюсовия кабел е за смяна. Заредих стария и вече два месеца не е мръднал, а е на 5г. Редактирано 17 Март 2016 от ivelin_1976 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 17 Март 2016 Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 Паднали са, явно афърмаркетите, които също могат да се програмират ги натискат с продажбите. Моя 105ah преди над година с отстъпката беше повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djbobara Публикувано 5 Май 2016 Доклад Share Публикувано 5 Май 2016 (Редактирано) Моя издъхна вчера,оказа се оригинален чисто бял и не пише нищо на него.Сега ми казаха,че трябва да си взема BOsch S5A с висок стартов ток 760 А,който бил 70Ah,та мисълта ми е не е ли малко 70 ампер часа за тоя мотор и прочетох за този акумолатор че е за СТАРТ-СТОП СИСТЕМА.И дали трябва да се обу4и компа за този акумолатор?мотора е 2.0 TDI-143 к.с.CAGA,колата е без старт-стоп система. Редактирано 5 Май 2016 от djbobara Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elbi Публикувано 6 Май 2016 Доклад Share Публикувано 6 Май 2016 (Редактирано) 13 hours ago, congo said: .... п.с. Може ли накой да ми услужи с една зареждачка за не повече от седмица. Искам да проверя дали не си купих нов ... напразно Имам зареждачка, ако ти трябва още и си тук по празниците обади се Редактирано 6 Май 2016 от Elbi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djbobara Публикувано 18 Май 2016 Доклад Share Публикувано 18 Май 2016 (Редактирано) Вчера ми донесаха 70 амперовия и се оказа малък и се ядосах и нямах рулетка да го премеря. в каталога на Бош за модела има 5 вида акумулатори ,по големия размер е на дължина е 393мм и е 105 ампера,а в друг каталог видях,че има и 95ампера с дължина 353мм.После взех рулетка и Неможах да отключа багажника да го премеря стария каква дължина е?с ключа се отключва само шофьорската врата. http://www.bosch-automotive-catalog.com/bg/internet/ECAT/vehicle-info/-/vehicle/equip/AUD/1732/999phr66tva3ugfmb9p2m3r6t46quqll#equipment-tab-10 Редактирано 18 Май 2016 от djbobara Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zl0b40 Публикувано 18 Май 2016 Доклад Share Публикувано 18 Май 2016 Влизаш в багажника и търсиш една пластмасова тапичка (пада се над ключалката), махаш я и отключваш от там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nort Публикувано 20 Май 2016 Доклад Share Публикувано 20 Май 2016 И моя 7 години изкара,и пак така се наложи точно през багажнка да отворя (тапичката), https://www.youtube.com/watch?v=RRN_O7SrXeU , за да мога да поставя новият. Другото задължително е да се отиде до ауди за програмиране на новата батерия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G .G. Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 Ха сега ,на моята бракма на задната седалка облегалка не се сваля. Възможно ли е де се подаде ток от двигателният отсек с помощен акумулатор, и да отворя багажника с бутона? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 Да, отпред под кората на чистачките има изведени + и - Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G .G. Публикувано 26 Май 2016 Доклад Share Публикувано 26 Май 2016 Благодаря колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djbobara Публикувано 27 Май 2016 Доклад Share Публикувано 27 Май 2016 (Редактирано) On 5/20/2016 at 11:12 AM, nort said: И моя 7 години изкара,и пак така се наложи точно през багажнка да отворя (тапичката), https://www.youtube.com/watch?v=RRN_O7SrXeU , за да мога да поставя новият. Другото задължително е да се отиде до ауди за програмиране на новата батерия. На мен ми казаха 2ма "разбирачи'',които се занимават само с аудита и електроника по тях,че на А4 не се обучава акумулатора.Само на А8 и Q7 се обучавали,било трик на АУДИ???.В Порше като им звъннах ми казаха 50 лв.? Редактирано 27 Май 2016 от djbobara Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 А какво става, ако взема един мол примерно, със спецификация като фабричния и го сложа, без да обучавам и тн:)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buchle Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Караш и си свиркаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 http://www.audizine.com/forum/showthread.php/631158-Battery-Replacement-with-Non-OEM-Battery Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nort Публикувано 3 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 On 27.05.2016 г. at 2:38 PM, djbobara said: На мен ми казаха 2ма "разбирачи'',които се занимават само с аудита и електроника по тях,че на А4 не се обучава акумулатора.Само на А8 и Q7 се обучавали,било трик на АУДИ???.В Порше като им звъннах ми казаха 50 лв.? Да , 50лв, толкова ми взеха.Един час работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
соко Публикувано 4 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2016 Мойта когато е купих беше на 5 г. 6м. Акумулатора беше заминал.Купих монбат 77ампера и 20месеца никакъв проблем .Без убучаване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MM84 Публикувано 4 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2016 Здравейте, имам ауди а4 б8 2010г. тока на акумулатора е 13.1 а на динамото 14.7. Въпроса ми е дали да търся еладжия или да объчавам компютъра защото мисля че е сменен акумулатора не е оригиналния Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MM84 Публикувано 6 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2016 Благодаря !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odzhakov Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 Извинете,но не разбрах какъв акомулатор трябва за А4- Avant- 2010г -2.0 -TDI -143 к.с. със старт/стоп система ? Колко струва и трябва ли да се бъзика компютъра? Благодаря!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 9 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2017 Скъп е 350-400 Varta ,Bosh води се гелов .По принцип може да ти сложат обикновен но няма да ти важи гаранцията .А това с кодиране не го знам как става при положение ,че слагаш пак със същите параметри ,защо трябва да се прави.? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odzhakov Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 За момента,да не чуе дявола нямам проблем с акумулатора. Интересувам се, просто ако или когато се наложи да знам какво може да се очаква! Защото ако няма нужда да от настройки на компа, може човек и сам да си смени батерията! И ако се налага какви са те и как става номера? Също кои параметри наистина са важни и трябва да се спазват,защото се пишат различни неща и това може да заблуди човек? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване