Jump to content

A6 4f Retrofits / насаждане на екстри


N1995

Recommended Posts

Би ли споделил инфо за монтирането на по-големи дискове? Само отпред ли е възможно или отпред и отзад? Какви дискове и накладки поръча и от къде - може и на лично? И аз се замислям за такава операция ако е възможна, стандартните размери определено ми малеят за такъв автомобил......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И предните и задните се ъпгрейдват лесно при нормалните размери. Т.е. отпред от 321мм отиваш на 347мм, а отзад от 302мм отиваш на 330мм. И при двете апаратите са plug and play, като и в ел. спирачките няма разлика. Вече за спирачки от S6 или RS6 не знам как е схемата.

 

Дискове съм с АТЕ Power Disc отпред и АТЕ нормални отзад. Керамични накладки опред и нормални отзад, пак АТЕ. Последните 2 комплекта АТЕ керамични накладки ме разочароват тотално, като сегашните са направо боклук. Загряват, цапат и свирят зверски. Предните дискове също леко се изкривиха и при спиране от 180-200, дори леко до 130-140 тресе зверски. При спиране от 120-140 няма драми, но при ниски скорости усещам също че са леко криви. Мисля следващия комплект да пробвам EBC или Brembo.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kainy, EBC-то ми се изкриви за седмица... Накрая отидох в dunev и им удариха една стружка, с оная яката машина и нямах проблеми след това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, kainy said:

И предните и задните се ъпгрейдват лесно при нормалните размери. Т.е. отпред от 321мм отиваш на 347мм, а отзад от 302мм отиваш на 330мм. И при двете апаратите са plug and play, като и в ел. спирачките няма разлика.

 

Благодаря за изчерпателния отговор, искаш да кажеш че само взимам по-голямите размери дискове и това е, монтират се без никакви проблеми или някакво преправяне по апарати и т.н? Иначе с 200 не карам, като цяло и аз гледах Ate Power disc като вариант, викаш керамични накладни да не слагам, а стандартни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив, все още съм твърд привърженик на керамичните накладки, но май напоследък попадам на ментета.

 

Да взема и аз да им ударя един струг, че я имат 5000км тея дискове, я не :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябват нови апарати, да

 

Примерни. Аз ги намерих сравнително по-тънко, но и тези не са високи цени.

 

http://allegro.pl/zaciski-tarcze-347mm-audi-a6-c6-4f-s-line-3-0-tdi-i6898683087.html

 

http://allegro.pl/zaciski-tarcze-330mm-audi-a6-c6-4f-s-line-3-0-tdi-i6748385738.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам новите дискове от какво ги правят, аз като гледам мойте и предните и задните са оригиналните на колата с щампа юли 2007...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те затова оригиналните са доста по-скъпи, по магазините масово се продават ментета, които се кривят за отрицателно време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Колеги някой пробвал ли е да активира  завиващи фарове на  4ф префейс ,дали с халогени или дейлайт няма значение гъзарийката е важна :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами те ако не са завиващи , колкото и да пробваш няма да стане хаха ..  Ако са завиващи има вариант да ги активираш да се въртят  на място .  а не след 30км в час

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решение за “завиващи” фарове за мъгла има ли някакво вече? Гледам всяка по-нова кола като завива с бавна скорост и се пускат халогените, при нас обаче май изпбщо го няма като екстра.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, zafirovp said:

Решение за “завиващи” фарове за мъгла има ли някакво вече? Гледам всяка по-нова кола като завива с бавна скорост и се пускат халогените, при нас обаче май изпбщо го няма като екстра.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Пускат им се халогените на тия по-новите коли (и то май само от нисък клас), защото горните им лупи, ако въобще имат, не завиват. Един вид имитация на завиващи фарове. Не че е лошо като решение де. При някой модел, май Киа Сийд, бях гледал крушка под ъгъл настрани между късите и габарита ... или нещо от сорта.

А аз наскоро разбрах, че съм със завиващи би-ксенони. Ама те сигурно са стандартна екстра за модела ...

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Тигуана имах би-ксенонови завиващи фарове,плюс допълнителни светлини за завой.Във фара освен би-ксенона,има още една отделна лампа,която свети само при завиване.При навиване на волана/ляво или дясно/,се включва и фара за мъгла от съответната страна.Така ъгъла на осветеност е много по-голям.

Но,мисля,че работиха при маневриране с ниска скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То при 4f fl не е ли същото.Поне на моята кочина е така.Самия биксенон дали е завиващ незнам но вътрешните крушки ми светят само при навиване на волана.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да имах предвид да си пуска съответния халоген или дейлайт , лупата отделно ако има тая функция . Незнам ако дейлайта светва на завой дали има смсл , но на много е60 ки съм го гледал .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на А8 D3 бях така. Лупите завиват + допълнителна крушка. Е60ките са доста набъкани с екстри за тези години, мисля че са една идея преди ауди между 2004-2009. Е60 имат доста глезотиики, докато 4f-ката е по семпъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, от фейса копчетата на централната конзола дали ще станат ?  Търкат с времето  на префейс и се чудя дали мога да сложа от фейс направо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4ф фейслифта ако е със завиващи фарове, в самуя фар има допълнителна халогенна крушка за в завой. Допълнителните светлини за завой работят до определена скорост (градако).

СамИте копчета от фейс стават, само че в центъра е джойстик, а не скрол като предифейса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На А6 4Ф със завиващи фарове/AFS Headlights/ са изпълнени като при А8 D3 отново със завиващ би-ксенон..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма допълнителна крушка в завиващите фарови на а6 4ф  преди файсливта  , моята е такава и е само би-ксенона който завива целия и  се регулира и по височина :) не е както при пасатите да има и халогена крушка зад прожектора. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля, че най-сетне довърших подгряването на седалките :). Единственото по-специално, което направих е, че седалките с подгряване които имах бяха механични, докато моите са електрически. Понеже салоните са едни и същи, просто размених шините между седалките. Другите две неща са климатроника, който с едно минаване през Порше е лесен и окабеляването. Съветвам, който го прави да си вземе направо кабел и буксите, понеже си е играчка връзването. Моите ги бяха затрили при разглобяването на старата кола и майстора върза всичко на ръка. Мисля че са по 6 кабела за всяка седалка, но се прекарват по пода, така че си има и разглобяване :) Щяхме да подхванем и паметта, но като видяхме що за окабеляване става дума, разбрах защо порше искат 400+лв за кабела :D Малко по-нататък ще го правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...