shavo Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 Би ли споделил инфо за монтирането на по-големи дискове? Само отпред ли е възможно или отпред и отзад? Какви дискове и накладки поръча и от къде - може и на лично? И аз се замислям за такава операция ако е възможна, стандартните размери определено ми малеят за такъв автомобил...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 И предните и задните се ъпгрейдват лесно при нормалните размери. Т.е. отпред от 321мм отиваш на 347мм, а отзад от 302мм отиваш на 330мм. И при двете апаратите са plug and play, като и в ел. спирачките няма разлика. Вече за спирачки от S6 или RS6 не знам как е схемата. Дискове съм с АТЕ Power Disc отпред и АТЕ нормални отзад. Керамични накладки опред и нормални отзад, пак АТЕ. Последните 2 комплекта АТЕ керамични накладки ме разочароват тотално, като сегашните са направо боклук. Загряват, цапат и свирят зверски. Предните дискове също леко се изкривиха и при спиране от 180-200, дори леко до 130-140 тресе зверски. При спиране от 120-140 няма драми, но при ниски скорости усещам също че са леко криви. Мисля следващия комплект да пробвам EBC или Brembo. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 kainy, EBC-то ми се изкриви за седмица... Накрая отидох в dunev и им удариха една стружка, с оная яката машина и нямах проблеми след това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shavo Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 4 hours ago, kainy said: И предните и задните се ъпгрейдват лесно при нормалните размери. Т.е. отпред от 321мм отиваш на 347мм, а отзад от 302мм отиваш на 330мм. И при двете апаратите са plug and play, като и в ел. спирачките няма разлика. Благодаря за изчерпателния отговор, искаш да кажеш че само взимам по-голямите размери дискове и това е, монтират се без никакви проблеми или някакво преправяне по апарати и т.н? Иначе с 200 не карам, като цяло и аз гледах Ate Power disc като вариант, викаш керамични накладни да не слагам, а стандартни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 Иска да каже, че ти трябват не само дискове, а и апарати. Без да преправяш нищо по шенкели и т.н Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 Напротив, все още съм твърд привърженик на керамичните накладки, но май напоследък попадам на ментета. Да взема и аз да им ударя един струг, че я имат 5000км тея дискове, я не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shavo Публикувано 19 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2017 А последно трябва ли да сме сменят апаратите и ако да с какви точно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 19 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2017 Трябват нови апарати, да Примерни. Аз ги намерих сравнително по-тънко, но и тези не са високи цени. http://allegro.pl/zaciski-tarcze-347mm-audi-a6-c6-4f-s-line-3-0-tdi-i6898683087.html http://allegro.pl/zaciski-tarcze-330mm-audi-a6-c6-4f-s-line-3-0-tdi-i6748385738.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shavo Публикувано 19 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2017 Ясно, благодаря още веднъж, ще се поразтърся за апарати да видя какво може да се намери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 20 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2017 не знам новите дискове от какво ги правят, аз като гледам мойте и предните и задните са оригиналните на колата с щампа юли 2007... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 20 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2017 Те затова оригиналните са доста по-скъпи, по магазините масово се продават ментета, които се кривят за отрицателно време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sashop4o Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 Колеги някой пробвал ли е да активира завиващи фарове на 4ф префейс ,дали с халогени или дейлайт няма значение гъзарийката е важна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 Ами те ако не са завиващи , колкото и да пробваш няма да стане хаха .. Ако са завиващи има вариант да ги активираш да се въртят на място . а не след 30км в час Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 10 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2018 Решение за “завиващи” фарове за мъгла има ли някакво вече? Гледам всяка по-нова кола като завива с бавна скорост и се пускат халогените, при нас обаче май изпбщо го няма като екстра. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 10 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2018 Фабрично го няма това при нас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 10 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2018 (Редактирано) 3 hours ago, zafirovp said: Решение за “завиващи” фарове за мъгла има ли някакво вече? Гледам всяка по-нова кола като завива с бавна скорост и се пускат халогените, при нас обаче май изпбщо го няма като екстра. Sent from my iPhone using Tapatalk Пускат им се халогените на тия по-новите коли (и то май само от нисък клас), защото горните им лупи, ако въобще имат, не завиват. Един вид имитация на завиващи фарове. Не че е лошо като решение де. При някой модел, май Киа Сийд, бях гледал крушка под ъгъл настрани между късите и габарита ... или нещо от сорта. А аз наскоро разбрах, че съм със завиващи би-ксенони. Ама те сигурно са стандартна екстра за модела ... Редактирано 10 Февруари 2018 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 10 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2018 На Тигуана имах би-ксенонови завиващи фарове,плюс допълнителни светлини за завой.Във фара освен би-ксенона,има още една отделна лампа,която свети само при завиване.При навиване на волана/ляво или дясно/,се включва и фара за мъгла от съответната страна.Така ъгъла на осветеност е много по-голям. Но,мисля,че работиха при маневриране с ниска скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 10 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2018 (Редактирано) То при 4f fl не е ли същото.Поне на моята кочина е така.Самия биксенон дали е завиващ незнам но вътрешните крушки ми светят само при навиване на волана. Редактирано 14 Февруари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sashop4o Публикувано 10 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2018 Да имах предвид да си пуска съответния халоген или дейлайт , лупата отделно ако има тая функция . Незнам ако дейлайта светва на завой дали има смсл , но на много е60 ки съм го гледал . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 10 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2018 Аз на А8 D3 бях така. Лупите завиват + допълнителна крушка. Е60ките са доста набъкани с екстри за тези години, мисля че са една идея преди ауди между 2004-2009. Е60 имат доста глезотиики, докато 4f-ката е по семпъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 10 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2018 Колеги, от фейса копчетата на централната конзола дали ще станат ? Търкат с времето на префейс и се чудя дали мога да сложа от фейс направо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 10 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2018 4ф фейслифта ако е със завиващи фарове, в самуя фар има допълнителна халогенна крушка за в завой. Допълнителните светлини за завой работят до определена скорост (градако). СамИте копчета от фейс стават, само че в центъра е джойстик, а не скрол като предифейса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 10 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2018 На А6 4Ф със завиващи фарове/AFS Headlights/ са изпълнени като при А8 D3 отново със завиващ би-ксенон.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 10 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2018 Няма допълнителна крушка в завиващите фарови на а6 4ф преди файсливта , моята е такава и е само би-ксенона който завива целия и се регулира и по височина не е както при пасатите да има и халогена крушка зад прожектора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 11 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2018 Да се похваля, че най-сетне довърших подгряването на седалките . Единственото по-специално, което направих е, че седалките с подгряване които имах бяха механични, докато моите са електрически. Понеже салоните са едни и същи, просто размених шините между седалките. Другите две неща са климатроника, който с едно минаване през Порше е лесен и окабеляването. Съветвам, който го прави да си вземе направо кабел и буксите, понеже си е играчка връзването. Моите ги бяха затрили при разглобяването на старата кола и майстора върза всичко на ръка. Мисля че са по 6 кабела за всяка седалка, но се прекарват по пода, така че си има и разглобяване Щяхме да подхванем и паметта, но като видяхме що за окабеляване става дума, разбрах защо порше искат 400+лв за кабела Малко по-нататък ще го правя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване