skin Публикувано 12 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 Здравейте колеги!Обмислям да купя а8 2.8 193кс автомат.Моля за мнение.Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 12 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 Мнението ми е....браво на теб, взимай докато не са свършили.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 12 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 Даже воланя я е приготвил....тааа.... пиши му да ти я пуска по пощата.... Sent from my SM-G935F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 тъпо е да си купиш а8 с такъв двигател - ще даваш много пари за поддръжка за обикновена кола. По-добре гледай 4.2 бензин, поне да върви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lordlosh Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 (Редактирано) То и 4.2 не върви кой знае колко. Какво точно те интересува и какви мнения очакваш ? 2.8-цата ще има по-евтина поддръжка от 4.2 и ще харчи една идея по-малко, вероятно към 18 при автомата, а ако е куатро може и повече. Обаче и ще върви доста, доста по-малко. Иначе колата е удобна, но все още поддръжката и не е детска игра и си трябват пари. Всичко друго вече е според зависи на какъв екземпляр попаднеш. Вероятно колата ще е на 400+ като км, макар на км. да ти показва под 200, така че има шанс да започне да ражда сериозно. Имам колега с 2.8, само че е ръчка на газ и досега не е имал ядове, а колата му е на 440хил. км, ако не се лъжа. По негови думи като разход на газ му дава 16 градско. Имам приятел и с 4.2 куатро 310 к.с. която съм карал лично и да си призная колата ме разочарова много как върви. Откъм разход е към 20-22. Иначе е много комфортна и просторна. А аз съм близо 1.90 и близо 110кила. Ще те посъветвам само да задаваш по конкретни въпроси и дори обяви, та да можем да помогнем повече. Колега HannoSLM, ти с S8 ли си ? Ако да, чукни ми на ЛС, да те попитам нещо, та да не цапаме темата. Поздрави. Редактирано 13 Юни 2016 от lordlosh Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Много крайно и категорично се изказваш... За това колко върви даден автомобил то е много относително понятие и за всеки индивид по отделно е различно ,а тъй също и от кола до кола дори и с едни и същи двигател има разлика в зависимост от състоянието на дадения автомобил ,общо казано...Ти ако съдиш за вървежа на автомобил оборудван с 4.2 двигател на базата опит от карането на колата на твоят приятел е твърде възможно да имаш грешна представа ,както казах по горе и да заблуждаваш болшинството от хора четящи въпросната тема... Иначе човека е посочил какъв точно е изборът му и пита за мнения за конкретният автомобил ,няма нужда да го убеждавате с какъв двигател да си купи кола . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 @crash77 напълно си прав! Мойта кола мина през 3 стадия на различно вървене, в зависимост от различни проблеми, така че единствената причина на някой да му се струва че 4.2 не върви, е щото има много мъртъвци. 2.8 в А8 е супер тъпня Няма какво да го проучваш, или гледай 4.2 в А8 или ако държиш да е 2.8 двигателя, гледай А6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Къде е разликата между А6 и А8 с 2.8, освен визията ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 Хано 4.2 си е умреляк ако ще и да е перфектна...друг е въпроса кой как му се вижда. Иначе си прав че е пълно с мъртъвци! Sent from my SM-G935F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lordlosh Публикувано 13 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2016 crash77, може и на моя познат колата да има някакви драми, аз между другото си мислех същото и търся подобна да ги замерим. :Д Паднах с нея от леко пипната G60-ка между другото и то при положение, че му правя кола и нагоре на старта, ама след 100, където "уж" е силата на тоя мотор, умира и оня ме подминава като спрел буквално .... По клипчета ми се струва да върви повече, ама пак нищо особено, предвид конете и куатрото ... Има го и това, че е кола на години де. И е нормално да му се предложат други мотори, предвид колко пък спрел е 2.8 и не голямата разлика с разхода на 4.2. Друг е въпроса, че 4.2 ще е по-скъп за поддръжка, но пак си зависи до конкретен екземпляр, както и посочих няколко пъти. И да ако беше вкарал повече информация или дори конкретна обява, щеше да можем да говорим повече. А и нямаше да ги има първите 2 коментара в темата .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 Абе не знам колко спрял е тоя 4,2 ама за мен на 4ф си върви една идея повече от трилитрово битурбо на новичко бмв. Общо взето вървежа е като за 300коня, което не е кой знае какво на 2тона и често казано малко повече, малко по-малко на мен ми е взе тая в тия айляшки коли. По-важно е да е готина на каране и усещане колата, а тя е такава ако не броим минусите на автомата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 Голяма част от 4.2-ките от тези години са доста амортизирани, имат различни проблеми и не показват пълните си възможности. От друга страна, колите, в които се монтират тези двигатели, са големи и управлението и самото усещане в тях не е така директно както при по-малката кола. Големите скорости се навиват бързо, но усещането вътре е все едно караш 1.4. Разбира се, като погледнеш огледалото, километража, или пътната маркировка, виждаш че усещанията нямат много общо с реалността и че колата си върви добре. Да не говорим че само от едни блокирали клапи на колекторите, колата губи голяма част от мощността си и става не повече от 200 коня. Когато моите бяха блокирали и я закарах в сервиз, там ми казаха че би трябвало да я усещам доста спъната е че със сигурност едни 100 коня се губят някъде /макар че на мен и тогава ми се струваше че си върви/. След като реших проблема, разбрах какво е да караш технически изправно 4.2, както и колко е вървяло преди това и колко след. Все пак зависи и кой с какво сравнява и на какво е свикнал. За мен осмака си върви перфектно и усещането, което дава, е различно. Затова винаги бих го предпочел пред напомпана малолитражка, или чипнат дизел, пък ако ще да ми направят и 15 коли разлика на светофара или магистралата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 (Редактирано) преди 13 минути, 150hp написа: Голяма част от 4.2-ките от тези години са доста амортизирани Не само 4.2 -ките са амортизират ...Всяка една кола се амортизира особено ако не се грижиш за нея и не я поддържаш ...Не мога да разбера защо се зачекнаха пак тези автомобили... Въпроса на човека пуснал темата няма нищо общо с коментарите по горе... Редактирано 14 Юни 2016 от crash77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 Защото се предполага че човек, който си купува 4.2, е с нагласата за раздаване на повече газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 Колега, ако търсиш оптимален баланс в D2-ката, можеш да погледнеш тази кола - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11463424473393788&slink=e93hod. Динамиката е близка до 4.2 с автомат, всичко е сменено и оправено по нея, разходът е като на 2.8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 Човек който е с нагласата за раздаване на газ няма да си купи А8 Отделно човека пита за 2.8 а вие почнахте да хвалите 4.2 и да го надъхвате за такава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 Ако е решил да си купи А8 и въпреки това да раздава газ, ще се цели в големите мотори. Или ти под раздаване на газ разбираш само от светофар до светофар? Ако карам само по аутобани и разстоянието ми до работата е 400 км. на ден, аз също бих си купил А8 с 4.2 или 6.0, за да мога да си залепя 200+ на 3500 оборота и да се возя комфортно и спокойно. Човекът пита за 2.8 и ние му казваме че точно от този мотор няма голям смисъл и му изъкваме позитивите на 4.2. Минусите също бяха посочени. На теб какъв точно ти е проблемът с това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arbiter Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 3 hours ago, DLS said: Абе не знам колко спрял е тоя 4,2 ама за мен на 4ф си върви една идея повече от трилитрово битурбо на новичко бмв. Прекалил си с гъбите Въобще какво му се прехласвате на 4.2 не е особено впечатляващ ,нито особено рафиниран, нищо особено и откъм въртящ момент освен "приятната" поддръжка и високия разход кое му толкова вълшебното. Е става за ежедневно каране и естествено е доста по-добър от 2.8 като усещане на пък чак... Реално 2.8 си е достатъчно адекватен особено ако си спестиш мъката от автомата в тая модел..и като почнете да динамика тн .АЗ ли карам в другата София и извън ,че все не не ги виждам тия бързи аудита хората си карат вие се състезавате с 2т кошер и 300кс на пръсти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 Гъби не хапавам често, а двете коли на хартия са подобни, на пътя атмосферката ме кефи повече и като поведение и на гъзомер и на звук. Карал съм много пъти, возили са ме много пъти, това е положението. Нито едната кола не е за състезания обаче и затова по-добре да си избере човек по другите показатели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 Сега карам Пасат 5,5 с тоя мотор и според мен е муден,а на А8-ца мисля че ще е трагични положението.Говоря за автомат 4motion,иначе пък създава впечатление като за здрав мотор кода е АМХ.Базата ми за сравнение е 3,0TDI ......нищо общо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 Преди 2 часа, 150hp написа: Ако е решил да си купи А8 и въпреки това да раздава газ, ще се цели в големите мотори. Или ти под раздаване на газ разбираш само от светофар до светофар? Ако карам само по аутобани и разстоянието ми до работата е 400 км. на ден, аз също бих си купил А8 с 4.2 или 6.0, за да мога да си залепя 200+ на 3500 оборота и да се возя комфортно и спокойно. Човекът пита за 2.8 и ние му казваме че точно от този мотор няма голям смисъл и му изъкваме позитивите на 4.2. Минусите също бяха посочени. На теб какъв точно ти е проблемът с това? Аз проблеми нямам сигурно щот нямам 4.2 За Какви аутобани и кви 200+ на 3500 оборота ми говориш За нашите пътища и 140км/ч са много. 4.2 става, но автора пита за 2.8. Явно човека си е направил сметката в предвид собствените си възможности, а 4.2 не е като да поддържаш 2.8. И да колега ако можеш да си намериш ръчка е най-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 22 hours ago, HannoSLM said: @crash77 напълно си прав! Мойта кола мина през 3 стадия на различно вървене, в зависимост от различни проблеми, така че единствената причина на някой да му се струва че 4.2 не върви, е щото има много мъртъвци. 2.8 в А8 е супер тъпня Няма какво да го проучваш, или гледай 4.2 в А8 или ако държиш да е 2.8 двигателя, гледай А6. Карал ли си такъв мотор в Д2? Точно заради такива мнения на изуст над година избягвах тази комбинация + ръчка. След като ме повозиха в едно такова и покарах друго такова, за пореден път се убедих д ане робувам на градски легенди. П.С. сподели ми за скъпото обслужване- дай малко цифри за 4.2 и аз ще приложа съизмерими за 2.8 Ето ти пълен комплект за обслужване + нов акумулатор Варта висока серия за 800лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 1 hour ago, Stuttgy said: Сега карам Пасат 5,5 с тоя мотор и според мен е муден,а на А8-ца мисля че ще е трагични положението.Говоря за автомат 4motion,иначе пък създава впечатление като за здрав мотор кода е АМХ.Базата ми за сравнение е 3,0TDI ......нищо общо! E то трябва да си НЕмислещ човек, да предположиш че има нещо общо между 2.8 атмосфверка с 190 коне и 3 литров дизелов агрегат с турбина и от по-ново поколение изкарващ 1.5 пъти повече въртящ момент... По темата - 2.8 на мен ми харесва. Прилично поведение на дълъг път. По-добре е ръчка според мен. А8 е кола за път, да се возиш и да ти е комфортно, двигателя оределено пасва на тези критерий и затова е заложен в модела иначе щеше да се продава само 4.2 Тия глупости за съпоставим разход между 4.2 и 2.8 заеби ги ти Успех с намирането на такава бангия обаче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 Не казам,че съм се надявал да е 1към1 като се има в предвид въртящия момент и разлика от 40 коня,но 193 кс ги мислех за по осезаеми при бензина.Но както се казва да е здрава и да върши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 Няма и 200коня от мазна атмосферка в голямо купе и преди и сега са нищо и половина, не знам какво очаквате толкова. То дори да вървеше едва ли ще има някакво особено усещане. По-важното е че като поведение шестака пасва съвсем добре на А8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts