Jump to content

A8 D2 Покупка


Recommended Posts

  • Отговори 79
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

тъпо е да си купиш а8 с такъв двигател - ще даваш много пари за поддръжка за обикновена кола. По-добре гледай 4.2 бензин, поне да върви :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и 4.2 не върви кой знае колко. Какво точно те интересува и какви мнения очакваш ? 2.8-цата ще има по-евтина поддръжка от 4.2 и ще харчи една идея по-малко, вероятно към 18 при автомата, а ако е куатро може и повече. Обаче и ще върви доста, доста по-малко. Иначе колата е удобна, но все още поддръжката и не е детска игра и си трябват пари.

Всичко друго вече е според зависи на какъв екземпляр попаднеш. Вероятно колата ще е на 400+ като км, макар на км. да ти показва под 200, така че има шанс да започне да ражда сериозно.

Имам колега с 2.8, само че е ръчка на газ и досега не е имал ядове, а колата му е на 440хил. км, ако не се лъжа. По негови думи като разход на газ му дава 16 градско. Имам приятел и с 4.2 куатро 310 к.с. която съм карал лично и да си призная колата ме разочарова много как върви. Откъм разход е към 20-22. Иначе е много комфортна и просторна. А аз съм близо 1.90 и близо 110кила.

Ще те посъветвам само да задаваш по конкретни въпроси и дори обяви, та да можем да помогнем повече.


Колега  HannoSLM, ти с S8 ли си ? Ако да, чукни ми на ЛС, да  те попитам нещо, та да не цапаме темата.

Поздрави.

 

 

 

 

 

 

 

 

Редактирано от lordlosh
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много крайно и категорично се изказваш...:)

 За това колко върви даден автомобил то е много относително понятие и за всеки индивид по отделно е различно ,а тъй също и от кола до кола дори и с едни и същи  двигател има разлика  в зависимост от състоянието на дадения автомобил ,общо казано...Ти ако съдиш за вървежа на автомобил оборудван с 4.2 двигател на базата опит от карането на колата на твоят приятел е твърде възможно да  имаш грешна представа ,както казах по горе и да заблуждаваш болшинството от хора четящи въпросната тема...:rolleyes:

Иначе човека е посочил какъв точно е изборът му и пита за мнения за конкретният автомобил ,няма нужда да го убеждавате с какъв двигател да си купи кола .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@crash77 напълно си прав! Мойта кола мина през 3 стадия на различно вървене, в зависимост от различни проблеми, така че единствената причина на някой да му се струва че 4.2 не върви, е щото има много мъртъвци.

 

2.8 в А8 е супер тъпня :) Няма какво да го проучваш, или гледай 4.2 в А8 или ако държиш да е 2.8 двигателя, гледай А6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хано 4.2 си е умреляк ако ще и да е перфектна...друг е въпроса кой как му се вижда. Иначе си прав че е пълно с мъртъвци!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

crash77, може и на моя познат колата да има някакви драми, аз между другото си мислех същото и търся подобна да ги замерим. :Д

Паднах с нея от леко пипната G60-ка между другото и то при положение, че му правя кола и нагоре на старта, ама след 100, където "уж" е силата на тоя мотор, умира и оня ме подминава като спрел буквално ....

По клипчета ми се струва да върви повече, ама пак нищо особено, предвид конете и куатрото ... Има го и това, че е кола на години де.

И е нормално да му се предложат други мотори, предвид колко пък спрел е 2.8 и не голямата разлика с разхода на 4.2. Друг е въпроса, че 4.2 ще е по-скъп за поддръжка, но пак си зависи до конкретен екземпляр, както и посочих няколко пъти.

И да ако беше вкарал повече информация или дори конкретна обява, щеше да можем да говорим повече. А и нямаше да ги има първите 2 коментара в темата ....

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам колко спрял е тоя 4,2 ама за мен на 4ф си върви една идея повече от трилитрово битурбо на новичко бмв. Общо взето вървежа е като за 300коня, което не е кой знае какво на 2тона и често казано малко повече, малко по-малко на мен ми е взе тая в тия айляшки коли. По-важно е да е готина на каране и усещане колата, а тя е такава ако не броим минусите на автомата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма част от 4.2-ките от тези години са доста амортизирани, имат различни проблеми и не показват пълните си възможности. От друга страна, колите, в които се монтират тези двигатели, са големи и управлението и самото усещане в тях не е така директно както при по-малката кола. Големите скорости се навиват бързо, но усещането вътре е все едно караш 1.4. Разбира се, като погледнеш огледалото, километража, или пътната маркировка, виждаш че усещанията нямат много общо с реалността и че колата си върви добре. Да не говорим че само от едни блокирали клапи на колекторите, колата губи голяма част от мощността си и става не повече от 200 коня. Когато моите бяха блокирали и я закарах в сервиз, там ми казаха че би трябвало да я усещам доста спъната е че със сигурност едни 100 коня се губят някъде /макар че на мен и тогава ми се струваше че си върви/. След като реших проблема, разбрах какво е да караш технически изправно 4.2, както и колко е вървяло преди това и колко след. Все пак зависи и кой с какво сравнява и на какво е свикнал. За мен осмака си върви перфектно и усещането, което дава, е различно. Затова винаги бих го предпочел пред напомпана малолитражка, или чипнат дизел, пък ако ще да ми направят и 15 коли разлика на светофара или магистралата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, 150hp написа:

Голяма част от 4.2-ките от тези години са доста амортизирани

Не само 4.2 -ките са амортизират ...Всяка една кола се амортизира особено ако не се грижиш за нея и не я поддържаш ...Не мога да разбера защо се зачекнаха пак тези автомобили...  Въпроса на човека пуснал темата няма нищо общо с коментарите по горе...

Редактирано от crash77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако търсиш оптимален баланс в D2-ката, можеш да погледнеш тази кола - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11463424473393788&slink=e93hod. Динамиката е близка до 4.2 с автомат, всичко е сменено и оправено по нея, разходът е като на 2.8. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек който е с нагласата за раздаване на газ няма да си купи А8 :stupid: Отделно човека пита за 2.8 а вие почнахте да хвалите 4.2 и да го надъхвате за такава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е решил да си купи А8 и въпреки това да раздава газ, ще се цели в големите мотори. Или ти под раздаване на газ разбираш само от светофар до светофар? Ако карам само по аутобани и разстоянието ми до работата е 400 км. на ден, аз също бих си купил А8 с 4.2 или 6.0, за да мога да си залепя 200+ на 3500 оборота и да се возя комфортно и спокойно. Човекът пита за 2.8 и ние му казваме че точно от този мотор няма голям смисъл и му изъкваме позитивите на 4.2. Минусите също бяха посочени. 

На теб какъв точно ти е проблемът с това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, DLS said:

Абе не знам колко спрял е тоя 4,2 ама за мен на 4ф си върви една идея повече от трилитрово битурбо на новичко бмв.

Прекалил си с гъбите :hilezh:  Въобще какво му се прехласвате на 4.2 не е особено впечатляващ ,нито особено рафиниран, нищо особено и откъм въртящ момент  освен "приятната" поддръжка и високия разход кое му толкова вълшебното. Е става за ежедневно каране и естествено е доста по-добър от 2.8 като усещане на пък чак... Реално 2.8 си е достатъчно адекватен особено ако си спестиш мъката от автомата в тая модел..и като почнете да динамика тн .АЗ ли карам в другата София и извън ,че все не не ги виждам тия бързи аудита:nixweiss: хората си карат вие се състезавате с 2т кошер и 300кс на пръсти :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гъби не хапавам често, а двете коли на хартия са подобни, на пътя атмосферката ме кефи повече и като поведение и на гъзомер и на звук. Карал съм много пъти, возили са ме много пъти, това е положението. Нито едната кола не е за състезания обаче и затова по-добре да си избере човек по другите показатели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега карам Пасат 5,5  с тоя мотор и според мен е муден,а на А8-ца мисля че ще е трагични положението.Говоря за автомат 4motion,иначе пък създава впечатление като за здрав мотор кода е АМХ.Базата ми за сравнение е 3,0TDI ......нищо общо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, 150hp написа:

Ако е решил да си купи А8 и въпреки това да раздава газ, ще се цели в големите мотори. Или ти под раздаване на газ разбираш само от светофар до светофар? Ако карам само по аутобани и разстоянието ми до работата е 400 км. на ден, аз също бих си купил А8 с 4.2 или 6.0, за да мога да си залепя 200+ на 3500 оборота и да се возя комфортно и спокойно. Човекът пита за 2.8 и ние му казваме че точно от този мотор няма голям смисъл и му изъкваме позитивите на 4.2. Минусите също бяха посочени. 

На теб какъв точно ти е проблемът с това?

 

 

Аз проблеми нямам сигурно щот нямам 4.2 :hilezh: За Какви аутобани и кви 200+ на 3500 оборота ми говориш :stupid: За нашите пътища и 140км/ч са много. 4.2 става, но автора пита за 2.8. Явно човека си е направил сметката в предвид собствените си възможности, а 4.2 не е като да поддържаш 2.8. И да колега ако можеш да си намериш ръчка е най-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 hours ago, HannoSLM said:

@crash77 напълно си прав! Мойта кола мина през 3 стадия на различно вървене, в зависимост от различни проблеми, така че единствената причина на някой да му се струва че 4.2 не върви, е щото има много мъртъвци.

 

2.8 в А8 е супер тъпня :) Няма какво да го проучваш, или гледай 4.2 в А8 или ако държиш да е 2.8 двигателя, гледай А6.

Карал ли си такъв мотор в Д2?

Точно заради такива мнения на изуст над година избягвах тази комбинация + ръчка.

След като ме повозиха в едно такова и покарах друго такова, за пореден път се убедих д ане робувам на градски легенди.

П.С. сподели ми за скъпото обслужване- дай малко цифри за 4.2 и аз ще приложа съизмерими за 2.8 :hilezh:

Ето ти пълен комплект за обслужване + нов акумулатор Варта висока серия за 800лв

 

10600636_10152275504338616_1983296806351

10568922_10152275504343616_1772466293952

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Stuttgy said:

Сега карам Пасат 5,5  с тоя мотор и според мен е муден,а на А8-ца мисля че ще е трагични положението.Говоря за автомат 4motion,иначе пък създава впечатление като за здрав мотор кода е АМХ.Базата ми за сравнение е 3,0TDI ......нищо общо!

E то трябва да си НЕмислещ човек, да предположиш че има нещо общо между 2.8 атмосфверка с 190 коне и 3 литров дизелов агрегат с турбина и от по-ново поколение изкарващ 1.5 пъти повече въртящ момент...

По темата - 2.8 на мен ми харесва. Прилично поведение на дълъг път. По-добре е ръчка според мен. А8 е кола за път, да се возиш и да ти е комфортно, двигателя оределено пасва на тези критерий и затова е заложен в модела иначе щеше да се продава само 4.2 

Тия глупости за съпоставим разход между 4.2 и 2.8 заеби ги ти :hilezh: 

Успех с намирането на такава бангия обаче :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не казам,че съм се надявал да е 1към1 като се има в предвид въртящия момент и разлика от 40 коня,но 193 кс ги мислех за по осезаеми при бензина.Но както се казва да е здрава и да върши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма и 200коня от мазна атмосферка в голямо купе и преди и сега са нищо и половина, не знам какво очаквате толкова. То дори да вървеше едва ли ще има някакво особено усещане. По-важното е че като поведение шестака пасва съвсем добре на А8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...