Людмилчо Публикувано 22 Август 2016 Доклад Share Публикувано 22 Август 2016 Здравей те колеги. Днес сменях интеркулер сладах по голям и проверих перката в турбото за луфт оказа се че има и то голям но не на ляво и дясно а на вътре и на вън и то около шест, седем меилиметра. Какво да правя да го сменям цялото или да търси някой да го прави. Кой е по добрият варянт пред ново Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 23 Август 2016 Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 Сменяй незабавно ,турбината ти е тоталка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 23 Август 2016 Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 В такъв случай може ли да се направи пълна ревизия на турбината и колко би струвало това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Людмилчо Публикувано 23 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 То за рециклиране може пороблема е там че не всеки може да му направи баланс после чакам оферти ако някои има турбо на сносна цена да пише Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 Аз си го рециклирах сам и го балансирах при реал турбо пловдив, вече 30000 км. С 200- 300 гр. Разход на 10000 км. С 5-40 масло. Не е трудно, но при такъв аксиален луфт перките са ти за смяна заоблило ги е и охлювите може да са износени ако сложиш нови перки. Взимай втора употреба за 200 лв. Или търси средна част. Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Людмилчо Публикувано 25 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 Колега турбото няма никакав луфт на ляво или дясно. Свалям маркуча на филтара и баркам в турбото с два пръста и дарпам перката към себеси и я връщам сеедно и е отвита гаиката и ще вадя остъъ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 Можеш да я издърпаш 6-7мм. само ако и е скъсана оста и е изядена перката. Всички К00 имат окол 1мм аксиален луфт. Включително и чисто новите. Sent from my K920 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 Лично съм сравнявал напълно рециклирана турбина 029 със чисто нова от кашона. Тази от кашона няма никакъв луфт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 (Редактирано) преди 24 минути, Mountebank написа: ...............Всички К00 имат окол 1мм аксиален луфт. Включително и чисто новите............... Колко красиво изглежда, така написано......., поезия! Де да беше вярно само...... Добре де, вие изобщо ли не четете това, което пишете, или на олимпийския принцип.....? Редактирано 25 Август 2016 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 Ами при турбината има допустими луфтове. И не е задължително да е сменяш ако не ти гори масло. При свалена турбина луфтовете са по големи, докато на колата пълна с масло луфта трябва да е едва доловим. И не се допуска аксиален. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 Не се допуска радиален... Sent from my K920 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 Пак си в грешка! Допуска се лек радиален, а НЕ се допуска никакъв аксиален. Щото при наличие на аксиален луфт, ще имаш и наличие на масло в кулера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 И заоблени перки с голям пропуск около охлюва, трябва да е плътно. И от там по слаб дебит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 А радиален луфт си има конструктивно всяка втулкова турбина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 Покажете всичко ,като разкази в картинки,че тази аксиали и радиали объркват колегите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 Това са елементарни неща.Който иска да се ограмоти повече може да потърси в Гугъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Людмилчо Публикувано 10 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 Колеги лувта на турбината е огромен все още надува на 0,8 бара и в кулера няма масло на 10000 хил.км и и доливам от от половин литар до един зависимост от карането единствения проблем е във варвенето на колата е че като отвори турбото ускорението трябва да се осети но при мен се усеща на няколко етапа и се чува виене като от реактивен двигател. А луфта съм го мерил с шуплер и е 8 мм. как и защо незнам питам да ми се обясни така или иначе сам поръчал по голямо турбо. Но такав вид луфт и толкова голям несам виждал за товами е интересно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 13 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 При 8мм луфт вероятността да надува на 0,8 е близка до нулата. Нещо не мериш както трябва. Карай си колата, подготви се финансово за друго турбо и чакай да се разпуши или да спре да върви колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 И между другото инвестирай малко пари в уроци по правопис, мисля повече смисъл има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Людмилчо Публикувано 2 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 Браво най умните дават най умното мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 On 9/20/2016 at 10:55 PM, PESHO OT MARS said: И между другото инвестирай малко пари в уроци по правопис, мисля повече смисъл има. Ами ако вземат че сложат спел чекър в този сайт кво прайм? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts