Jump to content

Турбо


Людмилчо

Recommended Posts

Здравей те колеги. Днес сменях интеркулер сладах по голям и проверих перката в турбото за луфт оказа се  че има и то голям но не на ляво и дясно а на вътре и на вън и то около шест, седем меилиметра. Какво да правя да го сменям цялото или да търси някой да го прави. Кой е по добрият варянт пред ново

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай може ли да се направи пълна ревизия на турбината и колко би струвало това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То за рециклиране може пороблема е там че не всеки може да му направи баланс после чакам оферти ако някои има турбо на сносна цена да пише

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си го рециклирах сам и го балансирах при реал турбо пловдив, вече 30000 км. С 200- 300 гр. Разход на 10000 км. С 5-40 масло. Не е трудно, но при такъв аксиален луфт перките  са ти за смяна заоблило ги е и охлювите може да са износени ако сложиш нови перки. Взимай втора употреба за 200 лв. Или търси средна част.

 Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега турбото няма никакав  луфт на ляво или дясно. Свалям маркуча на филтара и баркам в турбото с два пръста и дарпам перката към себеси и я връщам сеедно и е отвита гаиката и ще вадя остъъ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да я издърпаш 6-7мм. само ако и е скъсана оста и е изядена перката. Всички К00 имат окол 1мм аксиален луфт. Включително и чисто новите.

Sent from my K920 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, Mountebank написа:

...............Всички К00 имат окол 1мм аксиален луфт. Включително и чисто новите...............

Колко красиво изглежда, така написано......., поезия! Де да беше вярно само......^_^

Добре де, вие изобщо ли не четете това, което пишете, или на олимпийския принцип.....?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при турбината има допустими луфтове. И не е задължително да е сменяш ако не ти гори масло.  При свалена турбина луфтовете са по големи, докато на колата пълна с масло луфта трябва да е едва доловим. И не се допуска аксиален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак си в грешка!

 

Допуска се лек радиален, а НЕ се допуска никакъв аксиален. Щото при наличие на аксиален луфт,

ще имаш и наличие на масло в кулера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покажете всичко ,като разкази в картинки,че тази аксиали и радиали объркват колегите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са елементарни неща.Който иска да се ограмоти повече може да потърси в Гугъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги лувта на турбината е огромен все още надува на 0,8 бара и в кулера няма масло на 10000 хил.км и и доливам от от половин литар до един зависимост от карането единствения проблем е във варвенето на колата е че като отвори турбото ускорението трябва да се осети но при мен се усеща на няколко етапа и се чува виене като от реактивен двигател. А луфта съм го мерил с шуплер и е 8 мм. как и защо незнам питам да ми се обясни така или иначе сам поръчал по голямо турбо. Но такав вид луфт и толкова голям несам виждал за товами е интересно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 8мм луфт вероятността да надува на 0,8 е близка до нулата. Нещо не мериш както трябва. Карай си колата, подготви се финансово за друго турбо и чакай да се разпуши или да спре да върви колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
On 9/20/2016 at 10:55 PM, PESHO OT MARS said:

И между другото инвестирай малко пари в уроци по правопис, мисля повече смисъл има. 

 

Ами ако вземат че сложат спел чекър в този сайт кво прайм?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...