Jump to content

Съвет за АУДИ А6 / 2,5 тди или 1.8Т+ Газов инжекциоан


Recommended Posts

Ако търсиш етино и непретенциозно... Избягвай всичко що е V6, V8...  Нито душегуб, нито душетръц. 

 

Търся здрав двигател който е не по малко от 110 коня на които съм сега , обаче при положение че А6 цата е голяма и тежка май хубаво да не е по малко от 130-150

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изумявате ме с тези изказвания,да се избягва АJL AEB и ГИ струвал 1100-1300 лв.quattro-то е безпроблемно,но тук се разчита на системата  EDL.Понякога коментарите тук ми приличат на тези в детската фейсгрупа,дето имат нещо в кръФта си.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Италианска, немаркова, 800 с тороидална бутилка 50 литра и зареждане под капачката. 20к вече няма грижи :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, integrale45 said:

Изумявате ме с тези изказвания,да се избягва АJL AEB и ГИ струвал 1100-1300 

Понеже цитираш основно мое изказване, от уважение ще ти отговоря, макар, че съм го писал сигурно 10 пъти:

Първите 1.8т имат следните особености:

-турбина с най-малка топла част, най-много склонна към пукане;

-големи портове на главата, в комбинация с липса на променливо газоразпределение колата е мудна в ниските, с по-голям лаг, по-ниска мощност и по-висок разход;

-дюзи, съобразени с големите портове, следващите мотори са със съвсем различни и оптимизирани дюзи;

-мотроник 3.8 срещу 7.xx - съвсем различна стратегия за управление на мотора, като допълнителен минус на 3.8 е липсата на (почти) всякаква възможност за диагоностика...

-скъп и неиздържлив дебитомер. Дебитомерът на следващите 1.8 е на половин цена, много по-издържлив и прецизен.....

-липса на мап сензор;

-по-дебели и тежки биели;

-капризна картерна вентилация - според мен поради липсата на мап сензор и по-стария дебитомер 

 

Като цяло моторите от първото поколение създават усещане за по-слабо вървене (на практика наистина е така), имат по-висок разход и са много по-трудни за диагностика.

 

А за газовата съм написал 1100-1300 за чипнат мотор, като явно забравяш, че тези мотори имат възможност и за ОБД комункация с газовия компютър.

 

Едит: Изпих си узото, та да си довърша поста - AWT във фейсова А6-ца е уникално добра комбинация. Широколентовата ламбда дава още по-прецизно смесообразуване, кутията е сравнително дълга, но колата се движи с лекота.

Единствен минус е, че колите с куатро и този мотор вероятно се знаят поименно на кой са продадени.....

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, LLalev777 написа:

 

 

За налагането ще ми се налага пт Габрово съм тук сиг е едно от местата с най много сняг .....

Оооoo Габрово,следвах във вашата академия на науките.:hilezh:

Качването на Ректората,на Интеграла,това не се забравя.

 

Майтапа настрана,но ако може да вземеш кола с quattro е най-добре,няма да сбъркаш.

И двата мотора съм имал/имам,един глас давам за бензина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данчо ти го каза кратко и точно.

 

Стоян забрави да каже, че по-новите имат масово ЕСП като екстра. Иначе всичко изброено е вярно и изпитано и от мен. Да се търси такова с ел газ и с чип си вади 180-190 кончета.

 

Ако някой продава 1.8Т куатро с кеф бих бартеросал моята 2.7 че станахме много с такива :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като бивш собственик на АЕВ в купето на пасат 5 комби,всичко казано по-горе е вярно,не върви и гори почти колкото сегашната ми а6 ц5 комби,куатро 2,7битурбо 300к.с.(предполагаеми):nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пф съвпадение на интегрални думи,да не разводняваме темата на колегата. Някой има ли предложение за кола,примерно от форума или ще се търси нов внос

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, integrale45 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Да дайте някакво предложение за кола може и за бартер за моята пращам линк http://m.mobile.bg/?topmenu=1&act=4&adv=11471846645444879&slink=f7s29l

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах 1.8т в пасат awt мотор и сега имам 2.5 ake в А6 алроуд. Ако търсиш евтина поддръжка въобще не гледай 2.5. 1.8т е страхотен мотор, адски тих и адски евтин за поддръжка. Не съм се возил в А6 с такъв мотор, може и малко тежко да му дойде купето, но ако не си състезател едва ли ще ти е проблем.

 

 

Забравих да кажа че на 1.8т му сложих газ Ловато за 1000лв. нямаше никакви проблеми.

Редактирано от Mitko Dimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, Mitko Dimitrov написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Да на мен не ми е толкова за състезания ами да има място за най малкия член на семейството че за него си трябва място :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента не намерих нито едно 1.8ТQ. че и комби... Не казваш какви парички можеш да отделяш за колата. Това, че си чел за 2.8 някакви глупости не го прави проблемен мотор. V6 моторите са добри, но си искат повече време за ремонт на повечето неща и малко повечко парички за труд. Това което ще ти достави един V6 мотор то четири цилиндровия никога не може да ти го предложи. Та ако не ти се дават много пари, а искаш колата да е куатро и комби ти препоръчвам да се огледаш към passat b5/b5.5. Там има вариант с 1.9тди 90/110/131кс и куатро, голяма кола е и подръжката ще е по-лека. 1.8ТQ в купето на а6 е също много рентабилна комбинация, но е супер рядка. Аз бих гледал пасатите и то дизел ако искам нещо което да ми е леко на джоба. Не бих се отказал от куатрото и задължително комби, по възможност с кожен салон(или поне задната седалка да е изцяло от кожа) за да не ти се налага да переш пакостите на малчугана.

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, TiL написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Да това за малкия е добър съвет не се бях сещал ще търся а дали пасатите са широки колкото А6 ците ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поддръжката му е като на Ауди, защото шасито е на А6 - т.е. всички агрегати са еднакви с А6.....само рейката е от А4. Задния мост също е от А6, а не от А4.

Пасат-ите имат едно огромно предимство - след 2000г. колите на предно продължават да са с типтроници, а не като Ауди-то само на куатро версиите да се монтира типтроник.

Другата интересна комбинация, която е налична при Пасат след 2000г е 2.8, куатро, типтроник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, robobug написа:

Както сам отбеляза не ми се занимава с V6. Но ако искаш да работиш, а аз да пия бира отстрани - ще помагам:hilezh:

 

Едит: Autodata казва, че ремък на 1.8Т се сменя на 120к км.

САМО ако е оригинален ремъка ,иначе афтърмаркетите макс.60к

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Аутодата няма такава информация.

Не съм чул за скъсан Гейтс или Континентал. Но съм виждал "оригинален" Топран. Каква марка трябва да е оригиналния, за да изкара 120к км или няма значение, щом има щампа ВАГ?

 

Едит: Имах 1.8Т, на което съм сменил ремъка през 2007-ма с комплект на СКФ (ремъкът вътре е Гейтс). При следващата смяна на 110к км ремъкът беше перфектен...а колата през тези 110к км е била с чип, който допълнително амортизира ремъка.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като казвам, че ще му е по-леко с пасата имам в предвид, че има вариант за добър четири цилиндров мотор с куатро. Ще видя какъв е втория рвмък на моята сложен в Швейцария, но до колкото знам там синдават по 100к на по известните марки които ползваме и тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, robobug написа:

 

Другата интересна комбинация, която е налична при Пасат след 2000г е 2.8, куатро, типтроник.

 

Който по всичките теми е масово оплюван и заклеймяван от теб че е "безсмислен" при наличието на 1.8Т и че въобще не трябва да се мисли за него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9/3/2016 at 2:00 PM, integrale45 said:

Ок,виновен съм,признавам си,ИЗВИНЯВАЙ!

Още повече разбирателя от предишната страница се изшИ да се избягва BFB , който след BEX е най добра комбинация, но той понеже кара старите недомислени тръцове, се изсилИ като... на мокърт пясък:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, 150hp said:

 

Който по всичките теми е масово оплюван и заклеймяван от теб че е "безсмислен" при наличието на 1.8Т и че въобще не трябва да се мисли за него.

 

Не върши много работа 2.8 в Пасат защото назнам дали на всичките но на този с който аз съм имал допир е много нисък честно казано. Той беше точно 2.8 куатро автомат 2002 год сиреч Пасат 5.5 като и беше доста странен защото беше със задни вентилирани дискове като на W8 модификацията. И си беше нисичък и лесно може да легне по корем на коловози или да изпочупиш нещо отдолу.

Аз лично бих се загледал в паркетник само заради клиренса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, 150hp said:

 

Който по всичките....

Аз много добре знам какво пиша и много рядко си меня мнението, защото  за да напиша нещо, значи преди това съм го пробвал, а не съм чул или прочел "нещо".

 

В случая пиша за "комбинация", а ти ми отговаряш "който по всички..." някак си дори граматически не си прав:)

 

Едит: Пешо, задни апарати са като на S6 и не са толкова редки.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8т е добър мотор за А6 Ц5 като разход и обслужване и с чип върви достатъчно добре за семейна кола. За кода на мотора ти писаха колегите, разбира се всичко зависи от състоянието/оборудването/цената на колата. Според мен и AJL + куатро да намериш в добро състояние си струва. Дизела е интересен единствено заради богатото оборудване, но разхода е красив и вървежа е като на 1.8т+чип. Пасата е добър вариант, може да погледнеш и за Шкода Сюпърб (1.8т, 2.8, ръчка/автомат) - те са по-дълги от пасата и изглеждат добре. За мен 2.8 мотора си струва основно за магистрално каране - ще върви приятно и мазно на високите скорости, но пак е въпрос на вкус. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...