lz1kka Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 (Редактирано) Здравейте колеги, Преди 3 дни ненадейно се появи проблем с тоците по колата (2003г). До момента не съм имал никакви индикации за нещо нередно, но миналата сутрин, когато се качих и запалих, усетих че припали малко по-трудно, а след това ми се появи индикация "Battery Low". На следващия ден драмата се повтори. На същия ден трябваше да пътувам извън страната по работа, като колата престоя на летището 5 дни. Бях убеден, че като се върна акумулаторът ще е тотално заминал, но за мое учудване все пак успях да запаля, макар и на ръба. В момент на слаб акумулатор ми прави впечатление, че безключовото отваряне на вратите не работи. С паленето от старт бутона всичко е ок. Та тръгнах аз да купувам нов акумулатор, но от магазина замериха моя и ме убедиха, че си е съвсем наред - Bosch 110Ah произведен 2012-та година. Натовариха го на вилка и ми казаха, че "държи". После му премериха волтажа и всичко беше окей. Накрая му закачиха някакво непознато за мен устройство на плюса за да видят каква е консумацията при загасен и заключен автомобил и като по чудо такава нямаше (нещо от сорта на 0.07). Може би проблемът е спорадичен. Явно колата се шашка и някой модул не и позволява да заспи, което води до постоянна консумация на ток. Буквално след 24 часа е мъртвило (а как изкара 5 дни не знам). По чуждите форуми гледам, че често срещан проблем са батериите на сирената за алармата, така че тези дни ще я сваля да видя вътре какво е положението. Явно често се окисляват (поряди някаква причина?!) и става мизерия. Но дали...? Знам също, че ако акумулаторът не е кодирано правилно, също може да се появи проблем, но това едва ли е вероятност, щом до момента всичко е било окей. Със стара версия на MMI съм и нямам активирана софтуерната индикация за нивото на акумулатора, в случай че някой го интересува. Други идеи или съвети? Редактирано 16 Септември 2016 от lz1kka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 18 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2016 Ако е сменян стават тия неща... Колата почва да показва че уж се изтощава постепенно но реално не е така! Иска обучение...схема е малко. Има вариант да е друг проблем за който си чел но първо отметни по вероятните неща.... Sent from my SM-G935F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 19 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2016 Акумулаторът не е сменян или разкачан през последната година със сигурност. Обмислям варианта за адаптация, но междувременно всички други предложения са добре дошли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 21 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2016 До колкото си спомням се задават параметрите на акумулатора чрез Ваг-ком, когато е поставен дали е направена тази процедура? Не знам дали това е възможна причина, предположение е по-скоро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kmkk Публикувано 26 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2017 Имам абсолютно същия проблем 1:1 ...би ли споделил каква беше причината при теб ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 28 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2017 Модула се шашка. Това може да се провери по следния начин - колата се пали, влиза се MMI - > battery level, кара се и ако нивото на батерията не се покачи (зареди) най-вероятно модула е забил. Оправя се по най-простия начин - разкача се акумулатора за 2 мин и се закача наново. Това е вариант при положение че акумулатора и алтернатора на колата сте сигурни че са окей! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2017 Проверете силовите кабели за лоша връзка по клемите. Масов проблем е това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 Колеги, същия проблем. Консумация на ток отнякъде си.. не знам от къде, но за 3 дни ми изяжда батерията на 0. Кажете кой в София може да провери пошожението Sent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 20 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2017 On 4.10.2017 г. at 9:56 AM, kpematop said: Проверете силовите кабели за лоша връзка по клемите. Масов проблем е това. Направо се окисляват и откъсват в последствие в 'кутийката', в която се събират при десния рог. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 5 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2017 Направо се окисляват и откъсват в последствие в 'кутийката', в която се събират при десния рог. За кои кабели става дума. Дето се закачат на акумулатора ли? Sent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foxy-the infant prodigy Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 И аз се записвам със същата драма. Миналата зима смених акумулатора, защото след три дни престой пред нас беше умрял. Тази зима обаче откакто позахладня около нулата, пак започна да прави мизерии. Пали, но на границата. Момъка в сервиза замери акумулатора на заключена кола, отчита консумация 0,11, а било нормално да е около 0,04. Засега съм решила проблема като изключих паметта на шофьорската седалка от копчето на вратата, но все пак има нещо грешно в тая схема. Във ваг-ком излиза грешка за тъч датчик на шофьорската врата ( не се заключва от този бутон) и грешка на антената на багажника ( пак не се отключва, ако колата не е отключрена). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 Адаптиран ли ти е новия акумулатор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi75 Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 Преди месец ми се случи на мен подобно нещо. Акумулатора ми е на 2 години и ми показа на таблото ,че е изтощен и ми се наложи да го сменя. Сменох го с някакъв за 250 лв и отново си светеше , че акумулатора е изтощен . Закарах я да изчистят грешката , но показа че кабел някакъв е скъсан. Погледнахме клемите и се оказа ,че малко кабелче което измерва тока в акумулатора се е скъсало и към колата подаваше информация ,че няма ток и даже палеше трудно. Макар и с нов акумулатор. Сега е със залепен кабел и сложих отново стария акумулатор тъй като е на Varta. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foxy-the infant prodigy Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 7 hours ago, Excessive said: Адаптиран ли ти е новия акумулатор? Не, но не набива грешка. Мислиш, че може да дава отклонение от там ли? На кой канал във ваг ком се прави? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 Във VCDS се влиза в модула за акумулатора. Оттам battery coding и се променя serial number-a. Става и като промениш последните цифри само. Важното е да е различен от старият. Също така си провери зареждането отзад на клемите на акумулатора. Ако имаш проблем с алтернатора тогава кодиране няма да помогне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 7 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2018 аз се боря със същия проблем и нямам идея каква е причината?? @Georgi75 , кое е това кабелче? едно лилаво ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi75 Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 При мен е червено ,което е закачено към кабелите за + едно много тънко кабелче. На мен ми правеше проблеми този кабел и заради него сложих друг акумулатор. Сега пак върнах стария и няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 И при мен е малко черяено закачено към + на акумулатора. Това ако не се лъжа е точно за battery management модула, но не съм сигурен... да не подведа някого Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 Колата снощи показваше 100% акумулатор, правше няколко паления едно след друго без да се замисли. Оставих я отключена в сервиза, за да не се активира проблемната брава, сутринта пак няма никой в акумулатора. Баси, много неприятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 Трябва да се премери каква е консумацията като постои по-дълго колата - за да го сваля за една нощ ще е доста голяма. Другото е някой с VAS да ти изчете лог-а на батери менажера, там трябва да е записано какво точи акумулатора. Правил ли си нещо по колата преди да почне да пада акумулатора? Ако е с въздушно може и компресора да прави мизерията ако има изпуснала въздушна възглавница. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 0.30 amp oт видеорегистратора според приятел е достатъчно + време .... не знам има ли още нещо?засега не излиза друга консумация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 (Редактирано) Не е възможно, при 0.3А за 10 часа ще изхаби 10 х 0.3А = 3А. Акумулатора ти е 100А/ч сигурно? За да ти сваля акумулатора за една нощ консумацията трябва да е над 5А според мен. Като откачиш видеорегистратора на колко процента е акумулатора сутрин? При мен консумацията е над 0.15А и след 7-8 дни стоене запалвам: 24 часа х 8 дни х 0.15А = 28.8А изразходен ток. Редактирано 8 Януари 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 Ако имаш проблемна брава, оставяйки я отключена, не елиминираш проблема. Скубни бушончето за вратата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Argo75 Публикувано 18 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2018 Това явно е всеобщ проблем. При мен колата не беше карана известно време и акумулатора беше заминал. След това падаше на няколко пъти. Преди да мина преглед преди 3 месеца я вкарах в сервиз за прегледа. Казах на майстора да ми смени акумулатора с нов. Не го е сменил, каза, че е бил в ред. Лампата в багажника не изгасвала по някога и от това било. Да, но мина месец, прибирам се от работа и спиран на паркинга на магазин до нас да пазарувам. Качвам и няма никой, пада изведнъж. Миналия месец пак го направи, добре, че в гаража. Та, явно не е от лампата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 18 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2018 Ами аз си купих нов, кодираха го и срга нямам никакви проблеми!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване