Jump to content

Мнение по обява за S4 B7


Recommended Posts

преди 10 минути, ghostdog написа:

Изпреварвай още на 1200 оборота в байр, само автоматът те пази да си проветриш блока.

Малко хора знаят колко е вярно това.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 84
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

1200 лева обтегача- ЕДИНИЯ и още толкова за другия, плюс слайдери плюс мотора вънка....

За кола дето струва десет бона, някакси пет бона смяна вериги , не си струва. Поне да вървеше като за толкова пари....

Вече RS4 е друга бира...

1 hour ago, МММ1 said:

Малко хора знаят колко е вярно това.

 

Малко да е беден на газ, и може некое бутало да срещне с чистия въздух...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 59 минути, Fitil4o написа:

Вече RS4 е друга бира...

Какво,какво?:hilezh:

Иначе малко зор ще е това изпреварване с 1200 об./мин.,ама който го може,спор няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе, не ме разбирайте погрешно, колата ме кефи колко върви и то линеарно,тука колегата е прав, но НЕ ВЪРВИ ЧАК ТОЛКОВА като за пет ка смяна вериги (надявам се да съм се обяснил)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, Fitil4o написа:

... но НЕ ВЪРВИ ЧАК ТОЛКОВА като за пет ка смяна вериги ...

А собствениците на 3.0ТДИ какво да кажат. Поне при тях гори по малко. Поддръжката е за друга тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах те добре.

Иначе S4/8E/ е харен автомобил,поне от наблюдение над такъв,вкаран от немско,мачкан яко.

След ремонт на мотора пак е в играта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, 150hp написа:

Признанието от човек като теб е голяма чест за мен. Благодаря за оценката. Мога да изпреварвам и с 1200, и с 3000 и с 6500. Не чакам нещо да "надуе или да лагва 1 час и 15 минути, докато направи това, което искам. 

Съжалявам ,че си продадох колата ,иначе щях да ти покажа колко е архаичен вече тоя твоя мотор+автомата!

За какво чакане и какви 5лв говорим,при положение,че ще те направя рошав с ремапнато 3.0тди и няма да ти се вярва какво се случва!

При това на смешен за вървежа разход!

Това е предимството на съвременните турбо мотори ,един Мап и си с почти 100 коня отгоре и имаш 700нм тяга.

4.2 си е класика,ама вече е на 20г в купета преди да излезе 4ф,където нещата са доста по-добре откъм динамика и кутия.

преди 34 минути, Fitil4o написа:

Не бе, не ме разбирайте погрешно, колата ме кефи колко върви и то линеарно,тука колегата е прав, но НЕ ВЪРВИ ЧАК ТОЛКОВА като за пет ка смяна вериги (надявам се да съм се обяснил)

Абсолютно съм съгласен!

Тия коли са за хора без работа с много пари,дето не им пречи да дават 20/100 разход и в същото време да са по-бавни от ремапнато 3.0 на кюмюр

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цец, ти къде се буташ тука при бегачките? Я си кроткай там, к'ви ги дрънкаш глупости? Т'ва от 4.2 по-убаво няма, да подчертая ЛИНЕЙНО УСКОРЕНИЕ, ПЛАВНО РАЗГРЪЩАНЕ НА МОЩНОСТТА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, Ц Е Ц О написа:

.... ще те направя рошав с ремапнато 3.0тди и няма да ти се вярва какво се случва!

4.2 си е класика ...

Мислех и аз да го напиша това... Но да не засегна колегите с 4.2. Но си има и предимства бензина.... Не трака и звучи добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се засягай за глупости стига сте спорили като 6Б клас.

Моята гледна точка: Колата ме кефи, има доста екстри,хубав вид, джанти има стойка заради окачването,има супер салон, нави,спира сравнително и тнт... обаче:

5К са веригите

Мотора не е ремонтопригоден изобщо

за всяко най малко нещо трябва да вадиш мотора

капаците на главите протичат и пак се вади мотора само заради тях

обслужваш осмак(за радост и караш осмак :) )

в момента в който веригите тръгнат да си заминават, колата излиза от пеффектната си центровка и се сбогуваш със 100 коня на момента

Повечето са автомати и то допотопни

арчи 20-25 граЦко(поне носи газ)

 

Като теглиш чертата за конете и вървежа,които получаваш НЕ СИ ЗАСЛУЖАВА (ТОВА Е МОЕ МНЕНИЕ)

Виж с турбинки и коНпресорче нещата се променят драстично :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те колкото по-дърти стават явно цената за обслужване на веригите скача...

 

S4 B6/B7 автомат е безумие. 

 

25 не харчи дори и да е автомат.

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, ShoxXx said:

 

Те колкото по-дърти стават явно цената за обслужване на веригите скача...

 

и 3500 да е.... пак

За автомата съм съгласен

 

Колата е супер да и се ашие един петак 2.2 Турбо :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо на последното ми ходене до Бургас, поддържайки 180-200 км/ч ми даде разход 18/100 * 1 лв = 18 лв на 100 км. Колко ще направиш с 3.0 тди при такова каране? 12-13 л * 2 лв? И градско разхода е съпоставим, даже често дизела губи. И като се махнат всички dpf-и катализатори и пр, освен отвратителния черен пушек отзад, колко ти е кеф да слезеш от колата и да поемеш дълбоко дъх в уникалната миризма на изгорели газове? Колко често пребоядисваш задната броня? Така че не е както казваш, 4.2 е класически двигател и освен скъпата му поддръжка няма други недостатъци. Високия разход се оправя като сложиш газ. Звука му е прекрасен, работи равномерно, между 100 и 200 км/ч не се усеща кой знае каква разлика в купето. За мен е повече от бърз - за последните 5000 км не съм настъпил нито веднъж повече от 2/3 газта за да изпреваря. Това са митове и легенди за харча на масло и че не бил пъргав ...... (слухове, появили се от факта, че е пълно с гробници, ама истински гробници!)

 

А това че 3.0 тди е по-бърз с чип е факт, но без чип? А надеждността? 4.2 го купуваш, правиш му скъпите ремонти и след това няма какво толкова да се случи, има много по-малко агрегати и доста по-надеждни отколкото тези в 3.0 тди. Почти всичките му проблеми лесно се диагностицират и отстраняват. Като Ви чета форума на 4фките се хващам за главата колко са проблемни ....

 

Искам да кажа да не гледаш само от едната страна на монетата .... Тъпо е да се четат коментари, които скриват недостатъците на един продукт за да изглежда по-добър спрямо друг аналогичен. Всеки сам си преценява кое е предпочита.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хано, всичко, което си написал е напълно вярно. Мога да добавя поне още 7-8 състоятелни довода, но съм се убедил, че ще е по-яко да се забавлявам, отколкото да паля искри в очите на слепите. Така и така човек вижда това, което иска и може да види. Ти само погледни как сравняват мотори и коли от 1999-та година с такава от 2011г. и ще ти се изясни картинката. А дори да говорим за по-стария, добре познат сток 3.0 тди, с 225 коня - първо, това е много по-нова кола от А6 C5. И второ, 3.0 тди прави от 80 до 180 за 22.7 секунди, а 4.2 за 15.5 секунди. На Цецко колата е с доста по-нов 3.0 тди мотор, на кола 2011-та година, със съвсем друг автомат, доста назобен мотор и т.н. И освен това, дори да приемем че и 1.8Т и 2.0 тди са по-бързи от стария 4.2, това лично за мен не ги прави по-приятни за каране от него. Да не отваряме пък темата за всичките простотии при 3.0 тди, които след чип са още по-рискови - ГНП, турбо, дюзи, клапанчета, управления, електроники и не знам си още кви шитни. Разделът на 4Ф е пълен с тях.

А ако за някой е приятен тесният диапазон от 1800 до 3500 оборота, лаг, черен кюнец, звук на орехотрошачка, аграрно поведение, субективно чувство за "опъване и залепяне", то тогава никой не може да му помогне :D

Имам личен опит с БМВ 535д, 286 коня, 600 нютона въртящ момент. Вътре се усеща умопомрачително. Върви повече от моето 4.2, а след чип се противопоставя на доста от масовите коли по БГ пътищата. И въпреки това не ме кефи като поведение повече от голяма атмосферка. В пари също харчи като 4.2 на газ. Така че въпрос на вкус. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За газ при 4.2 е неоспорим факт!

Карай с 200 на бензин да видим?

Моята кола никога не е пушила,все пак е мапвана при Келеша!

Грам сажда не е хвърляла.

Даде на Сливен 6сек до 100 и 14сек на 400м със зимни гуми и включено ЕСП!

На дизела нищо му няма!

Просто тук са по на 500к км,а до 400-500 тия коли не създават ядове ,ако се гледат като хората.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 51 минути, HannoSLM написа:

Цецо на последното ми ходене до Бургас, поддържайки 180-200 км/ч ми даде разход 18/100 * 1 лв = 18 лв на 100 км.

Една вметка, за да имаш това трябва да караш 10+ годишен автомобил (400-500 х.км). Искаш ли по ново, по малко експлоатирано ауди с мощен мотор забравяш за газта. 

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, dixpix написа:

..Не може да се изпусне подобна тема на заблудените надишани със сажди колеги.

Разбий ги тези алхимици ...... Пълнят форума всекидневно с проблемите си .... Май е време всеки форум за даден модел да се раздели на дизел и бензин ....

 

преди 2 минути, martinich написа:

 Искаш ли по ново ауди с мощен мотор забравяш за газта.

"Газ" може да се сложи на всичко. Но после забравяш за бензина .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, dixpix said:

Няма и нужда от газ при фси-тата, те са доста икономични.

Вече тука, голема забава е как всички искат да изтъкнат как техните мотори са по убави от 4.2 без никой да ги е питал. Баси зависта, баси чудото.

Не, нещата са различни.

Ти искаш да нашиеш човека в допотопна 20 годишна кола за двайс бона. Толко по въпроса.

Кат ше е 4.2 за 13 бона, то по добре направо А8

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Fitil4o said:

добре, 15, убуу. Доволен ли си ?

ПЕТНАЙСЕ ГОДИНи салам,15. И да даде двайс бона. Айденеманужда.

Той за 34 че земе RS4 B7 бре. По 20К франка са у Швейцария :hilezh:

 

 

Quote

2005 – 2008

B7

 

Айде пак пробвай.

Тебе не виждам някой насила да кара да дадеш двайсет бона за каквото и да е. Нали си преебал системата с къвто кенеф караш там. Спи спокоен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всичките модификации на трилитровия дизел само с този нямам много опит, но 30 и 40д ги знам наизуст вече и там диапазона с две турбинки си е ок. Хубав е и звука (за дизел) с пълна газ. Обаче...пак не ми харесва, защото примерно 40-ката само да пипнеш газта и веднага почва звука, а къркоренето под 2к оборота не те оставя да се усъмниш че караш дизел. Другото много странно за мен е че има две турбини, които трябва да покриват целия диапазон, а като смачкаш газта от място и моткането ми е в повече, то е и повече от на стара бензинова атмосферка дори с по-стария 6хп.

Другото е че преди да включи следващата скорост се усеща леко увяхване последните 500об, което впредвид, че е с две турбини уж не трябва да го има. Не ми харесва и постоянната сменя на скорости и това, че самата смяна се усеща много повече отколкото на бензинова кола. 

Тов, което ми харесва е като караш малко по-бързо от нормалното на средни обороти, винаги има сила и се наема стабилно и с някакво усещане на гъзомер дори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, със сигурност ми се кара 4,2 ама с малко повече торк по възможност :)  Не обичам постоянно да чувам как мели мотора и шари по оборотите. Античния ААН даже ми се вижда като W12 в сериозна лимузина след тия дизели. Вибрацията дори не я броя, защото и нея я има дори на коли 2016-та. Жалко защото вървежа и разхода на новичко 40д са си определено впечатляващи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, DLS said:

Не, със сигурност ми се кара 4,2 ама с малко повече торк по възможност :) 

решението е много лесно, но много скъпо: PES supercharger ;) Торк-a става убийствен ... И аз си мечтая за такова и чакам с нетърпение да дойде деня, в който ще го поръчам! Дано само да е по-скоро :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...