Jump to content

Избор на Ауди A4 Б6


Recommended Posts

Здравейте, в процес на търсене съм на нова кола и още съм в процес на избиране на модел и мотор. Въпроса ми е относно бензиновите мотори на Ауди Б6 . Има ли такива, който са лесни за газифициране ( имам предвид, на които може да се сложи без проблем нормален газов инжекцион). До колкото разбрах от това, което чета във форума ТФСИ и ФСИ моторите са трудно им се слага газ и не излиза толкова рентабилно предвид, че има разход на бензин 10-15% при каране на гас.
Също така бих бил благодарен ако ми дадете и линкове към теми, в които се обсъждат въпроси за покупка и избор на двигател от този модел Ауди.

Редактирано от soulspli7ter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развалихте убавия бой с караница,после и караницата избега,заеби... :)

 

Колега,1,8т е най-харесваният за газ мотор във форума на това купе.

За 2.0 е писано и обяснено добре в темата на Милчев - масло ALT.

За ФСИ и ТФСИ явно си прочел.

Дали да е куатро,автомат,какви екстри да има,колко пари смяташ да дадеш се свеждат до личен избор.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

 Да ви питам за мнения за чистия 1.8 , или ако има статия кадето е обсъждан мотора.

Редактирано от soulspli7ter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8 125кс има само в Б5,на Б6 излиза един 1,6,останалите sa 1,8t ,2.0 .2.0fsi ,2.4 ,3.0 и един 4,2.Аз не съм видял коментари за 1,6 и 2,4 на това купе,4,2 вече е в С-ка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8 е железен мотор. От опит ти го казвам, защото предното ни ауди беше такава. Вървеше много както на бензин така и на газ.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, значи да няма двигател на 1,8 без турбо грешката е моя, сега проверих. Значи ще се насоча кам него. На тези 1.8Т двигателите да ми кажете какви са им болешките? Гледам, че са няколко модификации 150к.с , 163к.с., 172к.с., 190к.с.. Има ли значение на кой ще се спра? Държа да потчертая, че възнамерявам да сложа ГИ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси най-запазената, която ти влиза в бюджета. Естествено ВЕХ-а (190кс) е най-добре и доста често е добре натоварен с екстри, ама излиза рядко и често на по-височка цена...

Sent from my XT1585 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло бюджета ми не е проблем в случая, затова се спрях на Б6, а не на Б7, за да мога да си позволя и най-натоварения Б6, отколкото да тарся най-орязаната б7. 

РАзликата между всичките 1.8 Т мотори само конете ли е. Въпроса ми е в други отношения двигателите едни и същи ли са. Има ли теми за този тип двигатели. ПОнеже са 4 вида някаде. На мен лично ми се стува мн голям този на 190к.с. . 

КАкво ще кажете за скоростните им кутии. Как са автоматиците им?

http://www.cars.bg/c1803412

Даите мнение за тази ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 "Предлагаме само избрани автомобили ! " A тази е специално избрана мултитроник.Има и доволни колеги от тази кутия,но са малко.Повечето не са добронамерени към нея.Напиши мултитроник в търсачката и чети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2004 г. при Б6 са се вграждали само 1.8T 163 к.с,/BFB/ и 190 к.с./BEX/.

150 к.с./AVJ/ е до 2002 г.

A4 1.8T B6 (code engine - BFB vs BEX) - Двигатели - AUDI CLUB BULGARIA (Ауди Клуб България)

BEX Engine Information Thread

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те си ебало майката по тези автокъщи. Вариянтите значи са или да лъже за годината с цел да и вземе повече пари или да лъже за двигателя заради данъците, но ако гореспоменатите два двигателя са по-добри от предшественика си, няма логика да се прави. Нищо не казвате за мотора, който е 172к.с.

Забелязвам, че  150к.с се слага от 2000-2002 с другия, който е 172к.с 2001-2004, вече 163к.с започва от 2002-2004 заедно с 190к.с 2002-2004. Логично погледнато всичките 3 мотора (163к.с, 172к.с, 190к.с ) би трябвало да се по-сполучливи от този с 150к.с понеже са направени след него и най-вероятно са отстранени някой недостатаци на този с 150к.с, а още повече че и го спират от пройзводство. Реално наследника на 150к.с е този 163коня предполагам.

 

П.П. КАкви са кодовете на моторите 150к.с и този 172к.с?

         Къде мога да видя кода на всеки двигател ? Проверих в Аутодата и Тестдриве.

          В реални условия, когато обикалям по автокъщите има ли как да разбера предлаганата ми кола с кой точно двигател е?

Редактирано от soulspli7ter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, мн задълбаваш с тези мотори. 170(172) коньовия го слагат в САЩ т.е. аудитата с него са внос от САЩ. Разликите вървеж разход м/ у 150,  163, 170  к.с. е малка,  колегите ти обясниха докога слагат единия и откога другия, за да знаеш най - вече кога те лъжат автокъщите, а те хич да не е си послъгват. Ако ти изпадне BEX го отнасяй и толкова. Стига си писал тука, отивай да гледаш и да караш.:dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто искам да се запозная колкото се може повече със самият двигател, проблеми, недостатъци, да знам какво да гледам и какво да търся и в последствие да знам какво ме очаква при определен избор. Затова може да задавам малко повече и на моменти излишни въпроси. Знам също така, че най-важното е как и колко е карана една кола. 

Само един ( гореспоменатия типтроника) ли е автомата за тези двигатели?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, типтроник е на quattro, мултитроник е на предно. Второто се води проблемно и колегите препоръчват да се избягва след определни километри. Моторите са с минимални разлики в периферията. Реално мотора 1,8t е един и същ, и е много здрав и идиотоустойчив :D . Единствено при 190 коня турбината е по-различна. Както колегите по нагоре са ти казали, търси по запазения. Като болка има един обтегач на веригата, който е скъпичък, ако искаш оригинален. Друго по мотора са евентуално гумички на клапани. Проблемни възли са разните клапанчета за турбото, самото турбо и вече според километрите и поддръжката съединител/маховик и т.н. Иначе колата е железна и няма да сбъркаш, ако не се наиграеш с някакъв мега милионник и кош. Задължително, ако харесаш нещо, карай на сервиз за обстоен преглед. Изчакай колата да загрее, за да чуеш евентуално тракане от веригата (когато загрее маслото, обтегача отхлабва и почва да трака малко като дизел - личен опит). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Здравехте, мина време посабрах повече пари и почнах да гедам б7ци. Дайте да обсъдим какви са възможностите тук. Има ли бензинови двигатели на които може да се сложи гас или както при vw  всичко вече е на директно впръскване и се губи смисъла. За дизеловите двигатели какви са вариянтите. Гледам, че най-масов е 2ката тди, но май прави проблеми. Същия ли е двигателя като този при пасат б6 който пука глави, има проблеми с диузите. За 1.9 тди какво ще кажете ? Помагайте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газ можеш да сложиш на 1.8 турбо, на 2.0 tfsi - не е рентабилно, 1.9 тди е здрав но се среща рядко. Двигателите са същите като при пасат. 2.5 тди който също се среща при б7 не го коментираме, за 3.0 тди 204 коня не зная как стоят нещата, а относно 2.0 тди от един момент нататък уж са ги оправили , но от кой месец и година и какви са кодовете не съм сиг. Порови из б7 раздела има доста инфо. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10/23/2016 at 9:48, soulspli7ter написа:

Значи на ауди б7 бензиновия мотор 1,8 турбо не е с директно впръскване и няма ядове да му се сложи газ. Така ли да ви разбирам. Какви са мненията за мотора и какви вариянти има на него ии е само един?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Кой луд ще го направи тоя ремонт , като да наливаш масло излиза в пъти по- евтино...))) Па след ремонта и да реши да я продава...)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...