soulspli7ter Публикувано 11 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2016 (Редактирано) Здравейте, в процес на търсене съм на нова кола и още съм в процес на избиране на модел и мотор. Въпроса ми е относно бензиновите мотори на Ауди Б6 . Има ли такива, който са лесни за газифициране ( имам предвид, на които може да се сложи без проблем нормален газов инжекцион). До колкото разбрах от това, което чета във форума ТФСИ и ФСИ моторите са трудно им се слага газ и не излиза толкова рентабилно предвид, че има разход на бензин 10-15% при каране на гас.Също така бих бил благодарен ако ми дадете и линкове към теми, в които се обсъждат въпроси за покупка и избор на двигател от този модел Ауди. Редактирано 11 Октомври 2016 от soulspli7ter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morento Публикувано 12 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2016 1.8 T е мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 13 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2016 Развалихте убавия бой с караница,после и караницата избега,заеби... Колега,1,8т е най-харесваният за газ мотор във форума на това купе. За 2.0 е писано и обяснено добре в темата на Милчев - масло ALT. За ФСИ и ТФСИ явно си прочел. Дали да е куатро,автомат,какви екстри да има,колко пари смяташ да дадеш се свеждат до личен избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulspli7ter Публикувано 22 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2016 (Редактирано) Да ви питам за мнения за чистия 1.8 , или ако има статия кадето е обсъждан мотора. Редактирано 22 Октомври 2016 от soulspli7ter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 22 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2016 1.8 125кс има само в Б5,на Б6 излиза един 1,6,останалите sa 1,8t ,2.0 .2.0fsi ,2.4 ,3.0 и един 4,2.Аз не съм видял коментари за 1,6 и 2,4 на това купе,4,2 вече е в С-ка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 22 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2016 1.8 е железен мотор. От опит ти го казвам, защото предното ни ауди беше такава. Вървеше много както на бензин така и на газ. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulspli7ter Публикувано 22 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2016 Извинявам се, значи да няма двигател на 1,8 без турбо грешката е моя, сега проверих. Значи ще се насоча кам него. На тези 1.8Т двигателите да ми кажете какви са им болешките? Гледам, че са няколко модификации 150к.с , 163к.с., 172к.с., 190к.с.. Има ли значение на кой ще се спра? Държа да потчертая, че възнамерявам да сложа ГИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 22 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2016 Търси най-запазената, която ти влиза в бюджета. Естествено ВЕХ-а (190кс) е най-добре и доста често е добре натоварен с екстри, ама излиза рядко и често на по-височка цена... Sent from my XT1585 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulspli7ter Публикувано 23 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 Като цяло бюджета ми не е проблем в случая, затова се спрях на Б6, а не на Б7, за да мога да си позволя и най-натоварения Б6, отколкото да тарся най-орязаната б7. РАзликата между всичките 1.8 Т мотори само конете ли е. Въпроса ми е в други отношения двигателите едни и същи ли са. Има ли теми за този тип двигатели. ПОнеже са 4 вида някаде. На мен лично ми се стува мн голям този на 190к.с. . КАкво ще кажете за скоростните им кутии. Как са автоматиците им? http://www.cars.bg/c1803412 Даите мнение за тази ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 23 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 "Предлагаме само избрани автомобили ! " A тази е специално избрана мултитроник.Има и доволни колеги от тази кутия,но са малко.Повечето не са добронамерени към нея.Напиши мултитроник в търсачката и чети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 23 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 2004 г. при Б6 са се вграждали само 1.8T 163 к.с,/BFB/ и 190 к.с./BEX/. 150 к.с./AVJ/ е до 2002 г. A4 1.8T B6 (code engine - BFB vs BEX) - Двигатели - AUDI CLUB BULGARIA (Ауди Клуб България) BEX Engine Information Thread Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulspli7ter Публикувано 25 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 (Редактирано) Те си ебало майката по тези автокъщи. Вариянтите значи са или да лъже за годината с цел да и вземе повече пари или да лъже за двигателя заради данъците, но ако гореспоменатите два двигателя са по-добри от предшественика си, няма логика да се прави. Нищо не казвате за мотора, който е 172к.с. Забелязвам, че 150к.с се слага от 2000-2002 с другия, който е 172к.с 2001-2004, вече 163к.с започва от 2002-2004 заедно с 190к.с 2002-2004. Логично погледнато всичките 3 мотора (163к.с, 172к.с, 190к.с ) би трябвало да се по-сполучливи от този с 150к.с понеже са направени след него и най-вероятно са отстранени някой недостатаци на този с 150к.с, а още повече че и го спират от пройзводство. Реално наследника на 150к.с е този 163коня предполагам. П.П. КАкви са кодовете на моторите 150к.с и този 172к.с? Къде мога да видя кода на всеки двигател ? Проверих в Аутодата и Тестдриве. В реални условия, когато обикалям по автокъщите има ли как да разбера предлаганата ми кола с кой точно двигател е? Редактирано 25 Октомври 2016 от soulspli7ter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celtic Публикувано 25 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 Колега, мн задълбаваш с тези мотори. 170(172) коньовия го слагат в САЩ т.е. аудитата с него са внос от САЩ. Разликите вървеж разход м/ у 150, 163, 170 к.с. е малка, колегите ти обясниха докога слагат единия и откога другия, за да знаеш най - вече кога те лъжат автокъщите, а те хич да не е си послъгват. Ако ти изпадне BEX го отнасяй и толкова. Стига си писал тука, отивай да гледаш и да караш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilchev_n Публикувано 25 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 Кодовете ги пише на двигателя а и също и на лепенката при резервната гума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulspli7ter Публикувано 26 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Просто искам да се запозная колкото се може повече със самият двигател, проблеми, недостатъци, да знам какво да гледам и какво да търся и в последствие да знам какво ме очаква при определен избор. Затова може да задавам малко повече и на моменти излишни въпроси. Знам също така, че най-важното е как и колко е карана една кола. Само един ( гореспоменатия типтроника) ли е автомата за тези двигатели? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Колега, типтроник е на quattro, мултитроник е на предно. Второто се води проблемно и колегите препоръчват да се избягва след определни километри. Моторите са с минимални разлики в периферията. Реално мотора 1,8t е един и същ, и е много здрав и идиотоустойчив . Единствено при 190 коня турбината е по-различна. Както колегите по нагоре са ти казали, търси по запазения. Като болка има един обтегач на веригата, който е скъпичък, ако искаш оригинален. Друго по мотора са евентуално гумички на клапани. Проблемни възли са разните клапанчета за турбото, самото турбо и вече според километрите и поддръжката съединител/маховик и т.н. Иначе колата е железна и няма да сбъркаш, ако не се наиграеш с някакъв мега милионник и кош. Задължително, ако харесаш нещо, карай на сервиз за обстоен преглед. Изчакай колата да загрее, за да чуеш евентуално тракане от веригата (когато загрее маслото, обтегача отхлабва и почва да трака малко като дизел - личен опит). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulspli7ter Публикувано 25 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2017 Здравехте, мина време посабрах повече пари и почнах да гедам б7ци. Дайте да обсъдим какви са възможностите тук. Има ли бензинови двигатели на които може да се сложи гас или както при vw всичко вече е на директно впръскване и се губи смисъла. За дизеловите двигатели какви са вариянтите. Гледам, че най-масов е 2ката тди, но май прави проблеми. Същия ли е двигателя като този при пасат б6 който пука глави, има проблеми с диузите. За 1.9 тди какво ще кажете ? Помагайте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 26 Март 2017 Доклад Share Публикувано 26 Март 2017 1.8Т не е с директно впръскване и става за газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celtic Публикувано 26 Март 2017 Доклад Share Публикувано 26 Март 2017 Газ можеш да сложиш на 1.8 турбо, на 2.0 tfsi - не е рентабилно, 1.9 тди е здрав но се среща рядко. Двигателите са същите като при пасат. 2.5 тди който също се среща при б7 не го коментираме, за 3.0 тди 204 коня не зная как стоят нещата, а относно 2.0 тди от един момент нататък уж са ги оправили , но от кой месец и година и какви са кодовете не съм сиг. Порови из б7 раздела има доста инфо. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulspli7ter Публикувано 28 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2017 На 10/23/2016 at 9:48, soulspli7ter написа: Значи на ауди б7 бензиновия мотор 1,8 турбо не е с директно впръскване и няма ядове да му се сложи газ. Така ли да ви разбирам. Какви са мненията за мотора и какви вариянти има на него ии е само един? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emi_zonax@abv.bg Публикувано 31 Август 2021 Доклад Share Публикувано 31 Август 2021 дайте мнение за ауди а4 -в8 2007-2011 /1.8 тфси бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 31 Август 2021 Доклад Share Публикувано 31 Август 2021 @emi_zonax@abv.bg Бегай с 200 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jon_jinas Публикувано 31 Август 2021 Доклад Share Публикувано 31 Август 2021 Ако има основен ремонт на двигателя - взимай с 200. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogogo79 Публикувано 31 Август 2021 Доклад Share Публикувано 31 Август 2021 Кой луд ще го направи тоя ремонт , като да наливаш масло излиза в пъти по- евтино...))) Па след ремонта и да реши да я продава...))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 31 Август 2021 Доклад Share Публикувано 31 Август 2021 ^ Ауди гаранционно например. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване