Jump to content

Цена на ГИ за 1,8ТФСИ 160 коня


Recommended Posts

Кажи кой лъже бе? Да ти снимам ли протокола който ми издадохте като дойдох и ви казах, че сте вързали изпарителя за големия кръг и че колата не прехвърля преди да загрее на 90С? Тогава младото момиче дори ме пита кво да пишела в протокола... Трябваше да пише, че сте много зле. Лъжец ме нарича... Защо не ми издадохте протоколо когато порихте инсталацията за да подкарате корекциите по обд за които и бях платил и които ви бях казал, че искам? КОЙ Е ЛЪЖЕЦА?

 

2zri5pz.jpg

 

4gnjox.jpg

 

Сериозно ще взема да пиша на италианците ако продължаеаш да ме наричаш лъжец,  да разберат какви хора и по какъв начин монтират техниката им! Като се посерете си го признайте, а не наричайте хората лъжци! Каза ми ме сте монтирали ба 5-6 коли с 2.7т а като дойде време да монтирате на моята, когато вече колата беше в сервиза ви се изтървахте, ме "колегите" в другите сервизи били монтирали... Още тогава трябваше да се откажа! За сегашните ми ядове не ми и минава през ум да мина през ваш сервиз, дотегна ми от вас! Ще се консултирам с фирмата проузводител и ще действам с местен газаджив. Повече с некадърни истории не ми се разправя! Мисля да не ти отговарям повече, явно е че преиначаваш нещата. Който ме познава знае що за човек съм и ще вземе мнението ми под внимание, че при вас не си струва да се монтира, не и на турбо коли. Монтирайте си там на greatwall и се тупайте в гърдите.

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 76
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега, имаш фактура... Пусни жалба в кзк, консултирай се с адвокат. Ще ти върнат цялата сума и ще ти възтановят колата до състоянието в което е било. Жалба до управителя и нотариална покана както те посъветва адвокат. Ако управителя се вживява и не върне доброволно $ и стигнете до дело ще спечелиш на 100%.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@TiL недей да си правиш труда да пишеш на жабарите. Почти съм сигурен, че няма да те отразят изобщо, или най-много да те пратят я в Пловдив, я в Ямбол. Това дето са ти го монтирали е малко кофти работа със софта, там регистрации в жабарския сайт, оторизации и други жабарски тъпотии. Може нещо руснаците да ти свършат работа относно софта, но знам ли. Точно поради тия особености с техните софтуери ме дразнят жабарите от ланди, както и с високопарните приказки как са най-великите, най-големите, най,най най... и как едва ли не трябва да ги почерпиш, че са те избрали да ти сложат тяхна уредба след като си платиш една торба пари. А пък то си е една обикновена италианска пръчка като всички останали, просто периферията е скъпа незнайно защо.Добре, че е АЕБ да ги държи на хоризонта, че иначе американците/канадците да са ги лапнали отдавна.

Редактирано от jijane
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, jijane написа:

@TiL най-много да те пратят  в Ямбол.

 

Имам приятел от Ямбол, който редовно ми се оплакваше от фирма „Таньо Видев 62“ ЕООД. Стигна до там че махна Ландито и го продаде. Сложи LPG TECH и ижекторна рейка HANA. Колата е Пасат 1.8Т AWT. Казвам го като факт не оспорвам  качествата на LANDIRENZO като марка. Лично аз нямам досег с нея и газаджии. Карам на бензин.

Но съм съгласен с човека от сервиза, който изрази мнение, че газта става все по лоша.

 

Редактирано от МММ1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@МММ1

Може ли да кажеш две думи за сервиза в Бургас който монтираше газ на FSI/TFSI моторите на ВАГ-Сервиз на газови уредби в Бургас | - Аутогаз 09 ООД - Infocall.bg

Разбрах,че са се отказали от тая работа или не е вярно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще им пиша, превода не ми е проблем. Ако те не предприемат нещо ще има яко рекламация, не че не съм отказал вече 5-6 мои познати от марката! Не става само със сладки приказки да вземаш една торба пари и после да мотаеш хората. Странно как като си споделиш проблема изкачат и други хора имащи ядове, а как някъв си тук ме изкарва лъжец. Нека, всичко се индексира в търсачките и хората ще имат инфото, ще си преценят кой е лъжец и кой не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, tonko2.0T написа:

Може и да съм го объркал,но бил там в началото на Бургас.

Сигурно са тези http://autogas-bg.com/

преди 5 минути, TiL написа:

 .. не че не съм отказал вече 5-6 мои познати от марката! Не става само със сладки приказки да вземаш една торба пари и после да мотаеш хората.

Марката едва ли е проблем. Много незнаещи хора работят по сервизите. Там е проблема ... 

По конкретния случай не съм запознат и ГИ не са ми силна страна. Но за тази платена сериозна сума всичко би трябвало да е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същите са и като им гледам сайта на доста лъскави коли и джипки са монтирали.

Питам,че един мой човек ще се засилва към Б8-ца с 2.0T мотор и евентуално монтаж на газ след това.

Съвет няма как да му дам,защото газ не ползвам и най-добре е да звъни на газаджиите и пита по телефона.

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да е наред, по думите им щеше да е наред, но дефакто...

 

За 2.0Т говори с robobug ще ти даде прявсно инфо, защото наскоро събираше информация за този мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица монтирахме АГУ на 2.0 TSI 2010 г.макар че нямаше такъв двигател в списъка на фирмата производител на уредбата, това не попречи колата да тръгне на газ без проблем.Мисълта ми е, че не само кода на мотора е важен, за мен е по=важно да се види бенз. комп. коя версия е, ако това се знае не би имало проблем колата да тръгне на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Стига ве Иво, преди няма и месец два в халето ви имаше Б8 1.8тфси с тотално изтърбушен мотор от течна фаза газова...

То че може и става е едно, а колко е надеждно съвсем друго...

Сега, ако го пишеш за реклама, да Романо имат решения съвместими..ама както и лично сме го коментирали за директно впръскване...няма нужда...

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, уморено беше, но все пак това е бившо такси на безброй км.Според моята логика, ако ще си купуваш кола и искаш тя да върви на газ просто не търсиш двигател с директно впъскване.

 Друг е въпроса дали стават или не стават тези мотори на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...
On 11/7/2016 at 5:19 PM, PESHO OT MARS said:

 

мейл ще имаш когато съм сигурен че всичко друго е изправно, т.е. не много скоро......

 

Дойде време за мейл-а, та къде да го пратиме да ни се обърне внимание.

Защото колата след рязко даване на газ и като си дигнеш крака от газта мотора се опитва да направи троен аксел с двойно салто, както и някак си не мога да си представя че при каране с 100 км/ч почти само извън градско по околомръсното с 40 литра газ не мога да мина 280 км..........:wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове прекръстете темата... ПО ТЕМАТА мога да кажа само че решенията на ланди и брц за тфси са най-добри. Колегите който питат какво решение предлагате, вие не сте наясно с материята и не са прави... Всяка една уредба за кола с директно впръскване идва с готова карта правена на стенд и ТЕСТВАНА в продължение на времето от ИТАЛИАНЕЦА (за която те гарантират). Това не е на дядо ви жигулата и да си правите свободни съчинения. За тия бифуел инжектори и Виали-та... Пичове слезте на земята вече, не всичко което четете в нета е 100% истина, има и хора като нас който си мислят че знаят всичко но пишат простотии. По темата за "простия 10 годишен 2.7Т кош" мога да кажа само БРАВО. Колата е достатъчно сложна без чип, а с чип (явно живота ви е скучен и си търсите забавления).

Редактирано от avudi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата изобщо не е сложна, просто трябва да се подбере подходящ изпарител. Чипът не променя нищо....освен изискването за дебит и "по-голям" изпарител.

Хора с нулев опит си монтираха уредбата, само с четене в нета.

 

И Ланди, и БРЦ, и Ловато, и Заволи и не знам си още колко "производители" използват един и същ компютър.

Защо Ланди и БРЦ да са по-добри? Всичко е въпрос на дюзи, изпарител и настройки. Картата "на стенд" има значение за заводски нови автомобили. За автомобили на години или с пипан софтуер.....

Отделно един и същ код на мотора може да има много различен софтуер - зависи от купето, задвижването и вида скоростна кутия (при Q5 примерно има поне 3 вида скоростни кутии).

Не знам Романо какъв компютър ползват и дали не е по-добър (като компютър) от използвания AEBxxxx в горните уредби. Най-малкото, защото е по-нов.

Говорил съм си с едно момче, което твърди, че колата му (2.0Т) е над 300кс (с ъпгрейд на горивната система и генерация) и с Романо уредба дава около 10л газ + 1л бензин на извънградско.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз досега читав ГИ за ТФСИ не съм видял! Все има драми, ако някой е доволен значи просто нищо не разбира от коли, или се примирява в името на 20лв/ резервоар. ( после му се "връща" икономията многократно )

Sent from my iPhone 7 using Tapatalk

Officeservices.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, robobug написа:

Колата изобщо не е сложна, просто трябва да се подбере подходящ изпарител. Чипът не променя нищо....освен изискването за дебит и "по-голям" изпарител.

Хора с нулев опит си монтираха уредбата, само с четене в нета.

 

И Ланди, и БРЦ, и Ловато, и Заволи и не знам си още колко "производители" използват един и същ компютър.

Защо Ланди и БРЦ да са по-добри? Всичко е въпрос на дюзи, изпарител и настройки. Картата "на стенд" има значение за заводски нови автомобили. За автомобили на години или с пипан софтуер.....

Отделно един и същ код на мотора може да има много различен софтуер - зависи от купето, задвижването и вида скоростна кутия (при Q5 примерно има поне 3 вида скоростни кутии).

Не знам Романо какъв компютър ползват и дали не е по-добър (като компютър) от използвания AEBxxxx в горните уредби. Най-малкото, защото е по-нов.

Говорил съм си с едно момче, което твърди, че колата му (2.0Т) е над 300кс (с ъпгрейд на горивната система и генерация) и с Романо уредба дава около 10л газ + 1л бензин на извънградско.

Имам едно 2.7Т 265к.с. хайда да ми го чипосаш и да ми сложиш газ? БРЦ не ползват АЕВ и

 

 част от АЕВ е собвтвеност на Ланди. Не ти прави чест да обясняваш на човека с един от най-добрите и големи сервизи в Източна европа каквото и да е било за газови уредби (меко казано е смешно). Не се излагайте и се дръжте на ниво моля ви!

Преди 3 часа, Krasi.Martinov написа:

Аз досега читав ГИ за ТФСИ не съм видял! Все има драми, ако някой е доволен значи просто нищо не разбира от коли, или се примирява в името на 20лв/ резервоар. ( после му се "връща" икономията многократно )

Sent from my iPhone 7 using Tapatalk

Officeservices.bg

Човека ви покани да отидете и да направите тест драйв на кола с такава уредба и да си решите сами... Предполагам си я тествал вече и за това даваш мнение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой си ти, че да ми говориш за чест и да ми държиш сметка за обективно мнение, което не ти харесва?

В качеството си на какъв си се регистрирал в този форум?

С каква цел пишеш тук?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю ако имаш нещо лично към мен  на лични... Ако може да си полезен на колегата пуснал темата ОК. Аз също не одобрявам ГИ на директно впръскване, но не натрапвам мнението си... Това не означава че няма добро и работещо решение за ФСИ. Мога само да поздравя Ланди за идеята да направят кола за тестдрайв с този тип система. Така всеки може сам за себе си да прецени дали ще има проблеми или не. А всички който хейтват и не дадоха полезна информасия... уникални сте

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Тея почнаха да плащат за реклама май ? Или пък са се нацъкали с по няколко ника и цялата фирма в обедната почивка пише хвалби... ужас. Сума недоволни, но рекламата си е реклама. 

 

Аз па снощи си вадих акумулатора, толкова майни им опънах, че сигурно ги засърбяха дупарите. На приятел 2.7-ка с лпг-тех не мойш го позна, че е с ГИ, всичко подредено, прибрано, културно и по-евтино минал от мен :wall: Не им правя реклама, не съм им клиент(поне засега), но от това което съм видял оставам с добро впечатление и следващия път ще търся тях. Лонди  за 2300 "чипа ти е винове, спасявай са!" а на хората за 1500лв им смениха по няколко комплекта дюзи, поръчваха специално за клиента си мощен изпарител за тяхна сметка щот тоя с който работят не устисква... всичко без пари само и само да ти тръгне добре колата и да останеш доволен. Пък мен си ме бодът по 50 кинта гаранционно обслужване за филтъра преди изпарителя, който същия в нета е на цена от 25лв ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 4/7/2017 at 2:22 AM, TiL said:

 

Тея почнаха да плащат за реклама май ? Или пък са се нацъкали с по няколко ника и цялата фирма в обедната почивка пише хвалби... ужас. Сума недоволни, но рекламата си е реклама. 

 

То си личи от сто километра.

Тоя последния даже знае, че ланди били направили кола за тест драйв

бхахахаха прозрачни са като семе за печурки.

 

Сигурен съм че Стоян разбира повече от тях, поне теоритично. Вече практично няма как, защото те са осрали не една и две коли !

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не разбирам, ама съм карал чипнато американско 2.7 на газ, още преди в най-големия сервиз в Източна Европа:hilezh: да видят такава кола.....а 7-8 години по-късно все още не могат да подкарат такава кола с европейски компютър и чип....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...