Ivo-G Публикувано 26 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2007 Ще ви кача в скоро време снимки, да видите едно загинало АУДИ, ама спасило всички в него.И аз имам едно такова. Всеки път като го видя ми се доревава. Жалко, че не го снимах преди да поизрежем предницата. Сега и да го снимам няма да добиете представа за това как изглеждаше след удара. Освен от предния джам може би - приятно напукан на концентрични окръжности, с кръв, кожа и косми от умната ми тиквица. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 26 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2007 Ами, на колегата Int27h аудито:За щастие- няма пострадали!Снимките не се виждат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 26 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2007 (Редактирано) Снимките не се виждатСамо 1 минута и ще ги кача на друго мястоЕто: Редактирано 26 Януари 2007 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaskes Публикувано 26 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2007 Много е относително да се говори за спиране тук(на теория) и на пътя на практика. Всяка ситуация си е различна, не винаги е необходимо да се скача на спирачките и колата да поднася. Но все пак си мисля,че практиката учи. Аз нямам АБС но не ми се е налаго да спирам екстремно за да ви кажа как се държи колата на пътя,просто до максимум съм намалил този риск. Няма нужда да си даваме акъл как се спира или как да натискаме спирачката в дадена ситуация,защото те са толкова различни било сняг,дъжд на сух път. И запомнете,каквато и кола да карате,колкото и стаж да имате на пътя,никой не е застрахован и винаги има риск. Ние самите може единстено да предпазим себе си и околните,карайте с акъл момчета. Според мен,всяка една ситуация се предвижда! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moPKoBa Публикувано 26 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2007 Много е относително да се говори за спиране тук(на теория) и на пътя на практика. Всяка ситуация си е различна, не винаги е необходимо да се скача на спирачките и колата да поднася. Но все пак си мисля,че практиката учи. Аз нямам АБС но не ми се е налаго да спирам екстремно за да ви кажа как се държи колата на пътя,просто до максимум съм намалил този риск. Няма нужда да си даваме акъл как се спира или как да натискаме спирачката в дадена ситуация,защото те са толкова различни било сняг,дъжд на сух път. И запомнете,каквато и кола да карате,колкото и стаж да имате на пътя,никой не е застрахован и винаги има риск. Ние самите може единстено да предпазим себе си и околните,карайте с акъл момчета. Според мен,всяка една ситуация се предвижда! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 26 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2007 (Редактирано) Кат видях тая тема, си викам: той Бруно е чул за някакъв нов авангарден начин за спиране - хем бързо, хем безопасно. А то се оказа баналното: натискай колко сила имаш с десния крак. Два-три пъти съм натискал така на сух път и съм се въртял, а кво ли остава на мокър. По-миналата седмица един пасат зад мен по тоя начин поднесе и направи яка катастрофа. Та, Бруно - не ти работи номера. Па ако ще да съм тъп и да не знам как се спира. Редактирано 26 Януари 2007 от JohnP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaskes Публикувано 26 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2007 Кат видях тая тема, си викам: той Бруно е чул за някакъв нов авангарден начин за спиране - хем бързо, хем безопасно. А то се оказа баналното: натискай колко сила имаш с десния крак. Два-три пъти съм натискал така на сух път и съм се въртял, а кво ли остава на мокър. По-миналата седмица един пасат зад мен по тоя начин поднесе и направи яка катастрофа. Та, Бруно - не ти работи номера.Ако си в твоето платно,не се знае къде ще отидеш,може и в банкета,може и отсреща в Тира нали? Мисля,че всеки един от нас знае,стара кола която няма айбиес какво става с нея,когато натиснем до край спирачката на мокът било то и сух път. Всяко колело си спира с своя сила,така ,че....По-полека с газта,следователно и със спирачките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pti_1963 Публикувано 26 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2007 Нов във Форума.Здравеите. Куатрото на мокро спускане в завой продължава направо дори при 60 -80 км.Вторият път в дефилето ABS обра скороста до около 30 -40 аквапланинга спря колата стана управляема завих и се разминах с насрещен.Мисля че ако не беше ABS колата щеше да продължи и много тежък челен удар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petertyp44 Публикувано 26 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2007 (Редактирано) Нов във Форума.Здравеите. Куатрото на мокро спускане в завой продължава направо дори при 60 -80 км.Вторият път в дефилето ABS обра скороста до около 30 -40 аквапланинга спря колата стана управляема завих и се разминах с насрещен.Мисля че ако не беше ABS колата щеше да продължи и много тежък челен удар.При смяната на ляв тампон на макферсона на аудито, майсторите забравиха да ми откачат датчика на АБС-а от компютъра, при което при откачането на макферсона - той овисва на носача и кабела на датчика вътрешно се къса ( уплатнението отвън остава цяло ) Резултатът е ( ABS aus ) - няма никой в системата и колата все едно с обикновени спирачки.Тогава баща ми я караше колата - тва преди 2 години и имахме неотложно пътуване до Габрово, цялотот семейство - нямаше кога да управиме кабела.Минавайки Шипка, вече се беше стъмнило, заваля и дъжд, падна и мъгла 30 минути се движим зад една цистерна, най-накрая цистерната дава десен мигач, че можем да я изпреварим - НИЩО НЕ СЕ ВИЖДА - баща ми изнервен тръгва да изпреварва....Гледам цистерната набива спирачки, а баща ми си цепи напред с 80 км/час, при което в последния момент се прояснява и вижда, че насреща вътрешен десен завой и дървета Въпреки 25-те си години зад волана НАБИВА ДО КРАЙ СПРИРАЧКИТЕ под влияние на СТРЕСА и колата все едно някой я ритна отзад - ПЛЪЗНА СЕ НА МОКРОТО КАТО ШЕЙНА, колелата блокирали и волана извит докрай НО колата право напред към дърветата Скоростта се намали, НО завоя не успяхме да го вземем....Резултатът - всички сме налице, колата малко се посмачка Ако АБС-а работеше, поне щяхме да завием Успяхме и да се приберем - да живее АУДИ Редактирано 26 Януари 2007 от petertyp44 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 26 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2007 Колеги,много мнения изчетох. Това което помня от физиката е че сцеплението е най-високо точно в момента преди приплъзване. Това означава че блокирало колело спира по-лошо от не блокирало такова. Те "простите" инженери не случайно ABS са измислили....Крал съм над 10 години коли без ABS. При спиране от удар ме е спасявал късмет, запазване на самообладание и правилна игра с педала на спирачката - блокират колелата отпускаш. Всичко това помага САМО в определени граници. След това и господ не може да спре/овладее колата. Тук идва една мисъл пускана в този форум от други "Добрият водач е не този който умее да излезне от критична ситуация а този който умее да не влезе в нея!" ПоздравиPS: Не се сдържах - колегата с идеята да дърпа ръчната - ИЗБИЙ СИ ГО ОТ ГЛАВАТА! Това е единствения сигурен начин да се пребиеш че и други да го отнесат! По-голяма идиотщина не може да се предложи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petertyp44 Публикувано 26 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2007 (Редактирано) Като последно обобщително мнение НЕ СЛУЧАЙНО АБС-а СА ГО СЛОЖИЛИ ПЪРВО НА САМОЛЕТИТЕАКО НЕ ВЪРШИШЕ РАБОТА НА ДАЛИ ЩЯХА ДА ГО ИМАТ НИТО НА КОЛИТЕ, НИТО НА САМОЛЕТИТЕ КАРАЙТЕ РАЗУМНО! Редактирано 26 Януари 2007 от petertyp44 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 26 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2007 Колеги,много мнения изчетох. ... Тук идва една мисъл пускана в този форум от други "Добрият водач е не този който умее да излезне от критична ситуация а този който умее да не влезе в нея!" ПоздравиPS: Не се сдържах - колегата с идеята да дърпа ръчната - ИЗБИЙ СИ ГО ОТ ГЛАВАТА! Това е единствения сигурен начин да се пребиеш че и други да го отнесат! По-голяма идиотщина не може да се предложи!Това е истината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 27 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2007 PS: Не се сдържах - колегата с идеята да дърпа ръчната - ИЗБИЙ СИ ГО ОТ ГЛАВАТА! Това е единствения сигурен начин да се пребиеш че и други да го отнесат! По-голяма идиотщина не може да се предложи!Ааа, колега недей така. Не си ме цитирал правилно. Аз написах:дърпам ръчната и слизам. Имам предвид преди да е спряла. Па тя нека му мисли после. И ТЕФАЛ ще и купя ако трябва. Нали ТОЙ мисли за всичко?Това за ръчната беше шега разбира се. А официалното ми мнение е в началото на темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 27 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2007 grizzly,Нямах теб предвид Ей за това ставаше въпрос (и още едно преди него де):Че кой казва че трябва да се дърпа ръчната при 100??? Редиш по най-бързия начин скоростите в низходящ ред и като стигнеш около 40 почваш да помагаш и с ръчната. Помага малко все пак.ПоздравиPS: Освен всичко останало ръчната не е предвидена да се дърпа в движение! Има реална опасност да се откъсне. А тогава какво мазало става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200avant Публикувано 30 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2007 Епа всичко изписано до тук не е верно , азе все уцелвам нещо , един път S-класа изодзадзе с към 80-тина и на всичкото от горе се съдрах от дърпане сецане и натискане , ама е на не става , и още един път там в две едновременно се уцелих щото се пробвах с ловки маньовъри със волана и дозиране на газта - абе дееба и тъпотиите , да не дава господ да се случва ,че после хич не е гот - , и хич не се лъжете че нещо може да напраите като дойде белята , по добре не бъркайте в огъня и няма да се изгорите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 31 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2007 Епа всичко изписано до тук не е верно , азе все уцелвам нещо , един път S-класа изодзадзе с към 80-тина и на всичкото от горе се съдрах от дърпане сецане и натискане , ама е на не става , и още един път там в две едновременно се уцелих щото се пробвах с ловки маньовъри със волана и дозиране на газта - абе дееба и тъпотиите , да не дава господ да се случва ,че после хич не е гот - , и хич не се лъжете че нещо може да напраите като дойде белята , по добре не бъркайте в огъня и няма да се изгорите Тая S класа май си я направил комби Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 31 Януари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2007 Навлязохте много в частни случаи.Просто исках да обърна внимание, че според статистиките на АDAC и повечето големи застрахователи в Европа една от най-честите причини за удар при есктремни ситуации е ненавременното и най-вече недостатъчно силното натискане на педала на спирачката и посочих техниките за това как трябва да се прави екстремното спиране!Сега, че на някой му дърпала наляво или надясно щото не му е изправна спирачната система или е попаднал на заледен участък или в снежна буря е друг въпрос! За такива ситуации има други техники естествено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 31 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2007 Набих спирачките и едновременно се хванах за клаксона ...Във връзка с един наш спор с колегата Гризли и Влади_Ди бих казал следното... Не си прав бате Гризли, не си прав... Това, което спира колата е топлината... Заради това, винаги трябва да имаш един калорифер на твърдо гориво в багажника... Преди да тръгнеш да спираш, пускаш го, отделяш топлина и съответно спираш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200avant Публикувано 31 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2007 (Редактирано) Навлязохте много в частни случаи.Просто исках да обърна внимание, че според статистиките на АDAC и повечето големи застрахователи в Европа една от най-честите причини за удар при есктремни ситуации е ненавременното и най-вече недостатъчно силното натискане на педала на спирачката и посочих техниките за това как трябва да се прави екстремното спиране!Сега, че на някой му дърпала наляво или надясно щото не му е изправна спирачната система или е попаднал на заледен участък или в снежна буря е друг въпрос! За такива ситуации има други техники естествено. Е аз пък не съм съгласен , според мен най-големия проблем е неспазване на дистанция комбинирано с несъобразена скорост , тогава и техника на пияният дракон да използваш пак ще се нахакаш , самия факт , че идеални условия няма , говори сам по себе си ,че и понятие екстремнно спиране не може да се формулира в ежедневни условия по простата причина която по нагоре ти написаха , хлъзгава, мокра ,прашна , износена и т.н.т настилка - отговаряща перфектно на пътните ни условия , не искам да го приемаш лично , но аз лично единия път се ударих защото от долу беше по-зле от петролен разлив и колата ми стана неуправляема , а кажи ми как да спра? П.П-ти сам си го написал"повечето големи застрахователи в Европа " - тука са Балканите Редактирано 31 Януари 2007 от audi200avant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 31 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2007 За дистанцията съм абсолютно съгласено. Но, ах този термин "несъобразена скорост"... Как да го прилагам. С колко и кои коли трябва да съобразявам скоростта си? Три отзад и две отпред??!! Просто карам на необходимата дистанция, със скоростта на този преди мене, както правим всички. Съответно остава само дистанцията, като фактор и предварителната ми информация "за какво разстояние спира колата ми, горе долу, при средностатистически условия"- и пак дистанцията е важната в случая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200avant Публикувано 31 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2007 За дистанцията съм абсолютно съгласено. Но, ах този термин "несъобразена скорост"... Как да го прилагам. С колко и кои коли трябва да съобразявам скоростта си? Три отзад и две отпред??!! Просто карам на необходимата дистанция, със скоростта на този преди мене, както правим всички. Съответно остава само дистанцията, като фактор и предварителната ми информация "за какво разстояние спира колата ми, горе долу, при средностатистически условия"- и пак дистанцията е важната в случая. Е те това дето си го написал за скоростта , ако не го правиш , а караш по бързо и нервно ,се превръща в несъобразена скорост , тоест за да е по ясно : пътен поток се движи примерно с 70км/ч , ти славомираш из него с 100км/ч , това как да нарека-"славомираща скорост" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 31 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2007 това как да нарека-"славомираща скорост" Или по-точно: славНоУмираща! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 31 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2007 Във връзка с един наш спор с колегата Гризли и Влади_Ди бих казал следното... Не си прав бате Гризли, не си прав... Това, което спира колата е топлината... Заради това, винаги трябва да имаш един калорифер на твърдо гориво в багажника... Преди да тръгнеш да спираш, пускаш го, отделяш топлина и съответно спираш... То вярно, че спирачкита преобразуват кинетичната в топлинна енергия, но освен това и в звукова такава. Затова съм си сложил една голяма бас туба в багажника... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 31 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2007 Пропуснал си парашута... Ама аз не... Ползвам едни стари гащи ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAN67 Публикувано 31 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2007 Пропуснал си парашута... Ама аз не... Ползвам едни стари гащи ... Що бе като спреш всеки път ли се преобуваш, ползвай памперс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts