radi_nrj Публикувано 22 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 От доста време се каня да разкажа за въпросния автомобил и работата която сме свършили по него. Колата случайно я видях в карса след тежка връзка и доста наляти пари в старото ми С4 реших, че е време за Quattro, a то какво Quattro изпадна да му се неначудиш. 1996-та 2.5TDI AEL 140кс, 6 скорости, Quattro в цвят Nogaro Blue. Има почти всички екстри, по лесно ще ми е да изброя тия дето ги няма. Липсват само кожен ел, салон, дясно огледало с автоматично наклоняване при задна, сервотроник и печка. След като колата си има почти всичко да се чуги човек какво може да се направи по нея. Първо един бърз сервиз: После сменихме всички течащи семеринги по диференциалите, от които нямам снимки, ама ето малко масло за задния диф След като я бяхме проверили от - до последваха алко глезотии. Отвън промените са Хромиран рейлинг както и: Любимите ми джанти Speedline Avus 16" 7,5J ET37 от UrS6 за зимния сет Както и още по-любимоте ми Speedline Avus 18" 8J ET48 от S8 D2 за летни. И двата комплета джанти са реставрирани и пребоядисани. Даже и 5-та джанта им взех и на двата Дори и дъщерята ги одобри За монтажа на 18-ките се наложи да сложим фланци отпред за да преборим проблема с опирането в кормилните накрайници. 15mm се оказаха идеални за целта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 22 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 След като колата беше обслужена и оборудвана последва проверка на състоянието на мотора След като изкара 141 коня и 330 нютона реших че карам много добре работещ стоков AEL, но нещата не бяха съвсем така. След време спуках маркуч от турбо към кулер Така и така ще се разглобява свалих и измих колектора И затапих EGR-a Сменихме всички гарнитури по турбото и колекторите и последва ново мерене Накрая един колега ми подари чипове, тъкмо тръгвам да ги монтирам за проба и изненада: Колата е ремапната още 1996-та от самия Роланд Майер, чиповете били за 160кс и 315N/m с налични EGR и катализатори, които при мен липсват. Нютони бол, ама конете се губят. По-нататък ще ги търсим Междувременно дойде един приятен донор, от който свалих цялото S6 окачване. За жалост Германия не е простила и на тоя танк и всичко е потънало в ръжда Апаратите преди почистване напваро ме е срам да ги покажа, но вече придобиват вид Както и шенкелите Докато бояджията се бори с окачването аз и метнах едно воланче с перфорирана кожа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AJP Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 Адмирации Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 Много добра колица!!! Бравос! Продължавай със снимките! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 23 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 Пропуснал съм едно творение, което тръгна по моя инициатива и после обзаведохме доста от познатите ми със стари Аудита. Накрайниците от С5 фейслифт замениха грозните тънки тръбички на крайното гърне Тъй като има съмнения в оригиналното турбо KKK K14 6707, че не държи налягане пък и да олецним процеса на дишане на мотора приготвям една K16 6711, която освен това ще се доработва с кована компресорна перка. За сега е това, като има развитие ще пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 Адмирации за колата и темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 Тази кола, колкото пъти я видя, толкова пъти съм така Успех със замислените подобрения, Ради Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 Браво! Много добра С4-ка и двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milmar Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 Поздравления и от мен! [emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 28 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2016 Лек teaser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 7 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2017 Апаратите бяха почти изчезнали в измерението на двужелезния триокис, но един храбър боджия ги върна обратно с помощта на пясък, Вюрт, епокси, филер, база, заигравки и лак. Снимките почват след пясъка, че преди това се виждаше само ръжда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 18 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2017 (Редактирано) Събрах целия пъзел по апаратите: Тия тръбички ги чаках да дойдат от Германия: Малко други интерсни неща от работата по колата дето съм пропуснал. Докато сме още на тема спирачки едни нови жила за ръчната метнах, че старите се разпадаха Благодарение на колегата more реших проблема с течащия резервоар като си набавих читав от италианка. Мацнахме му няколко ръце грунд за всеки случай Редактирано 18 Януари 2017 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shter Публикувано 19 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2017 ПОЗДРАВЛЕНИЯ КОЛЕГА!!! ТОВА Е ЕДИН НАИСТИНА СТОЙНОСТЕН АВТОМОБИЛ!! НЕЗАВИСИМО ЧЕ КАРАМ 4Ф-КА КАТО ВИДЯ АЕЛ ОСТАВАМ МУ ФЕН ЗАВИНАГИ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 1 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2017 Като гледаш цифрите само разликата межу 288 и 314 не изглежда голяма, но като застанат един до друг не е съвсем така: Най-накрая кацнаха на колата TRW - когато ATE ти се вижда скъпо, но искаш колата да спира Идеята ми да ползвам дисковече от колата донор завърши с провал, единия диск се изчисти перфектно от ръждата, но другия се оказа, че има доста дълбоки язви и се наложи да се разходя до магазина Така по мяза на нещо Минахме едно бързо реглажче, че всяко колело се бореше за независимост Ето как седи с S6 шенкели и джанти ЕТ37 на A6 калници Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 1 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2017 Не ми се мисли както си набрал инерция, след година как ще изглежда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 1 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2017 Имам да слагам 6 степенна кутия на лятната кола и това ще забави нещата малко. Отделно и музиката трябва да и довърша... Тегаво е с 2 проекта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 1 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2017 При Голфи ще е заигравка , определено , ама пък балкан разлика ще има. Важно е , че има ентусиазъм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 1 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2017 Някой път не става само с ентусиазъм дейба Sent from my GT-N7105 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 1 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2017 Единственото лошо , е че не можем да караме на фотосинтеза и ентусиазмът върви с различна финансова скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pa4ini Публикувано 1 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2017 (Редактирано) обърках темата... и не знам как да си изтрия поста... Редактирано 1 Февруари 2017 от pa4ini Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 13 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 Подкарахме и задните спирачки: Апарати от S6 C4 за 269mm вентилиран диск Малко пясъкострйка И вече след боя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 16 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 Междувременно от 2 и половина комплекта фарове се опитвам да направя един светещ Десния се оказа, че е в доста прилично състояние. Само рефлекторите на къси и дълги ще се правят, мъглата беше перфектна. Леявия обаче... Даже и мъглата, която е с метален рефлектор с много дебело покритие е пострадала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 27 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2017 Отново в летен режим Таман се бях приготвил да завърша ъпгрейда на задните спирачки и взе че изпадна това в ebay Междувременно пристигнаха и рефлекторите, но не остава време да сглобя фаровете. Пробвах да полирам стъклата, но опита завърши с провал. Ще купувам нови явно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 11 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2017 Прясна доставка от тази сутрин: Сега само трябва да закарам петата врата дето ми седи в мазето на боя, че е зелена. Тая дето е на колата е изгнила много кофти. Купона е, че трябва да разменим и стъклата щото това на здравата врата няма заготовка за 3-ти стоп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 14 Април 2017 Доклад Share Публикувано 14 Април 2017 Ако така или иначе ще правиш 5-та врата, по-добре си вземи със спойлер. Има и с вграден трети стоп в спойлера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване