okops Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Я кажи къде последно зареди бензин, да се знае за всеки случай? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Еко май беше. Ама и другите са същия чеп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 преди 7 минути, Schnura написа: Би му меча, значи молитвите на половин АКБ са помогнали. Тя и колата се засрами .. Нещо се е разстопило/изсъхнало .. Бензинът едва ли е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Хлабава връзка има някъде - най-трудно се откриват такива проблеми, дано го хванеш, че и занапред може пак да се прояви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Баси мистиката ще излезе тоА тръц. Щом скоро са сменяли стъкло, провери кутията на ECU-то за всеки случай, макар че и да капе вода върху нея, няма как да влезе вътре(освен ако не е счупен капака). Единствено запушен дренаж под сервото, може да вкара вода при релетата до ECU-то(между купето и основата на ПВЦ кутията. Ако съм на теб, първо Ше ида да си направя Фън-а и чак тогава ще я гася . П.С. Остават съмненията, че Ффорумните 'молитви' са основния заподозрян да запали. Ако все още те дразни да идвам с 6к. и да я отнасям, доде има снЕг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Нещо гадно електрическо е. Дано не съм лош пророк, но ще има повторяемост проблема. Виж какво става в кутията с ЕКУ-то в моторния отсег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Да не си я удавил предния път като я пробва да я палиш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Може и това да е. Ще се разбере, като се свалят свещите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Освен я ако не я покара междувременно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Пич тая кола не я заслужаваш! 5 страници и тегли майни, канеше се да я продаваш и т.н. ....но тя ти даде втори шанс. Не го пропилявай Sent From My NOKIA 3310 без фенерче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Оставте го да разбере от какво е били всичко, па после може и още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 13 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Утре ше и отворим кутията при ECu-то, и ше презапоя всички релета Другото е да не е имало достатъчно ток и да съм я одавИл.... Бай ени ченс, сичко е чук Според мен е имало вода в бензина. Последният път не помня къде зареждах.... обикновенно зареждам на ЕКО(Тонко, евал си си паметта) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 (Редактирано) Фитиле, не поВним, ама сос сигурност си ми сипвал и Ти... Радвам се ,че е запалила... И малко като послеслов-душегубски.... Сега разбрах ОТ му Викат: тръц... От като пръдне(това божие наказание)...само молитва го буди..... Редактирано 13 Януари 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 13 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 1 hour ago, loshdancho said: само молитва го буди.. целофорумна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nbdrulzzz Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 (Редактирано) 17 minutes ago, Fitil4o said: целофорумна Абе то толко налива и сипване беше, че направо не ми се мисли колко се е покачило октановото число .. тука три дни цистерни се изливаха . Шегата настрана, браво че го пална само го анализирай и се радвай на идващия сняг с квадрото Редактирано 13 Януари 2017 от nbdrulzzz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 А честито запалване [emoji1] Ма то от толкова сипване резервоара отдавна е прелял и октана е станал поне 150...Нищо де, поне душетата се почувстваха за някой друг ден кат нормални 'ора - видиш ли имаше и по-зле от тях [emoji23] Айде, че и босе-то те чака, или ти минаа мераците? Sent from my XT1585 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 Бравоооо. На удавено реле ми изглежда. Отвори кутията и ако има влага я почисти, НО НЕ презапоявай нищо, че ще му ебеш мамата. Само с контактен спрей почисти крачетата и релето от вътре. И това е! Ако естествено е имало вода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 Аз като пълен лайк на тема 1.8т....може ли да запитам: Има ли, вероятност колата да е била зверски задавена? Щото се каза, че отзад миришело яко на бензин....и то в тоя студ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GKirev Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 Смени си акумулатора. Колата ти е запалила защото времето се постопли. Зимата стартовият ток на акумулатора ти пада на копеле, съответно имаш пад на напрежението/тока когато си на стартер, заради което не може да подпали горивната помпа. Само когато си на стартер или на работещ двигател - тогава работи помпата. Всички обяснения, че работи като отвориш вратата или дадеш на контакт, са неверни. Поне за моята кола. -------------- Също така ние Българите имаме навика да купуваме евтини боклуци (за акумулатора говоря), без да четем технически спецификации. Ако някой може да покаже официален документ от VW/Ауди със спецификации за нашите автомобили, ще му бъда много благодарен. Аз търсих, но нещо не успях да намеря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 За боклуците нямам идея. Относно акумулатора-на лепенката с PR кодовете на колата/ако все още е налична някъде/ пише колко Ah.трябва да е акумулатора. Там ако е излъгал германеца-незнам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 Аз за акумулатора мога да го потвърдя горните две мнения ,защото когато купувах а2-то беше с оригиналната varta ,и а2то въртеше и не палеше. Но когато vartata я дадох на бащата за Москвича пали та ще се скъса вече 3та година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 14 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 (Редактирано) Днес сутринта на студено, пак проблем. Пали много трудно, ,като запали,колата не е на смукач а държи 800 оборота и като пишнеш газта и изгасва. Следобяд дойде Робобъг Оставихме колата да изсттине пиейки бири в близкото кафе. ПОсле на студено Робо видя, че G62 Тем Датчика на студена кола показва между 90-100 градуса във вагком Ще се сменя На топло колата си пали и върви добре. Явно колата се е удавяла защото си мисли, че е топла а тя е лед студена ... Редактирано 14 Януари 2017 от Fitil4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Преди 12 часа, Fitil4o написа: Днес сутринта на студено, пак проблем. Пали много трудно, ,като запали,колата не е на смукач а държи 800 оборота и като пишнеш газта и изгасва. Къде е въпросния смукач ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 15 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 (Редактирано) Колата е с електронен смукач, който се пуска, когато колата е студена(размисли и страсти) Ако G62 сензора казва на компа, че колата е на 90 градуса, то смукач няма как да бъде активиран на топла кола(уж) Сега ще ходя на студена кола да измъкна буксата на датчика, ако колата запали чук, ясна е работата.... На извадена букса, компа приема, че е температурата е -40 (благодаря на @robobug) Редактирано 16 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 15 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 26 minutes ago, more said: Дано този път да стане С изключена букса пали от първи зъб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване