Jump to content

1.8T BFB Върти и не пали...


Fitil4o

Recommended Posts

  • Отговори 199
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 7 минути, Schnura написа:

Би му меча, значи молитвите на половин АКБ са помогнали.

 

Тя и колата се засрами ..:unsure:

Нещо се е разстопило/изсъхнало ..  Бензинът едва ли е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хлабава връзка има някъде - най-трудно се откриват такива проблеми, дано го хванеш, че и занапред може пак да се прояви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси мистиката ще излезе тоА тръц.

Щом скоро са сменяли стъкло, провери кутията на ECU-то за всеки случай, макар че и да капе вода върху нея, няма как да влезе вътре(освен ако не е счупен капака).

Единствено запушен дренаж под сервото, може да вкара вода при релетата до ECU-то(между купето и основата на ПВЦ кутията.

Ако съм на теб, първо Ше ида да си направя Фън-а и чак тогава ще я гася :).

П.С. Остават съмненията, че Ффорумните 'молитви' са основния заподозрян да запали.

Ако все още те дразни да идвам с 6к. и да я отнасям, доде има снЕг :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич тая кола не я заслужаваш! 5 страници и тегли майни, канеше се да я продаваш и т.н. ....но тя ти даде втори шанс. Не го пропилявай :hilezh:

Sent From My NOKIA 3310 без фенерче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ше и отворим кутията при ECu-то, и ше презапоя всички релета

Другото е да не е имало достатъчно ток и да съм я одавИл....

Бай ени ченс, сичко е чук

 

Според мен е имало вода в бензина.

Последният път не помня къде зареждах.... обикновенно зареждам на ЕКО(Тонко, евал си си паметта)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фитиле, не поВним, ама сос сигурност си ми сипвал и Ти...:hilezh:

Радвам се ,че е запалила...

И малко като послеслов-душегубски....:hilezh:

Сега разбрах ОТ му Викат: тръц...

От като пръдне(това божие наказание)...само молитва го буди.....:bia:

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 minutes ago, Fitil4o said:

целофорумна

 

Абе то толко налива и сипване беше, че направо не ми се мисли колко се е покачило октановото число .. тука три дни цистерни се изливаха :D:D
Шегата настрана, браво че го пална само го анализирай и се радвай на идващия сняг с квадрото :) 

Редактирано от nbdrulzzz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А честито запалване [emoji1] Ма то от толкова сипване резервоара отдавна е прелял и октана е станал поне 150...Нищо де, поне душетата се почувстваха за някой друг ден кат нормални 'ора - видиш ли имаше и по-зле от тях [emoji23] Айде, че и босе-то те чака, или ти минаа мераците?

Sent from my XT1585 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бравоооо. На удавено реле ми изглежда. Отвори кутията и ако има влага я почисти, НО НЕ презапоявай нищо, че ще му ебеш мамата. Само с контактен спрей почисти крачетата и релето от вътре. И това е! Ако естествено е имало вода. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като пълен лайк на тема 1.8т....може ли да запитам:

Има ли, вероятност колата да е била зверски задавена?

Щото се каза, че отзад миришело яко на бензин....и то в тоя студ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си акумулатора. Колата ти е запалила защото времето се постопли.
Зимата стартовият ток на акумулатора ти пада на копеле, съответно имаш пад на напрежението/тока когато си на стартер, заради което не може да подпали горивната помпа.

Само когато си на стартер или на работещ двигател - тогава работи помпата. Всички обяснения, че работи като отвориш вратата или дадеш на контакт, са неверни. Поне за моята кола. 

--------------

Също така ние Българите имаме навика да купуваме евтини боклуци (за акумулатора говоря), без да четем технически спецификации. Ако някой може да покаже официален документ от VW/Ауди със спецификации за нашите автомобили, ще му бъда много благодарен. Аз търсих, но нещо не успях да намеря.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За боклуците нямам идея.

Относно акумулатора-на лепенката с PR кодовете на колата/ако все още е налична някъде/ пише колко Ah.трябва да е акумулатора.

Там ако е излъгал германеца-незнам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за акумулатора мога да го потвърдя горните две мнения ,защото когато купувах а2-то беше с оригиналната varta ,и а2то въртеше и не палеше. Но когато vartata я дадох на бащата за Москвича :D пали та ще се скъса вече 3та година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сутринта на студено, пак проблем. 

Пали много трудно, ,като запали,колата не е на смукач а държи 800 оборота и като пишнеш газта и изгасва.

Следобяд дойде Робобъг :flehan:

Оставихме колата да изсттине пиейки бири в близкото кафе.

ПОсле на студено Робо видя, че G62 Тем Датчика на студена кола показва между 90-100 градуса във вагком :steinigung:

Ще се сменя :)

На топло колата си пали и върви добре.

Явно колата се е удавяла защото си мисли, че е топла а тя е лед студена ...

 

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Fitil4o написа:

Днес сутринта на студено, пак проблем. 

Пали много трудно, ,като запали,колата не е на смукач а държи 800 оборота и като пишнеш газта и изгасва.

 

 

Къде е въпросния смукач ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е с електронен смукач, който се пуска, когато колата е студена(размисли и страсти)

Ако G62 сензора казва на компа, че колата е на 90 градуса, то смукач няма как да бъде активиран на топла кола(уж)

Сега ще ходя на студена кола да измъкна буксата на датчика, ако колата запали чук, ясна е работата.... 

На извадена букса, компа приема, че е температурата е -40 (благодаря на @robobug)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...