Jump to content

Мнение цена ???


Recommended Posts

Привет на всички

Имам много голяма дилема

Търся си А4 б6 2001-04 1.9 131к комби

на пазара има предлагане и съответно своя ценови диапазон от 5 до 11к

на мен ли ми се струва смело да искаш на 13-15г автомобил на милион и не знайно колко километра с базисно оборудване включително аудио касетка

над 6к

В България всеки си мисли, че като напишеш сменени ангренажи и разните такива не известни след време като тръгнеш да продаваш очакваш да си избиеш парите които си вложил плюс горивото което си изхабил докато е била нечия собственост

Дайте мнение колко реално би струвал подобен клас автомобил според Вас

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, AudiFan0000 написа:

В България всеки си мисли, че като напишеш сменени ангренажи и разните такива не известни след време като тръгнеш да продаваш очакваш да си избиеш парите които си вложил плюс горивото ...

 

След време като се сдобиеш с този автомобил и се наложи да смениш: маховик, нов ТК, нов РВ, повдигачи, разпръсквачи и т.н ..... Да ли ще го пуснеш за продажба с най-ниската цена на пазара?

Автомобил един с един не си приличат. Цените също ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да струват точно толкова, колкото струват. Все пак фактора цена се определя от няколко компонента. Друг е въпроса дали ни харесва и дали сме склонни да се разделим със съответната сума за даден продукт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

27 minutes ago, robobug said:

mobile.de

Правилно. Въпреки,м че не изцяло релевантно, понежее се вкарват тук кенефи...

Иначе да, мобиле.де е добътр ориентир, колко трябва да струва едно добро Б6... като има и изключения, но няма да се паднат на автора на темата.

Колега от форума скотро брои 9К за добър седан

 

За 6К мога да ти дам Б6 1.9ТДИ Куатро в лошо козметично състояние. Не си заслужава да го правя пшерфектно без замазване на проблемите, защото после като го пусна на 9К ще се почне със свободните съчинения, които си написал в темата си... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко повече от година ни откраднаха комбито...1.9 Тди....2004 г. ......Не съм имал намерение да го продавам, но и да имах, за под 10 нямаше и да си помисля. Дали някой би платил толкова пък е съвсем друга тема. В крайна сметка ми изплатиха малко над 8 хил. за него.....  колкото да добавим пари и да вземем друго което да си струва.....

Пазара определя цената......

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз скоро продадох подобен автомобил на 80к км и смея да твърдя, че знам какво значи запазена кола. Не намирам нищо, с което кола на двойна цена - примерно Форд или Тойота от магазина да могат да се доближат......за сравнение изобщо не може да става дума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки път ме изненадва броя на хората, които държат сами да определят пазарната цена на даден автомобил според възрастта му.... 

Както някой е писал по-горе - струва колкото пазарът определи, че струва. Факторите са много, вкл. "премиум" марката, но реално са без значение - mobile.de може да покаже реалната цена на търсения автомобил или пък да подскаже реалните параметри на предлагания на родния пазар за по-ниска цена (като например реално състояние и пробег, преди да бъдат "козметично променени"...). 

Всяка илюзия, че се удря "джакпота" с някой евтин екземпляр е самозалъгване.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не забравяме, че масовата част от автомобилите се внасят от Италия, така че mobile.de не е показател. Италианците са по-бедни от немците и си продават колите на по-ниска цена, а в Германия е пълно с коли от Италия точно пради тази причина. Освен това немско се напълни с турци и всякаква паплач, която не поддържа колите и нямаш гаранция, че ще попаднеш на гледана кола. Вярна е само максимата, че колата струва толкова, колкото определи собственика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е вярно, че Германия е пълна с автомобили от Италия - те са по-скоро изключения и се избягват от местните по обясними причини.

Нито пък е вярно, че в Италия са непременно по-евтини - направи сверка с аналогичните там страници за автомобили. Колите със сервизна история и в добро състояние струват аналогично.

Навсякъде обаче е вярно едно - можеш при лош късмет или ако предизвикваш съдбата да получиш по-малко от това, за което плащаш, но можеш да бъдеш сигурен, че няма никога да получиш повече.... От там и е излишно и "противопоказно" сам като купувач да анализираш и заключаваш според теб колко трябвало да струва Audi на Х години. Няма никакво значение - или можеш да си позволиш пазарната цена или не. Опит да я промениш (пазарната цена) могат да доведат само до автогол. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в autoscout24 има чувствителна разлика между цените на колите от Италия и Германия в диапазона от 200к км нагоре, какъвто е масовия случай. За мен това означава, че в Германия по-изморените коли се оценяват на повече пари. При колите на малко километри сигурно е както казваш, колите струват еднакво в магазина и при малка амортизация не следва да имат голяма разлика в цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коли над 200К се считат бъдеща собственост на Надин, източна Европа или Африка... 

Аз говоря за коли на пробег 20 000 - 150 000 с някакво бъдеще пред себе си, каквито обикновено се търсят на запад. Там съществена ценова разлика между Германия и Италия рядко има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубавите коли си струват хубави пари навсякъде.

А и какво значи Италия - от Северна Италия до Централна или Южна има свят разлика като стандарт на живот - в Северна Италия са си почти германци/австрийци и са на подобен стандарт на живот.

Съответно карат по-хубави коли и ги изхвърлят на по-малко години и км, но си струват и пари - евтино и хубаво само на пЕрмоуция в Лидъл можеш да хванеш.:hilezh:

В Германия е пълно с всякяква паплач, б6 вече е на години и е много вероятно да е минала през поне 3 чифта ръце, вторите два от които да са с доста тъмен отенък (арабско-турски) и доволно много черно под ноктИте.

А това, че би могло да се намери Б6 на под 200 000 просто е извън всякакъв коментар... по-скоро вярвам, че ще срещна Феята на зъбките или Буратино на излизане от офиса.:hilezh:

Преди 5 часа, Moonland написа:

Коли над 200К се считат бъдеща собственост на Надин, източна Европа или Африка... 

Абе не винаги... купуват ги и там хора с по-скромни възможности... или пък на принципа на нашите "батки" - да са гъзета на тънкана - съответно намират малки гаражни шано сервизчета (и там ги има, но трябва да ги знаеш) да ги поддържат и така... всят широк и хора всякакви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехех - за тия пари съм склонен да повярвам, че е на толкова км.

Но въпреки това си е 13-годишен туч...

А и кой ще ти плати 15 000 лева за Б6, при положение, че на "пазара" ги има по 5-6-7 000 - в България поне няма как.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПрОбемът не е, че няма кой да плати. Сигурно има, но предразсъдъкът, че ще го смятат за балък и, че се е прекарал с цената, именно защото се намират коли за 5-6 Хил. Лв, ще надделее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да - той ще си сметне човекът - ще я купя за 5500, за още максимум 2000 ще стане кукла, защо да плащам 15 000 като за наполовина по-малко мога да се возя в прекрасна кола.

Е да, ама се оказват по друг начин нещата - навесът като е на над 400 000 се превръща в яма за пари и все си е порутляк.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще направиш на Б6 за 2к да та стане кукла?
Една боя е толкова пари.
Един съединител хубав, с демфер е 1200лв.
Копчетата да си оправиш, изгорелите фарове дето вече ич не светят, да рециклираш. Това са едно 500лв.

Както казахте това е кола на 15 години, кукла ще стане ако налееш 10к в нея. С 2к, ще си е същия дарак, само на тебе ще ти се струва кукла, щото харчи повече парЕ от жена ти ..  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехех - за тия пари съм склонен да повярвам, че е на толкова км.

Но въпреки това си е 13-годишен туч...

А и кой ще ти плати 15 000 лева за Б6, при положение, че на "пазара" ги има по 5-6-7 000 - в България поне няма как.

Честно да си кажа, ако съм си навил на масрафа за всичко останало, с кеф бих набил толкова пари в такъв екземпляр.Нова кола нисък клас....не мерси.Б6 с BEX е много надеждна комбинация, на която винаги можеш да разчиташ.Икономичен автомобил, удобен и за дълъг път и за градски условия.

Някой ще каже 4F има за тея парЕ....ами има, ама ще му треперя всеки ден да не ме остави на пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е относително това с цената и тя зависи от доста фактори, като годината на производство е сред най-незначителните (когато говорим за 1 и същ модел)... Разликата между базова B6-ца нов внос, 2004г, 2.5tdi или 2.0, автомат на предно и друга B6-ца 2002,1.9tdi/1.8T S-line quattro, от частно лице, с 2 комплекта нови гуми, каско и ГИ (ако е тръц)  спокойно може да надхвърли 4k...

 

Та трудно може да се каже колко струва една B6-ца!

 

ПП: Преди по-малко от месец, когато купих моята се спрях на втория вариант и изобщо не съжалявам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакви мега простотии нямат значение.......   когато продавач и купувач си стиснат ръцете при......13 000 лв, значи дадения автомобил струва точно толкова. Ако се договорят на 6395 лв.....значи струва точно тези пари. Всичко останало.....продажни цени, желания на купувачите.........коментари в Ауди форума.....е без значение за цената на една кола!!!!       

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Fireblood

Това е така... с едно изключение - че това (за което си стиснат ръцете) е пазарната цена за конкретния екземпляр.... Това, което пропускаш да отбележеш, а е важно, е, че в 99,9% от случаите има причина, тя (цената на дадения екземпляр) да е по-ниска или пък по-висока от средната пазарна за даден модел! И там е именно ключа на бараката...

Има и много евтини, има и много скъпи спрямо средната пазарна.... но причина за това винаги има - състояние, реален пробег, екстри, налични проблеми и т.н. и т.н. Безплатен обяд няма!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...