kpematop Публикувано 2 Август 2017 Доклад Share Публикувано 2 Август 2017 Повече от 10.2-5 литра не може да се извадят на 4F 2.7/3.0 TDI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 2 Август 2017 Доклад Share Публикувано 2 Август 2017 @OvivO на въпрос 1., вземи си някой Osram или Philips, тей като компютъра проверява крушките в багажника и жабката, ако са китайски или не работят или премигат, в моя случай не работеше, после я оставих, след два дни заработи, почна да премига и накрая се изнервих и й бих дуспата. За въпрос 2. Аз сменях, моите 4-те крушки на 2те задни стана без проблем(може би защото са били сваляни евентуално преди мен), на предните дръпнах кората само от долната част и така с фенерчето и пинсети улових кабела, беше закачен(явно имат някви закачалки вътре, предполагам са ги направили нарочно така, да не се достъпват без да махнеш кората). За въпрос 3., мисля че най-добре ще ти отговори @kpematop. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 2 Август 2017 Доклад Share Публикувано 2 Август 2017 (Редактирано) Преди 2 часа, aleksandrov84 написа: а ако не си разбрал аз нямам нито дпф,егр,гърнета и квото се сетиш друго За 15г през ръцете ми са минали мноооого коли от 5к до 150к пари и тоя кош е първи и последен който е дизел твойте дпф,егр,гърнета и квото се сетиш не знам какво общо имат с нивото на маслото на колегата. Иначе ще си първия тираджия със собствена кола от 150к. Редактирано 2 Август 2017 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Август 2017 Доклад Share Публикувано 2 Август 2017 2 hours ago, Doncho Indzhov said: . За въпрос 3., мисля че най-добре ще ти отговори @kpematop. Благодаря за отговорите, ще пробвам с нова осрам крушка и само отдолу да разкача кората! За ъпдейтите: със сигурност ще отида при kpematop, вече се видяхме с него, исках да мога да погледна какви ъпдейти има от Ауди и change log, както и prerequisites. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 2 Август 2017 Доклад Share Публикувано 2 Август 2017 Преди 6 часа, Dan4ote написа: твойте дпф,егр,гърнета и квото се сетиш не знам какво общо имат с нивото на маслото на колегата. Иначе ще си първия тираджия със собствена кола от 150к. Не си спомням да съм писал "купил" а минали,има разлика,а да ти кажа че нито ще съм първия нито последния,достатъчно нови коли от магазина съм изкарвал,не ме мисли мен,тираджииството ми е хоби,нямам нужда от счетоводител на парите ми общото е,че ти писа според зависи дали съм бил с дпф и прочие,пикаещи дюзи и че точели мешано масло с нафта,затова ти писах че нямам нищо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 3 Август 2017 Доклад Share Публикувано 3 Август 2017 Аз не казвам, че на теб ти вадят толкова масло. Все тая Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Август 2017 Доклад Share Публикувано 3 Август 2017 OvivO changelog не дава нито Ауди, нито Мерцедес, нито БМВ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 3 Август 2017 Доклад Share Публикувано 3 Август 2017 (Редактирано) Стефане, пак ще дойда, бяхме се разбрали след първият път за вторник 18:15 и аз дойдох, но точно тогава бе проливния дъжд и не можеше дори да се излезе от колата, съответно и гаражите бяха затворени като го обърна на градушка, изчезнах да се крия с колата Редактирано 3 Август 2017 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 В дъжд или буря не се флашва, може да прекъсне връзката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Soulkey Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 Здравейте, Колата е А6 2007 3.0 TDI 232 HP Въпроса е следния: мога ли да сложа на тази кола следните джанти ( R17, 5x112, 7,5 j, ET 35 ), Тук ме притеснява ЕТ 35 да не опира някаде. По принцип в сайта на Ауди пише, че с тези данни ЕТ е 40-50, това значи ли, че 35 не може да стане или ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 Слагай смело и не се притеснявай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Soulkey Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 Няма ли да опре някаде ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 Какви гуми ще сложиш на тези джанти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 5 Август 2017 Доклад Share Публикувано 5 Август 2017 Някой някъде беше писал за ретрофит на теглич, ама не успях да го намеря, много ли е сложно намирането на нужните части и монтирането им и най-важното - изобщо заслужава ли си хамалогията с оригиналните части или има и афтърмаркет решения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 5 Август 2017 Доклад Share Публикувано 5 Август 2017 Механичната част е лесна, при оригиналния и мисля че се намираха цели комплекти. Най-много дифюзъра с капак за теглича да трябва отделно да си вземеш. Тегавото според мен ще е при тоците на оригиналния. Аз моя преди да го сваля от старата имах намерението да го слагам на новата, но бързо се отказах и го продадох Окабеляването е доста и не е просто 2-3 букси и си готов, а жици ходят навсякъде и ще си трябва ровене из ELSA-та стабилно... Ако може да се направи комбинация между оригиналната механична част и афтърмаркет електроника, би било най-удобно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 6 Август 2017 Доклад Share Публикувано 6 Август 2017 (Редактирано) Колеги такъв волан може ли да се сложи на наще 4ф ки ? Трабва ли нещо допълнително. Редактирано 6 Август 2017 от trapera94 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 6 Август 2017 Доклад Share Публикувано 6 Август 2017 На 2.08.2017 г. at 0:19, Doncho Indzhov написа: @trapera94, колега няма го за macOS, но можеш да си boot-неш Windows, като втора операционна или да сложиш някоя виртуално програмка и така да изпозваш Vag-Com. Мисля, че вече всичките виргуални програми могат да ползват USB-тата. Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Колеги, сега в жегите случва ли ви се вентилатора да остане да работи и след като загасите двигателя за 10-15 секунди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Да, но само когато се изкачвам нагоре по баир. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Ако радиаторите са без прах не се пуска перка лятото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 ще взема да сваля бронята и да изплакна радиаторите някой ден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Преди 10 часа, kpematop написа: Ако радиаторите са без прах не се пуска перка лятото. Лошото е че са издухани с въздух и измити...Дали може да не е обезвъздушена добре, понеже сменях антифриза? А не вдига над 103 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Махаш пластмасовата кора над маската и фарките и двата пластмасови нита на радиаторите и миеш с водоструйката или духаш с въздух с пистолет с дълъг накрайник между двата големи радиатора. Термостата отваря на 87 градуса на cdya/cana и не трябва да държи над 97-99гр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 10 Август 2017 Доклад Share Публикувано 10 Август 2017 Искам да помоля да ме ориентирате колко излиза за труд в сервиз в София обслужване на ангренажен ремък с ролка, пистов с ролки, водна помпа, демпферна - пада всичко отпред и се обслужват споменатите неща? Частите са си отделно. Някой да е правил подобно обслужване скоро? Мотор 3.0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Август 2017 Доклад Share Публикувано 10 Август 2017 Демпферната ако е здрава защо ще я сменяш? На колко км са ти нещата около ремъците? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts