Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 11


petio_venkov

Recommended Posts

  • Отговори 2,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

@OvivO на въпрос 1., вземи си някой Osram или Philips, тей като компютъра проверява крушките в багажника и жабката, ако са китайски или не работят или премигат, в моя случай не работеше, после я оставих, след два дни заработи, почна да премига и накрая се изнервих и й бих дуспата. За въпрос 2. Аз сменях, моите 4-те крушки на 2те задни стана без проблем(може би защото са били сваляни евентуално преди мен), на предните дръпнах кората само от долната част и така с фенерчето и пинсети улових кабела, беше закачен(явно имат някви закачалки вътре, предполагам са ги направили нарочно така, да не се достъпват без да махнеш кората). За въпрос 3., мисля че най-добре ще ти отговори @kpematop.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, aleksandrov84 написа:

а ако не си разбрал аз нямам нито дпф,егр,гърнета и квото се сетиш друго

За 15г през ръцете ми са минали мноооого коли от 5к до 150к пари ;) и тоя кош е първи и последен който е дизел

 

твойте дпф,егр,гърнета и квото се сетиш не знам какво общо имат с нивото на маслото на колегата.

Иначе ще си първия тираджия със собствена кола от 150к.

 

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Doncho Indzhov said:

. За въпрос 3., мисля че най-добре ще ти отговори @kpematop.

 

Благодаря за отговорите, ще пробвам с нова осрам крушка и само отдолу да разкача кората!

За ъпдейтите: със сигурност ще отида при kpematop, вече се видяхме с него, исках да мога да погледна какви ъпдейти има от Ауди и change log, както и prerequisites.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, Dan4ote написа:

 

твойте дпф,егр,гърнета и квото се сетиш не знам какво общо имат с нивото на маслото на колегата.

Иначе ще си първия тираджия със собствена кола от 150к.

 

Не си спомням да съм писал "купил" а минали,има разлика,а да ти кажа че нито ще съм първия нито последния,достатъчно нови коли от магазина съм изкарвал,не ме мисли мен,тираджииството ми е хоби,нямам нужда от счетоводител на парите ми ;) общото е,че ти писа според зависи дали съм бил с дпф и прочие,пикаещи дюзи и че точели мешано масло с нафта,затова ти писах че нямам нищо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стефане, пак ще дойда, бяхме се разбрали след първият път за вторник 18:15 и аз дойдох, но точно тогава бе проливния дъжд и не можеше дори да се излезе от колата, съответно и гаражите бяха затворени :)

като го обърна на градушка, изчезнах да се крия с колата :)

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Колата е А6 2007 3.0 TDI 232 HP

 

Въпроса е следния: мога ли да сложа на тази кола следните джанти ( R17, 5x112, 7,5 j, ET 35 ), Тук ме притеснява ЕТ 35 да не опира някаде. По принцип в сайта на Ауди пише, че с тези данни ЕТ е 40-50, това значи ли, че 35 не може да стане или ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой някъде беше писал за ретрофит на теглич, ама не успях да го намеря, много ли е сложно намирането на нужните части и монтирането им и най-важното - изобщо заслужава ли си хамалогията с оригиналните части или има и афтърмаркет решения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Механичната част е лесна, при оригиналния и мисля че се намираха цели комплекти. Най-много дифюзъра с капак за теглича да трябва отделно да си вземеш. Тегавото според мен ще е при тоците на оригиналния. Аз моя преди да го сваля от старата имах намерението да го слагам на новата, но бързо се отказах и го продадох :) Окабеляването е доста и не е просто 2-3 букси и си готов, а жици ходят навсякъде и ще си трябва ровене из ELSA-та стабилно... Ако може да се направи комбинация между оригиналната механична част и афтърмаркет електроника, би било най-удобно :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.08.2017 г. at 0:19, Doncho Indzhov написа:

@trapera94, колега няма го за macOS, но можеш да си boot-неш Windows, като втора операционна или да сложиш някоя виртуално програмка и така да изпозваш Vag-Com. Мисля, че вече всичките виргуални програми могат да ползват USB-тата.

Мерси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, kpematop написа:

Ако радиаторите са без прах не се пуска перка лятото.

 

Лошото е че са издухани с въздух и измити...Дали може да не е обезвъздушена добре, понеже сменях антифриза?

А не вдига над 103 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махаш пластмасовата кора над маската и фарките и двата пластмасови нита на радиаторите и миеш с водоструйката или духаш с въздух с пистолет с дълъг накрайник между двата големи радиатора. Термостата отваря на 87 градуса на cdya/cana и не трябва да държи над 97-99гр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да помоля да ме ориентирате колко излиза за труд в сервиз в София обслужване на ангренажен ремък с ролка, пистов с ролки, водна помпа, демпферна - пада всичко отпред и се обслужват споменатите неща? Частите са си отделно. Някой да е правил подобно обслужване скоро? Мотор 3.0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...