OvivO Публикувано 10 Август 2017 Доклад Share Публикувано 10 Август 2017 Нямам идея на колко са, затова искам да ги сменя, че на друга кола в чужбина съм късал пистов ремък и не искам такива изненади. Демпферната ще се гледа дали е за смяна на място. Частите ги имам като цени, интересно ми е за труд порядък, да се подготвя психически Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 10 Август 2017 Доклад Share Публикувано 10 Август 2017 Колеги, като отворихте темата за пистовите ремъци и ангренажния, как може да се прецени дали са за смяна или не? само по километрите сигурно не е много удачно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 10 Август 2017 Доклад Share Публикувано 10 Август 2017 (Редактирано) 350-400лв за труд. частите с дебели отстъпки са 570лв. като само термостата е 110лв и се купува оригинален. Ако сменяш и маслото отиваш на 1200лв. тотал. БМК-то мисля беше с 3 паразитни и 1 обтяжна на пистовия. ASB-то е с 2 паразитни и обтяжна. аз на 212000км. свалих всичките части с щампа ауди. Дали са изкарали 200к или някой се е бръкнал преди мен за оригинални не знам, ама си бяха заминали вече и ремъците и ролките Редактирано 10 Август 2017 от Manniakk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 10 Август 2017 Доклад Share Публикувано 10 Август 2017 За 2,7 ТДИ ВРР по същия начин ли седят нещата, че и при мен не се знае какво е било и мисля подмяна на всичко със следващата смяна на маслото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 11 Август 2017 Доклад Share Публикувано 11 Август 2017 ако ще сменяш и на гнп-то, няма причина да е по евтин труда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Август 2017 Доклад Share Публикувано 11 Август 2017 Труда по смяната на ремъците е 150-200лв макс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 11 Август 2017 Доклад Share Публикувано 11 Август 2017 явно от сервиз до сервиз варира доста Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Август 2017 Доклад Share Публикувано 11 Август 2017 Предницата пада за 30 минути, ремъците за час се сменят. На фейслифт е по-сложно заради зацепването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 11 Август 2017 Доклад Share Публикувано 11 Август 2017 (Редактирано) ~350 лв. платих някога, ама майсторчето, при което ги правих си е скъпчия, но поне пипа чисто. Иначе ремъците си личат като са за смяна Редактирано 11 Август 2017 от lmbr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Soulkey Публикувано 11 Август 2017 Доклад Share Публикувано 11 Август 2017 On 4.08.2017 г. at 1:14 PM, maisuda said: Какви гуми ще сложиш на тези джанти? 225/50/17 на R17/ 7,5 j 5x112, но ме притеснява дали ЕТ35 няма да упре в спирачните апарати или другате, гумите трябва да паснат 100%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Soulkey Публикувано 11 Август 2017 Доклад Share Публикувано 11 Август 2017 On 4.08.2017 г. at 11:49 AM, Soulkey said: Здравейте, Колата е А6 2007 3.0 TDI 232 HP Въпроса е следния: мога ли да сложа на тази кола следните джанти ( R17, 5x112, 7,5 j, ET 35 ), Тук ме притеснява ЕТ 35 да не опира някаде. По принцип в сайта на Ауди пише, че с тези данни ЕТ е 40-50, това значи ли, че 35 не може да стане или ? Някой да знае ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 11 Август 2017 Доклад Share Публикувано 11 Август 2017 Аз карам с 18ки, те са ET35 и няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Soulkey Публикувано 11 Август 2017 Доклад Share Публикувано 11 Август 2017 (Редактирано) Мерси Doncho Редактирано 14 Август 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 11 Август 2017 Доклад Share Публикувано 11 Август 2017 Тея ремъци и всичко друго го сменях преди доста време и няколко пъти съм го писал вече. За труд платих не повече от 150 кинта. Сменях всичко - пистов и ангренажен, всички ролки и обтегачи на двата ремъка, водна помпа и термостат. Половин ден я правиха колата, ама щото трябваше да ходя да купувам още ролки за да е сменено всичко... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 11 Август 2017 Доклад Share Публикувано 11 Август 2017 Аз поръчах целия комплект, тей като бях скъсал пистов ремък. Целия комплект ми излезе около 200+ с отсъпките, всичко беше на INA, ремъците бяха на DAYCO. За труг тук в Казанлък ми взеха около 100тина лева, но не ми смениха водната помпа, била е добре и я запазих за следващият път. Иначе на колко хил. км, се сменят тези ролки и ремъци? След това обслужване + масло филтри на двигател + обслужване кутия + дифовете и раздатката, нещо друго остава ли за или това е всичко? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИванD Публикувано 12 Август 2017 Доклад Share Публикувано 12 Август 2017 Ретрофитнах си блутуут модела и докато бях с Iphone всичко беше ок , но от няколко дена съм с андроид телефон и като се свърже с колата влиза в режим " отдалечена сим карта " и на мми екрана се появява сим карта и постоянно губи обхвата на оператора. Излиза ми единствено тази грешка а антена има на самия модул . Друга антена има ли или просто се е развалила тази ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 14 Август 2017 Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 На 8/12/2017 at 22:48, ИванD написа: Ретрофитнах си блутуут модела Би ли обяснил как става? Аз съм с iPhone и постоянно имам проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 14 Август 2017 Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 Хора, моля за малко помощ, понеже колата седи разглобена. Имам фабричен блутут, който работи само с телефона в подлакътника. Купих нов с букви MX и се надявах при положение, че имам заводски БТ, смяната да е plug n play. Само че ббуксите нямат нищо общо. Дайте идея как да монтирам новия БТ модул и дали мога да го сложа под седалката (понеже вече съм разглобил всичко) или направо зад жабката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 15 Август 2017 Доклад Share Публикувано 15 Август 2017 букси дали ли са ти с десния? ако са ти дали извади пиновете, за да ти работи блутута ти трябва само 3 пина от старата букса, останалите са за телефона в подлакътника. Можеш да си го сложиш под седалката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 15 Август 2017 Доклад Share Публикувано 15 Август 2017 Аз съм чувал, че под седалката има шанс да прави проблеми и при ретрофит, повече го слагат зад жабката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИванD Публикувано 15 Август 2017 Доклад Share Публикувано 15 Август 2017 (Редактирано) Аз го сложих зад жабката но коя е тази антена която търси ? На самия модул има антена но незнам нея ли търси или някоя друга която се връзва на голямата букса Редактирано 15 Август 2017 от ИванD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 Има ли начин при запален автомобил, багажника на седан да може да се отключва от копчето на дистанционното? Дори и с ръка не сработва, а само от копчето на шоф. врата. Като цяло е добре да е заключен при запалена кола, но поне да може от ключа да се отваря, много ме дразни това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 Е то няма голям смисъл, така или иначе трябва да слезе от колата, дърпах допчето и отиваш до багажника. Аз някой път по инерция си отключвам вратите след това отивам и го отварям ръчно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 Има смисъл, колата е оставена запалена, някой има вътре, аз съм до магазина, искам да оставя покупките и трябва да отворя моята врата и да цъкна копчето, много е неудобно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 1 hour ago, OvivO said: Има смисъл, колата е оставена запалена, някой има вътре, аз съм до магазина, искам да оставя покупките и трябва да отворя моята врата и да цъкна копчето, много е неудобно Колега, представи си сега че чакаш на светофар и някой пичага ти отваря багажника и взема квото му падне първо пред погледа (напр. сак/чанта) и бегом да го няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts