Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 11


petio_venkov

Recommended Posts

Нямам идея на колко са, затова искам да ги сменя, че на друга кола в чужбина съм късал пистов ремък и не искам такива изненади. Демпферната ще се гледа дали е за смяна на място.

Частите ги имам като цени, интересно ми е за труд порядък, да се подготвя психически :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги, като отворихте темата за пистовите ремъци и ангренажния, как може да се прецени дали са за смяна или не?

само по километрите сигурно не е много удачно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

350-400лв за труд. частите с дебели отстъпки са 570лв. като само термостата е 110лв и се купува оригинален. Ако сменяш и маслото отиваш на 1200лв. тотал.

 

БМК-то мисля беше с 3 паразитни и 1 обтяжна на пистовия. ASB-то е с 2 паразитни и обтяжна.

 

аз на 212000км. свалих всичките части с щампа ауди. Дали са изкарали 200к или някой се е бръкнал преди мен за оригинални не знам, ама си бяха заминали вече и ремъците и ролките

Редактирано от Manniakk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 2,7 ТДИ ВРР по същия начин ли седят нещата, че и при мен не се знае какво е било и мисля подмяна на всичко със следващата смяна на маслото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предницата пада за 30 минути, ремъците за час се сменят. На фейслифт е по-сложно заради зацепването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

~350 лв. платих някога, ама майсторчето, при което ги правих си е скъпчия, но поне пипа чисто.

Иначе ремъците си личат като са за смяна

Редактирано от lmbr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 4.08.2017 г. at 1:14 PM, maisuda said:

Какви гуми ще сложиш на тези джанти?

225/50/17 на R17/ 7,5 j 5x112, но ме притеснява дали ЕТ35 няма да упре в спирачните апарати или другате, гумите трябва да паснат 100%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 4.08.2017 г. at 11:49 AM, Soulkey said:

Здравейте,

 

Колата е А6 2007 3.0 TDI 232 HP

 

Въпроса е следния: мога ли да сложа на тази кола следните джанти ( R17, 5x112, 7,5 j, ET 35 ), Тук ме притеснява ЕТ 35 да не опира някаде. По принцип в сайта на Ауди пише, че с тези данни ЕТ е 40-50, това значи ли, че 35 не може да стане или ?

 

Някой да знае ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея ремъци и всичко друго го сменях преди доста време и няколко пъти съм го писал вече. За труд платих не повече от 150 кинта. Сменях всичко - пистов и ангренажен, всички ролки и обтегачи на двата ремъка, водна помпа и термостат. Половин ден я правиха колата, ама щото трябваше да ходя да купувам още ролки за да е сменено всичко...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз поръчах целия комплект, тей като бях скъсал пистов ремък. Целия комплект ми излезе около 200+ с отсъпките, всичко беше на INA, ремъците бяха на DAYCO. За труг тук в Казанлък ми взеха около 100тина лева, но не ми смениха водната помпа, била е добре и я запазих за следващият път.

Иначе на колко хил. км, се сменят тези ролки и ремъци? След това обслужване + масло филтри на двигател + обслужване кутия + дифовете и раздатката, нещо друго остава ли за или това е всичко?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ретрофитнах си блутуут модела и докато бях с Iphone всичко беше ок , но от няколко дена съм с андроид телефон и като се свърже с колата влиза в режим " отдалечена сим карта " и на мми екрана се появява сим карта и постоянно губи обхвата на оператора. Излиза ми единствено тази грешка а антена има на самия модул . Друга антена има ли или просто се е развалила тази ?

20170812_224029.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8/12/2017 at 22:48, ИванD написа:

Ретрофитнах си блутуут модела 

 

Би ли обяснил как става? Аз съм с iPhone и постоянно имам проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, моля за малко помощ, понеже колата седи разглобена.

Имам фабричен блутут, който работи само с телефона в подлакътника. Купих нов с букви MX и се надявах при положение, че имам заводски БТ, смяната да е plug n play. Само че ббуксите нямат нищо общо.

Дайте идея как да монтирам новия БТ модул и дали мога да го сложа под седалката (понеже вече съм разглобил всичко) или направо зад жабката. 

IMG_20170814_154645_1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

букси дали ли са ти с десния? ако са ти дали извади пиновете, за да ти работи блутута ти трябва само 3 пина от старата букса, останалите са за телефона в подлакътника. Можеш да си го сложиш под седалката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм чувал, че под седалката има шанс да прави проблеми и при ретрофит, повече го слагат зад жабката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го сложих зад жабката  но коя е тази антена която търси ? На самия модул има антена но незнам нея ли търси или някоя друга която се връзва на голямата букса 

Редактирано от ИванD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли начин при запален автомобил, багажника на седан да може да се отключва от копчето на дистанционното? Дори и с ръка не сработва, а само от копчето на шоф. врата.

Като цяло е добре да е заключен при запалена кола, но поне да може от ключа да се отваря, много ме дразни това :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то няма голям смисъл, така или иначе трябва да слезе от колата, дърпах допчето  и отиваш до багажника. Аз някой път по инерция си отключвам вратите след това отивам и го отварям ръчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има смисъл, колата е оставена запалена, някой има вътре, аз съм до магазина, искам да оставя покупките и трябва да отворя моята врата и да цъкна копчето, много е неудобно :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, OvivO said:

Има смисъл, колата е оставена запалена, някой има вътре, аз съм до магазина, искам да оставя покупките и трябва да отворя моята врата и да цъкна копчето, много е неудобно :) 

Колега,

представи си сега че чакаш на светофар и някой пичага ти отваря багажника и взема квото му падне първо пред погледа (напр. сак/чанта) и бегом да го няма :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...