kazichene Публикувано 31 Август 2017 Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 В т. нар. "скрито" зелено меню има безброй опции за настройка на ММИ - колко време да се задържи бутона за звука, за да се включи/изключи ММИ, след колко време да се включва, да спира и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 31 Август 2017 Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 (Редактирано) Не успявам да изкарам зеленото меню, комбинацията е Setup + Car и задържане, нали? Гледах разни неща, че се активирало и през вагком, възможно ли е моето да не е активирано и да нямам достъп или въобще да го нямам? Благодаря! Редактирано 4 Септември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 31 Август 2017 Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 Трябва да го активираш от VAG-COM. Моето също го нямаше, след като го закачих, го активирах, рестартирах MMI и е налице. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 1 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 Има ли някой колега от София с VAG-COM, с който на по едно кафе или бира можем да вържем колата и да активираме менюто? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 1 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 Има много, но най-добре е да отделиш 100 лева и да си купиш един кабел. Повярвай ми, това е нещо много удобно, понеже колата рано или късно ще ти даде грешки. Отделно може да си отключиш полезни екстри. Да не говорим че една проверка в сервиз ти е 20-30 лв + изгубено време. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 1 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 (Редактирано) Съгласен съм, но искам поне един път да видя как се случват нещата с някой, който е работил повече Редактирано 4 Септември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 1 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 В пакета който ти предоставят има диск със софтуера и упътване на български.Към 200 страници е. За най-основните неща може някой колега да помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balu Публикувано 1 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 На 8/31/2017 at 9:42, StanTanev написа: А някой да е смянал копчето за жапката ? Наскоро взе много да се пука и бели, и мисля че и другите ще тръгнат, дали ако не взема от някоя морга от фейс лифт, няма да го има това ? Аз съм ги сменял с фейслифтови,ако имаш интерес към старите ще се договорим нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 1 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 (Редактирано) Трудно ли се махат? сигурно се разглабя цялото табло.. Редактирано 4 Септември 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 1 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 Лесно е, не се сваля таблото, но трябва да имаш здрава тънка кука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 1 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 В този ред на мисли, няма ли някакъв сайт, в който са има описани екстри, който можеш да отключиш с VAG-COM? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 1 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 (Редактирано) 2 hours ago, Dan4ote said: Лесно е, не се сваля таблото, но трябва да имаш здрава тънка кука. Какво ще рече здрава тънка кука ? Аз не виждам от къде може да се бръкне и изкара? Имам и един проблем с Xenona късите ми бият много надолу а дългите нагоре, мога ли ръчно да ги регулирам или си трябва Ваг ? Редактирано 1 Септември 2017 от StanTanev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 1 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 (Редактирано) За да се свалят бутоните, трябва първо да се махне малката лайсничка между тях. Тя се бута леко в единия ъгъл (не помня ляво или дясно) и се открехва - като лост е. След което идва момента с кукичката, понеже ако ползвате нещо като лост, за да се изкара бутона, може да се нарани таблото. Не съм сигурен обаче дали фейсовите бутони стават на нефейсово табло. Ако някой обаче смята да сменя и фейсовото табло, да има на предвид, че отвора му за екрана е с една идея по-тесен, нищо че самия екран при фейса няма разлика в размера. Драмата идва, че разположението на бутоните по екрана при MMI 2G е такова, че с фейсово табло думите по 4-те ъгъла се застъпват леко от пласмасата. Ако на някой му трябват пре-фейсови бутони, да каже кои, че май ми се търкалят 1-2 комплекта за подаряване (мисля че са без лайсничките обаче) Редактирано 1 Септември 2017 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 1 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 Аз може да се възползвам от тях, че те за check и осветеност са почнали да надигат покритието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 1 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 В духалките има 4 щипки - те се надигат и 4 дупки - там се пъха куката. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balu Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 Продават се такива комплекти за демонтаж на щипки и т.н вътре има такива куки който са доста корави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 Колеги, някой знае ли колко върви задния среден стоп за Комби в Порше, да знам дали да поръчвам от ибей направо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 ако не се лъжа беше около 160лв когато търсих и накрая за 20лв от моргата го взех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2017 На 9/1/2017 at 13:47, StanTanev написа: Трудно ли се махат? сигурно се разглабя цялото табло.. Натискаш в единия край лайсничката в средата на бутона (нещо пластмасово да не я надереш), махаш я и ще видиш място за закачане на кука под нея в средата. Аз си направих кука от здрава, твърда тел. След това закачаш куката и дърпаш силно към теб и бутона излиза. аз моя го свалих и го пратих на @to4k0 да ми го възстанови, при мен не беше останала боя изобщо - бях го обелил до бяло. Даже му пратих и тройката бутони от другата страна - станаха като нови, надявам се и да е трайно новото покритие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 4 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2017 Преди 23 часа, kainy написа: Колеги, някой знае ли колко върви задния среден стоп за Комби в Порше, да знам дали да поръчвам от ибей направо май 95 го плащах на райно преди време, ама го питай по-скоро него ако ще купуваш нов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 5 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 Колеги, загледах се в страницата Ross-tech,относно адаптацията на кутията, наскоро ми беше ъпдейтната , но не видях голям ефект от това, мисля че трябва и една адаптация за да се направи. В страницата има описано ето това : [Select][02 - Transmission][Adaptation - 10] Channel 00[Read][Save][Done, Go Back][Measuring Blocks - 08] Block 010 (in 1st Row) Block 011 (in 2nd Row)[Go!] Check fields 2, specification is ADP OK. Move the selector lever in position D and drive with partial load 20 m / 70 ft forward, then brake to standstill. Hold the brake for 10 seconds. Move the selector lever in position R and drive with partial load 20 m / 70 ft reverse, then brake to standstill. Hold the brake for 10 seconds. The procedure needs to be repeated at least 5 times and can be repeated up to 10 times until the measuring values show ADP OK.[Done, Go Back][Close Controller, Go Back - 06] Някой правил ли е тази процедура? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 5 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 Колеги едно запитване! С едно приятелче си говорихме и той ми твърди,че моята а6 седан с въздушно окачване без кой знае какви проблеми можело да се сложи окачване от а6 Олроалд! Аз Чесно казано много се съмнявам,и ми стана интересно дали е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 5 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 Преди 1 час, StanTanev написа: Колеги, загледах се в страницата Ross-tech,относно адаптацията на кутията, наскоро ми беше ъпдейтната , но не видях голям ефект от това, мисля че трябва и една адаптация за да се направи. В страницата има описано ето това : [Select][02 - Transmission][Adaptation - 10] Channel 00[Read][Save][Done, Go Back][Measuring Blocks - 08] Block 010 (in 1st Row) Block 011 (in 2nd Row)[Go!] Check fields 2, specification is ADP OK. Move the selector lever in position D and drive with partial load 20 m / 70 ft forward, then brake to standstill. Hold the brake for 10 seconds. Move the selector lever in position R and drive with partial load 20 m / 70 ft reverse, then brake to standstill. Hold the brake for 10 seconds. The procedure needs to be repeated at least 5 times and can be repeated up to 10 times until the measuring values show ADP OK.[Done, Go Back][Close Controller, Go Back - 06] Някой правил ли е тази процедура? Ходих в Порше запад да ми ъпдейтнат кутията на версия 50, но дали са правили и адаптация незнам. Дали е нужно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 5 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 Ако си с БМК мотора най-вероятно нямаш адаптации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 5 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 30 minutes ago, mili 75 said: Ако си с БМК мотора най-вероятно нямаш адаптации. И аз съм с версия 50, мотора ми е BSG , 2.7tdi quattro. 2 hours ago, maisuda said: Ходих в Порше запад да ми ъпдейтнат кутията на версия 50, но дали са правили и адаптация незнам. Дали е нужно? Имаше ли голяма разлика след ъпдейта ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts