Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 11


petio_venkov

Recommended Posts

В т. нар. "скрито" зелено меню има безброй опции за настройка на ММИ - колко време да се задържи бутона за звука, за да се включи/изключи ММИ, след колко време да се включва, да спира и т.н. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не успявам да изкарам зеленото меню, комбинацията е Setup + Car и задържане, нали? Гледах разни неща, че се активирало и през вагком, възможно ли е моето да не е активирано и да нямам достъп или въобще да го нямам? Благодаря!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да го активираш от VAG-COM. Моето също го нямаше, след като го закачих, го активирах, рестартирах MMI и е налице.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някой колега от София с VAG-COM, с който на по едно кафе или бира можем да вържем колата и да активираме менюто? :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много, но най-добре е да отделиш 100 лева и да си купиш един кабел. Повярвай ми, това е нещо много удобно, понеже колата рано или късно ще ти даде грешки. Отделно може да си отключиш полезни екстри. Да не говорим че една проверка в сервиз ти е 20-30 лв + изгубено време.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, но искам поне един път да видя как се случват нещата с някой, който е работил повече :) 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В пакета който ти предоставят има диск със софтуера и упътване на български.Към 200 страници е. За най-основните неща може някой колега да помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8/31/2017 at 9:42, StanTanev написа:

А някой да е смянал копчето за жапката ? Наскоро взе много да се пука и бели, и мисля че и другите ще тръгнат, дали ако не взема от някоя морга от фейс лифт, няма да го има това ?

Аз съм ги сменял с фейслифтови,ако имаш интерес към старите ще се договорим нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този ред на мисли, няма ли някакъв сайт, в който са има описани екстри, който можеш да отключиш с VAG-COM?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Dan4ote said:

Лесно е, не се сваля таблото, но трябва да имаш здрава тънка кука.

 

Какво ще рече здрава тънка кука ? Аз не виждам от къде може да се бръкне и изкара?  Имам и  един проблем с Xenona  късите ми бият много надолу а дългите нагоре, мога ли ръчно да ги регулирам или си трябва Ваг ?

Редактирано от StanTanev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се свалят бутоните, трябва първо да се махне малката лайсничка между тях. Тя се бута леко в единия ъгъл (не помня ляво или дясно) и се открехва - като лост е. След което идва момента с кукичката, понеже ако ползвате нещо като лост, за да се изкара бутона, може да се нарани таблото. Не съм сигурен обаче дали фейсовите бутони стават на нефейсово табло. Ако някой обаче смята да сменя и фейсовото табло, да има на предвид, че отвора му за екрана е с една идея по-тесен, нищо че самия екран при фейса няма разлика в размера. Драмата идва, че разположението на бутоните по екрана при MMI 2G е такова, че с фейсово табло думите по 4-те ъгъла се застъпват леко от пласмасата.

 

Ако на някой му трябват пре-фейсови бутони, да каже кои, че май ми се търкалят 1-2 комплекта за подаряване (мисля че са без лайсничките обаче)

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой знае ли колко върви задния среден стоп за Комби в Порше, да знам дали да поръчвам от ибей направо :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не се лъжа беше около 160лв когато търсих и накрая за 20лв от моргата го взех :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/1/2017 at 13:47, StanTanev написа:

 

 

Трудно ли се махат? сигурно се разглабя цялото табло..

Натискаш в единия край лайсничката в средата на бутона (нещо пластмасово да не я надереш), махаш я и ще видиш място за закачане на кука под нея в средата. Аз си направих кука от здрава, твърда тел. След това закачаш куката и дърпаш силно към теб и бутона излиза. аз моя го свалих и го пратих на @to4k0 да ми го възстанови, при мен не беше останала боя изобщо - бях го обелил до бяло. Даже му пратих и тройката бутони от другата страна - станаха като нови, надявам се и да е трайно новото покритие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, kainy написа:

Колеги, някой знае ли колко върви задния среден стоп за Комби в Порше, да знам дали да поръчвам от ибей направо :) 

май 95 го плащах на райно преди време, ама го питай по-скоро него ако ще купуваш нов

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, загледах се в страницата  Ross-tech,относно адаптацията на кутията, наскоро ми беше ъпдейтната , но не видях голям ефект от  това, мисля че трябва и една адаптация за да се направи. В страницата има описано ето това : 

[Select]
[02 - Transmission]
[Adaptation - 10]
Channel 00
[Read]
[Save]
[Done, Go Back]
[Measuring Blocks - 08]
Block 010 (in 1st Row)
Block 011 (in 2nd Row)
[Go!]
Check fields 2, specification is ADP OK.

  • Move the selector lever in position D and drive with partial load 20 m / 70 ft forward, then brake to standstill.
  • Hold the brake for 10 seconds.
  • Move the selector lever in position R and drive with partial load 20 m / 70 ft reverse, then brake to standstill.
  • Hold the brake for 10 seconds.

The procedure needs to be repeated at least 5 times and can be repeated up to 10 times until the measuring values show ADP OK.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

 

 

Някой правил ли е тази процедура?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги едно запитване! С едно приятелче си говорихме и той ми твърди,че моята а6 седан с въздушно окачване без кой знае какви проблеми можело да се сложи окачване от а6 Олроалд! Аз Чесно казано много се съмнявам,и ми стана интересно дали е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, StanTanev написа:

Колеги, загледах се в страницата  Ross-tech,относно адаптацията на кутията, наскоро ми беше ъпдейтната , но не видях голям ефект от  това, мисля че трябва и една адаптация за да се направи. В страницата има описано ето това : 

[Select]
[02 - Transmission]
[Adaptation - 10]
Channel 00
[Read]
[Save]
[Done, Go Back]
[Measuring Blocks - 08]
Block 010 (in 1st Row)
Block 011 (in 2nd Row)
[Go!]
Check fields 2, specification is ADP OK.

  • Move the selector lever in position D and drive with partial load 20 m / 70 ft forward, then brake to standstill.
  • Hold the brake for 10 seconds.
  • Move the selector lever in position R and drive with partial load 20 m / 70 ft reverse, then brake to standstill.
  • Hold the brake for 10 seconds.

The procedure needs to be repeated at least 5 times and can be repeated up to 10 times until the measuring values show ADP OK.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

 

 

Някой правил ли е тази процедура?

Ходих в Порше запад да ми ъпдейтнат кутията на версия 50, но дали са правили и адаптация незнам. Дали е нужно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

30 minutes ago, mili 75 said:

Ако си с БМК мотора най-вероятно нямаш адаптации.

 

И аз съм с версия 50, мотора ми е BSG , 2.7tdi quattro.

2 hours ago, maisuda said:

Ходих в Порше запад да ми ъпдейтнат кутията на версия 50, но дали са правили и адаптация незнам. Дали е нужно?

 

 

Имаше ли голяма разлика след ъпдейта ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...