GTX3071R Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 @rbdt512 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Сега се сетих и да добавя, че според мен 700+cc за К04, с която ще се гонят има няма 350 к.с. на мотор е . 550cc са напълно достатъчни, а 630cc са ПРЕдостатъчни за такъв сетъп, като по този начин се улеснява доста и мапера, който ще ремапва колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 20 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 (Редактирано) С който и да говорих за ремап, всеки ми казва взимай няма проблем идеално.И за сименси и за бошове и за 550цц и за 630цц сякаш им е се тая.Никой не изрази предпочитания. 630цц ли улесняват повече мапера ? По-добре е да зема тях нали Редактирано 20 Декември 2017 от Marto7777 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Колкото по-малки са, толкова по-лесно е на мапера. И 550cc, и 630cc ще ти вършат работа както писах вече. С 630cc ще си спестиш евентуално една последваща покупка, ако решиш да засилваш още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 21 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Еми вече поръчах 630ки + Ев1 адаптери Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 7 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2018 Някой може ли да ми каже на Intake-а колко изхода има и за какво са ? Единия е дебитомера горе се вижда.Малко по-надолу виждам картерна вентилация и още някакъв датчик.Освен тези друго има ли ? И за какво е третото ? Като сложа новото турбо трябва да сложа по-голям маркуч защото заводския го гледам и е много тънък под 50мм ми се вижда.При дебитомера е може би 80 ама надолу става тесен.Мисла да сложа колкото е тялото на дебитомера толкова да е целия до турбото около 80 или колкото е там тялото и искам да знам колко разклонения му трябват. Мисла да ползвам заводската кутия на Б7 + сегашния KN панелен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 5 изхода има + тези за турбото и дебитомера. http://i62.tinypic.com/xle814.jpg 1. разтоварващия клапан 2. EVAP 3. N75 4. картерната вентилация 5. Suction Jet Pump На к04-064 всмукателния отвор турбото май сочи нагоре, а не напред като при теб, така че ще трябва да се майстори нещо къстъм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 8 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 Мерси много, много отвори много нещо, но разтоварващия клапан как така е на интейка ? Какво разтоварва там ? За Блоу офа ли става въпрос, защото той е на маркуча който отива от турбото към кулера ? Това EVAP закакво е ? Гледам по чуждите форуми го магат заедно със SAI и N249, които аз вече съм махнал ако трябва и това махам и отпада 1 изход.Картерната вентилация също може да отпадне при мен, защото мисла да я сложа направо в кутията на филтъра където влизаше SAI преди да я махна. Н75 на К04-064 е на самото турбо, означава ли че и тоя изход отпада ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 Тия мотори са с рециркулационен клапан и като пуснеш газта "разтоварва" налягането преди турбото, за да намали лага, а не го изпуска в атмосферата като блоу оф за който говориш. За картерната вентилация що не сложиш един кеч кен? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 8 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 Ааа да, вярно че единия край го изпускаше в интейка.Аз съм с блоу офф, така че отпада така или иначе.Каква е ползата от кеч кен вместо оригиналния вариянт ? Просто незнам.Ако има ползва може и да сложа. А относно другите изходи всичко ли може да отпадне ? Дотука като гледам само Suction Jet Pump незнам за какво е, какво и EVAP, но него гледам го премахват.Каква им е ролята на тези 2 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 Още ли не си избистрил относно картерната дали да я има или да е в кеч кен/навън. Ползата е, че няма да ти кара мизерията в мотора и да цапа дросел и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 То картерната вентилация не може ли да си я остави и да добави кеч кен? Само идеята да я откара в дупката на кутията оставаща от махането на SAI не е много ясна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 Just now, danidelev написа: То картерната вентилация не може ли да си я остави и да добави кеч кен? Реално премахне ли се от всмукателния тракт все едно я няма, пък ако ще и не в кеч кен, а в бидон да е... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 Прав си, но Марто иска да я прекара в кутия при филтъра и дебитомера, което пак си е всмукателния тракт, само дето цялото масло ще ходи директно по филтъра и дебитомера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 Да, много лоша идея Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 8 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 Ясно разбрах каква му е идеята на кеч кена и да се махне картерната вентилация от всмукателния тракт.А за останалите въпроси ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 Махаш 'стоковата' "картерна вентилация" защото Spoiler Ползата е, че няма да ти кара мизерията в мотора и да цапа дросел и т.н. Също така, 'стоковата' е рециркулирана в интейка, при което всичката сган достига до дебитомера следователно и студената част на турбото а от там и до кулера. Получава се една въртележка на лаЙнa.Secondary Air Injection - ОтговорътSAI Delete... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 (Редактирано) Никви кеч кенове, най-доброто решение е картерните газове да се отведат през ауспуха. Редактирано 9 Януари 2018 от Audi_FeN_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 9 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 Мерси за отговорите.Картерната, в ауспуха ми звучи добре. Относно другите въпроси ще ги напиша пак.За SAI не съм питал, вече го премахнах.Интересуват ме: 1. EVAP - какво е и да го махам ли ? 2. Н75 какъв му е случая като при К04-064 е на самото турбо ? Или някой от краищата му просто е свързан с интейка ? 3. Suction Jet Pump какво е ? И да се маха ли ? Да не е SAI това ? Защото при мен SAI преди да я премахна беше на кутията на филтъра закачена, а не на маркуча на интейка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 http://www.audizine.com/forum/showthread.php/388801-Vacuum-lines-and-check-valves-explained тази тема ще ти отговори на 1 и 3 на N75 трябва да стане от k04-064, но буксите са различни май и ще трябва да си преправиш буксите или да си направиш един преходник. Но така или иначе ще ти трябва вход към интейка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 9 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 Значи EVAP като гледам може и без него.Пак е за някакви Еко норми.Обаче в една друга тема по чуждите форуми един беше писал decrease mileage.Това ще рече по висок разход ли ? На Н75 значи така или иначе трябва да остава 1 изход SJP доколкото разбрах е Brake booster или по-мек педал.И него значи трябва да го имам. Една такава тръба с няколко разклонения ще свърши ли работа ? И трите да са на една тръба ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 10 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2018 Аз се чудя къде си тръгнал да правиш кола като не можеш сам да намериш отговори на прости въпроси от рода на "какво са SAI и EVAP системите" и "дали и защо да не пускам маркуч с масло към въздушния филтър и всмукателната система"? Не знам колко линка трябва да получиш, за да се сетиш да ги прочетеш и най-вече да ползваш Google поне за елементарните неща? Не разбираш ли, че като задаваш елементарни въпроси ще откажеш хората от темата си и няма да получиш отговори на истински значителните? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 11 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2018 +1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 12 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2018 On 1/10/2018 at 1:21 PM, Buddah said: Аз се чудя къде си тръгнал да правиш кола като не можеш сам да намериш отговори на прости въпроси от рода на "какво са SAI и EVAP системите" и "дали и защо да не пускам маркуч с масло към въздушния филтър и всмукателната система"? Не знам колко линка трябва да получиш, за да се сетиш да ги прочетеш и най-вече да ползваш Google поне за елементарните неща? Не разбираш ли, че като задаваш елементарни въпроси ще откажеш хората от темата си и няма да получиш отговори на истински значителните? Прав си! На един от значителните въпроси обаче неможах да получа отговор.Къде да настроя колата.Знам че отскоро няма категоричен избор, но се пак... Търсих по другите теми и един от изборите засега ми е Пепино.Хвалят го доста в другата тема и най-вече в Шкода форума.Единственото, което ме притеснява обаче е че настройва без дино.Понеже не съм запознат, има ли как да стане добре без дино ако човек наистина си разбира от работата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lenin89 Публикувано 12 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2018 Да, на пътя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване