ppenchev Публикувано 6 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2017 А до колко е разумно/оправдано покупката на толкова мощен автомобил в държава, която няма "мегдан" за никакви отклонения над допустимите скорости и правила. Може би остава удоволствието, че под капака стои трилитров турбо мотор. Което не е малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 6 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2017 3.0 TFSI ,не е с турбо,а с компресор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 6 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2017 Мда. Иначе новата S4-ка 3.0тфси вече е с турбо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 7 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 Освен че 3.0 ТФСИ вече е с турбо, за мен лично е интересно защо го наместиха само в S4, а няма го вече в А6. В А6 4G след фейса оставиха само 1.8 и надутата версия на 2.0 от бензиновите двигатели, а по-интересната бензинова моторизация (котьо осмака) си остана само в S6 - бах тоя маркетинг. Явно 3.0 ТФСИ в този сегмент е "подяждал" 4.0 в S6 и са решили да елиминират вътрешната конкуренция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NakoBako Публикувано 7 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 Преди 2 часа, AALEXANDROV написа: Явно 3.0 ТФСИ в този сегмент е "подяждал" 4.0 в S6 и са решили да елиминират вътрешната конкуренция. Аз не мисля,че има конкуренция между 3.0 тфси и 4.0 тфси.Иначе новото 3.0 тфси с турбото са го боднали на SQ5 където са заменили 3.0 би ТДИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 7 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 В директно сравнение разбира се шестака няма шансове, но като се има предвид, че много хора намират в него компромиса между цена и представяне, мисля че си е добра алтернатива на осмака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 7 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 Имайте в предвид и разликата в теглото между двата двигателя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 7 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 Между бензиновите шестак и осмак ли? Какво значение има разликата? Така или иначе и двата не стават за писта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 7 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 Значението е такова, че всеки се стреми към по-нисък разхо, по-олекотени автомобили... Отделно както казваш маркетинг... Искаш ли бърза кола се насочваш към S верията, другото е да те вози просто. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 10 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2017 Под капака на аудито за 39900 Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 11 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2017 Това че мотора е мит не е нито добре, нито непременно зле. Гледай за течове и омаслявания по-надолу. Вземи едно бяло парцалче и го прокарай по долните ръбове на капаците на главите. На судено палихте ли го? Има ли странни шумове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 11 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2017 На 4G дали е 3.0TFSI или е 3.0TDI след 40-50 000км. на всички при определени случаи при палене им изтракват веригите за 1 сек., което е нормално. Има дето тракат за повече, след 4сек вече се води проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2017 Много полезна информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 11 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2017 Преди 10 часа, Raino написа: На 4G дали е 3.0TFSI или е 3.0TDI след 40-50 000км. на всички при определени случаи при палене им изтракват веригите за 1 сек., което е нормално. Има дето тракат за повече, след 4сек вече се води проблем. Потвърждавам - и при мен има изтракване на студено. Аз имах предвид по-скоро дали не са тракали постоянно, което вече не е ОК. Както и при топъл старт също не трябва да тракат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 11 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2017 (Редактирано) Не съм го палил. Само го разглеждах отвън и отвътре. Той беше в нещо като изложбена зала и ми беше неудобно да го запаля. Ако се стигне до решение за купуване, разбира се, преди това ще изпълня действията които ми написахте. Благодаря! Въпреки че парите са си множко. Има една друга почти същата като екстри, вярно с 40 хиляди км. отгоре е, но пък е цели 10 хил.франка по-евтина. Тази просто ми беше наблизо и отидох да я огледам. Редактирано 12 Юни 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 11 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2017 За тракане в движение не говорим.Стигне ли се до там е за смяна на вериги и обтегачи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 12 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 Другого Ауди се отказа с въздушни възглавници. Колко струва евентуален бъдещ ремонт на тези възглавници или да бягам като дявол от тамян от такова Ауди? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 С какво те плаши въздушното? Това е една много хубава екстра. Ремонт дали ще се наложи или не, никой не може да каже предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марин Публикувано 12 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 (Редактирано) Четох в коментарии в този форум относно ALLROAD, че смяната на въздушните възглавници била от порядъка на 7 000 лв. и останах с впечатлението, че за коли над 100 - 150 хил.км вече им било време да се развалят и се сменят заедно с аморисьорите, а тези без въздушно били една идея по-нечупливи и значително по-евтини. Редактирано 12 Юни 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 Според мен не трябва да те плашат толкова възглавниците. И както е казал колегата @AALEXANDROV, това е страхотна екстра! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 Преди 8 часа, Марин написа: Колко струва евентуален бъдещ ремонт на тези възглавници или да бягам като дявол от тамян от такова Ауди? Sent from my iPhone using Tapatalk 350 лв,с една година гаранция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 +1 за въздуха, съжалявам че аз нямам. Карала съм С-класа с въздух и няма сравнение с механично окачване, все едно е откачена от пътя. Много рядко се усеща някоя неравност. Sent from my SM-G955F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 (Редактирано) Малко преекспонирате нещата... Моя кютук е с високи, балонести гуми, на въздух и много тежко купе. От това по-добри условия от към комфорт има само в морето. Добре е, ама чак пък... Не е кой знае какво тоя въздух... Редактирано 12 Юни 2017 от Dummkopf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 Джиповете са с по-твърдо окачване от колите, за да не се обръщат. Така че не се заблуждавай че гардероба вози по-хубаво от А8 или еС класа на въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 За лек автомобил нямам идея,но на джипка Туарег с 20-ки на въздушно окачване,вози много комфортно.Включително и преминаването през дупки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts