Jump to content

3.0 TFSI 2012 или 3.0 TDI 2015


Recommended Posts

А до колко е разумно/оправдано покупката на толкова мощен автомобил в държава, която няма "мегдан" за никакви отклонения над допустимите скорости и правила. Може би остава удоволствието, че под капака стои трилитров турбо мотор. Което не е малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 108
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Освен че 3.0 ТФСИ  вече е с турбо, за мен лично е интересно защо го наместиха само в S4, а няма го вече в А6. В А6 4G след фейса оставиха само 1.8 и надутата версия на 2.0 от бензиновите двигатели, а по-интересната бензинова моторизация (котьо осмака) си остана само в S6 - бах тоя маркетинг. Явно 3.0 ТФСИ в този сегмент е "подяждал" 4.0 в S6 и са решили да елиминират вътрешната конкуренция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, AALEXANDROV написа:

Явно 3.0 ТФСИ в този сегмент е "подяждал" 4.0 в S6 и са решили да елиминират вътрешната конкуренция.

Аз не мисля,че има конкуренция между 3.0 тфси и 4.0 тфси.Иначе новото 3.0 тфси с турбото са го боднали на SQ5 където са заменили 3.0 би ТДИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В директно сравнение разбира се шестака няма шансове, но като се има предвид, че много хора намират в него компромиса между цена и представяне, мисля че си е добра алтернатива на осмака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значението е такова, че всеки се стреми към по-нисък разхо, по-олекотени автомобили... Отделно както казваш маркетинг... Искаш ли бърза кола се насочваш към S верията, другото е да те вози просто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че мотора е мит не е нито добре, нито непременно зле. Гледай за течове и омаслявания по-надолу. Вземи едно бяло парцалче и го прокарай по долните ръбове на капаците на главите. На судено палихте ли го? Има ли странни шумове?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4G дали е 3.0TFSI или е 3.0TDI след 40-50 000км. на всички при определени случаи при палене им изтракват веригите за 1 сек., което е нормално.

Има дето тракат за повече, след 4сек вече се води проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Raino написа:

На 4G дали е 3.0TFSI или е 3.0TDI след 40-50 000км. на всички при определени случаи при палене им изтракват веригите за 1 сек., което е нормално.

Има дето тракат за повече, след 4сек вече се води проблем.

 

Потвърждавам - и при мен има изтракване на студено. Аз имах предвид по-скоро дали не са тракали постоянно, което вече не е ОК. Както и при топъл старт също не трябва да тракат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не съм го палил. Само го разглеждах отвън и отвътре. Той беше в нещо като изложбена зала и ми беше неудобно да го запаля. Ако се стигне до решение за купуване, разбира се, преди това ще изпълня действията които ми написахте. Благодаря! Въпреки че парите са си множко. Има една друга почти същата като екстри, вярно с 40 хиляди км. отгоре е, но пък е цели 10 хил.франка по-евтина. Тази просто ми беше наблизо и отидох да я огледам.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другого Ауди се отказа с въздушни възглавници. Колко струва евентуален бъдещ ремонт на тези възглавници или да бягам като дявол от тамян от такова Ауди?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво те плаши въздушното? Това е една много хубава екстра. Ремонт дали ще се наложи или не, никой не може да каже предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Четох в коментарии в този форум относно ALLROAD, че смяната на въздушните възглавници била от порядъка на 7 000 лв. и останах с впечатлението, че за коли над 100 - 150 хил.км вече им било време да се развалят и се сменят заедно с аморисьорите, а тези без въздушно били една идея по-нечупливи и значително по-евтини.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не трябва да те плашат толкова възглавниците. :) И както е казал колегата @AALEXANDROV, това е страхотна екстра!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Марин написа:

 Колко струва евентуален бъдещ ремонт на тези възглавници или да бягам като дявол от тамян от такова Ауди?

Sent from my iPhone using Tapatalk

350 лв,с една година гаранция.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за въздуха, съжалявам че аз нямам. Карала съм С-класа с въздух и няма сравнение с механично окачване, все едно е откачена от пътя. Много рядко се усеща някоя неравност.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко преекспонирате нещата...
Моя кютук е с високи, балонести гуми, на въздух и много тежко купе. От това по-добри условия от към комфорт има само в морето.
Добре е, ама чак пък... Не е кой знае какво тоя въздух...

Редактирано от Dummkopf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джиповете са с по-твърдо окачване от колите, за да не се обръщат.

Така че не се заблуждавай че гардероба вози по-хубаво от А8 или еС класа на въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За лек автомобил нямам идея,но на джипка Туарег с 20-ки на въздушно окачване,вози много комфортно.Включително и преминаването през дупки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...