karaivanoff Публикувано 11 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2018 Колеги, Попаднах случайно на темата. По принцип си хейтя и рядко се случва нещо да ме впечатли, но гумите, с които изкарах миналата зима и се точа на тази заслужават да ги похваля: https://www.supergumi.bg/eshop/productinfo/1/15063060/ Порицаха ме, че не били с "триъгълна" шарка, не знам си какво... ама януари се качих 3 пъти до хижа Ком в най-големия сняг. Последва малко мърляшко отношение от мен през лятото и на принципа "ха днес - ха утре"... така и не ги смених. Карах цяло лято с тях - не са мръднали, нито са се "изпекли", нито втвърдили. В най-големите жеги малко виеха, ама нормално... Хайде със здраве... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 11 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2018 1 hour ago, karaivanoff said: "триъгълна" шарка Този тип шарка, както и всякакви типове като У-образни шарки, на които липсват надлъжни канали, доказано не се представят добре, да не кажа, че са най-скапаната възможна шарка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 21 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2018 (Редактирано) Май си прав-ще махам УлтраГрип 8,че изобщо не ми харесва как се представя Редактирано 1 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 22 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2018 За това пък 9-ката в размер 195/65/15 се представи повече от добре, разбира се на quattro. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 22 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2018 На 11.09.2018 г. at 8:59, karaivanoff написа: ....порицаха ме, че не били с "триъгълна" шарка... Шарката на този Нексен много наподобява на шарката на няколко доказани Нокиана от серията WR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 25 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2018 On 9/22/2018 at 0:31 AM, dafil said: Май си прав-ще махам УлтраГрип 8,че изобщо не ми харесва как се представя Преди години бях с ултра грип 7 - по-лоша гума на мокър път не съм карал On 9/22/2018 at 5:34 PM, esox hunter said: Шарката на този Нексен много наподобява на шарката на няколко доказани Нокиана от серията WR и на мишелин алпин 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 26 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2018 На 22.09.2018 г. at 0:31, dafil написа: Май си прав-ще махам УлтраГрип 8,че изобщо не ми харесва как се представя Аз пък съм много доволен от тази гума - нямам забележки. Миналата зима сложих Континентал ТС860 - единствената ми забележка е, че при тръгване на утъпкан сняг/лед/, гумите превъртат малко повече сравнено с УГ8. Това всичко се случва в размер 195/65/15 на А6 Ц4 на предно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Йорданов Публикувано 26 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2018 Аз ще заложа тази зима на Мишелин Алпин 6 за куатрото, другата ми кола е с Клебер сега ще им е 2-ри сезон. Карал съм всички видове гуми от премиум марките всички са със сходни показатели от средния клас гуми съм доволен от Клебер и Нокиан а бюджетните гуми съм пълни тояги за нищо не стават. Занимавам се с търговия на едро и дребно и направих грешката всички служебни коли и бусове че даже и личните коли обух с бюджетни уж за спестяване на пари е така се прекарах че после едвам ги продадох. Сега всичко е много по лесно аз не мога да разбера тоя народ като почне да купува тия евтини гуми за нищо не стават излиза им по скъпо ама не го разбират. Сега можете да си купите най хубавите гуми на изплащане и следователно за 50лв на месец да си сложите най хубавите гуми. Всеки сам решава за собствената си безопасност аз никога повече няма да сложа евтини гуми даже и част от средния клас са пълна трагедия .... само ПРЕМИУМ това е всичко друго е компромис с безопасността. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 29 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2018 Аз много се колебая между Алпин 6 и Континентал 860 и накрая ще си купя 2х2, да тествам Никакви ревюта и тестове няма още на Мишелина, а ми се искаше да избера, преди да стане качамак по гумаджийниците.. Ако някой намери нещо, ще съм благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 29 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2018 На Мишлен само името му е останало за мен.Веднъж съм купувал зимни и веднъж летни и приключих с марката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 29 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2018 Паси, аз пък съм мега доволен от Мишелин и зимни, и летни, даже не ми се рискува с други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 29 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2018 Летни и зимни,винаги съм бил най-доволен от Мишелин. Гледам някои си купуват 4-та употреба 15 годишен мишелин и викат "ми не съм доволен" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 30 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2018 Да запитам светилата в гадаенето по снимка а също и реално ползващите най-вече, някой да даде мнение за този модел: Kleber Krisalp HP3 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 30 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2018 Шарката предполага по високи нива на шум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Йорданов Публикувано 30 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2018 Преди 8 часа, KCV написа: Да запитам светилата в гадаенето по снимка а също и реално ползващите най-вече, някой да даде мнение за този модел: Kleber Krisalp HP3 ? Карам такива гуми на другите ми коли доволен съм в сняг се представят добре и мокро. За цената си заслужават Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 30 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2018 Благодаря, може би ще ги пробвам тази зима. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 1 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2018 Тия от Крива джанта тихомълком вдигнаха цените на зимните гуми с 8-9% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 2 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2018 Това са класическите критерии, по които ADAC - Клубът на германските автомобилисти - оценява най-добрите зимни гуми за сезона, наред с други важни особености като поведението при аквапланинг, стабилност на движението и издръжливост. Най-новият тест на ADAC дава оценка "Добър" на гумите Continental и Dunlop в категорията "Малък клас автомобили" (175/65 R14), а в категорията "Компактен клас" (205/55 R 16), наред с Continental и Dunlop влиза и Goodyear. На дъното на класацията в класа на Renault Twingo, Ford Fiesta или VW up! се нарежда китайско-тайванският производител Nankang, който получава оценка "Незадоволителен" заради видими слабости на мокра или заснежена пътна настилка. Изводът на ADAC: Скъпите гуми не са задължително добри гуми При гумите с размер за компактните автомобили като Ford Focus, Mercedes A-класа или VW Golf се оказва, че скъпото невинаги е равнозначно на качествено. Michelin Alpin 5 и Pirelli Cinturato Winter влизат в премиум категорията като цени, но по време на тестовете се нареждат на средни и дори ниски позиции. Последното място в класацията се получава от Laufenn (марка на известните Hankook), който има "незадоволителна" оценка преди всичко върху мокра настилка. "Преди покупката всеки трябва да се запита какви са личните му предпочитания при зимните гуми - дали предпочита здраво сцепление върху сняг и лед, или предпочита по-нисък разход и по-бавна амортизация. Тогава си струва да се направи и по-точно сравнение, защото нашият тест показва, че премиум марките не постигат автоматично изцяло добри резултати", казва д-р Райнхард Колке, ръководител на техническия център на ADAC. Всеки, който се готви за покупка на зимни гуми, трябва да следи не само за качеството, индивидуалните особености и цената, но и за наличието на т.нар. "Alpine" символ. Триъгълната пиктограма със снежинка в средата е белег за всички задължителна за всички зимни гуми, произведени след 1 януари 2018 г. Досегашните знаци M+S вече няма да се поставят върху новопроизведени зимни гуми. Ползвателите на по-стария модел все пак ще могат да ги използват до 30 септември 2024 г. и няма нужда да ги заменят веднага. Новият знак обозначава по-високо качество на производителността - за да се получи "Alpine" символ, гумата трябва да отговаря на минимални изисквания при сравнителния тест за спиране върху сняг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 3 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2018 ADAC - правят тестовете си там в техните бих казал перфектни условия,като асфалт,почистеност на пътищата,качество на производство. Не може и да става дума за сравнение с нашите пътни настилки нито лято,а за зима да не говориме Тука асфалта ако въобще е асфалт е скапан,аквапланинги,коловози и прочие се считат за нормални явления,като прибавим и дупки,сглобки на мостове и бля бля ... положението минава трагичното. Това,че разни колеги се превъзнасят,че карат с най-скъпите марки и класове и видиш ли нищо друго не е така сигурно и качественно е меко казано лоша реклама. Дори и с най-скъпата зимна гума,но превишавайки физичните закони и ограниченията (понякога абсурдни) си пътник. И най-скъпата гума може да гръмне от изчанчената сглобка на мостовете по магистралите. И най-скъпата гума може да получи балон от дупка и т.н Сравнение може да направите тука,само когато вземете 3 еднакви автомобила като марка,модел,клас,задвижване аве всичко. Обуете им еднакъв по размер гуми но различни марки да кажем нисък,среден и скъп клас и тествате в еднакви условия и критерии и тогава може да кажете тая става,тая не става,тая спира по-бързо,тая по-бавно и прочие - всичко останало е "мойте е по-хубаво" щот съм дал 1000+ лева за гуми,а Вие сте "евтиняци" и сте дали 500-600 ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 3 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2018 @MAPTO7007 Това изказване по-горе с какво трябваше да ни е полезно? Искаш да кажеш, че премиум гумите са също толкова зле, колкото и останалите класове ли? И какво, като ADAC правят тестове в перфектни (според теб) условия? Нали и евтините, и скъпите гуми тук се карат в едни и същи условия. "Аквапланинги,коловози и прочие" не се ли отнасят в еднаква степен за всяка една гума, стъпила на този терен? Също така не съм съгласен, че евтина и скъпа гума издържат еднакво на екстремно натоварване - дупка, сглобка на мост. Да, и най-скъпата гума може да гръмне, но там където тя може да гръмне евтината със сигрурност ще е гръмнала. А разликата правят тестовете, които при премиум-марките са съставляваща част от цената. А при евтините просто липсват или са посредствени. И въобще не става въпрос, че някой кара с гуми за 1000+ и е голям пич, а друг кара с гуми за 500-600 лева и е "евтиняк", не знам защо се впрягаш толкова! Всеки преценява сам за себе си с какво да кара. Съгласен съм с теб единствено за подценяването на законите на физиката - там прошка няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 3 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2018 друго важно, което трябва да забележите е, че разликата в показателите между различните гуми е изключително малка - някакви сантиметри по-добър спирачен път, което е нищо, но на една графика, в която стойностите са минимизирани до 10тата единица след запетаята, изглежда много. Само най-скапаните 2-3 модела гуми изостават повечко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 3 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2018 Що си мисля,че при разните тестове на ADAC или VWBild който плаща,той поръчва музиката... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 3 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2018 (Редактирано) Мисля, че Марто вероятно визира мен относно тези изказвания. Ако ли не може да съм се припознал. Съгласен съм с него относно физичните закони, там и с каквито и да си гуми е напълно все едно- няма как да ги преодолееш законите, за пътища, настилки,фуги на мостове и т.н. съм съгласен. Също така съм съгласен и с това, че по- би ме заболяло ако вляза в копка и поразя Конти вместо Линг Лонг. Но.......................................... продължавам да си стоя зад думите относно две становища. 1. Висок клас гума - визирам Конти,Гуд иър или Дънлоп не могат да се сравняват с нисък такъв, нищо, че в последната адак класация любимите Нексен са класирани на сравнително високо място, но пак значително доста под горните три марки. Никога не бих направил компромис с гуми и спирачки и с окачване. Може да са малко по-добри, но в критични ситуации това "малко" може да се окаже критично. 2. Продължавам да си стоя зад мнението, което вече е лично мое - не може да караш Ауди или другите две "големи" и да го наплъоскаш с Нексен,Линг Лонг, че видиш ли да сме гъзари с джанти 18-ки, но да не можем да сложим хубави гуми, верно, че момите не обръщат внимание на гумите, а по-скоро големите джанти им правят впечатление на някои. Нещо , като да идеш на бизнес среща с костюм за 3000 доларес, а отдолу под ръкава на ризата гадно да се спотайва некое Касио,Q&Q и т.н. На мен лично ми прави отвратително впечатление. Редактирано 3 Октомври 2018 от NITRO1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 4 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2018 (Редактирано) Преди 11 часа, NITRO1 написа: ...като да идеш на бизнес среща с костюм за 3000 доларес, а отдолу под ръкава на ризата гадно да се спотайва некое Касио,Q&Q и т.н. На мен лично ми прави отвратително впечатление. Малко офф, но не съм виждал такава комбинация и не вярвам да я има. По темата: съгласен съм с повечето ти констатации, само не и с презумцията, че щом караш Ауди, трябва по дифолт да си сложиш най-скъпите гуми - в това няма логика. Да не говорим, че в мобилето съм виждал ново RS5 с гуми Ханкук и това определено поражда въпроси. П.п.: Да не съм голословен, ето линк, гледайте снимка №3: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11513154464459088&slink=8do2w6 Редактирано 4 Октомври 2018 от AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 4 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2018 А гумите Нексен се вграждат фабрично в доста марки автомобили, включително и от ВАГ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване