kapitango Публикувано 7 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 Шлепа взе да пали мъчно, като престои няколко дни без да е пален. Като го покарам на дълъг път се оправя но като престои 2-3 дни без да го паля пак се чувства че акумулатора малее. На клемата има щампа с годината и седмицата и се оказа, че старат Варта Силвър кара 14-та година. Явно ще се предава. Спрял съм се на два акумулатора и до 2-3 дни ще взема един от тях но очаквам някакво мнение от запознатите. За сега фаворит ми е този понеже пише, че е гелов и уж карали повече: http://www.kacarski.com/index.php?route=product/product&product_id=348 На второ място ми е този, който в момента е на добра промоция и мога да го купя за 150лв и е някакъв карбон технолъджи, каквото и да значи това: http://www.acdc.bg/Акумулатор-72Ah-EXIDE-Premium-EA722 Предварително благодаря за всеки съвет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 7 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 Kупи си зарядно и го ползвай два пъти годишно, ако искаш акумулатора да ти служи дълго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdman Публикувано 8 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2017 (Редактирано) Яяя, Русито отново с адекватен съвет! Викаш, 14 годинки е късичък срок за експлоатация на един акумулатор ?!? Кapitango, на мен не ми отварят(от телефона)батериите, които си качил Редактирано 8 Юни 2017 от birdman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 8 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2017 Това със зарядното си е съвсем на място. А акумулатор на 14 години и да видя няма да повярвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 9 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2017 Имам лидълско зарядно от тези с дисплейчето. Зареждах го няколко пъти, но като не карам 3 дни и пак пада на 12 волта и при паленето започват да мижът лампичките по таблото. Оченцето с поплавъка вътре, където трябва да бъде зелено е черно, тоест гъстотата на електролита е в мамата. Иначе сега в топлите дни се пооправи с паленето но напоследък се кара почти всеки ден колата и няма престой. Но като застудее съм почти сигурен че ще ме предаде. Ще ви снимам щампите на акумулатора, който все още се ползва (за тези, които не вярват). Кажете нещо за тези гелови акумулатори?? Кой е по-добрия избор, гелов или карбонов? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 9 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2017 Нещо се е бъгнал линка от първия ми пост. Първия акумулатор е VOLTKRAFT ULTRA LONG LIFE AGM 12V 80Ah 800A а втория е 72Ah EXIDE Premium - Carbon Boost Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 9 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2017 Аз бих заложил на име/марка, която си върви с гаранцията. Не бих взел най-евтиния. Не обръщам внимание на гел/карбон/плазма батерии, нищо не ми говорят като технологии. Днес взех за жената един бош, втрещих се, когато ми препоръчаха АГМ, въпреки, че колата не е старт стоп... Взех класическия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 9 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2017 Вземи Exide няма да сгрешиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdman Публикувано 11 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2017 Мдам, и аз бих избрал Ексайда, особено на цената, която споменаваш ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 18 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2017 Ако твоята варта е на 14 години, купи си същата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Още един глас за EXIDE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 ENNEXY. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 21 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 Exide, първия го скапах на шестата година по моя вина. Вторият ще изкара поне толкова (надявам се). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdman Публикувано 21 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 Еее, той капитана не се е обадил, поне избора си да сподели от толкоз време, виЙ още съвети му давате ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2017 Първият марков акумулатор, който съм си купил нов, е Exide Premium от Диди94. Кара вече 8-ма година в градски условия, без гараж, без специални дневни светлини. Никога не е зареждан. Около 60Ah на 1.8Т. От тогава съм си купил и Варта силвър, и няколко Бош-а С5. Никой не ме е предал. До покупката ми на Ексайда слушах как всички акумулатори били еднакви, как ги правели в еди кой си завод и да съм доволен, ако си изкарат гаранцията..... защото били консуматив. Или да си купувам възможно най-големия..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdman Публикувано 25 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2017 Еййй, бравос, евала, мноо добре Ъъъъ и тва до какви изводи трябваше да ни доведе ? Как помогна на пусналия темата ? Или просто се поФали ?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2017 Всъщност се оплаквам....а и все някой ще намери нещо полезно в споделеното инфо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 28 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 В крайна сметка купих ROMBAT AGM VRLA 70Ah 760A Направиха ми добра цена-180лв и ми обещаха, че на 5-тата година ще ми го изкупят за 100лв. Аз ще съм доволен ако изкара поне 3. Ето и снимки на стария ветеран Варта силвър произведен 3-та седмица на 2005 година за тези,които не вярваха: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Явно на времето доста добри са ги правили наистина. И за мое добро впечатление, тези дни на работа смених оригиналния акумулатор Renault (VARTA) 70A на служебното Канго 1.5 Dci 2009г. (130 000км). Чак се учудих, като го разопаковах от кожухчето му - до сега не бе барано там, но накрая се предаде и дори да го заредя не помага. Иначе само да споделя за сегашното качество - 100Ач Exide Premium за 295лв. се предаде в жегите миналото лято на Аудито. Батерията бе на 4 години и малко. Сега съм с 95Аh, 800A, Gigawatt - за 138лв. (цената е с отстъпка) - колкото изкара толкоз, поне не е много скъп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schmeichel Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Невероятни отзиви чувам за MUTLU. Някой карал ли е с такъв? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 MUTLU ама за руския пазар. Тукашните нямат нищо общо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Да за тук ги правят по лабави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 1 hour ago, grizzly said: MUTLU ама за руския пазар. Тукашните нямат нищо общо. Мутлу и Инчи имат ниска и висока серия с различно качество. Проблема е че хубавата висока серия се доближава ценово до много по-известни марки и респективно никой не би дал такава сума за турски акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Серията на Мутлу за руския пазар която спечели всички тестове преди време изобщо не се предлагаше у нас. Специално пригодена за ниски температури и руски климатични условия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 (Редактирано) Ще ползвам темата да питам и аз. Аз съм с един Starline 60Ah, наближава му края на гаранцията и ще ходи при приятел. Нищо му няма, алтернатора си зарежда нормално и той. Така правя с акумулаторите аз - изтече ли им гаранцията, отиват при приятел, някой си ги карат по още 3-4 години. Гледах в един магазин всякакви и мисля да пробвам Duracell Advaced 63Ah. За 2.0 16V става на въпрос. Дали са толкова добри като батериите им ААА? Батериите ААА са доста добри в сравнение с другите. Ползвам ги на фенери и безжични клавиатури и мишки. Наистина издържат "повече - много повече" Някой с такъв? Exide съм купувал няколко бр. преди 7-8 години, но на двуколесни, за това ги препоръчах на автора. Бош-а се прави в Монтана, мой познат тираджия разправяше как е ходил да вземе товар от там за Германия и акумулаторите били истински Бош Редактирано 29 Юни 2017 от Sklepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване