Jump to content

Recommended Posts

Здравеите имам 10000лв и с жена ми гледаме Ауди а4 2005 - 2007 комби семеен автомобил ни трябва .....  Имам няколко въпроса   1 Майстор сервиз в Пловдив за огледи... 2 мотора 2.0 ТД + quatro + автомат ???? 3 подръжката и здравината  при 3.0 тди и 2.0 тди как има ли голяма разлика ??  А до колкото екстрите в автомобила не са фактор... Идеята е за здрав и надежден автомобил ...не дадем 10000 лв за кола и след един месец още 2000-3000 за ремонтни... Другото което а3 пак същата година дали е по-вероятно да се намери за тези пари ... И другото има ли разлика в цената за поддържана на а4 и а3 ?? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега, очевидно не си търсил нищо всред тоновете информация за тази кола и видовете мотори. Бих те посъветвал да си закупиш  хечбека А3 8P, 1.9 tdi,2007 и ще ти остане някой лев даже. Хич не мисли за 3.0 мотори и куатро.

Успех в избора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, tonko2.0T said:

При А4 Б7 не се предлага 2.0 TDI+quattro+автомат.

 

Колата е точно толкова автомат, колкото е и на 99000км. Адаптивни светлини ?? Колега , тези 10к лв не ти ли са свидни?

Редактирано от dimpetrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само 2 съвета спазвай при таз покупка:

-Не купувай от автокъща при никакви обстоятелства и оферти.

-Преди покупка искай диагностика и преглед  във фирмения сервиз. Без значение кво иска продавача.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, dimpetrov написа:

 

Колата е точно толкова автомат, колкото е и на 99000км. Адаптивни светлини ?? Колега , тези 10к лв не ти ли са свидни?

Колата от линка не съм я гледал въобще,защото колегата го пусна след като писах.

Отговора на втория въпрос на неговото питане е,че такава комбинацията от мотор,задвижване и кутия при А4 Б7 няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

I

46 minutes ago, tonko2.0T said:

 

Именно де, аз се опирам на твоето мнение :)

а казвайки "колега....10000лв" и т.н. Визирах автора на темата. Извинявай за двусмисления ми изказ,но искам да кажа на бъдещия купувач, че за тези пари или да си вземе А3 или да си продължава на пасат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво я е спретнал колегата признавам.

Най-ми харесва черните лайстния вътре ... заслужава си парите ако всичко написано е 1:1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20.08.2017 г. at 0:03, Xplodd написа:

 ...не дадем 10000 лв за кола и след един месец още 2000-3000 за ремонтни... 

Ако вземеш В7 2.0tdi и го вкараш в оторизиран сервиз за пълно обслужване, добавиш накладки,дискове.... т.е тове, което е направено по колата от горепосочената обява, може да си сигурен, че 2000лв.-3000лв. може и не да ти стигнат. Няма да коментирам, че кола на такива /ако са реални и доказуеми/ километри е бяла лястовица, а това за мен е водещото при избора на кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, Чебурашка написа:

Но е с грешният двигател ....

 

A koй е правилният мотор,щото автора пита точно за този и за още един мотор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много теории за правилен мотор.

1.Евтин за подръжка,евтин за плащане на данъци и такси,с най-малко детски болежки,които дефектират с времето и остаряването.

 

2.Най-правилен според вижданията на АКБ потребителите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледайте продажбите на новите А4 в Германия.

За пръв път от години насам има повече продадени бензинки.

Това знаеш ли какво значи?

Като вкарат регулациите за дизела, всичкото дизел за без пари ще се запъти насам. Излишно е да уточнявам, че една дизелова кола, струвала да кажем днес 14000 лв, след вкарването на регулациите ще е 5000.

 

Ти защо не си купи дизел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аки към мен е питането - отговарям:

Купих бензин в часност 1.8Т защото ми е по-джоба като разход,подръжка,данъци,такси,безпроблемно газифициране,пътувам доста,по над 2000км. месечно и с "нашите" европейски заплати не ми е изгодно да карам на бензин/нафта. за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстра е газчицата, 10лв. на 100км..., не виждам смисъл да се напъваме с нафта и зимата да се налага да поливам с топла вода филтри и да се моля да запали.

При толкова теми се учудвам, че още се намират хора, които да питат, кой е правилния мотор в б5,б6,б7?

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако служебната е била Рено/Дачия, напълно нормално. При нас, нови служебни коли, от тези марки, с добавка в горивото, зимата пак не палят. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, bobitovn написа:

На Шел съм имал два случая със служебна кола.

От големите вериги тази е може би с най-лошия обикновен дизел.

 

Преди 10 часа, bobitovn написа:

.... зимата да се налага да поливам с топла вода филтри и да се моля да запали.

Не пиши глупости, може някой да ти се върже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...