Jump to content

Мнение за АУДИ А3 1.6 2009


Recommended Posts

То неможе сто години да слагат 1.8Т 20V. хората.При А4 Б7 го има,но при А3/8Р/ е по-новата платформа от 2004 г.,затова и моторетките са други.

На майтап грам не носите ей.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.6 бил последния истински бензинов двигател на VAG  :hilezh::steinigung::hilezh:. venomcorp за пореден път изумява с крайните си мнения неподплатени с каквито и да било реални аргументи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

готино е как авторът списва 1-во мнение и след него 2 страници спам :) иначе колата и двигателят са си супер - посоченият автомобил обаче е подигравка с марката (базово Сузику Серелио не е толкова постно) и не си заслужава лично за мен парите, особено пък, ако след това тепърва ще се набие 1 торба пари и загуби сумати време по модули, CD-та и какво ли не. На снимките не се вижда, ама едва ли има и предни ел стъкла дори...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

За 9000 максимум, ако всичко е наред след проверка в сервиз, мисля да я взема. Ще пиша като мина преглед в сервиз, и тук идва въпросът освен ВАГ комп, какво друго да се провери задължително?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервиз, тест драйв и ако ти харесва е това.

VAG-COM (не комп), което е старото име на VCDS, но за мен той не е толкова важен при проверката на точно тази кола (и не само), пуснете 1 скан ако имате възможност, не пречи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВАГ ком правилно ли съм разбрал че работи по следния начин - свързват лаптопа и показва грешки, чистят ги, чистят ги за да не е бъг, пускат пак и ако отново показва грешки значи проблемите са реални!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не винаги, защото някои грешки може да се покажат отново след по-продължително каране. В този случай те няма да са "критичните", но не са и за пренебрегване. Иначе, ако някоя грешка упорито не иска да си отиде - трябва да ѝ се обърне по-сериозно внимание. От друга страна, ако не си решил да взимаш автомобила и изчистиш грешките - това ще е в плюс за продавача и в ущърб за бъдещ купувач.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста често се случва да има някакъв проблем, а да няма записани грешки. За качествена проверка с ваг-ком (vcds) си трябва кадърен диагностик. Четенето и триенето на грешки всеки може да го направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Защо не работи, как така, развалят ли се, какво им има ? Направо ме удари здраво с този пост! А лятото охлаждат ли? Парно има ли, да се отопля поне с него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатика е само за студено. Всяка кола има парно, което ако няма проблем с конкретния автомобил, като зачушен радиатор, изгорял вентилатор или когти обезвъздушаване, ще работи. А климатроника комбинира и двете, като от него се управлява топло или студено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на голф4 1.4 климатроника само лятото го пускам, а зимата давам Екон да топли с парното от двигателя без компресор.
Ама тук е само климатик и не виждам копче парно, нито как се пуска. Щом А3 има парно зимата ще топля с него

Редактирано от ttip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си само с климатик без климатроник трябва да имаш врътки, от които си пускаш парното на степен от 1 до 4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дайте мнение за 8PA преди фейса с този мотор, само че с автоматична скоростна кутия и монтаж на газ в последствие. 

Редактирано от X_4e
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За газта няма проблеми, двигателя не е FSI. Колата ще е мудничка с този мотор + автоматик + газ, но пък ще те вози евтино и удобно. Автоматът е типтроник в конкретния случай, а не DSG като при останалите А3 8P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматичната  кутия при A3/8P,8PA/ 1.6 бензин до 04/2008 г.е 6 степенна DSG/S-tronic/,след това/от фейслифта/ е 7 степенна DSG/S-tronic/.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е така колега, при 1.6 и 2.0 автоматиците са Tiptronic до фейслифта. При всички останали двигатели са DSG(S-tronic). 

 

 

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте! Ориентирал съм се към покупка на Ауди А3, бензин 1,6 мотор (НЕ FSI) - идеята е монтиране на газов инжекцион. Изчетох много хубаво тази тема и стигнах до извода, че колата е сравнително здрава и не много скъпа за обслужване (и недай си Боже не е много скъпо при някой по-сериозен ремонт)? Спрял съм се и на един конкретен автомобил (пише, че е S-line - ясно е, че не е :D) https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11547044008939982 Изглежда много намазана отвън, даже малко различна и затова бих искал по-експертно мнение. А вътре е малко опощена (не успях да повярвам, че не е климатроник, а обикновен климатик). Счупен е и подлакътникът (разбрах, че е често срещано). Карам основно градско и от време на време извънградско - не съм любител на високите скорости и не ми е нужна много мощна кола.

Благодаря предварително за съветите! :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

На тази автокъща клиентите са предимно сливенски цигани - сводници и тук там някой дилър успях да прехвърли някое кило събрал за първоначална вноска, защото дават собствен лизинг без доказване на доходи (друг е въпроса, че лизинга е пълно дърво). Много голяма част от колите им са внос от Италия и километри не може да ти каже и петричката врачка.

Не бих си взел кола от тях дори да е на половин цена, бих те посъветвал да бягаш надалеч.

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро описание! :D Ще го имам в предвид, даже по-скоро ще го подмина този А все пак, нещо по-конкретно за този модел Ауди А3 1,6 стария мотор? (нямам в предвид от обявата, а по принцип)

Редактирано от alexbg90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрава кола,има такава в семейството,на която са навъртени 100 000км. само тук в България.По мотора нищо не е пипано,само по окачването, биалетки,тампони и стандартното обслужване със смяна на масла,гуми и няколко тампона.Не е спортна кола,но се придвижва съвсем прилично.Разход около 8-10 обикновен бензин средно.Ако те интересува нещо по-конкретно,питай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно вече се събират доста мнения, че като цяло колата е здрава и надеждна. Конкретно за този екземпляр, който показах аз в горния пост ме спира това, че не е климатроник - наистина не мога да го повярвам това, все пак става дума за кола 2010 година. Това е може би единствената "екстра", която търся аз. Другите ми критерии са сравнително нормална за поддръжка. А именно и тук ми идва и конкретният въпрос: тегава ли е поддръжката? Доколкото разбирам точно за този двигател с ръчни скорости, не е нещо фрапантно от финансова гледна точка. Питам, защото на някои мои познати като им кажа, че е Ауди и "ах-ват", че ще е по-скъпо... Вече много време си търся нов-стар автомобил и май в крайна сметка ще се спра на това Ауди с този мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...