Don_Lachone Posted September 26, 2017 Report Share Posted September 26, 2017 Привет колеги! Някой може ли да каже каква точно е разликата между двете модификации на двигателя (чисто технически предимства / недостатъци / обслужване) и съответно ако е имал възможността да покара двете да каже как му се струва вървежа. Все пак 40 коня разлика би трябвало да е силно усезаемо. Доста рових из чуждите сайтове, но никъде не успях да намеря достатъчно изчерпателно обяснение. Предлагам някои неща които съм видял/прочел и моля да допълните с вашите впечатления: - големината на турбината (при 180кв е по-голяма и е от различен производител) - модифицирана глава на цилиндъра (при 150кв версия) която ужким била по-добра Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobu Posted September 27, 2017 Report Share Posted September 27, 2017 Сигурно знаеш, но все пак да кажа че има 204 коня на предно с мултитроник. 245 е само куатро Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted October 7, 2017 Report Share Posted October 7, 2017 Аз съм карал и двете много дълго. CLAA е 3.0TDI 204к.с. с quattro, CDUC е кодът на 245к.с. Разликата между двата мотора е в турбото, софтуера и инжекторите, нищо друго. Честно казано, разлика има в поведението, но не е като между 40к.с., много по-слабо осезаема е. Мога да кажа, че при нормално до към спортничко шофиране няма да я хванеш до 200км./ч., след това 245-цата се усеща доста по-адекватна. В крайна сметка 204к.с. е доста по ненатоварен мотор, доста повече му кара кутията и смятам, че в България е излишно подценен. Разходът между 204 и 245 е 0.5-0.7л./100км. В чужбина си го карат и се кефят, тук масово хората ги тресе грандоманщина и не че не ги кефи как върви ама си искат по-големият. Ако човек се е отказал от бензина и от би турбо дизела, смятам че за разликата в цената 204к.с. е прекрасна покупка. Тук говоря само за 204к.с. с quattro и S tronic. 204к.с. ( CLAB ), който е на предно предаване с ръчна кутия или Мултитроник лично според мен е недуразумение. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don_Lachone Posted October 13, 2017 Author Report Share Posted October 13, 2017 Супер, много благодаря за отзивите и изчерпателното описание. @Raino Това което казваш за CLAA мисля е доста обнадеждаващо, особено за някой като мен, който не е особен любител на високите скорости. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted October 14, 2017 Report Share Posted October 14, 2017 Взимай и не се чуди. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gogotzanovsf Posted October 15, 2017 Report Share Posted October 15, 2017 Турбото и инжекторите са еднакви ,от кола 204 к.с 4г съм демонтирал дюзи които кара q7 250 коня и А8 250 Коня. След малко разглеждане и в ebay ,може сами да видите че дюзите ги дават за почти всички 3.0 тди от 2011 г включително и за кайен и туарег.На фейса мисля че са променени,също и на 313-те коня Според колега разглеждал в етката ,разликата идва от главите или валовете по парт номера Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted October 15, 2017 Report Share Posted October 15, 2017 Точно по парт номерата съм гледал турбото и дюзите, че са различни. Ще проверя утре пак. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobu Posted October 16, 2017 Report Share Posted October 16, 2017 (edited) по номера не са еднакви, иначе са същите едните ги дават едновременно за 204 коня на а*, в същото време за 245 на q* Edited October 16, 2017 by Bobu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted October 17, 2017 Report Share Posted October 17, 2017 Щом са различни номерата са различни и частите Link to comment Share on other sites More sharing options...
gogotzanovsf Posted October 17, 2017 Report Share Posted October 17, 2017 На турбото номера е едно към едно ,вчера си играх да въртя 3 турбини Дюзите са с различна буква ,примерно 059130277cd съм демонтирал от q7,А8 по 250 коня и съответно от а6 4г 204 коня.Съответно може да разглеждаме етката ,но нещата изглеждат малко по различно на автомобилите ни Link to comment Share on other sites More sharing options...
fifipaldi Posted October 17, 2017 Report Share Posted October 17, 2017 В доста случай това, че са различни номерата (с различен индекс най-често) не значи, че не са взаимозаменяеми. Примерно този номер отгоре 059130277cd го дават, че се заменя с 059130277EJ в средата на 2016-та година. Пускат по-нова ревизия на дадена част и сменят номера леко, нормално е. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted October 17, 2017 Report Share Posted October 17, 2017 Това с по-новата ревизия е съвсем друга тема. Няма как обаче едни коли и двете 2011г. примерно да имат различни номера части, така да са излезналимот завода и тези части да са напълно еднакви. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikita66 Posted December 8, 2017 Report Share Posted December 8, 2017 (edited) И какво се случва при повишаване мощността на 204-та? И как се отразява на мотора и скоростната кутия? Raino може ли да дадеш информация при нормална експлотация как се отразява това "разтоварване"? Edited December 8, 2017 by nikita66 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raino Posted December 9, 2017 Report Share Posted December 9, 2017 (edited) Аз лично винаги съм бил против чиповете, освен ако колата не е близко до нова и да се изпрати компютърът в Германия. Всичко правено тук е компромистно, а и на кола над 50 000км. можеш да очакваш всичко. Според мен, не се занимавай с тези неща. Edited December 9, 2017 by Raino Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrey86 Posted December 10, 2017 Report Share Posted December 10, 2017 Аз на моята 239 ооня на а4 с чип от маднес стана 315. Карам я вече 80 к км . И за сега си е Ок само с- троника но кутията май е консуматив. Link to comment Share on other sites More sharing options...
James Posted August 20, 2022 Report Share Posted August 20, 2022 Може ли някой да каже за кутията естроник толкова ли е чуплива , колкото я изкарват ? Защото ми се струва, че е доста приятна и за какви симптоми да гледам при покупка , освен за грешки след каране ? Мерси Link to comment Share on other sites More sharing options...
moto_fan Posted August 20, 2022 Report Share Posted August 20, 2022 (edited) Чупят се ве деба тее боклуци, обикновено след 300к и по рядко от неграмотни карачи😁 Edited August 20, 2022 by moto_fan Link to comment Share on other sites More sharing options...
vle4ugoto Posted August 20, 2022 Report Share Posted August 20, 2022 53 minutes ago, James said: Може ли някой да каже за кутията естроник толкова ли е чуплива , колкото я изкарват ? Защото ми се струва, че е доста приятна и за какви симптоми да гледам при покупка , освен за грешки след каране ? Мерси Aко рита, невключва плавно е ясно че ще има подводен камък , обслужване на интервали от по 60к км ако има в историята на колата е ок , но все пак са бъкани с електроника така че винаги има предпоставки за евентуален проблем . И зависи как е карана и поддържана Жена и кола на "късмет" ама сподели на каква модификация и с какъв мотор търсиш тоя S-троник Link to comment Share on other sites More sharing options...
James Posted August 20, 2022 Report Share Posted August 20, 2022 Каквато е и в темата - 4G 3.0 тди куатро 204/245кс . Обмислям покупка в момента на такава Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted August 21, 2022 Report Share Posted August 21, 2022 Колко са здрави тези кутии всеки сам си преценЯ... Аз не познавам хора със тди 245кс дето да не са правили кутията. Link to comment Share on other sites More sharing options...
James Posted August 21, 2022 Report Share Posted August 21, 2022 И аз гледам 204 с добри мнения, че една идея товарят кутуята по-слабо от 245, а кутията е същата . В крайна сметка, която изпадне по-запазена от тези, които съм набелязал Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted August 22, 2022 Report Share Posted August 22, 2022 245кс има два вариянта 500 и 580Нм, на по-силния на около 200к км се сменят съединители и мотора си е силен и фабрично. На 204кс може да сложиш турбо от 245кс и с ремап отиваш 280-290кс. Ако 204-ката е запазена играй... Link to comment Share on other sites More sharing options...
James Posted August 24, 2022 Report Share Posted August 24, 2022 Возих се в две 245ци, спрямо предната ми А4 В8 ръчка куатро 3.0 тди 240 кс , не правеха такъв шут при ускорение дори и на S. Или може би защото не ги сложих на Dynamic. Иначе приятен автомобил е 4G. И двете возеха прилично на въздух . На едната много леко притреперваше кутията на място при смяна R на Р и леко поклащаше от Д на R и обратно , но това е нормално може би. Интересно, че другата на 300 000+ км не трепваше грам. Продължаваме огледите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKO Posted August 24, 2022 Report Share Posted August 24, 2022 Тя А6-цата е много по-тежка от А4, еле пък с въздух няма как усещането да е същото ... нали за това са различен клас коли Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denisx Posted August 28, 2022 Report Share Posted August 28, 2022 Моята е 272кс на 230к реални и нищо не е пипано по кутията.. и няма признаци да се пипа скоро.. да чукнем на дРЪво. Бащата продаде 204кс с ремап на 290к с всичко оригинално по кутията..Знам, че 580нм и е границата на кутията все пакSent from my SM-G991B using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now