Jump to content

Recommended Posts

Колеги бих искал (разбира се ако е интересно и за Вас) да направим дикусия за продуктите на Хаdо!

Скоро ми предстой смяна на масло и силно съм се решил да закупя 5W40 на Хаdo.

Маслата са им с ревитализант, който според тях възтановява износването на детайлите по двигателя, намалява разхода на гориво, по-малко вредни емисии, по-добър старт на двигателя!

 

Някой сипвал ли е от техните масла или добавки и какво би споделил от личните си наблюдения? :)

 

Малко инфо за начина на действие:

формиране на металокерамично покритие

ИЗНОСВАНЕ НА ПОВЪРХНОСТИТЕ 

 

Продължителната експлоатация на машините води до физическото износване на техните детайли. Този процес напрактика представлява откъсването на атоми и клъстъри от атоми от металната  повърхност и попадането им в маслената система. Това амортизиране предизвиква намаляване на ефективността на работа на механизма, увеличаване на триенето и постепенното повишаване на разхода на енергия и ресурси. Това води впоследствие до тотално износване и се появява необходимост от цялостно заместване на машината.

 

 

 

НАЧАЛО НА ПРОЦЕСА НА РЕВИТАЛИЗАЦИЯ 

Процесът на ревитализация започва в областите с най-голямо износване, там  където триенето е най-голямо. Това са места, където целостта на металната повърхност е нарушена и връзките между атомите на метала са разрушени. Попадайки именно там ХАДО ревитализанта прилепва  като магнит, към металната повърхност.

 

 

 

ОБРАЗУВАНЕ НА МЕТАЛОКЕРАМИКА 

 

След старта на задвижване на механизма, енергийният активатор на Хадо ревитализант събира прекомерната топлинна енергия, като  я превръща и пренасочва в доизграждане на кристална структура на металните атоми. Тази нова обвивка се формира върху повърхността на старите износени детайли. Между метала и металокерамичния слой няма рязка граница. ХАДО притежава способността на дифузия, като обработва и преобразува кристалния релеф на метала в дълбочина до 30 микрона.

 

 

 

 

 

ОКОНЧАТЕЛНО ФОРМИРАНЕ НА НОВОТО ПОКРИТИЕ

След няколко минути на  действие на процеса ревитализация, металокерамичната основа се формира върху износената повърхност. Благодарение на нея, хлабината в механизма се отстранява. Отделената енергия намалява и съответно нарастването на нова обвивка се прекратява. Едновременно протича дифузия между метала и металокерамичната основа, на практика това е последният етап от процеса на образуване на новата обвивка. 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любчо, искам да те попитам най-добронамерено, дали работиш за тях, че ни изнасяш лекция за влиянието на ланския сняг върху тазгодишния ни перчем???

иначе може да се позабавляваш, като посетиш примерно този сайт: http://rimetbg.com/

И т.н.:dance::zustimm:

Редактирано от dimpetrov
...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Петров-чо,не, не работя за тях. Ако работех може би темата щеше да е нещо от сорта " Вълшебното масло".

Приятелю, просто търся мнение за качествено масло което си струва да налея в моята каручка. Писнало ми е от ментаци, които се фалшифицират навсякъде.

Марката е нова за мен, не съм я чувал, не съм я виждал, исках мнение от колеги които са изпробвали маслото и да кажат дали имат положителни наблюдения от работата на двигателя си, защото  всеки ми вика "наливай Кастрол" и по-голяма пикня от тва до сега не бях срещал!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли коензим Q10 в него?

Може ли някоя микроскопска снимка на "ревитализирания метал"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/1/2017 at 5:58 AM, dimpetrov said:

Любчо, искам да те попитам най-добронамерено, дали работиш за тях, че ни изнасяш лекция за влиянието на ланския сняг върху тазгодишния ни перчем???

иначе може да се позабавляваш, като посетиш примерно този сайт: http://rimetbg.com/

И т.н.:dance::zustimm:

Римет май работи, преди около 20 години го пробвахме на една Лада.

Обаче сега има 15 вида различни Римет, тогава беше 1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наноботи с тривончета и поялничета старателно и избирателно клюцат спойки на микро ниво под еталон...

Баси модификацийте у бутилка розова мечта.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам ама компресията на ладата тогава се оправи и изравни на 4-те цилиндъра след третиране с Римет. Започна да върви по-добре. 

За XADO нямам опит, но то седи на едни малинки, което е доста странно, а и шишетата са по-големи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно,в Оил клуб.ру има лабораторен анализ на Хадо атомик 0w40 и никакви ревитализанти не откриха в маслото.То и други чудодейни съставки няма де,но за сметка на това имаше около 10% естери и към 30-40% ПАО.Та добро е маслото ама с тез магически технологии работата си е чист маркетинг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е пича от бричка много я похвали, дори сега на последния клип с ер ес шестицата казА , че ше я натъпче с Хадо отвсекъде.

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 28 минути, SpeedyMan написа:

Ами не знам ама компресията на ладата тогава се оправи и изравни на 4-те цилиндъра след третиране с Римет. Започна да върви по-добре. 

За XADO нямам опит, но то седи на едни малинки, което е доста странно, а и шишетата са по-големи.

Няма как слоя  получен чрез отлагане да е толкова твърд както оргиналния. Няма как да се предвиди къде ще се наслои. Няма как да се предвиди как ще реагират добавките с "гумените съединения" в мотора. И няма как да се предвиди, как ще понесесат втулките на турбината наслояванията. 

От ЕШК занам, сипеш ли веднъж такава гняс...е за последна смяна. След това е постояно, спасението е,  или ремонт или продажба. 

П.П. 

Може(предполагам) да съм пострадал и аз от такава гняс.

Смяна на маслото...  и след 3хил.км. започна да харчи масло като за световно...та отваряй маторя.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига и ти сега не им разваляй кефа на хората.Те като сипят от скъпата нафта и вдигат по 15-20 коня а ти им обясняваш,че добавка за 50 или там колкото е няма да им оправи колите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, loshdancho said:

Няма как слоя  получен чрез отлагане да е толкова твърд както оргиналния. Няма как да се предвиди къде ще се наслои. Няма как да се предвиди как ще реагират добавките с "гумените съединения" в мотора. И няма как да се предвиди, как ще понесесат втулките на турбината наслояванията. 

От ЕШК занам, сипеш ли веднъж такава гняс...е за последна смяна. След това е постояно, спасението е,  или ремонт или продажба. 

Добавката се втвърдява в най-горещите части - цилиндрите. Там става. За това трябваше да се загрее колата преди да се сипи - по спомен. Нямаше проблеми с гумените уплътнения тогава. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тази тема я създадох с цел коментари на Маслото им! Далеч съм от мисълта, че с добавка ще си оправим двигателите. Въпроса е маслото аджеба става ли или не става?!? 

Иначе попаднах на тези клипчета с тестове на малса: Хадо 5w40 - 

и примерно сравнение с Motul 8100 X-cess 5w40: 

Тоя пич прави яко тестове на масла, колко са обективни и показателни е отделен въпрос, но все пак се добива някаква представа как маже маслото.

Отделно знаеме, че наливаме в нашите коли само и единствено ментаци, така че можеби следващата ми проба на масло ще е Хадо, пък да видим дали ще избуши кочината :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самото мсло може би е хубаво, ако тестовете в ойл.ру са коректни(въпреки, че и там ме са открили ензим Q10)...ама това описание за наноботчета с поялничета...ми идва в повече. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
On 11/22/2017 at 10:43 AM, Любомир Ватафов said:

 

Иначе попаднах на тези клипчета с тестове на малса:

 

Тези "тестове" са по скоро за греси, не за двигателни масла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Темата е стара но да попитам колегата на каква кола сложи маслото  или просто е търговец :).   и тези клипчета какво  показват , че нещо не мога да схвана .. нали  не наливаме това масло в балканче през бензина  .. че да се правят толкова тъпи тестове :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой има ли, който да се е жертвал да пробва тази добавка за маслото? За сега никой лошо не е казал, но общо взето получавам инфото от поне 3-та ръка все е "един мой познат сложи в Шкодата" и т.н. От първа ръка не мога да намеря. Реално няма хвалебствия как разбираш ли конете не само са се върнали под капака, ами и са се размножили, но слуховете са основно, че изравнява компресията в цилиндрите и двигателите работели осезаемо по-равномерно (което вярно пак е много субективно). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех да покарам още малко и тогава да споделя но........както и да е.

От чисто любопитство пробвах! Пък и реших ,че ако не помогне няма и да навреди! Защо съм решил така то си е моя работа!

Сипах от въпросната добавка преди  около 5000км. От  както е в мен само веднъж съм карал с масло 10w40 след това на всеки 7000км. се сменя с 5w40  и една смяна 5w50! 

Проблеми с разход на масло съм нямал до 1л. на  смяна(единствено след продължителни магистрални заварки доливам  повечко - за мен това е нормално)! 

Тракане на повдигачи не съм чул.Единствено  чувам шум от веригата на валовете .

Компресия не съм мерил нито преди нито след сипване на добавката!

Мотора е на незнайни километри! И преди и след сипване на добавката си прави 230 км/ч .( това последното го пиша не да се хваля ,просто имам лошия навик когато видя празна отсечка на магистралата ,да вадя насъбралия се конденз в ауспуха:hilezh:.) !

 Мотора е 1.8т AJL.

Редактирано от Гавраил
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не пречи да хвърлиш няколко хиляди лв. за да пробваш да намалиш разхода, ама за 1л. да отваряш турбина и мотор е смешно и нерентабилно.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако коментара е към мен,не ме бърка да отворя мотора турбина имам резервна, пари на майстори за ремонти не давам.

Верно трябва да извадя някой лев (към 1000 примерно) за части но ,това е !

И все пак колата е на над 300 000 км. нищо ,че на километраж я взех на 109 000 !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е към теб колега, имаше коментар непосредствено преди моя от друг колега, но явно са го изтрили.

За добавките мнението ми е негативно....само замазват положението, няма как да решат проблема.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се има в предвид че всичко е химия, може би трябва да допуснем вариант за положителен ефект.Аз наливам хадо в нафтата повече от 5 години,слагал съм добавка за помпата,не помня как точно се казваше. Още нищо не се е повредило, имам печка, която всеки ден се пали преди потегляне, а тя е чувствителна към гориво,камерата и се пълни с нагар. Не съм имал проблем преди да почна да сипвам,единствено претенция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колеги, аз сипах масло Хадо 5W40 (505,01) на колата от подписа. Преди това я карах с Castrol Edge и ако не беше на макс на щеката ми пичеше зумера за ниво на маслото (с жълтата лейка). Единствената разлика за сега е, че този зумер не е пискал вече 3000 км, а нивото е на средата на щеката. За сега няма никаква друга разлика нито в работа на мотора, нито във вървенето. Не съм слагал добавка Хадо, а цитираното масло. Ако има накакво подобрение или влошаване, ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги, обещах да пиша, ако забележа някакво подобрение или влошаване след сипването на цитираното масло. След изминати 8000 км забелязвам следните неща: спря да пищи датчика за ниско ниво на маслото; спря да се губи маслото (с Кастрола за 12х. км. ми изгори или изгуби около 1,5 литра). Сега за 8 х. км несъм доливал капка и не мърда на щеката. Други разлики не забелязвам. Нито мотора е по-тих нито нищо друго. Дано съм бил полезен на някой.

P.S. Имам колата от ноември 2016г. и това е второто масло, което сипвам, така че нямам наблюдения как е била преди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...