Jump to content

Audi A4 1.8T Black Edition


ole

Recommended Posts

А4 Б5 е с по-голяма предна следа (с 19мм), т.е. с 15мм фланци отпред и 20мм отзад - предната се запазва по-голяма. Аз бих сложил само отзад (15мм).

Изпратено от моят мобифон помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 201
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз не мога да сложа само отзад, защото отпред не влизат джантите без фланци заради спирачките :D

Разликата в ширината между предна и задна следа променя поведението на колата. Имайте го предвид.

В какво се изразява промяната?

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно обратното, колкото повече раширяваш "следата", толкова повече стабилнист получаваш... разширяваш следата отзад, получаваш по-стабилна задница(недозавиване)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно? :hilezh: каквато и да е истината, 15/20мм няма да се промени кой знае колко и ще изглежда добре.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Щангите?

Експериментирах малко с фолио на фаровете. Взех най-светлото, което намерих.

e9761deac6d018c865da3e4b56a4aedb.jpg

Направих единия единия фар и вечерта тествах. Отпред като се погледне колата, докато светят късите все едно фара няма фолио. Отпред пред колата също няма разлика във осветеността или поне не такава, че да направя разлика. Мисля да попитам стъклата на фаровете, рециклаж на липите и двата фара с това фолио. Визията определено ми хареса.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Намерих си оригинална задна S4 броня. Сложих и 20мм фланци отзад.

99b13c7922df131a438e446049c7b02e.jpg

Добре, че взех 20мм, а не 15 за отзад. Седят супер джантите!

2d8c872bcb64e870e29ef426a86e666a.jpg

08ad09a72949934e3ee1a1b80e046add.jpg

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/21/2018 at 9:35 PM, ole said:

15/20мм няма да се промени кой знае колко

Сложи само 20мм отзад и покарай седмица....даже месец. Така ще добиеш представа как се променя колата.

При мен на леко купе с куатро разширяването на задната следа доведе до свръхзавиване.

Познат на леко купе с много тежък мотор на предно сложи 50мм фланци (отпред) и колата стоеше като на писта.

 

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да махна предните фланци, защото тия 17-ки са с голямо ЕТ и опират в апаратите.

Вчера мерих компресия :D Това е уреда

9c15a4a367c7ba80bd8eca6b117bceda.jpg

4-те цилиндъра бяха 10, до колкото разбрах трябва да е 10.3?

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На уреда по-горе стрелката беше на 10, на колко трябва да е според теб?

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не според мен, а според много по умни хора. Трябва да е от 10 до 13бара, като да се стреми към горната граница.

 

свали.png

Редактирано от krisaleks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От това, която четох в нета, тоя мотор в 9.5:1, в реални тестове (като нов) е бил по-скоро 9.1:1. Което ако го сметнем по формулата тук

https://www.mopedarmy.com/wiki/Convert_Compression_Ratio_to_PSI

Излиза че е 133psi и 139psi за 9.1:1 и 9.5:1. Моята е 145-150psi.

П.с. мерена е на загрял на 90 гр мотор. Други особености не прочетох?

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани кво си чел по лялялниците и кви формули си изчислявал. За всеки един мотор си има еталон.

И бъркаш компресия със степен на сгъстяване. 13бара нов, 7бара е долна граница. Разлика между най-висока и най-ниска компресия 3бара, и бих добавил(така ни учеха в училище... 1бар разлика най-много между съседни цилиндри.

Компресия се мери на напълно студен мотор, когато хлабините са най-големи и показателни, и след съмнения за дефект/авария се сипва една супена лъжичка масло за да се локализират загубите на компресия. Акомсе вдигне налягането се търси причина в цилиндър-сегменти-бутало, ако не, главата.

10бара не е лош показател в случая, ама като се знае, че мотора е от ремонт....трябва да удари мах.13бара. 

Това, естествено....ако уреда е верен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, ole написа:

От това, която четох в нета, тоя мотор в 9.5:1, в реални тестове (като нов) е бил по-скоро 9.1:1. Което ако го сметнем по формулата тук

Както ти казаха вече, това е степен на сгъстяване. Моята като е 8.5:1 сигурно съм за ремонт :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя, компресия се мери с напълно отворен дросел.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, loshdancho написа:

10бара не е лош показател в случая, ама като се знае, че мотора е от ремонт....трябва да удари мах.13бара. 

Е той мотора, като е от ремонт, не му ли трябват едни поне 2 000 км . да се сработят частите (сегментите) малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерих я на топъл мотор и без отворен дросел. Утре ще я измеря Студена с отворен дросел.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...