Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Здравейте колеги, гледах в ЕТКА номерата на тампоните на двигателя. За десния примерно е този: 4F0199382BN. Цената е 506лв в ssm.bg, но освен него излиза и 4F0199382BB на цена 324лв. Някой да има представа каква е разликата и изобщо дали става за моята кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ауди  ми препоръчаха  смяна 1200лв  труд  и тампони  за  3 та  мисля  , че бяха   нали   знаете  че  правят  отстъпки   за  нашите  ретро коли :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

С датчика е 470 лв, другият е без и цената е около 250, вчера поръчах този с датчика. Има и по евтин , но ми препоръчаха само оригинал защото с другите вибрациите си оставят.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах цените на тези тампони в autodoc и са доста по-евтини какво и на другите части. Някой има ли наблюдения, да не е скам, че трябва да поръчам части за около 1000 лв.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , как се маха тва казанче за хидравликата? искам да сменя габаритите , за дясната страна знам че се маха въздушният .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

... Това е най голямата простотия в тая кола.. за един габарит 100 зора.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами  те не горят затова така :)))  , аз като гледах ксенона първия път го отвивах и смъквах на долу ...  но после като ги сменях  видях , че няма много смисъл и без да го отхлабвам ги смених .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, StanTanev написа:

 

... Това е най голямата простотия в тая кола.. за един габарит 100 зора.

Айде не се оплаквайте с тея премЮми.

Знаете ли, че ако трябва да сменя ксеноновата крушка на тая А3-ка трябва да свалям броня и фар.... :steinigung:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ако изгори случайно на пътя, полицаите имат право да те глобят. А как да я смениш на пътя, дори и да имаш резервна, като то си е работа за сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той  не гори толкова лесно , моите  светеха   ама само  даваха  илюзия че  работят  , след като ги  смених  разбрах , че отдавна са били заминали ...  т.е  няма  как да изгори като халогена крушка веднага :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като обгорят кабелите във фара и се прекъснат много лесно спира да свети всяка крушка веднага :) Определено не е кеф за една крушка да има толкова зор, ама на Гюнтер отдавна не му идва на акъла да сменя крушки по улиците :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, zafirovp написа:

Гледах цените на тези тампони в autodoc и са доста по-евтини какво и на другите части. ...

Аз поръчвах от тях дебитомер за А6-цата, моторче за левия фар и бензинова помпа за А-класата. Дебитомера първо го бяха объркали и се наложи да го връщам обратно. После доставиха точния модел (Pierburg, почти 400лв), но изкара година и половина и се развали. Бензиновата помпа изкара само 6 месеца, но още не съм я свалил за да видя дали не мога да ѝ направя рекламация поне на нея. Засега само моторчето за реглаж на фара работи.

 

Така че сам си решаваш, но аз лично повече не бих си купил от тях най-малкото заради гаранцията и евентуалните проблеми ако се наложи да се връща нещо като рекламация. Явно частите не са им по-качествени от на останалите. Иначе нещата пристигат за около 1 седмица, поддържат връзка по мейл, можеш да си следиш до къде са стигнали нещата от куриера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.03.2018 г. at 23:19, Nikola_RS написа:

не,нямам такъв

Ако смениш модула под жабката с такъв който има видео вход(FBAS)  можеш да си сложиш и обикновенна Кит. камера  без модул за камера НО няма да завиват линийте като въртиш волана!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой да се е натъквал на следният проблем:

При включен климатик при подаване и отнемане на газта се чува едно съвсем леко виене.

В изключено състояние същото не се чува.

Предварително благодаря на включили се с идеи за причина и какъв майстор да търся.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Мисля си, че причината не е в компресора, вероятно и ролката, защото е наличен и когато компресорът е изключен (на ЕКОН)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можете ли да го запишете шума?

и от къде горе-долу се чува - да не е отляво на волана до предната греда? Понякога и на мен ми се счува нещо там. Да не би като е включен климатика, клапи отворени и малко повече да се чува турбото. Забелязвал съм го само на дълъг път и едва доловимо, даже се чудя дали не си въобразявам

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 3.0тди компресора до колкото знам е винаги зацепен, няма причина да е от ролката според мен. При мен издаваше странни звуци когато му беше малко фреона.

 

 

Някой знае ли каква вложка ми трябва, за да заъртя коляновия вал от към радиаторите на ръка? В ЕЛСА пише долния интрумент, но ми се иска да мина без чакане за доставка понеже колата е на парчета.

 

 

s-l640.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм запланувал , ако не се наложи по рано :) догодина да сменя всички ремъци и ролки :) .  Това ,че компресора  е зацепен постоянно не означава , че като почне да вдига налягане  не натоварва ролката .  P.s Ако всичко ти работи нормално  не се впрягай толкова много ;) . А за Варна сега в това променливо време и аз забелязвам някакви странни  шумове първоначално   по ролки , ремъци ...  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...