Nikola_RS Публикувано 23 Март 2018 Доклад Share Публикувано 23 Март 2018 не,нямам такъв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 24 Март 2018 Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 Здравейте колеги, гледах в ЕТКА номерата на тампоните на двигателя. За десния примерно е този: 4F0199382BN. Цената е 506лв в ssm.bg, но освен него излиза и 4F0199382BB на цена 324лв. Някой да има представа каква е разликата и изобщо дали става за моята кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 24 Март 2018 Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 В ауди ми препоръчаха смяна 1200лв труд и тампони за 3 та мисля , че бяха нали знаете че правят отстъпки за нашите ретро коли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 24 Март 2018 Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 (Редактирано) С датчика е 470 лв, другият е без и цената е около 250, вчера поръчах този с датчика. Има и по евтин , но ми препоръчаха само оригинал защото с другите вибрациите си оставят. Редактирано 26 Март 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 24 Март 2018 Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 Гледам,че на неговия двигател CDYA и двата тампона са с датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 24 Март 2018 Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 Благодаря. Да и двата са с датчик, така че ще взема от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 Гледах цените на тези тампони в autodoc и са доста по-евтини какво и на другите части. Някой има ли наблюдения, да не е скам, че трябва да поръчам части за около 1000 лв. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 Колеги , как се маха тва казанче за хидравликата? искам да сменя габаритите , за дясната страна знам че се маха въздушният . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 Не го махай, отвиваш му винта и аз го бутнах надолу и не ми пречеше вече, но не беше много по-лесно и след това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 (Редактирано) ... Това е най голямата простотия в тая кола.. за един габарит 100 зора. Редактирано 26 Март 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 Ами те не горят затова така :))) , аз като гледах ксенона първия път го отвивах и смъквах на долу ... но после като ги сменях видях , че няма много смисъл и без да го отхлабвам ги смених . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 Преди 3 часа, StanTanev написа: ... Това е най голямата простотия в тая кола.. за един габарит 100 зора. Айде не се оплаквайте с тея премЮми. Знаете ли, че ако трябва да сменя ксеноновата крушка на тая А3-ка трябва да свалям броня и фар.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 Леле , на следващия модел ще измислят и двигателя сигурно хаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 И ако изгори случайно на пътя, полицаите имат право да те глобят. А как да я смениш на пътя, дори и да имаш резервна, като то си е работа за сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 Той не гори толкова лесно , моите светеха ама само даваха илюзия че работят , след като ги смених разбрах , че отдавна са били заминали ... т.е няма как да изгори като халогена крушка веднага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 26 Март 2018 Доклад Share Публикувано 26 Март 2018 Като обгорят кабелите във фара и се прекъснат много лесно спира да свети всяка крушка веднага Определено не е кеф за една крушка да има толкова зор, ама на Гюнтер отдавна не му идва на акъла да сменя крушки по улиците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Март 2018 Доклад Share Публикувано 26 Март 2018 Преди 16 часа, zafirovp написа: Гледах цените на тези тампони в autodoc и са доста по-евтини какво и на другите части. ... Аз поръчвах от тях дебитомер за А6-цата, моторче за левия фар и бензинова помпа за А-класата. Дебитомера първо го бяха объркали и се наложи да го връщам обратно. После доставиха точния модел (Pierburg, почти 400лв), но изкара година и половина и се развали. Бензиновата помпа изкара само 6 месеца, но още не съм я свалил за да видя дали не мога да ѝ направя рекламация поне на нея. Засега само моторчето за реглаж на фара работи. Така че сам си решаваш, но аз лично повече не бих си купил от тях най-малкото заради гаранцията и евентуалните проблеми ако се наложи да се връща нещо като рекламация. Явно частите не са им по-качествени от на останалите. Иначе нещата пристигат за около 1 седмица, поддържат връзка по мейл, можеш да си следиш до къде са стигнали нещата от куриера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 26 Март 2018 Доклад Share Публикувано 26 Март 2018 На 23.03.2018 г. at 23:19, Nikola_RS написа: не,нямам такъв Ако смениш модула под жабката с такъв който има видео вход(FBAS) можеш да си сложиш и обикновенна Кит. камера без модул за камера НО няма да завиват линийте като въртиш волана! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chofy Публикувано 28 Март 2018 Доклад Share Публикувано 28 Март 2018 Колеги, някой да се е натъквал на следният проблем: При включен климатик при подаване и отнемане на газта се чува едно съвсем леко виене. В изключено състояние същото не се чува. Предварително благодаря на включили се с идеи за причина и какъв майстор да търся. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 28 Март 2018 Доклад Share Публикувано 28 Март 2018 (Редактирано) Абсолютно същото е и при мен. Редактирано 29 Март 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 28 Март 2018 Доклад Share Публикувано 28 Март 2018 Ролка на компресора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chofy Публикувано 28 Март 2018 Доклад Share Публикувано 28 Март 2018 (Редактирано) Мисля си, че причината не е в компресора, вероятно и ролката, защото е наличен и когато компресорът е изключен (на ЕКОН) Редактирано 29 Март 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 28 Март 2018 Доклад Share Публикувано 28 Март 2018 (Редактирано) Можете ли да го запишете шума? и от къде горе-долу се чува - да не е отляво на волана до предната греда? Понякога и на мен ми се счува нещо там. Да не би като е включен климатика, клапи отворени и малко повече да се чува турбото. Забелязвал съм го само на дълъг път и едва доловимо, даже се чудя дали не си въобразявам Редактирано 28 Март 2018 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 28 Март 2018 Доклад Share Публикувано 28 Март 2018 При 3.0тди компресора до колкото знам е винаги зацепен, няма причина да е от ролката според мен. При мен издаваше странни звуци когато му беше малко фреона. Някой знае ли каква вложка ми трябва, за да заъртя коляновия вал от към радиаторите на ръка? В ЕЛСА пише долния интрумент, но ми се иска да мина без чакане за доставка понеже колата е на парчета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 28 Март 2018 Доклад Share Публикувано 28 Март 2018 Аз съм запланувал , ако не се наложи по рано догодина да сменя всички ремъци и ролки . Това ,че компресора е зацепен постоянно не означава , че като почне да вдига налягане не натоварва ролката . P.s Ако всичко ти работи нормално не се впрягай толкова много . А за Варна сега в това променливо време и аз забелязвам някакви странни шумове първоначално по ролки , ремъци ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts