Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Дават газ като са навряли пръчката за газовете в дупето :D За мен това също не е приятно, но трябва да се прави задължително, че иначе дишаме прекрасния въздух на "еко" дизелите :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6/3/2018 at 8:40, alexxk написа:

Оставянето на автомата на баир да държи колата е едно от нещата където го убиват. Да включиш после понякога ти се налагат големи усилия съпроводени с меприятен метален звук. Винаги при какъвто и да е наклон всички съветват да се дърпа ръчна, включва се на неутрална да захапе първо тя и чак тогава на паркинг.

Колегата говори в движени  за спиране  е ясно , че трябва ръчна и после на P. ако спреш само на наклон няма смисъл да  дърпаш ръчна колата трябва да почне да тръгва по баира .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.06.2018 г. at 20:18, OvivO написа:

Стои, но на палчето на кутията и не мисля, че е добре. 

Не говоря да съм паркирал, а да съм на D - не ми се налага да слагам ръчна за да задържи колата спряла, както каза N1995.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно, на баир на D пускате спирачката и колата не мърда, няма нужда от ръчни, P и т.н. Става въпрос ако спирате на светофар примерно, без да се гаси колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 minutes ago, Dan4ote said:

Не говоря да съм паркирал, а да съм на D - не ми се налага да слагам ръчна за да задържи колата спряла, както каза N1995.

Аааа, не сме се разбрали :) И аз никога не пускам ръчната на наклон/светофар, тя или сама си тръгва, или седи на едно място и само газ.

 

@alexxk: те ги мерят, но с яко занижени стойности, на мен ми даде 4 нули - чист като сълза. Евро 4, с кат и dpf, но чак пък 4 нули?!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, OvivO написа:

Днес и аз минах на същото място, и аз съм доволен

Когато застанах със задните гуми на валяците и започна да ги върти, ми изписа, че ръчната е минала в диагностичен режим?! 
Само се поизнервих като я форсира на място няколко пъти до почти 4к оборота :)

Моята на място оборотомера заковава на 2500 оборота и от там на горе не може при спряла кола.Но мотора е друг.Чак се учудвам,че при 3.0TDI не е предвидена пак такава "защита" така да го нарека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, alexxk said:

Дават газ като са навряли пръчката за газовете в дупето :D За мен това също не е приятно, но трябва да се прави задължително, че иначе дишаме прекрасния въздух на "еко" дизелите :) 

 

То не е много по-различна ситуацията с някой бензинов масларник ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, би следвало да има прекъсвач на място, но не знам на колко е при 3.0 дизел.

А бензинов, горящ 7 на сто масло, си е як замърсител, не са особена рядкост и такив

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма прекъсвач на място на 3.0тди бмк освен този на 4500 оборота, много пъти е проверявано.

Като си взех колата си правих сам лънч контрол - газ и спирачка на място, ама тогава след 2000 оборота колата просто тръгваше. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.06.2018 г. at 11:04, OvivO написа:

Днес и аз минах на същото място, и аз съм доволен

Когато застанах със задните гуми на валяците и започна да ги върти, ми изписа, че ръчната е минала в диагностичен режим?! 
Само се поизнервих като я форсира на място няколко пъти до почти 4к оборота :)

Къде е този пункт, че и аз се чудя. А трябва да мина преглед до петък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@maisuda Взимаш си карта на СБА - Сребърна плюс, струва 50 лева и включва безпплатно ГТП, както и редица други услуги свързани с пътна помощ. В сайта на СБА можеш да видиш къде можеш да минеш ГТП, конкретно този е в сервиз Митака (няма общо с него, но ползва сградата му) на бул. Климент Охридски в Малинова долина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах, как тръгваше сама? Дори и да държиш спирачката? [emoji4]

Ако я натисна как си трябва според мен ще роди нещо още първия път. Държиш спирачката до към 2000 оборота и тогава пускаш и колата излита, ама не е много препоръчително за кутията.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, zafirovp написа:

Ако я натисна как си трябва според мен ще роди нещо още първия път.

Тя да не е от кашкавал тая кутия бре?

Моята колко launch-a е видяла и нищо и нямаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам една кутия където вкарва само до 3та, може да се експериментира на прекъсвач директно, така и така ще се фърга.

Гледах в тубата че си си прекарал бууст метър доста културно. Може ли малко инфо как си закачил датчиците за мотора?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, zafirovp написа:

Гледах в тубата че си си прекарал бууст метър доста културно. Може ли малко инфо как си закачил датчиците за мотора?

На тялото на дросела има една пробка отгоре, идеална е за целта. От специализиран магазин за хидравлични съединения и маркучи си купих едно коляно 90 градуса и тръбичка, която пуснах през кутията на бушоните чак до таблото в купето. Там е елементарно останалото окабеляване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 minutes ago, Nikola_RS said:

не,не изпичат нищо,диодните крушки не награвят,това да не са халогенки 

Хипер много зависи от диодните крушки :) Някои нагряват сериооооозно, особено, ако искат да излъжат компа, че не са д акажем 2W, а 21W.

Можеш ли да дадеш линк или марка/модел към крушките, защото е интересно за мен и още доста хора :) Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, със A6 4F 3.2fsi съм искам да си сменя ФИС-а на цветен на таблото, има ли варянт БЕЗ целия километраж, а само средната част да се смени, за да мога да взема да речем от Дизел, като най-разпространени, тъй като бензиново табло за моята просто НЕ намирам с цветен фис.... 
ПС: Не мисля, че мога да сложа Дизелово табло, най-малкото заради разликата в оборотите, за това се зачудих само за фис-а.
 

fis.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може само ФИС, ако твойто беше с цветно и е дефектно може да се прехвърли на дизелово ЕЕПРОМ-а с компонент протекшъна и циферблата. Но в твоя случай си търси бензиново с цветно, щото няма откъде да намериш еепром съдържание и да го налееш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...