alexxk Публикувано 4 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 Дават газ като са навряли пръчката за газовете в дупето За мен това също не е приятно, но трябва да се прави задължително, че иначе дишаме прекрасния въздух на "еко" дизелите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 4 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 На 6/3/2018 at 8:40, alexxk написа: Оставянето на автомата на баир да държи колата е едно от нещата където го убиват. Да включиш после понякога ти се налагат големи усилия съпроводени с меприятен метален звук. Винаги при какъвто и да е наклон всички съветват да се дърпа ръчна, включва се на неутрална да захапе първо тя и чак тогава на паркинг. Колегата говори в движени за спиране е ясно , че трябва ръчна и после на P. ако спреш само на наклон няма смисъл да дърпаш ръчна колата трябва да почне да тръгва по баира . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 4 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 На 2.06.2018 г. at 20:18, OvivO написа: Стои, но на палчето на кутията и не мисля, че е добре. Не говоря да съм паркирал, а да съм на D - не ми се налага да слагам ръчна за да задържи колата спряла, както каза N1995. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 4 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 Точно, на баир на D пускате спирачката и колата не мърда, няма нужда от ръчни, P и т.н. Става въпрос ако спирате на светофар примерно, без да се гаси колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 4 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 21 minutes ago, Dan4ote said: Не говоря да съм паркирал, а да съм на D - не ми се налага да слагам ръчна за да задържи колата спряла, както каза N1995. Аааа, не сме се разбрали И аз никога не пускам ръчната на наклон/светофар, тя или сама си тръгва, или седи на едно място и само газ. @alexxk: те ги мерят, но с яко занижени стойности, на мен ми даде 4 нули - чист като сълза. Евро 4, с кат и dpf, но чак пък 4 нули?!?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 4 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 Преди 8 часа, OvivO написа: Днес и аз минах на същото място, и аз съм доволен Когато застанах със задните гуми на валяците и започна да ги върти, ми изписа, че ръчната е минала в диагностичен режим?! Само се поизнервих като я форсира на място няколко пъти до почти 4к оборота Моята на място оборотомера заковава на 2500 оборота и от там на горе не може при спряла кола.Но мотора е друг.Чак се учудвам,че при 3.0TDI не е предвидена пак такава "защита" така да го нарека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 4 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 6 hours ago, alexxk said: Дават газ като са навряли пръчката за газовете в дупето За мен това също не е приятно, но трябва да се прави задължително, че иначе дишаме прекрасния въздух на "еко" дизелите То не е много по-различна ситуацията с някой бензинов масларник ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 4 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 Да, би следвало да има прекъсвач на място, но не знам на колко е при 3.0 дизел. А бензинов, горящ 7 на сто масло, си е як замърсител, не са особена рядкост и такив Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 4 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 Няма прекъсвач на място на 3.0тди бмк освен този на 4500 оборота, много пъти е проверявано. Като си взех колата си правих сам лънч контрол - газ и спирачка на място, ама тогава след 2000 оборота колата просто тръгваше. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 4 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 Хах, как тръгваше сама? Дори и да държиш спирачката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 5 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 На 4.06.2018 г. at 11:04, OvivO написа: Днес и аз минах на същото място, и аз съм доволен Когато застанах със задните гуми на валяците и започна да ги върти, ми изписа, че ръчната е минала в диагностичен режим?! Само се поизнервих като я форсира на място няколко пъти до почти 4к оборота Къде е този пункт, че и аз се чудя. А трябва да мина преглед до петък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 5 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 Моято CDYA 3.0 тди на място повече от 2500об неможе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 5 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 @maisuda Взимаш си карта на СБА - Сребърна плюс, струва 50 лева и включва безпплатно ГТП, както и редица други услуги свързани с пътна помощ. В сайта на СБА можеш да видиш къде можеш да минеш ГТП, конкретно този е в сервиз Митака (няма общо с него, но ползва сградата му) на бул. Климент Охридски в Малинова долина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 5 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 Хах, как тръгваше сама? Дори и да държиш спирачката? [emoji4] Ако я натисна как си трябва според мен ще роди нещо още първия път. Държиш спирачката до към 2000 оборота и тогава пускаш и колата излита, ама не е много препоръчително за кутията. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 Най-малкото, че тоя типтроник изобщо няма launch control Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 5 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 (Редактирано) Е как да няма, ще launch-не кутията нАземи Редактирано 5 Юни 2018 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 5 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 Преди 7 часа, zafirovp написа: Ако я натисна как си трябва според мен ще роди нещо още първия път. Тя да не е от кашкавал тая кутия бре? Моята колко launch-a е видяла и нищо и нямаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 5 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 Имам една кутия където вкарва само до 3та, може да се експериментира на прекъсвач директно, така и така ще се фърга. Гледах в тубата че си си прекарал бууст метър доста културно. Може ли малко инфо как си закачил датчиците за мотора? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 6 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2018 На 31.05.2018 г. at 13:11, OvivO написа: А дали не изпичат рефлекторите? не,не изпичат нищо,диодните крушки не награвят,това да не са халогенки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 6 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2018 Може и повече да грее, зависи как е направен. Матрикс фаровете на 4Г за тва имат и по един вентилатор отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 6 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2018 Преди 7 часа, zafirovp написа: Гледах в тубата че си си прекарал бууст метър доста културно. Може ли малко инфо как си закачил датчиците за мотора? На тялото на дросела има една пробка отгоре, идеална е за целта. От специализиран магазин за хидравлични съединения и маркучи си купих едно коляно 90 градуса и тръбичка, която пуснах през кутията на бушоните чак до таблото в купето. Там е елементарно останалото окабеляване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2018 3 minutes ago, Nikola_RS said: не,не изпичат нищо,диодните крушки не награвят,това да не са халогенки Хипер много зависи от диодните крушки Някои нагряват сериооооозно, особено, ако искат да излъжат компа, че не са д акажем 2W, а 21W. Можеш ли да дадеш линк или марка/модел към крушките, защото е интересно за мен и още доста хора Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lazarov1994 Публикувано 6 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2018 Колеги, със A6 4F 3.2fsi съм искам да си сменя ФИС-а на цветен на таблото, има ли варянт БЕЗ целия километраж, а само средната част да се смени, за да мога да взема да речем от Дизел, като най-разпространени, тъй като бензиново табло за моята просто НЕ намирам с цветен фис.... ПС: Не мисля, че мога да сложа Дизелово табло, най-малкото заради разликата в оборотите, за това се зачудих само за фис-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2018 Не може само ФИС, ако твойто беше с цветно и е дефектно може да се прехвърли на дизелово ЕЕПРОМ-а с компонент протекшъна и циферблата. Но в твоя случай си търси бензиново с цветно, щото няма откъде да намериш еепром съдържание и да го налееш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lazarov1994 Публикувано 6 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2018 Разбирам, а от 2.4, 4.2 и 2.0т стават ли и евентуално там от и от фейслифтовата 3.0т и прочие ? Да не е точно 3.2 фси ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts