Jump to content

A4 B8, 2.0 143 к.с, мнения за обява


Recommended Posts

Здравейте,
Сигурно ви е писнало от подобни питания, но нямам никакъв опит с Ауди.
Харесал съм колта от тази обява, та всякакви мнения ще са ми ползва.
Благодаря на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че коментарът ми ще ти прозвучи малко глуповат, но за мен и много други, най-важното за едно Ауди е то да е Куатро. Първо, защото Куатрото не се чупи, разликата в разхода е стотина грама на 100км и най-важното е сигурността и удоволствието от 4х4. Иначе 2.0тди се слави като проблемен двигател, но пък мощен и икономичен. Ако си вземеш Ауди на предно предаване, рано или късно ще започнеш да си мечтаеш за Куатро. Въпрос на време е.. Ако си купиш Куатро зимата ще викаш от кеф, лошото е само, че всички ще ти завиждат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен не е важно куатрото (не че е лошо )Относно тази кола. ..дет се казва за тия пари толкова! Дооооста базова е. Няма лед светлини, ксенон няма. .монохромен дисплей(тоя пред водача)ама всеки си има критерии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, yasho3 написа:

Първо, защото Куатрото не се чупи, разликата в разхода е стотина грама на 100км...

 

По-скоро към литър...

 

Едно време куатрото при аудитата беше голяма работа, щото без него бяха с греда отзад, а куатро моделите бяха с независимо окачване, което доста подобряваше поведението и стабилността.  Последните такива модели бяха А4 Б5 и А6 Ц5.  Всички други след тях вече дори и на предно пак са със независимо окачване отзад, така че куатрото е напълно излишно освен ако не говорим за 250+ коне или за някого който живее на Бузлуджа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз куатро минах на предно  бонус греда отзад и разлика не виждам. До 200-230 коня само спъва ситуацията. За бузлуджа си прав, падне ли 25+ см. сняглягаш по корем и филма приключва. Аудито излежда свежо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, Милчев said:

Дооооста базова е. Няма лед светлини, ксенон няма. .монохромен дисплей(тоя пред водача)ама всеки си има критерии.

Знаех си аз. че пиша на правилното място. :-)
Това очаквах - да ми посочите неща, които аз не виждам. Не съм запознат с модела и това ми е от полза, за да направя информиран избор, както се казва.
Благодаря на всички за мненията, ще продължавам да следя темата, още не съм решил за конкретната кола, смятам поне до понеделник да се чудя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2018-6-23 at 9:13, Dimitar. написа:

Цитиране на предходно мнение!

 

По колата не се забелязва нещо нередно, карам с този двигател и купе повече от две години и съм много доволен, колата е пъргава, икономична и комфортна. Видима забележка е монохромния/червен/ дисплей, но не е болка за умиране. Според мен цената е доста ниска и е хубаво да се огледа в сервиз и ако имаш начин да провериш дали това са реалните километри - спокойно може и да е на 300 - 400 000 и да няма видими  следи от износване. Подръжката, като се наложи е доста скъпа и  все още много не им разбират по сервизите.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера я гледахме и покарахме с един приятел, който е в час с автомобилите, не забеляза нищо нередно. Салона е доста запазен.
Има възможност за проверка в сервиз и това е едно от нещата, което ме привлече.
Може ли да наистина да се проверят реалните километри?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай я в някой читав сервиз да я погледнат и я взимай ако няма нещо драматично.Аз преди 4-5 месеца продадох Б6 за 9000лв  ти се чудиш на тая за 12 500 :hilezh: Километрите ако са връщани от човек който знае какво прави няма как да разбереш колко са били.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. 

Може да се гадае за приблизителните километри.

Иначе колата за парите си е повече от добра. Но си приготви, като за начало, едни 2 хил. лв за обслужване и някой лек ремонт. И винаги трябва да имаш в предвид, че може да те изненада по-сериозен ремонт, за още 2 хил лв. А пък ако нямаш късмет, може да са няколко ремонта за по 2 хил, един след друг.

Просто такива са си тея коли.

 

Редактирано от sweetlioo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда свежа, особено за тия пари.

Има мултиволан, което значи, че модула на волана поддържа и темпомат и може да се сложи лесно.

Би-ксеноновите фарове с LED DRL са грубо около 1000 лв. така, че и за тях може да се помисли след време.

Единствено монохромния дисплей на таблото е дразнеш, а смяната му е по-тегава.

Сервиз + тест драйв и ако е читава си струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.06.2018 г. at 23:46, ppenchev написа:

Аз куатро минах на предно  бонус греда отзад и разлика не виждам. До 200-230 коня само спъва ситуацията. За бузлуджа си прав, падне ли 25+ см. сняглягаш по корем и филма приключва. Аудито излежда свежо.

Не знам какво и как си карал,но поколенията на А4/А6 куатро и предно с греда, разликата се усеща още на първото кръгово.

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи кой как кара, даа...

 

Ако си караш културно и бавно, може и да не усетиш разлика.

 

Ама рейсърите като чич Цец усещат веднага, малко повече да се раздадеш по завоите и задницата с гредата почва да се мята наляво надясно като ремарке - има си собствено мнение и не е част от колата. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не те познавам, но е редно да реализираш потенциала и амбицията си на професионалната сцена. Ако се търси спорт не това е колата. В момента преднячкат ми е с нови амове закс (стандрартни) и нова "предница" и е стабилна при културно каране. Ако си по-див и заводското спортно окачване ще ти е меко за целите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ей.......моралистите.....какви рейсинг изпълнения.....я си пийте хапчетата

На първото кръгово нагънато от тировете лятото и с 40км/ч с греда отзад почваш да се клатиш като Лили Иванова на концерт.

Спрете да се правите на примерни,че тея със 130 на магистралата правят най-големите бели.........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не казва, че колите са лоши.Напротив дано новите "премиуми" на 30г все още да се движат.

10г има различни версии на кола с греда отзад и съм обикалял къде ли не.

Не съм целял да обидя никой и се извинявам , ако има нещо:nixweiss::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се изкажа и аз, като скорошен притежател на куатро. Ами няма нищо общо с предняка, моля ви се. Б6-цата на предно беше супер нестабилна, дори и с с-ковото окачване. Веднага искаше да врътка задницата, дори и с не много голяма скорост (за моите разбирания). Куатрото е като залепено в завои и е мега стабилно. Няма такъв кеф като му дадеш газ как влиза директно в пътя и следва перфектно траекторията на завоя. Зависи кой как кара и какво търси в автомобила. Ако е само за придвижване от точка А до точка Б предното си е ОК. За някои други хора, като колегата Цецо и мен, нещата са малко по-различни :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При А4 преди Б8,само RS4 B7 и S4 B7 с механична трансмисия/от МГ 2007/,са с асиметрично куатро и Торсен Т3.

Quattro (four-wheel-drive system) - Wikipedia

Редактирано от tonko2.0T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...