vladyp Публикувано 2 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2018 (Редактирано) Здравейте колеги! Бях се насочил, към закопуването на с4 б6 или б7, разгледах няколко тук в БГ, но колите не ставаха. Днес ми изпадна а4 allroad 3.0tdi 240hp- 2011та, за бюджет сходен като за с4-ка.. Колебая се доста, защото първо дизела не ми е на сърце, второ колата е автомат. Като вървеж съм сигурен че е доста по-спряло от с4-ката, но със софтуерна намеса, нещата може би ще се променят а такава ще има със сигурност! От друга страна колата е allroad и е 5-6 години по-нова... Някой от вас има ли наблюдения над въпросния автомобил, като надежност на мотор, автомат и т.н? За с4-ките изчетох доста, но за тези общо взето съм бос. Знам че за 3.0 тди има доста подводни камъни, като вериги, дюзи и т.н но до там... Тъй че всяко мнение ще е полезно! И моля, без излишен спам, че предната тема ми я заключиха... Редактирано 5 Юли 2018 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 2 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2018 FYI - Обърни повече внимание на последния пост на Райно на първата страница ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 2 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2018 Знам, че са много различни. Ако бъда честен, ми се кара повече s4, но от друга страна по-разумния избор ми се струва а4 allroad- По-нова кола, по-голяма проходимост( случва ми се да ходя на риба, чат пат и е хубаво колата да е по-висока), цена приблизителна на тази за s4. S4-ката си и s4-ка.... 8мак, задоволителен вървеж за мен, визия и най-вече усещане, когато си зад волана... Но и кола на 14 години.. Колебая се и се допитвам до вас за съвет.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 3 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2018 И двете могат мноого бързо да те закопаят, ако не са гледани и са на километри и в кофти състояние. Едната може да ти напълни горивната система със стружки, освен стандартнтие вериги и обтегачи, турбо и автомат. При другата всичко гумено и пластмасово в моторния отсек става на салата от жегата,също има вериги, а ако е запекъл колектора, върви колкото 1.8Т. Това, че е на 14 години, а другата на по-малко, в двата случая почти нищо не означава. 3.0tdi не се взима да се кара малко километри. Та независимо, че е по-нова, можеш да я уцелиш на доста сериозен пробег. Просто прецени можеш ли ако нещо изникне спокойно да отделиш 4-цифрена сума за ремонта и да продължиш да караш, или ще изпаднеш във финансов колапс. Ако е второто, си купи 2ка дизел, или си карай 1.8Т-то. Избери просто какво искаш от колата - да и даваш газ и да си правиш кефа, или просто да те вози и да се мести прилично. Направи тест-драйв и на двата варианта и който ти хареса повече, го отнасяй, след обстойна проверка в сервиз, в който знаят какво да гледат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 3 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2018 Б8 е на светлинни години от Б6/Б7.......... Това за автомата не важи, защото не говорим за архаичен такъв от преди 20г. КОлата с ремап отива на около 320кс и 650нм и С-ката се обезсмисля. Харчи малко,върви много за конете и килограмите. Остава "проблема" с помпата. Слагам кавички , защото в БГ масово се вкарват милионници и се поддържат после при чичо жоро от съседната улица и се сипва съмнителна нафта на черно. Иска си грижи колата, а не като някои хора с коли за по 60 000лв и си правят тръби за 400лв и после фърлят турбини. С правилна поддръжка и хубава нафта + бдц на бардал няма да имаш грижи. Каквото и да си говорим, напреднаха технологиите и такава С-ка си я взимаш за престиж да й се кефиш и да я мяташ от време на време за кеф.Гори много,върви малко,последващи разходи да не говорим. Автомата при дизела е брутално здрав и носи много на бой. Важното е колата да може да се провери и да е на възможно най-малко километри. При А4 Олроуд няма въздушно. Веригите при 240кс версията тръгват след повече от 300 000км.Не трябва да те плаши толкова. И двете коли си имат филм, въпроса е какво искаш за всекидневна нормална употреба. Според мен като покараш Б8-цата и ще ти стане ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 3 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2018 Колега,старозагорските S4 B7 гледа ли ги на живо.Дай мнение.Може и на лично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 4 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2018 Взимай Б8 колега. Нищо общо няма с Б6/Б7, както каза Цецо. Мойта с ремап върви доста. Оня ден последно с едно S3 (нз кое означение, но от по-новите), момчето каза, че е 265 коня. Поне 2 коли пред него до 200, а после незнам как щеше да е. Разхода на гориво е смешен на фона на това, което предлага. Има ги всичките филми със стуржките и т.н. И аз бая сдухвах, но гледам да не го мисля. Доста хора никога не са чували за такъв проблем и си карат колите, и грам не се филмират. Тая помпа я има и при 2.0 TDi, май и при други tdi на ВАГ от тия години, пък си ги карат хората. Дюзите на тая версия не са проблемни, доколкото ми обясниха. Автомата също бил доста по-надежден от по-старите версии. Важно е да не се вземе на 500000км, както при всяка друга кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 4 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2018 Пичове, благодаря ви! Ясно е че без тест драйв на въпросните коли няма как да стане. Ще пробвам и двата варианта, за сега по-клоня да бъде s4, но от това което ми казвате почва да ме човърка и tdi-то пък и като се кача в b8, както казва Цецо може и да забравя за s-ка Косьо, ти къде прави ремап-а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 4 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2018 Така си я купих. В Проспийд е ремапвана. Смея да кажа, че доста добре е направена, но не съм карал друга, правена другаде и нямам база за сравнение. Казаха, че е около 295 коня и 600 нм с техния софтуер, но не е мерен, понеже диното им не можело да мери автоматик Това ми е малко странно де, ама не виждам смисъл да лъжат. Повявай ми, ако Б8-та е със спортния салон и с малко повече екстри ще забравиш за Б6/7. Сега един приятел взе Б7 - С лайн плюс. Ами то си е Б6 вътре. С-ката не е много по-различна. Демек имаш салон от 2002 година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 4 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2018 преди 2 минути, nichirenshu написа: Нека пробва автора двете коли и да си прецени, това е единственото смислено. Tова е най-правилното решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 4 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2018 Ако мога и аз да дам некъв малък съвет. За читава Еска да се гледа немското мобиле, не българското и да се сравнят цените. Така автора ще придобие представа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 4 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2018 E da de , там цените са като в БГ, ама в Евромарки за читавите кошници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 4 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2018 33 minutes ago, nichirenshu said: Една кола не е само салона, има и двигател и трансмисия. Ще си седиш на място да си гледаш интериора и да ти трака трактора или ще я караш тая кола? Нека пробва автора двете коли и да си прецени, това е единственото смислено. Ами аз съм карал цял живот бензини и точно като тебе говорех. Да ми трака трактора и т.н. Да, ама тука "трактора" почти не се чува, работи супер равномерно и спокойно. Вътре не се усеща изобщо, че е дизел Не е като да даваш газ на бензинов мотор, но звука като го ръчкаш не е никак лош. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 4 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2018 Е аз го имам от два месеца Не бе, трактор си е. Неща да му отварям капака, че ми става гадно като го чуя, ама на място, ако не съм между две коли, грам не се чува. В сравнение с по-старите си е тихичък Доста добре е обезшумена. Разликата на отворен и затворен капак е много голяма Довечера ще му покажа мойта на колегата. Нека види и С-ката, пък то веднага ще си усети коя му харесва повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 4 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2018 Наистина Ауди А4 В8 но S-line пакет е малко по-красив и съвременен автомобил в интериорната му част,спрямо Ауди А4 В7 S-line Plus,показва по-нова и съвременна концепция. Несъмнено както казват колегите по-горе дизела и въртящия момент особено след ремап може да носят голямо удоволствие от шофирането. За сверка е хубаво да се ползват чуждите сайтове и задължително сервизно минало - доказуемо. Аз когато махнах В5-цата се двоумях дали да не взема В8 1.8ТФСИ Куатро или 2.0ТФСИ Куатро ... но сле доста прочетено се отказах. Дизел-а никога не съм го харесвал като мотор и не ме е блазнел със въртящия си момент ... като прибавим факта многото километри и доказано скапаната нафта в България ... не взех. Другото което ме отказа ... но вече след В8 е неизбежно защото това е новата мода,концепция и прочие са някой елементарни иноваци. Пример: - Смяна на накладки . задълже VCDS и задаване на команди за отваряне/затваряне на челюстите при смяна - Смяна на акумулатор и кодиране за нов ако не е същия за да може модула да управлява останалите модули правилно и да казва,кое,кога и как. - Датчик за маслото без пръчка ... при бензиновите най-вече и да разчитаме на ощще и още и още електроника,вместо механика ... която несъмнено много по-бързо ще се сдаде лагажа. Да ме извиняват колегите но съм пробвал и трите варианта ... и мен лично по-удобна седалка от РЕКАРо-то на S4 B5 - S4 B7 не съм седял ... при седалки тип пейка е ясно ... S-line седалки също ... новия тип наподобяващ легена на мен със мойте 95кг. ми идват някак тесни ... пък и те се слагат при В8 ама във S4 така,че няма да коментираме. Не трябва да се бърза при избора и е хубаво да имаш такъв между 2-3 екземпляра и да решиш кое ще ти доставя повече удоволствие. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 4 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2018 Много е прост избора. Еската е кола за кеф, даване на газ и радване на звука от осмака. Кола за удоволствие. Тракалника е кола за придвижване. Качваш се на аутобана, слагаш темпомата на 180 и се возиш тихо и спокойно. Няма тръпка, няма емоция, няма нищо. Бездушна кола, да ходиш на работа. Ти си реши кое от двете ти трябва. Като имаш предвид че в България аутобани и дълги разстояния нямаме. И осмака на газ ще гори колкото дизела в пари. А тръпката си остава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 5 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2018 (Редактирано) След един чип колите ще вървят еднакво, разликата ще е в усещането как седи автомобила на пътя и звука в полза на бензина, но дизела ще имаш чувството, че върви доста повече заради нМ. Скучно може би е 2.0 тди, но 3.0 особено след чип става доста приятно нещо, което няма да отстъпи по-никакъв начин на еСката, а даже може и да я бие, защото рядко се намират в идеално състояние на тези години без да им е взета душата Редактирано 5 Юли 2018 от alexxk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 5 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2018 И все пак, S-ката не се изчерпва само с времето си от 0-100. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 5 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2018 Истинския потенциал на такъв автомобил не се изразява в драгове и даване на газ на прави участъци, но човек трябва да прецени какво точно ще прави с колата. Ако иска да раздава газ по завои, писти и прочие със сигурност С-ката е неговата кола, но ако иска просто да си дава газ по прекрасните ни пътища, да няма проблем с изпреварвания и да усеща стабилно ускорение Б8цата ще го радва много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 5 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2018 Мотора на еската винаги ще е в пъти по-приятен за каране и на слух без значение колко точно върви. Дизела може и да впечатлява с някакви пикове, но реално си остават лага и соундтрака. Поне откъм разход нещата са добре. В крайна сметка ако парите са кантар то вървежа на тия коли не е чак толкова, че да бъде основен приоритет, поведението ще има много по-голяма тежест при нормална експлатация. Лошото е само че са различни поколения... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 5 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2018 Ако някой го притеснява разхода, не си купува Ес-ка, а 1,6 атмосферен с обикновена газова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silkosam Публикувано 5 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2018 Значи като се подкара тема за скъпи коли,нютон метри,конски сили и сложим след тях газ и ми става лошо.Това ми прилича дай да си взема мерцедес AMG ама да му сложа газ,или ще карам опел за 1300лв но ще носа айфон за 2100лв.Българина е особен тип човек иска нещо скъпо ама да му е евтино след това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 5 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2018 (Редактирано) @nichirenshu Аз съм с 4.2 в 4Ф Най-вероятно трябва да покарам отново някое 3.0 ТДИ, @OvivO като ми беше карал колата се изкефи доста и каза, че няма сравнение с неговата, карал съм няколко пъти Q5 3.0 тди с ремап и колата си вървеше доста. Кума ми е с 4.2 тди и колата се усеща, че върви доста повече от бензина, не сме се пускали, че е незаконно вече, ама според мен ще ме дръпне малко Не защитавам "тракалниците", щом съм избрал бензина явно има за какво - основно звука беше причината, ама като се кара колата всеки ден някак си спира да ти прави впечатление. Сравних двата двигателя, за доускорение и т/н нямам представа, ама е факт, че с един прост чип колата върви повече. Едит: Докато търсех да намеря за колко ускорява едно чипнато Б8 до 200 видях случайно това : Цък Редактирано 5 Юли 2018 от alexxk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 5 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2018 Значи имате ебаси българския мироглед ... искате всички да се сравняват с ВАС Да,Ти,Ти и Ти сте си купили С-ки и имате доходи да ги карате на керосин или пък и толкоз ги карате по-скоро са съботно-неделни за кеф (щот пак казвам имате доходи) си го позволите. Искате и лицето Х-което няма тези доходи,но поне ддин път в живота си искада си купи Ауди итоС-ка,да го ползвува за ежедневна кола,щото няма друга,да позволява мотора дасе направи на алтернативно гориво и той да не го прави щото ВИЕ си ги карате само на бензин. И почвате да обяснявате кое е правилно и кое не е да се направи ... замислете се малко,че всички сме различни,колкото и да си приличаме на моменти или като цяло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2018 @alexxk: ти все още не си карал моя кош, може да пробваш, но си е сток с картоф ДПФ. Относно газта - AMG като става безпроблемно на газ - си е направо грешно да не му сложиш Никой не ги рине парите с лопати...зависи и колко караш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts