ppenchev Публикувано 7 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2018 Не регистрирана S-ка докато се подкара и се сложи газ 6-7 отиват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 7 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2018 (Редактирано) Къде отиват тия 6-7 ? Ако се сменят вериги да, иначе сумата е далеч по-малка. Утре ще видя в тефтера и ще пиша точни суми, нещо което помня със сигурност е че водната помпа HEPU беше 270/80лв. Редактирано 7 Юли 2018 от zlobil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 7 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2018 9 hours ago, Ц Е Ц О said: Такива коли вече няма да има.............. бате трудно е да го обясниш на някой аз моята надали някога ще я продам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 7 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2018 Винаги е така.Всеки иска да кара хубаво,но без дава.Такъв филм няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 7 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2018 преди 20 минути, zlobil написа: бате трудно е да го обясниш на някой аз моята надали някога ще я продам преди 10 минути, tonko2.0T написа: Винаги е така.Всеки иска да кара хубаво,но без дава.Такъв филм няма. Аз затова взех S4 B8 префейса. Топ мотор Топ модел в гамата КОмпресор Даже няма обикновен 3.0Т, излиза чак при фейса В8.5. Засилва се лесно и върви много приятно , заради компресора е като осмак. В България всеки иска да е гъзар , ама за без пари....... Ама и тия дето продават са за якия ебан......карбон пълен комплект за РС6 Ц5 220лв......................... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 7 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2018 3 hours ago, zlobil said: Къде отиват тия 6-7 ? Каско към 800, ГО към 320, данък към 400, регистрация и екотакса към 400, ако си я обслужиш както трябва 2 хиляди, газ 2 хиляди, гуми най-малко 600 . Без една стотинка за ремонт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moloch Публикувано 8 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2018 (Редактирано) 10 hours ago, alexxk said: Каско към 800, ГО към 320, данък към 400, регистрация и екотакса към 400, ако си я обслужиш както трябва 2 хиляди, газ 2 хиляди, гуми най-малко 600 . Без една стотинка за ремонт Каското е така, данъка и гражданската са толкова горе долу за София (370лв е данъка на 4.2), обаче за обслужването хич не съм съгласен, малко повече е ремъци, ролки и водна помпа са 1.3к (без труд до колкото си спомням), предни накладки към 300 кинта, масла и филтри и те към 400-500 (това без диференциалите, само за двигателя) и това без да споменавам свещи, бобини, колектори и така на татък... газовата е 2.6к (Романо). Имал съм и двата мотора само че в А6 (3.0 тди avant 4f и S6 c5) и смело заявявам че дизела не може да стъпи на малкия пръст на бензина и в града и извън него (кикдаун 120-250 по магистралата в Ската е нещо несравнимо... ) Редактирано 8 Юли 2018 от Moloch Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 8 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2018 За това такава кола само с история и възможно най-много сменени от описаните неща Много хора си правят колите, карат ги 1-2 години и продават на загуба, защото няма кой да оцени вложените средства. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 8 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2018 (Редактирано) пичове кви са тия цифри които цитирате ве? тва няма нищо общо с реалността, сега погледнах тефтера, първоначално обслужване (ремъци, ролки, масла, водна помпа) + смяна на компресор климатик, климатичен радиатор, промивки и т.н. при мен е било 3000лв като тука влизат и предни и задни накладки + задни амортисьори. 300лв са предни накладки ама за rs6 c6, за s4-ката АТЕ са под 200лв без никви отстъпки, задните и те са там някъде, има и алтернативи по 100лв. след това съм сменял единствено хидравличен маркуч който беше 270лв + свещи с бобини и pcv клапана Маслата на дифовете са около 5/600лв с работата, аз не съм ги сменяш щото срещам доста разнообразни мнения. Редактирано 8 Юли 2018 от zlobil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 8 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2018 Тая дърта S-ка още покупката иска предно окачване (комплект носачи) + амове. Обслужването на задното окачване само от - до е 1к. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 8 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2018 (Редактирано) ПХасха, ти това как го прецени? Редактирано 8 Юли 2018 от petrishki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 8 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2018 (Редактирано) Just now, ppenchev said: Тая дърта S-ка още покупката иска предно окачване (комплект носачи) + амове. Обслужването на задното окачване само от - до е 1к. баааате, стига писа тъпотии ве, нито 1 от мненията ти няма нищо общо с реалността в тая тема, моята е на 250К км и съм с оригиналното окачване още пс : колко точно s-ки обслужи ? в смисъл цитираш доста категорично някви суми та човек остава с впечатление че поддържаш такава кола.... Редактирано 8 Юли 2018 от zlobil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 8 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2018 Момче, не се излагай и подвежда човека. Която и да е S-ka ще иска 6-7 стартово, за да се подкара. Не е хубаво да подвеждаш човека, че се "качва и кара". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 8 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2018 Колегата явно е имал предвид ОЕМ части и за това сумата е повече от твоята, но въпреки това ти сам казваш, че си я обслужил за 3к, да кажем, че 1к или малко повече са ти били за климатика. Ама сметката е без масла на дифове, раздатка, скорости. Като добавиш и антифриз, спирачна течност, хидравлична, евентуално освен накладки има за смяна и дискове. Аз не знам как не можеш да стигнеш до 6-7 първоначални, като само газта и задължителните застраховки, такси и данък са почти 5 Разбира се колата може да се обслужи и за много малка сума като се смени само маслото на двигателя, ама всеки си преценява за себе си. За кола нов внос като цяло е по-рисковано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 8 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2018 Един взима дадена част на 100лв друг на 55лв та според мен няма никакъв смисъл от спора който водите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 8 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2018 (Редактирано) 3 minutes ago, ppenchev said: Момче, не се излагай и подвежда човека. Която и да е S-ka ще иска 6-7 стартово, за да се подкара. Не е хубаво да подвеждаш човека, че се "качва и кара". Пак питам, на какво са ти базирани цитираните суми? Никой не подвеждам, цитирам точно какво съм дал по колата. @alexxk в тая сума са всички течности по колата. Редактирано 8 Юли 2018 от zlobil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 8 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2018 преди 41 минути, ppenchev написа: Момче, не се излагай и подвежда човека. Която и да е S-ka ще иска 6-7 стартово, за да се подкара. Не е хубаво да подвеждаш човека, че се "качва и кара". Ти не отговори колко С-ки обслужи? Щото и аз не виждам къде отидоха тия 6-7,а си я карам още Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 8 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2018 Ааа... пропуснахте 1.59 лв за мокри кърпички, дето си забърсвате таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 8 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2018 pesho-ot-mars/ Казваше ... "само като я погледна и виждам още едни бързи 2000лв. " Истина е ... Темата пак стана счетоводна справка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 8 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2018 Данък 500 лв. Каско: 1000 лв, ГО: 300 лв. ГАЗ: 2200-2500. Гуми: 800 лв. Регистрация 500 лв.: Тотал: 5300 лв. Към сметката на ум добавяме: 1) масла, филтри, пистови ремъци, обтегач пистов ремък, гарнитури, дреболии. 2) Окачване: цял компект или само нужни носачи, амове 3) Обслужване скорости / диф 4) Дребни проблеми, компресор климатик, рейка и т,н и т,н. Има вадене по колата, това е основната идея. S-ка не съм обслужвал, но около мен имам хора с S-ки и 3.0тди и двете коли си искат своето и с пръдня боя не става. Не искам да обидя колегата или четящите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 8 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2018 Така и предполагах, окачването задължително ли го сменяме? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 8 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2018 (Редактирано) Бамааму... Аз от както съм регистриран в Ауди форума винаги съм се чудил, как може на тема поддръжка на Ауди да се води тази халваджийска сметка и всеки път да се спори до посиняване, колко струва това или онова, кой колко е дал и дали другия се е претаковал или по принцип нищо не разбира? Имам предвид, че "Ауди" и "евтино" не си подхождат като понятия. "Дачия" и "евтино" - да... Аз ако трябва да се депресирам от сумите, които се хвърлят по колата, сравнено с това, което чувам от приятели за по-неглиже марки, какво, да ги погна с тефтера да ги убеждавам, че е много изгодно ли? Няма да стане. Колкото дошло, толкова - дет' се вика, досега Ауди пари не ми е връщало. И няма какво да се правя на масон, понякога ми е идвало нанагорно, когато точно след обслужване за четирицифрена сума дууне нещо за още повече пара (тук рекордьора беше Олроуда Ц5, ама накрая го направих за следващия собственик де). Редактирано 8 Юли 2018 от AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 8 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2018 Стига с тия сметки. Ясно е, че се дава. За всичко що се кара, се дава Колегата видя как върви чипнат тракалник и колко "скучна" количка е Май каза, че се е возил на с-ка, но някой да му направи един тест драйв на сигурно читава. Май му хареса Б8-чката па незнам. Той да каже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 8 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2018 (Редактирано) преди 12 минути, AALEXANDROV написа: Как може на тема поддръжка на Ауди да се води тази халваджийска сметка Води се защото не очакват кола която струва 10-15-20 х.лв. да "глътне" още 2-3-5 -7+++ х.лв за да влезе в пътя. С ауди това може да стане ако е 1,8 т, или 1,9 тди. 10 годишни, 6-8 цилиндрови аудита си искат своето. Ако искаха изваждане всички щяха да карат с-ки/рс-ки. Редактирано 8 Юли 2018 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 8 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2018 Just now, martinich написа: Води се защото не очакват на кола която струва 10-15-20 х.лв. да "глътне" още 2-3-5 -7+++ х.лв за да влезе в пътя. С ауди това може да стане ако е 1,8 т, или 1,9 тди. 10 годишни, 6-8 цилиндрови аудита си искат своето. В такъв случай е коректно да се спомене, че като нови тези кошери са стрували около 100 +/- "нещо" и тогава нещата с части и цени на обслужване горе-долу си идват на мястото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts