Jump to content

Въпрос за покупка на b8


Recommended Posts

13 minutes ago, Ц Е Ц О said:

Как точно изчисли , че е останало?Кара се пълно пълно.

Кара се от пълен резервоар и ДА - няма абсолютно никакъв вариант със 180-200км/ч СРЕДНА скорост тоя дизел да гори под 14-15 нафта.

Реалната ти средна скорост е била под 140км/ч с това , което описваш.

Пак ви казвам........изкарайте  ги на темпомат със 170/190 и нулирай моментния и ако покаже бензина/дизела под 15 ще е чудо.

Имам над 30 магистрали с 3.0тди и мога да ти покажа снимка с 280км/ч и среден разход за целият трип 8.3,ама с 280 харчи 25+.

 

Ами щото го сипах на пъвата чеврена чертичка, аха да светне лампата, а в София беше на първата бяла над червената. Съгласен съм за средната скорост, но пък знаеш как се кара бързо в трафика и като ти изскочи некой със 140, трябва да намалиш, а после да даваш газ, за да върнеш на 180-200. Смятам, че тва и вдига бая разхода в сравнение с каране на темпомат. Пробвал съм това, което ми казваш - да зануля на излизане на магистралата и го карах на темпомат със 160. Тогава показваше 7,5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 81
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Моята 3.0 тди в града под 13-14 немога да я сваля ,както и да карам хахаха ,а софия-варна 140-160 на места 180 под 8.3 не пада и според мен това си е разхода ,и не мога да разбера за толкова години все чета из форумите на 80% от хората колите им нищо не горят ,все аз ли си купувам най харчещите хахахаха,10 коли смених ,една нямаше да гори като по форумите .

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва като тия с 1.9тди , ако им кажеш че дрЪпа над 5 , скачат на бой или ходят по сервизи за проблем . на  един такъв тигър с 3.0д все го хвали че над 6 по магистрала не взима . отиваме веднъж варна софия през бургас и обратно и  цепим пътя 50/50 , накрая взе да го смята по 8 - 8.5 ,а не вдигна над 140км/ч

Редактирано от CheFolino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, martinich написа:

Съвременно 3,0 тди може да се докара под 7, но не и със 170 км/ч. 

съвременно да , тия от 2005-2006 едвали . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9.08.2018 г. at 17:23, advokata25 написа:

А какъв е разходът на бензиновото, реалният?

1.8 TFSI на А5 фейслифт среден разход за изминати 15000 км. 8.1 като колата се кара предимно градско и на къси разтояния. Разход на масло 300мл за 10000км. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчка, на предно ли е? Уточнявайте ги тия неща. 

 

Ако се караше на дълги разстояния, щеше да дава 7 сигурно :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, kosio85 написа:

3,2 бензин да харчи 7 със 170 мааалко нереално ми се вижда. 3.0 tdi със 180-200 вчера нон стоп - 8,3 по борд.

1,8T с такива скорости удряше 14 газ :D 

Време беше :hilezh: иначе 180-200 нон стоп :flehan: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как точно изчисли , че е останало?Кара се пълно пълно.

Кара се от пълен резервоар и ДА - няма абсолютно никакъв вариант със 180-200км/ч СРЕДНА скорост тоя дизел да гори под 14-15 нафта.

Реалната ти средна скорост е била под 140км/ч с това , което описваш.

Пак ви казвам........изкарайте  ги на темпомат със 170/190 и нулирай моментния и ако покаже бензина/дизела под 15 ще е чудо.

Имам над 30 магистрали с 3.0тди и мога да ти покажа снимка с 280км/ч и среден разход за целият трип 8.3,ама с 280 харчи 25+.

 

Цецо го каза най-точно. :) няма как при добра средна скорост, разхода е висок.

4.2 бензин, София-Бургас-София среден 17/100. Средна скорост по-борд 170(тировете бяха в забрана и почти никъде не съм падал под 140-150). А при нормално съм с 3 литра надолу разход.

Карахме успоредно с приятел с 3.0тди надута, на него му даде към 11, ако не и с това каране. Мамка му тва си е 3 литров мотор, 6 цилиндъра и двойно задвижване.

Вие го изкарахте че гори колкото 2.0тди баси :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще му мине.3.0TDI V6 е добър мотор. Но в една тема се стигна до сравнение,че пребива сток S3/8P/.Което е малко несериозно сравнение,като се има в предвид "пипнатия" дизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, petrishki said:

На Косьо още му е нова и е превъзбуден от торка ...

:D Ааа вече мина превъзбудата, даже и свикнах, и почва да ми става бавна ;) Майтапа на страна, съгласих се за средната скорост - със сигурност не е 180-200 постоянно, но наистина мисля, че колата харчи малко за това, което предлага. Пълно - пълно я засичах до Сандански - 7,9 със 160 на темпомат и изпреварвания по дефилето. По борда беше 7,5, демек 0,4 разлика, така, че борда горе долу си е верен.

7 hours ago, tonko2.0T said:

Ще му мине.3.0TDI V6 е добър мотор. Но в една тема се стигна до сравнение,че пребива сток S3/8P/.Което е малко несериозно сравнение,като се има в предвид "пипнатия" дизел.

А защо да е несериозно? S3 e 400 кила надолу и 30 коня надолу. Мисля, че сравнението си е съвсем на място ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, вие правилника и знаците разпознавате ли ги? Какви са тия коментирани скорости, че чак ви и малеят. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, kosio85 написа:

:D Ааа вече мина превъзбудата, даже и свикнах, и почва да ми става бавна ;) Майтапа на страна, съгласих се за средната скорост - със сигурност не е 180-200 постоянно, но наистина мисля, че колата харчи малко за това, което предлага. Пълно - пълно я засичах до Сандански - 7,9 със 160 на темпомат и изпреварвания по дефилето. По борда беше 7,5, демек 0,4 разлика, така, че борда горе долу си е верен.

А защо да е несериозно? S3 e 400 кила надолу и 30 коня надолу. Мисля, че сравнението си е съвсем на място ;) 

S3 8P е доста тежка кола и няма как е 400кг под теб.Стига сте писали колкото да има нещо надраскано.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде гледах, че е толкова, ама тука друго пише:

https://www.auto-data.net/bg/audi-s3-8p-facelift-2008-2.0-tfsi-265hp-quattro-s-tronic-26350

https://www.auto-data.net/bg/audi-a4-b8-8k-3.0-tdi-v6-240hp-quattro-tiptronic-4320

220 кг, да сме точни айде ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-голямата глупост е как намаля разхода от 8 със 140 на 7 със 170:hilezh::steinigung:

От утре S-kaта ще се кара само със 200, че от 9/100 със 140 да падне на 7-7.5 макс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз направо се чудя защо още карам дизел да ми тракоти като те бензиновите станали по-икономични:gruebel: Това 1.8 или 2.0 със 110-120 както карам ще към 4.8-5 на 100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 minutes ago, DannyBoy said:

Разказва ни глупости от няколко дни с неговият подгласник с гайдата .....

Лошото е, че си мислят, че им вярваме :lupe:

 

3.2 харчело 7 със скорост 170 км/в . 3.0 харчело 8 със скорост 180-200 

Е тия със субарутата 2.5 с по 25 градски разход трябва да се самоубиват ритуално направо :hilezh:

Нали се разбрахме, като обясних подробно целия маршрут и скорости как е дало 8,3 по борд. Същия стил на каране по тия маршрути с 1,8т ми даваше 14 газ, което като пари е 10-15 лв разлика нагоре в полза на кюмура. Аз знам колко съм съм си сипал, как съм си карал и кво ми е останало ;) Споделям си както е било, друг казва при него как е било. Имам приятел със същата Б8-ца и му харчи точно като мойта, само дето е сток. Имам приятел с А6 с по-стария 3.0 тди  и при него разхода е с 2-3 л. нагоре и ми казва, че под 13-14 не му пада в София. Коли различни, тва е положението. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8*2,20 = 18 лв

14*1,01 = 14 лв

18 лв * 4,5 (за 450 км) = 81 лв

14 лв * 4,5 (за 450 км) = 63 лв

Колко е разликата - 18 лв. Аз колко казах 10-15. Са специално ше вадя елката и до стотинка ше ги сметам. 15 или 18 е фрапантна разлика нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още спам в темата:

How is the fuel consumption test conducted?

The test is outlined in Directive 93/116/EC as amended by Regulation (EC) 692/2008, and provides results that are more than representative of actual average on-road fuel consumption than previous tests. There are two parts: an urban and an extra-urban cycle. The cars tested have to be run-in and must have been driven for at least 1,800 miles (3,000 kilometres) before testing.

Urban Cycle

The urban test cycle is carried out in a laboratory at an ambient temperature of 20oC to 30oC on a rolling road from a cold start, i.e. the engine has not run for several hours. The cycle consists of a series of accelerations, steady speeds, decelerating and idling. Maximum speed is 31mph (50km/h), average speed 12mph (19km/h) and the distance covered is 2.5 miles (4km).

Extra-Urban Cycle

This cycle is conducted immediately following the urban cycle and consists of roughly half steady-speed driving and the remainder accelerations, decelerations, and some idling. Maximum speed is 75mph (120km/h), average speed is 39mph (63 km/h) and the distance covered is 4.3miles (7km).

3.0 TDI V6 (240 Hp) quattro Tiptronic  - Разход на гориво - извънградско( при средна скорост 63 км/ч )- 5.9 л./100 км.

                               Разход на гориво - извънградско( при нон-стоп скорост 180-200 км/ч )- 8.3 л./100 км. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...