Jump to content

A4 b8 покупка 3.0 automat


Recommended Posts

Здравейте, търся такава комби. Разгледах в София регистрирани няма много.

Гледах тази 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11541431024051305

 

сменени вериги в Швейцария, печка

притесняваме :

км-150к на табло - според колеги -300к- 

автомат тестване 

 

Според вас нормална ли е цената- струва ми се висока?

фаровете са леко счупени в края -опит за кражба - лесно ли се свалят?

 

Карах я - стегната е доста

Моля за препоръки и мнения

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логичен въпрос е защо не си вземеш кола от Германия без да се чудиш километрите реални ли са. Ще е много по-сигурна покупка, а и сега проверих цените, можеш да вземеш кола с такива параметри за същите пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахахахахахаххаха

Ще ме пукнат тия джамбази.............

Тия коли се купуват да се карат, 3.0тди.

Вериги на този мотор се сменят след 250-300хил км, така че си направи изводите.

Освен това, приказката с швейцарските коли се вмирисва вече мнооооого както навремето беше с германките.

Оня ден проверявах един кръш от швейцария и се оказа италянски поройник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да разбираш. Нагласяш парата, вземаш самУета и се връщаш с нещо такова https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?cn=DE&fuels=PETROL&id=270478583&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=31&maxMileage=200000&maxPowerAsArray=KW&maxPrice=17500&minFirstRegistrationDate=2008&minPowerAsArray=185&minPowerAsArray=KW&pageNumber=2&scopeId=C. Другия вариант е да потърсиш ей тоя юнак @moto_fan. Toй ще те оправи, защото живее в немачко. И да не забравиш да му занесеш домашен суджук и двоен препек. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@O.Pavlov - Разгледай как са цените на подобни А4-ки в немското мобиле сложи пари за докарване регистриране застраховки данък и печалба за джамбаза ... и сам си прецени дали цената на тая кола е висока или ниска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комби с 3 литров двигател и автомат се купува в Западна Европа само за служебна кола за търговски пътници, които разкарват стоки, мостри постоянно.  За такава уптореба бих сложил поне по 50 хил.км на година за първите 3 години, т.е. била е на 150 хил км най-късно през 2012 ако не и по-рано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен е мноооого странно да се купи кола с 6 цилиндров дизел за търговски пътник.

Производителите слагат всякакви нелепи мотори (като 1.4 в новата А4-ка) само и само да намалят въглеродния отпечатък, а пък било масово да се купуват 6 цилиндрови а4-ки за служебни.

Възможно е и да е така, аз лично на служебно комби още не съм попадал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от много неща, имам преки виждания за една голяма американска ИТ компания която оперира и в Германия.

Та както всяка друга фирма работят с определена/и марка/и коли, като според позицията всеки служител получава различна сума всеки месец.

Преди години правилата са били други и е можело да си вземеш парите които ти се полагат (за тези които са почнали тогава това все още важи) и да караш почти всякаква кола отговаряща на определени условности ... като например да бъде с 4 врати. Та по тази схемам един от мениджърите в тази компания в момента кара RS3 като през годините е минал през A8 A6 ...

Други познати от същата компания карат служебни пасати комби с 4 цилиндрови дизели, друг е с мазда 3 ... и те така.

Отделно над половината коли по немските пътища са служебни или поне според немците с които съм работил.

 

п.с. Та с оглед на по-горното определно има и служебни а4-ки с 3.0 дизел, но едва ли са масови както се изкарват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, P_PETKOV said:

мениджърите в тази компания

как мениджърите в ИТ компания са показателни за разносвачите на мостри?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали за служебни коли се заговори ... а това, че няма как да се сравнява меринджей с разносвач на мостри е почти вярно, но си има и изключения относно километрите които се навъртат на годишна база.

Понеже реално погледнато ако един ИТ меринджей пътува средно по 200 км всеки работен ден това прави грубо сметнато около 45000 км годишно.

 

п.с. Мисля доста се отклнихме от темата и май ще има катинар :hilezh:

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря за 100км в посока :lupe: ... вече дали и колко са лудите дето го правят това всеки ден идея си нямам :nixweiss:

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално, когато живееш в малкото градче и работиш в областният град 90-100км са нищо при каране по нормален път. 

В общия случай с добра магистрала това са ти едни 40-50мин. Много хора живеещи в централната част на градовете изминават същото време далеч по-малки разстояния движейки се в трафика. Даже аз предпочитам кола дето е минавала 100км в посока преди да се изгаси, отколкото кола на 100 000км пробег ама карана на къси разстояние по 4-5км. Втората обикновенно е много по амортизирана, въпреки по-малкия си пробег.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм луд и пътувам по 150-250 км всеки ден до работа с кола, която харчи 11 нафта!

Нали ,такова масонско да прозвучи :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остваи разхода, как може всеки ден да се губи по 2 часа в каране по един и същи маршрут.

 

Но е добре, че го разбираш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До преди няколко месеца всеки ден пътувах с автомобил по 2 часа до работа и обратно.....при изминаване на общо само 50 км!

Не е особено приятно на спри-тръгни.......и постой да ти мине :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих ти препоръчал да отвориш ebay.de или mobile.de да си набележиш няколко коли които са в един район и да си хванеш самолета до там. След 2 дена ще си в България с нова кола на по-добра цена от тези тук и определено в по-добро състояние. Аз това направих преди 2 години набелязах си няколко а4-ки б8, отидох видях ги, карах ги и се прибрах с едната. Дадох 8000 евро и я взех от официален магазин на Ауди, където продават следгаранционните коли, като си направих уговорка да ми сменят маслото, филтрите и да я измият вътрешно и външно безплатно. Единственото което ме притесняваше беше, че е била служебна кола, а беше едва на 150 000км. Друга за толкова пари на тези километри не намерих. След като я докарах в българия я вкарах в Порше запад където ми казаха че найстина това са и реалните километри. Ако отвориш mobile.bg виждаш всякакви лъскави а4-ки с всякакви екстри, по на 140 - 150 000км за по 12 000лв ? Доста обяви намирисват така че внимавай като купуваш кола от БГ. Поддръжката на тези коли не е от най-евтините и е напълно възможно този кашон от 12 000лв да ти стъпи над 20..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...