O.Pavlov Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Здравейте, търся такава комби. Разгледах в София регистрирани няма много. Гледах тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11541431024051305 сменени вериги в Швейцария, печка притесняваме : км-150к на табло - според колеги -300к- автомат тестване Според вас нормална ли е цената- струва ми се висока? фаровете са леко счупени в края -опит за кражба - лесно ли се свалят? Карах я - стегната е доста Моля за препоръки и мнения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1948 Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Логичен въпрос е защо не си вземеш кола от Германия без да се чудиш километрите реални ли са. Ще е много по-сигурна покупка, а и сега проверих цените, можеш да вземеш кола с такива параметри за същите пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Ахахахахахаххаха Ще ме пукнат тия джамбази............. Тия коли се купуват да се карат, 3.0тди. Вериги на този мотор се сменят след 250-300хил км, така че си направи изводите. Освен това, приказката с швейцарските коли се вмирисва вече мнооооого както навремето беше с германките. Оня ден проверявах един кръш от швейцария и се оказа италянски поройник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O.Pavlov Публикувано 6 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Какво да чета за да си взема кола от Германия - мога да се разходя- но не разбирам много ? от частно лице ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Няма какво да разбираш. Нагласяш парата, вземаш самУета и се връщаш с нещо такова https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?cn=DE&fuels=PETROL&id=270478583&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=31&maxMileage=200000&maxPowerAsArray=KW&maxPrice=17500&minFirstRegistrationDate=2008&minPowerAsArray=185&minPowerAsArray=KW&pageNumber=2&scopeId=C. Другия вариант е да потърсиш ей тоя юнак @moto_fan. Toй ще те оправи, защото живее в немачко. И да не забравиш да му занесеш домашен суджук и двоен препек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O.Pavlov Публикувано 6 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Колегата ще потърся а комби ми трябва и това доста над бюджета ми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Виж мотофена, той ще ти свърши работа. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Марто е объркал темите, А5цата е в съседна... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 @O.Pavlov - Разгледай как са цените на подобни А4-ки в немското мобиле сложи пари за докарване регистриране застраховки данък и печалба за джамбаза ... и сам си прецени дали цената на тая кола е висока или ниска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A8Fahrer Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Комби с 3 литров двигател и автомат се купува в Западна Европа само за служебна кола за търговски пътници, които разкарват стоки, мостри постоянно. За такава уптореба бих сложил поне по 50 хил.км на година за първите 3 години, т.е. била е на 150 хил км най-късно през 2012 ако не и по-рано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 За мен е мноооого странно да се купи кола с 6 цилиндров дизел за търговски пътник. Производителите слагат всякакви нелепи мотори (като 1.4 в новата А4-ка) само и само да намалят въглеродния отпечатък, а пък било масово да се купуват 6 цилиндрови а4-ки за служебни. Възможно е и да е така, аз лично на служебно комби още не съм попадал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Моя опит говори, че служебните коли на запад масово са с 4 цилиндров дизел, за да им е икономично... Май служебно А4 3.0 не съм виждал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Зависи от много неща, имам преки виждания за една голяма американска ИТ компания която оперира и в Германия. Та както всяка друга фирма работят с определена/и марка/и коли, като според позицията всеки служител получава различна сума всеки месец. Преди години правилата са били други и е можело да си вземеш парите които ти се полагат (за тези които са почнали тогава това все още важи) и да караш почти всякаква кола отговаряща на определени условности ... като например да бъде с 4 врати. Та по тази схемам един от мениджърите в тази компания в момента кара RS3 като през годините е минал през A8 A6 ... Други познати от същата компания карат служебни пасати комби с 4 цилиндрови дизели, друг е с мазда 3 ... и те така. Отделно над половината коли по немските пътища са служебни или поне според немците с които съм работил. п.с. Та с оглед на по-горното определно има и служебни а4-ки с 3.0 дизел, но едва ли са масови както се изкарват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 Just now, P_PETKOV said: мениджърите в тази компания как мениджърите в ИТ компания са показателни за разносвачите на мостри? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 (Редактирано) Нали за служебни коли се заговори ... а това, че няма как да се сравнява меринджей с разносвач на мостри е почти вярно, но си има и изключения относно километрите които се навъртат на годишна база. Понеже реално погледнато ако един ИТ меринджей пътува средно по 200 км всеки работен ден това прави грубо сметнато около 45000 км годишно. п.с. Мисля доста се отклнихме от темата и май ще има катинар Редактирано 6 Декември 2018 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2018 Че кой луд ще пътува по 200 км до работа и обратно всеки ден? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 7 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2018 (Редактирано) Говоря за 100км в посока ... вече дали и колко са лудите дето го правят това всеки ден идея си нямам Редактирано 7 Декември 2018 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 7 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2018 Много хора в Западна посока пътуват по 200 км на ден до работа и обратно! И В България има такива.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 8 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2018 Реално, когато живееш в малкото градче и работиш в областният град 90-100км са нищо при каране по нормален път. В общия случай с добра магистрала това са ти едни 40-50мин. Много хора живеещи в централната част на градовете изминават същото време далеч по-малки разстояния движейки се в трафика. Даже аз предпочитам кола дето е минавала 100км в посока преди да се изгаси, отколкото кола на 100 000км пробег ама карана на къси разстояние по 4-5км. Втората обикновенно е много по амортизирана, въпреки по-малкия си пробег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 8 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2018 Аз съм луд и пътувам по 150-250 км всеки ден до работа с кола, която харчи 11 нафта! Нали ,такова масонско да прозвучи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2018 Остваи разхода, как може всеки ден да се губи по 2 часа в каране по един и същи маршрут. Но е добре, че го разбираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 10 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 До преди няколко месеца всеки ден пътувах с автомобил по 2 часа до работа и обратно.....при изминаване на общо само 50 км! Не е особено приятно на спри-тръгни.......и постой да ти мине Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kingY Публикувано 11 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2018 Бих ти препоръчал да отвориш ebay.de или mobile.de да си набележиш няколко коли които са в един район и да си хванеш самолета до там. След 2 дена ще си в България с нова кола на по-добра цена от тези тук и определено в по-добро състояние. Аз това направих преди 2 години набелязах си няколко а4-ки б8, отидох видях ги, карах ги и се прибрах с едната. Дадох 8000 евро и я взех от официален магазин на Ауди, където продават следгаранционните коли, като си направих уговорка да ми сменят маслото, филтрите и да я измият вътрешно и външно безплатно. Единственото което ме притесняваше беше, че е била служебна кола, а беше едва на 150 000км. Друга за толкова пари на тези километри не намерих. След като я докарах в българия я вкарах в Порше запад където ми казаха че найстина това са и реалните километри. Ако отвориш mobile.bg виждаш всякакви лъскави а4-ки с всякакви екстри, по на 140 - 150 000км за по 12 000лв ? Доста обяви намирисват така че внимавай като купуваш кола от БГ. Поддръжката на тези коли не е от най-евтините и е напълно възможно този кашон от 12 000лв да ти стъпи над 20.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 11 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2018 Я сподели подробности че преди 2 години Б8 за 8 евра немаше, за 3.0 автомат да не говорим, еле пък на 150к Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване