Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

Здравейте,търсих но не можах да намеря информация на колко Nm се стягат петите на разпределителния вал и в каква последователност.Двигател 1.9 130 к.с. AVF.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

И още едно питане имам... Случи ми се кофти случка ония дни, на моето A4 B6 Avant вратата на багажника се заключи и за 10тина мин си остана все така заключена. Играх си с дистанционно , опитвах да я отворя многократно, но нещеше. Само издава шум, т.е. опитвасе да отключи. 10мин си играх, докато отключи и почна да се отваря нормално. Това как се решава, за да не се повтори пак в неподходящ момент?

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това се получава, когато се нагрее от силното слънце моторчето във вратата на багажника. Имало някаква пластинка която прави мизерии. Аз го отворих като охладих вратата с водоструйка. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти ралта, хич не беше жега като стана това, сутринта 10-11 беше, след това на по-голяма жега си работеше без проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглобяваш механизмът.
Стигаш до моторчето, разглобяваш и него и на мястото на пластинката слагаш някаква медна пластинка я от бушон я от бещо друго и проблемът ти е решен завинаги. Стига сте пълнили джобовете на моргаджиите,като има елементарно решение.уж форум да си помагаме , а само сеирджии напоследък!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,търся си най-долната букса за Ауди концерт,в момента съм с афтърмаркет радио и искам да сложа фабричното.Трябва ли ми нещо друго за да ми показва инфо и на фис дисплея.Като го вържа и не свирят задните колони.

Audi Symphony 2.jpg

image.jpeg

Редактирано от Westbam
Нова снимка
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, трябва ми малко помощ за поставяне на афтърмаркет аларма. Някой който е поставял сам да удари едно рамо? Затруднява ме само къде трябва да вържа отключването и заключването. Мерих кабелите в шофьорската врата в маншона, ама при заключване и отключване на никой кабел не виждам промяна в напрежението. Явно бъркам нещо някъде или нещата не работят катко мисля аз. Преди съм слагал същата аларма (Octopus LQ-83) на a3 8l и passat b5, ама там нещата бяха по-лесни. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да няма напрежение.

Нямам идея как е схемата, но предполагам, че мериш спрямо маса (купе), а управленито може да е по маса-не по плюс.

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След доста тестове се оказва че колата комуникира по кан. В маншона са само 4 кабела за комуникация, които предават всичката информация. Сега поех в друга посока и има доста прогрес, използвам кабелите вътре във вратата, между машинката за ппрозореца и бравата на вратата. От там изпозлвам сигнала който бравата дава когато колата се заключва и отключва ръчно с ключа. Вътре в бравата има едни микроключета които се натискат съответно като се върти ключа. Всичко точно обаче естествено има спънка - колата може да се заключва с ключа, обаче когато тръгна да отключвам се отключва само шофьорската врата, а алармата остава задествана. Ако не се даде на контакт до няколко секунди алармата се включва, а ако се даде контакт се изключва и останалите врати се отключват също. Успях да изровя няколко теми, но при някой работи както при мен, а при други и отключването и заключването със ключ става за всички врати. Според мен е някакъв защитен механизъм, ако някой разбие ключалката и отвори колата, това да не изключи алармата. Ако може някой да тества при него как стоят нещата, би ми било интересно. Според мен ще има вариант да се промени това с кодиране, но все още не откивам нищо по тази тема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога ли да знам т.нар. голяма MMI мултимедия/навигация при B6/B7 дали чете MP3 от CD и този TV тунер, който има DTV ли е, или аналогов?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Едно питане колеги.А4 Б7 1.8T quattro с ръчна 6-степенна кутия.За смяна е маслото на кутията.По VIN  номер дават 75W90 3.5 литра.Та оригиналното на VW или алтернативно?

Решил съм да е на VW,но мнения са добре дошли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма производител на масло, който да предлага алтернатива на оригиналното. Аз съм сменял масло на такава кутия (оригиналното от завода) на под 200 000км. и беше почти черно. Това е за тези които мислят, че маслото не се сменя. Би било интересно да споделиш какъв цвят масло ще източиш от кутията. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо специално в оригиналните масла на VAG, освен етикета и завишената в пъти цена. Това се отнася за всички масла: за мотор, за ръчни кутии, за автоматици, за раздатки и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е единственото масло, което няма алтернатива (поне според сайтовете на всички производители). Иначе вероятно би станало всяко масло с искания вискозитет. Но си е кекава кутията. Особено синхронизаторите на 2ра предавка и бързото износване на самия торсен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е вярно. Алтернативи има и то доста: https://www.ecstuning.com/Audi-B7_A4-Quattro-2.0T/Drivetrain/Manual_Transmission/Fluid/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто пишеш колкото да трупаш мнения.

 

Ето примерно Liqui Moly ( иначе показано в тунинг магазин)

За 02Х 6/1 няма

https://www.liqui-moly.com/en/service/oil-guide.html#oww:/api/v2/oww/101/BGR/ENG/1/d9fe4c31099efeab/ec7aeb1bb49d0063/4a9efde1f9a2aafd7351a4ae0ce6a5f1/

No matching products found

There is no suitable product for this unit. Please contact our technical support via the contact form below. Thank you!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, МММ1 написа:

Това е единственото масло, което няма алтернатива (поне според сайтовете на всички производители). Иначе вероятно би станало всяко масло с искания вискозитет. Но си е кекава кутията. Особено синхронизаторите на 2ра предавка и бързото износване на самия торсен.

 

Недей да заблуждаваш че си проверил сайтовете на всички производители: цък!

 

Alt.png.4cf95d48168a0ee0019a36ba37d93838.png

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...