Raziell Публикувано 29 Август 2019 Доклад Share Публикувано 29 Август 2019 80лв - 450км е перфектно ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 30 Август 2019 Доклад Share Публикувано 30 Август 2019 Да продадеш кола с 5к за ремонти в нея и да вземеш по-стара, щото харчи по-малко (в пари) е доста рисковано начинание. Ако правиш по 50к км на година бива, но в противен случай колко точно ще спестиш от гориво на година, та да си заслужава риска? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 30 Август 2019 Доклад Share Публикувано 30 Август 2019 Преди 12 часа, NNikolow написа: По-скъпо от смяна на вериги, едва ли има, освен ако двигателя не е за кофата? Септември месец мисля да я дам да я пастират цялостно, да я нащракам и да пусна обява за бартер (за B7 седан 1.8T) (и/или) самостоятелна продажба. Дюзите и ремонта на автомата също са скъпи. Мой приятел има 4F (BMK двигател) и е на 360хил. км. Веригите не са сменяни и няма никакъв особен шум в този възел. Успех с продажбата, че е трудно продаваема конфигурация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NNikolow Публикувано 30 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2019 Определено ще ми е трудно от B7 към B6 евентуално, но за това търся с повечко екстри, но за жалост нито B6, нито B7 с тази концепция мога да намеря с прилични екстри, поне равна на моята до момента. В случая разхода е ключов. Както казвам, миналата зима се случи да налея за 50 лева и да мина едва 100 км градско, чудейки се що тей става. Не мога аз за една зима да храня една кола като за две. По-добре да си карам фиата с 5 разход... Като идея имам или да направя бартер за B7 или да продам текущата и да взема по-евтина, за да мога да заделя поне 2к за ремонти ако се наложи. По същия начин процедирах и с текущата. Можех да взема B8, но след това като дам за обслужване и излезе ремонт, щях да си я гледам от гаража. (За данъци и застраховки няма смисъл да говорим.) Реално в момента търся B7, но ако изпадне B6 с повече екстрички не бих отказал, въпреки, че ще се кача в една идея "по-грозно" купе. B8 го отписвам автоматично, не мисля да наливам пари, а просто да сменя колата и да не съм на загуба (тоест да не давам лев отгоре) (B8 до 10 бона не виждам). Поне съм сигурен в това, че като продавам текущата, ще знам че всичко е ОК, с фактури и прочие и се надявам някой да не почне да се пазари за смешни пари, че като гледам има и 7 бона 3ка дизел. Автомата не е кой знае колко пари за ремонт - 1500 лв за хидротрансформатор и то само при положение, че тръгне да придърпва при включване на някоя предавка и при смяна на масло не се оправи (демек хълца яко). За дюзите знаем всички и поради тази причина сипвам добавка винаги в горивото при зареждане, за да ми е една идея по-мирна главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 30 Август 2019 Доклад Share Публикувано 30 Август 2019 Добре де, КОЛКО са тея въздесъщи километри градско на година, да направим сметката и да те разубедим напълно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NNikolow Публикувано 30 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2019 Колкото и да са, пак не излиза права сметката. Доста често ми се налага сутрин да заведа до работа член на семейството. Тоест, паля, закарвам, прибирам я и после към 10 пак по работа. Извънградско беше сега лятото по разходки, но пак идва 8 разход, което ще рече едно 17-18 лева поне на 100 км. Както и да го гледаш с бензинова кола на газ ти излиза 10-12 лв. Реално точно в момента единствено ме бърка разхода на големия мотор. Къси разстояния, предимно градско. Защо да държа 3.0 TDI за това, като мога да взема 1.8Т на газ? Направо едно колело да взема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goshevv Публикувано 30 Август 2019 Доклад Share Публикувано 30 Август 2019 Няколко човека ти го казаха вече. Реално няма особена логика да продадеш кола без никакви проблеми, пък дори и с по-висок разход на гориво, за да вземеш такава с неясни проблеми. Може да забравиш директно за бартер, в който и двете коли са в еднакво състояние и двамата собственици търсят точно същото в другата кола. Такава ситуация няма. Винаги една от двете страни е вътре. Евентуалните ремонти и закрепването на нова кола се равнява на доста гориво за б7-цата, а това са доста по-малко главоболия. В крайна сметка парите и колата са си твои и ти решаваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 30 Август 2019 Доклад Share Публикувано 30 Август 2019 Преди 1 час, NNikolow написа: Автомата не е кой знае колко пари за ремонт - 1500 лв за хидротрансформатор и то само при положение, че тръгне да придърпва при включване на някоя предавка и при смяна на масло не се оправи (демек хълца яко). Да не пиша сумата за ремонт на АСК, че съвсем ще се стресираш по тая кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 30 Август 2019 Доклад Share Публикувано 30 Август 2019 Май май идва на поне 3000 ... и винаги има шанс нещо да се предобрили при ремонта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 30 Август 2019 Доклад Share Публикувано 30 Август 2019 Аз пак ще вметна, че цялата тая маневра за самоцелно преследване на уж по-малко пари за гориво, може да завърши с повече пари, вкарани в кола след няколко години употреба. Може и да има "далавера", но точно в тая смяна е много съмнително. Виж ако си земеш полицейска астра на метан, сметката гарантирано ще излезе... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 30 Август 2019 Доклад Share Публикувано 30 Август 2019 Според мен най-добре е колегата да си вземе някаква кола за градско и да си остави неговата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 30 Август 2019 Доклад Share Публикувано 30 Август 2019 Така на груби сметки на 10к км. разликата между тръц с газ и 3.0 дизей е към 6-700лв. Поне по-разхода който е споделил колегата. Ако стандартното обслужването (масло и филтри) на 3.0 ТДИ е х2 на тръца, разликата без проблеми по колите може да стигне 1000лв за 10к км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Август 2019 Доклад Share Публикувано 30 Август 2019 ....много парА, наистина......... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NNikolow Публикувано 31 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2019 Ами последното обслужване на колата ми струваше 970 лв. Масло, Филтри (4те), две ксенон крушки, 2 ремонтни комплекти всмук. колектор, моторче клапа (ляв) и един капак. Разхода вече е ясен. И все още мисля, че по-лекия вариант ще е 1.8Т на газ. Ще дебна за някоя читава B7 ако излезе и междувременно скоро ще премина към действия (подготовка) за продажба на текущата. В най-краен вариант ще изкарам зимата и на пролет ще мисля отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NNikolow Публикувано 31 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2019 Колеги, да попитам, какво мислите за тази кола - https://www.auto.bg/obiava-67581445/audi-a4-usa-1-8t B6 е вярно, но на външен вид с тази боя изглежда приятно. Автомат е, но не знам при Б6 как стоят нещата, чупливи ли са? Трябва да се види в какво състояние е на тези километри (които смятам за реални).. На пръв поглед виждам хубава кожа (няма подгрев), мултимедия (с мулти волан - опостен), шибедах, пръскалки на фаровете, босе звук. Не е с цветен фис, но това за 400 лв се оправя Като гледам е куатро, което ще рече че автомата би трябвало да е надежден! Изглежда ми малко завишена цената за Б6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 31 Август 2019 Доклад Share Публикувано 31 Август 2019 Не е куатро, автомата при американките е типтроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NNikolow Публикувано 31 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2019 Значи отпада? Повече инфо за тая кутия при б6? Като гледам отпред на решетката има quattro надпис, значи е допълнително слаган. Като гледам няма надпис над жабката, значи не би трябвало да е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 31 Август 2019 Доклад Share Публикувано 31 Август 2019 Не знам дали е квадро и къде има или няма надписи, ама забеляза ли, че няма и една останала дупка от перфорацията на волана? Дали що така ? За да гледаш такива коли..... или твоята е някаква "щета" и искаш да я разкараш или темата е майтап или....де'А знам. Странна е тая гимнастика, дето си я намислил. От В7 да се върнеш на В6....поне да беше с ВЕХ, квадро, S-line от всякъде, с мераци за чипове и засилване или да беше S4-ка с 4.2i с ръчка...ма всеки луд с нОмера си, нЕкои с цяла програма от номерА. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar91 Публикувано 31 Август 2019 Доклад Share Публикувано 31 Август 2019 Погледнах цените на б7 3.0 tdi, не очаквах да са чак толкова паднали. Май ако се продаде изобщо парите ще са по-скоро за запорожец. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 31 Август 2019 Доклад Share Публикувано 31 Август 2019 (Редактирано) Иначе тоя с американската б6-ца преднячка за 9к е страшен оптимист.... Над 6000лв за б6ца (без V8) e нелепо да се дават вече в края на 2019 година. Редактирано 31 Август 2019 от quаttro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NNikolow Публикувано 2 Септември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2019 https://www.auto.bg/obiava-41455228/audi-a4-1-8t-s4-paket Това визуален S4 пакет ли е? Мнение? Май ще е кофти за колицата ако я разваля с газово Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 3 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2019 Какво ще развалиш на 1.8Т с газово ГИ-то си е задължително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 3 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2019 https://m.mobile.bg/details/11567249401763707 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 3 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2019 Това изглежда доста добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 3 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2019 Прилича ми на колата на един колега от форума,но ... заслужава внимание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване