Jump to content

Audi A4 B6 1.8T или Audi A4 B7 1.8T


Recommended Posts

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да продадеш кола с 5к за ремонти в нея и да вземеш по-стара, щото харчи по-малко (в пари) е доста рисковано начинание. 

Ако правиш по 50к км на година бива, но в противен случай колко точно ще спестиш от гориво на година, та да си заслужава риска?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, NNikolow написа:

По-скъпо от смяна на вериги, едва ли има, освен ако двигателя не е за кофата?

Септември месец мисля да я дам да я пастират цялостно, да я нащракам и да пусна обява за бартер (за B7 седан 1.8T) (и/или) самостоятелна продажба.

 

Дюзите и ремонта на автомата също са скъпи. Мой приятел има 4F  (BMK  двигател) и е на 360хил. км. Веригите не са сменяни и няма никакъв особен шум в този възел.

Успех с продажбата, че е трудно продаваема конфигурация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено ще ми е трудно от B7 към B6 евентуално, но за това търся с повечко екстри, но за жалост нито B6, нито B7 с тази концепция мога да намеря с прилични екстри, поне равна на моята до момента.
В случая разхода е ключов. Както казвам, миналата зима се случи да налея за 50 лева и да мина едва 100 км градско, чудейки се що тей става. Не мога аз за една зима да храня една кола като за две. По-добре да си карам фиата с 5 разход...

Като идея имам или да направя бартер за B7 или да продам текущата и да взема по-евтина, за да мога да заделя поне 2к за ремонти ако се наложи.

По същия начин процедирах и с текущата. Можех да взема B8, но след това като дам за обслужване и излезе ремонт, щях да си я гледам от гаража. (За данъци и застраховки няма смисъл да говорим.)

Реално в момента търся B7, но ако изпадне B6 с повече екстрички не бих отказал, въпреки, че ще се кача в една идея "по-грозно" купе.

B8 го отписвам автоматично, не мисля да наливам пари, а просто да сменя колата и да не съм на загуба (тоест да не давам лев отгоре) (B8 до 10 бона не виждам).
 

Поне съм сигурен в това, че като продавам текущата, ще знам че всичко е ОК, с фактури и прочие и се надявам някой да не почне да се пазари за смешни пари, че като гледам има и 7 бона 3ка дизел.
Автомата не е кой знае колко пари за ремонт - 1500 лв за хидротрансформатор и то само при положение, че тръгне да придърпва при включване на някоя предавка и при смяна на масло не се оправи (демек хълца яко).

За дюзите знаем всички и поради тази причина сипвам добавка винаги в горивото при зареждане, за да ми е една идея по-мирна главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да са, пак не излиза права сметката. Доста често ми се налага сутрин да заведа до работа член на семейството. Тоест, паля, закарвам, прибирам я и после към 10 пак по работа.

Извънградско беше сега лятото по разходки, но пак идва 8 разход, което ще рече едно 17-18 лева поне на 100 км. Както и да го гледаш с бензинова кола на газ ти излиза 10-12 лв.
Реално точно в момента единствено ме бърка разхода на големия мотор. Къси разстояния, предимно градско. Защо да държа 3.0 TDI за това, като мога да взема 1.8Т на газ? 

Направо едно колело да взема :D:D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко човека ти го казаха вече. Реално няма особена логика да продадеш кола без никакви проблеми, пък дори и с по-висок разход на гориво, за да вземеш такава с неясни проблеми. Може да забравиш директно за бартер, в който и двете коли са в еднакво състояние и двамата собственици търсят точно същото в другата кола. Такава ситуация няма. Винаги една от двете страни е вътре.

Евентуалните ремонти и закрепването на нова кола се равнява на доста гориво за б7-цата, а това са доста по-малко главоболия.

В крайна сметка парите и колата са си твои и ти решаваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, NNikolow написа:

Автомата не е кой знае колко пари за ремонт - 1500 лв за хидротрансформатор и то само при положение, че тръгне да придърпва при включване на някоя предавка и при смяна на масло не се оправи (демек хълца яко).

 

Да не пиша сумата за ремонт на АСК, че съвсем ще се стресираш по тая кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак ще вметна, че цялата тая маневра за самоцелно преследване на уж по-малко пари за гориво, може да завърши с повече пари, вкарани в кола след няколко години употреба. 

Може и да има "далавера", но точно в тая смяна е много съмнително. Виж ако си земеш полицейска астра на метан, сметката гарантирано ще излезе...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така на груби сметки на 10к км. разликата между тръц с газ и 3.0 дизей е към 6-700лв.

Поне по-разхода който е споделил колегата. Ако стандартното обслужването (масло и филтри) на 3.0 ТДИ е х2 на тръца, разликата без проблеми по колите може да стигне 1000лв за 10к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами последното обслужване на колата ми струваше 970 лв.
Масло, Филтри (4те), две ксенон крушки, 2 ремонтни комплекти всмук. колектор, моторче клапа (ляв) и един капак.

Разхода вече е ясен.

И все още мисля, че по-лекия вариант ще е 1.8Т на газ.

Ще дебна за някоя читава B7 ако излезе и междувременно скоро ще премина към действия (подготовка) за продажба на текущата.
В най-краен вариант ще изкарам зимата и на пролет ще мисля отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да попитам, какво мислите за тази кола - https://www.auto.bg/obiava-67581445/audi-a4-usa-1-8t

B6 е вярно, но на външен вид с тази боя изглежда приятно. 
Автомат е, но не знам при Б6 как стоят нещата, чупливи ли са? Трябва да се види в какво състояние е на тези километри (които смятам за реални)..

На пръв поглед виждам хубава кожа (няма подгрев), мултимедия (с мулти волан - опостен), шибедах, пръскалки на фаровете, босе  звук.
Не е с цветен фис, но това за 400 лв се оправя :D Като гледам е куатро, което ще рече че автомата би трябвало да е надежден!

Изглежда ми малко завишена цената за Б6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи отпада? Повече инфо за тая кутия при б6?
Като гледам отпред на решетката има quattro надпис, значи е допълнително слаган. Като гледам няма надпис над жабката, значи не би трябвало да е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е квадро и къде има или няма надписи, ама забеляза ли, че няма и една останала дупка от перфорацията на волана?

Дали що така ? За да гледаш такива коли..... или твоята е някаква "щета" и искаш да я разкараш или темата е майтап или....де'А знам. Странна е тая гимнастика, дето си я намислил. От В7 да се върнеш на В6....поне да беше с ВЕХ, квадро, S-line от всякъде, с мераци за чипове и засилване или да беше S4-ка с 4.2i с ръчка...ма всеки луд с нОмера си, нЕкои с цяла програма от номерА. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнах цените на б7 3.0 tdi, не очаквах да са чак толкова паднали. Май ако се продаде изобщо парите ще са по-скоро за запорожец. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе тоя с американската б6-ца преднячка за 9к е страшен оптимист.... :lol:

Над 6000лв за б6ца  (без V8)  e нелепо да се дават вече в края на 2019 година.

Редактирано от quаttro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...