Jump to content

Мнения и отзиви за новото VW/Audi моторно масло 0W30


Recommended Posts

Здравейте колеги,

Някой слагал ли е вече новото масло на VW/Audi - 0W30, заместител на досегашното 5W30? Да сподели впечатления/отзиви? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0W-20 е наистина най-новият Longlife стандарт на VW AG (вече така се обозначават оригиналните части - няма емблеми). Обаче никак не го препоръчват за автомобили, които са обслужвани с 5W-30.                                                                                               Действително 0W-20 първо беше лансирано при японските автомобили и не само Тойота.

 SHELL HELIX ULTRA PROFESSIONAL AV-L 0W-30 e маслото на ШЕЛ, което съответства на новото оригинално и то наистина е производство на ШЕЛ, а не на Кастрол.

Взимал съм го на познати за 2 следгаранционни Шкоди и една Q5-ца, всичките дизелови 2.0 TDI. Беше им препоръчано от сервизните центрове на дилърите, като перфектна алтернатива на оригиналното.

Никакви забележки, но категорично го сменявайте след 15 хил. км. Важи и за оригиналното.

Грижете се за автомобилите си и не вярвайте на глупости, като Longlife.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/15/2020 at 7:58 AM, BECKO said:

0W20 е новия Longlife стандард на VW


Да, Шкода също го прилагат вече. Въпроса е за 0W30. Дават го като заместител на досегашното 5W30.  Аз вече поръчах и го чакам, та ще видя как ще се държи след смяната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 години купих 2.0ТФСИ от Швейцария. Колата беше обслужвана в АМАГ ("швейцарското Порше") и маслото, с което ми я дадоха беше VAPSOIL 0/30.

Това си е чист ребрандиран ШЕЛ. Колата до около 240к км харчеше средно 200мл масло на 1000, при норма за ремонт 500мл.

Използвана е лонглайф прогама, т.е. смяна на 30к км.

Не знам за двигател, каран по лонглайф програма с "оргинално" Кастрол масло да е изкарал такива километри без ремонт.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, направо на 100к ако искат...тия полудяха...тая вода 0w20 на 50к...че и 30 са и много...хубави мотори прецакани от лонг-лайф глупост...после що на по 150 хвърляли валове, бутала и били за основен...резил пълен стават вече VAG. И един дърт AFB душегуб да хванеш чисто нов от 0 км. и да му сменяш маслото със синтетика на 10K ше хвърли валовете, ама кога...поне едно 300 ще доживеят. Няма как нещо, което почти не смазва след 20к (примерно) да маже валове, които пък технически си имат проблеми със мазането. Това щото виждам в книжката си как още от преди 20 години са сменяли масла на по 30К. Ненормална история.

 

И на Mercedes 240 да му сменяш маслото на 50 ше даде фира, то това не е масло...какво пък остава за тая вода 0w20...тънко ма тънко, това в жегите на 38 градуса не го виждам...и при тия километри...

 

Ма нали е важно да доживее до 120-150 колкото е гаранция, после да му мисли, който ще се прецака да го вземе втора ръка...те затова на по 70-80К А4-ки TFSI 2.0 г гледам на безценица още в гаранция...

 

Да имаш техническата възможност да създадеш двигател, който може спокойно да изкара половин милион и да му пресечеш живота с long life простотията е жива...ми простотия.  Дори прословутия душегуб AFB лично със очите си съм го виждал на 630к с една смяна на валовете (което за тия километри...). При това мърка. Ха си представете едно здраво 1.9 , което още в началото на живота си сменя масло на 10к...то ще е безсмъртно.

 

Long Life съсипва живота на тия мотори, но пък не отричам, че тия, които сменят кола на 3-4 години им е все тая какво ще се случи като си я вземе обратно дилъра или какво ще се случи на собственика и на старо...

 

Само, че VW от образец за здави немски мотори се превърнаха в образец за основен на 150...

А двигатели определено могат да правят. Дори AFB с хубава нафта и не каране на резерва не гърми ГНП и със регулярна смяна на масло си държи валовете достатъчно километри , които отговарят на години каране. 

Какво остава са по-здравите им мотори без технически капани, заложени от фабриката.

 

Който каквото иска да си коментира, аз втори път няма и да отворя темата, че ще ме залее яко хейта и не ми се влиза в пирамиди. Язък за VW.

Редактирано от atanasov305
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички, които искат да си карат колите дълго и безпроблемно ще избягат от тая Лонг лайф шитня. В поста на Д-брос можеш да видиш какви са резултатите от смяна на 30к:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми тия новите са изчислени да карат по толкова. Даже има маркетингова стратегия новите коли да излизат с life-time oil. 

Найс, а?

:flipoff:

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка на тези с парите не им дреме за тия без тях - взима, кара 3 години и следващата. Следващия идиот, вземал си трагедията да му мисли. Да не говорим ако пак има заложени технически капани с валове, бутала и т.н., чиято смърт се ускорява с този iife-time и прибавим едно хубаво обслужване, понеже те масово до 100-120 не сменят и ремък. Имаме и разтракани вериги (ако е с верига) - там също е оферта... изобщо...не знам колко 2.5 е душегуб, ама съвременните малолитражни турбо-напъни прецакани допълнително с лонг лайф са още по-големи душегуби. 

 

И е язък за концерн като VW, известен именно с надеждните си мотори, и не само дизели. Бензинови голфове на по 30 години още си хайманосват напред-назад на безброй километри, 1.9-ки отдавна са минали стотици хиляди и дори милион (на горубляне можеш ги види на 120), уж остарели помпи-дюзи чипнати и тунинговани държат повече от съвременни напъни за техника. Покрай тия новите TSI, TFSI и не знам си какви още какви съкращения дори 2.5 е чудо на техниката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рибетааа, бастун ви подадох...оглозгахте му кората.:hilezh:

Майтапа си е майтап, ама новите мотори на ваг са без лагери на коляновия вал, справка 1.4... вала лежи директно на алуминиевия блок

Кво да очакваш от такова лайно....ремонт ли да му правиш.... БоклИк неописуем.

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очакваш 3 години шофиране :)

После взимаш другото и така 

Сега ти ще натикаш толкова лев в твоята, колко аз след 3 години за да карам нещо на същата стойност.

Редактирано от Dееper
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ве не се прай вее, на теб тръца ти е насипен, като че имаш концесия в чистотата и Шпека е минал да си изреже кора за мотора, от единствената останала на вид здрава кофа за боклук.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8к км врътнах на Т6.1 Каравеле с мотор 2тди и смяната на маслото е предвидена на 30к км. 

По шумен е, все едно има рапидки в кафемелачката :hilezh:... Или някакси по-метален му е звука сравнение със Т6 със същия мотор. Ще проверя с кое масло е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, Malkata bulka said:

Ве не се прай вее, на теб тръца ти е насипен, като че имаш концесия в чистотата и Шпека е минал да си изреже кора за мотора, от единствената останала на вид здрава кофа за боклук.:hilezh:

Тръца е готов веееее, мое да му гледаш само ауспусите в момента :D

Ново турбо, актуатор а-у, оная ще литне като на Пикард кораба ве.

Щи посна лайк, като докараш твоята до полу готова :P

Редактирано от Dееper
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Аз сложих миналата година 0-30 от новото на А 8цата 

преди това бях с някакво американско едва искара 8 к мотора стана супер Шумен 

сега след като сложих оригинално 0-30 вече 14 к километра нямам никакви забележки 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера сменях на Туарег 3,0тди 2016 маслото-орГинално 0в30 сипано във Швейцария на 2000км.На топъл мотор,отвих пробката-маслото шляпна в лигенЯ,две-три капки и тва е,идеална мазимост.Сложих рИванол вмп 5в30,мотора стана като гумен-изчезна и цъкането при палене от нЕкоя верижка.Според мнения фъф форумЪ-оригиналното ВАГ масло в момента е Лукойл,като 25% е рециклаж,според некви еко евро изисквания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеално все пак VAG мислят и за сервизната дейност.

Оригналното масло задължително трябва се кара минимум 30хил км даже 50 така хубаво да разработи и смаже всички карантии в мотора ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се замисля,в ТекДок за всички ваг-ове които си спомням,че съм гледал,си пише 15к км пробег на маслото,не знам дилърите откъде го измислят това 30к км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Магията на ексела и гоненията на безумни еко норми. Иначе за Америка преди време рових и учудващо нямаше Лонг лайф интервали...

 

За повече инфо клик

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...