petrishki Публикувано 25 Март 2020 Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 Моята беше от по-тъпите - AVJ мотор, 150кс, 5ст кутия, която е и къса на всичкото отгоре. От там насетне, съединителя е най-неприятния, с който някога съм карал в автомобил. Тунинги не съм правил, дори чип. Газ имах - брц. Гореше ми 13л със 160км/ч на магистралата, в града пак толкова. Ако трябва да го караш тоя кенеф на бензин си е баш премиум усещане. Парите за ремонти са като на вРС-а, дори има и по-скъпи неща, така че това с евтиното.... не е баш евтино. Айде, за премиум е ОК, ама то няма нищо премиум в тая кола... BFB сигурно е една идея по-добре, ама човека с 3к евра е далече от запазен такъв. Б5 да си купиш през 2020 е безсмислено. В Б6 няма какво да се кара освен 4.2 бензин. Б7 е къде къде по-добре от към мотори. Варианта с ексеото е доста разумен, ако ше се извадят повече пари и се кара на предно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 25 Март 2020 Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 Какви са тези ревизии за 300лв на главата не знам. Преди седмица го минах това 20 клапана, 20 повдигача, 20водача,гумички,болтове,гарнитура и труд отидоха почти 1000лв като за частите съм ползвал доста добра отстъпка. Става въпрос за АVJ мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 25 Март 2020 Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 Ми айде да ревизирате на 2.8 главите, щото темата се обърна на плюене по тръца само.Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ill nino Публикувано 25 Март 2020 Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 1 hour ago, robobug said: Понеже го срещам няколко пъти (разочарованието ти от твоя екземпляр) ще уточня, че 1.8т в Б6/Б7 е най-сложния и скъп вариант за поддръжка. Уточни това изречение моля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 25 Март 2020 Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 Предполагам визира ел. дросела, обтегача на веригата между валовете ама нека си каже.Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 25 Март 2020 Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 Преди 1 час, petrishki написа: Парите за ремонти са като на вРС-а, дори има и по-скъпи неща, така че това с евтиното.... не е баш евтино. Дай сравнение на частите, моля. Щото нещо не съм съгласен. Сега, ако смяташ масло и филтри за ремонт е друго, но пак са горе-долу едни пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 25 Март 2020 Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 преди 9 минути, vladi написа: Дай сравнение на частите, моля. Щото нещо не съм съгласен. Сега, ако смяташ масло и филтри за ремонт е друго, но пак са горе-долу едни пари. Например съединител 😉 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 25 Март 2020 Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 На 1,8т е 360лв LuK( с лагера), на vRS e 520, същата марка, БЕЗ лагер-помпата, с нея комплекта е 615лв. Друг пример? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 25 Март 2020 Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 Тампони на мотора. Също окачването, конкретно носачите. Случи ми се да търся предна с-лайн броня за Б7 преди няколко месеца. Цените почват от 600-700лв, втора употреба де, не нови... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 25 Март 2020 Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 Носачите са ясни, все пак окачването на шкодата е като на голф 5, ма нали сравнявахме моторите..... Тампонитена мотора на шкодата са 150лв/бр по лемфьордер, на Б6 bfb са по 180.... мисля, че не е голяма разликата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 25 Март 2020 Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 Аз за 3 години налях 6к-7к лв в тая кола. Взех я за 7.400 и накрая я продадох за 8.000, добре поне че има търсене.. Аа и оригинални 18-ки продадох за 700лв, че возията беше на талига. Някви маркучи за антифриз ми се пукнаха на магистралата, репатрирах се. Рейката ми протече. Съединител с маховик. Тампони на мотор. Отваряне на главата щото губеше антифриз. Радиаторче на парното. Сума ти неща. Явно съм направил лош избор при покупката, не знам. Или не ми е била по джоба. За кола на предно е ОК мотора, за седан с куатро и екстри малее. За комби с хора и багаж, съвсем. Пак казвам, в б7 може да е различно, но тука се търси две поколения по-стар, което според мен е безумна покупка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
patcko Публикувано 25 Март 2020 Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 Ти си взел неподдържана кола и оттам вадиш заключения за всички? Много умно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 25 Март 2020 Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 Много отговори,но накрая ще набутате човека с някой дъргел ми се струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 25 Март 2020 Доклад Share Публикувано 25 Март 2020 Преди 2 часа, Mustaka написа: Ми айде да ревизирате на 2.8 главите, щото темата се обърна на плюене по тръца само. Кой ревизира глави на ретро атмосферки батко... Скоро разкарах АДР на метан на над 600 000км без да е отварян нито отгоре, нито отдолу. Купуваш и караш. Ако не е наред - продаваш и взимаш следващата. Иначе да почваш с ремонт за 1000лв на кола която струва 2-3-4 хил е тъпо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ill nino Публикувано 26 Март 2020 Доклад Share Публикувано 26 Март 2020 6 hours ago, petrishki said: Тампони на мотора. Също окачването, конкретно носачите. Случи ми се да търся предна с-лайн броня за Б7 преди няколко месеца. Цените почват от 600-700лв, втора употреба де, не нови... Добре, че не ти се е наложило да търсиш такава, за б4 .... Аз не мога да разбера, какви безумия се обсъждат тук. Сравняват се части със Шкоди, сеати ... На времето беше същата работа и с 80-ките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 26 Март 2020 Доклад Share Публикувано 26 Март 2020 Хора, човекът пита за конкретна кола на 130к км дали си струва. Вие му обяснявате колко струва да й прави основен ремонт на мотора или да направи 1,8т 300кс??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 26 Март 2020 Доклад Share Публикувано 26 Март 2020 Тази 20годишна кола е с единия крак в гроба. Естествено е да му се каже какви цени са ремонтите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 26 Март 2020 Доклад Share Публикувано 26 Март 2020 9 hours ago, tonko2.0T said: Много отговори,но накрая ще набутате човека с някой дъргел ми се струва. Споко, обикновено автора на темата спира да пише по някое време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
patcko Публикувано 26 Март 2020 Доклад Share Публикувано 26 Март 2020 Автора на темата се е отказал да купува ауди вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 26 Март 2020 Доклад Share Публикувано 26 Март 2020 Tой си има едно и не виждам никакъв смисъл да даунгрейдва с асматика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
patcko Публикувано 26 Март 2020 Доклад Share Публикувано 26 Март 2020 Няма никакъв, освен ако не иска да реставрира без ясен край дали накрая ще получи кола в движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmihailov Публикувано 26 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2020 Чета,даже много внимателно,засега обаче спрях с търсенето,вчера 712 мъртви тук,просто живота е спрял.Да мине това и пак почвам. Нямам намерение да реставрирам стари кошници,искам кола,като тази,която карам😁.4 ключа и сервизна история,иначе даже не бих я погледнал.Всичките ми ремонти до сега са смяна на гумичките на помпата и един маркуч на турбото,защото тъпара ,който е сменял горивен филтър го беше монтирал толкова високо,че опрял маркуча.Другото -консумативи,ремъци,водни помпи,гуми,масло,филтри.Може би за това си търся Ауди,лоша дума не мога да кажа за марката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 26 Март 2020 Доклад Share Публикувано 26 Март 2020 преди 33 минути, lmihailov написа: ... искам кола,като тази,която карам😁.4 ключа и сервизна история,иначе даже не бих я погледнал. Тая работа,с тоя бюджет и Ауди "ново" е нема да стане,още от сега да си знаеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts