lmihailov

Ауди А4 В5 2.8 V6 30v заслужава ли си?

Recommended Posts

Моята беше от по-тъпите - AVJ мотор, 150кс, 5ст кутия, която е и къса на всичкото отгоре. От там насетне, съединителя е най-неприятния, с който някога съм карал в автомобил. Тунинги не съм правил, дори чип. Газ имах - брц. Гореше ми 13л със 160км/ч на магистралата, в града пак толкова. Ако трябва да го караш тоя кенеф на бензин си е баш премиум усещане. Парите за ремонти са като на вРС-а, дори има и по-скъпи неща, така че това с евтиното.... не е баш евтино. Айде, за премиум е ОК, ама то няма нищо премиум в тая кола... 

 

BFB сигурно е една идея по-добре, ама човека с 3к евра е далече от запазен такъв.

 

Б5 да си купиш през 2020 е безсмислено. В Б6 няма какво да се кара освен 4.2 бензин. Б7 е къде къде по-добре от към мотори. 

 

Варианта с ексеото е доста разумен, ако ше се извадят повече пари и се кара на предно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Какви са тези ревизии за 300лв на главата не знам. Преди седмица го минах това 20 клапана, 20 повдигача, 20водача,гумички,болтове,гарнитура и труд отидоха почти 1000лв като за частите съм ползвал доста добра отстъпка. Става въпрос за АVJ мотор. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ми айде да ревизирате на 2.8 главите, щото темата се обърна на плюене по тръца само.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, robobug said:

Понеже го срещам няколко пъти (разочарованието ти от твоя екземпляр) ще уточня, че 1.8т в Б6/Б7 е най-сложния и скъп вариант за поддръжка.

Уточни това изречение моля.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Предполагам визира ел. дросела, обтегача на веригата между валовете ама нека си каже.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, petrishki написа:

 Парите за ремонти са като на вРС-а, дори има и по-скъпи неща, така че това с евтиното.... не е баш евтино.

Дай сравнение на частите, моля. Щото нещо не съм съгласен. Сега, ако смяташ масло и филтри за ремонт е друго, но пак са горе-долу едни пари.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 9 минути, vladi написа:

Дай сравнение на частите, моля. Щото нещо не съм съгласен. Сега, ако смяташ масло и филтри за ремонт е друго, но пак са горе-долу едни пари.

Например съединител 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

На 1,8т е 360лв LuK( с лагера), на vRS e 520, същата марка, БЕЗ лагер-помпата, с нея комплекта е 615лв. Друг пример?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тампони на мотора. Също окачването, конкретно носачите. 

 

Случи ми се да търся предна с-лайн броня за Б7 преди няколко месеца. Цените почват от 600-700лв, втора употреба де, не нови...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Носачите са ясни, все пак окачването на шкодата е като на голф 5, ма нали сравнявахме моторите.....

Тампонитена мотора на шкодата са 150лв/бр по лемфьордер, на Б6 bfb са по 180.... мисля, че не е голяма разликата :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз за 3 години налях 6к-7к лв в тая кола. Взех я за 7.400 и накрая я продадох за 8.000, добре поне че има търсене.. Аа и оригинални 18-ки продадох за 700лв, че возията беше на талига.

 

Някви маркучи за антифриз ми се пукнаха на магистралата, репатрирах се. Рейката ми протече. Съединител с маховик. Тампони на мотор. Отваряне на главата щото губеше антифриз. Радиаторче на парното. Сума ти неща.

 

Явно съм направил лош избор при покупката, не знам. Или не ми е била по джоба.

 

За кола на предно е ОК мотора, за седан с куатро и екстри малее. За комби с хора и багаж, съвсем.

 

Пак казвам, в б7 може да е различно, но тука се търси две поколения по-стар, което според мен е безумна покупка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ти си взел неподдържана кола и оттам вадиш заключения за всички? Много умно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много отговори,но накрая ще набутате човека с някой дъргел ми се струва.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, Mustaka написа:

Ми айде да ревизирате на 2.8 главите, щото темата се обърна на плюене по тръца само.

 

Кой ревизира глави на ретро атмосферки батко... 

Скоро разкарах АДР на метан  на над 600 000км без да е отварян нито отгоре, нито отдолу. :hilezh:

 

Купуваш и караш. Ако не е наред - продаваш и взимаш следващата. Иначе да почваш с ремонт за 1000лв на кола която струва 2-3-4 хил е тъпо. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, petrishki said:

Тампони на мотора. Също окачването, конкретно носачите. 

 

Случи ми се да търся предна с-лайн броня за Б7 преди няколко месеца. Цените почват от 600-700лв, втора употреба де, не нови...

 

 

Добре, че не ти се е наложило да търсиш такава, за б4 ....

Аз не мога да разбера, какви безумия се обсъждат тук.

Сравняват се части със Шкоди, сеати ...

На времето беше същата работа и с 80-ките.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хора, човекът пита за конкретна кола на 130к км дали си струва. Вие му обяснявате колко струва да й прави основен ремонт на мотора или да направи 1,8т 300кс???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тази 20годишна кола е с единия крак в гроба. Естествено е да му се каже какви цени са ремонтите.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, tonko2.0T said:

Много отговори,но накрая ще набутате човека с някой дъргел ми се струва.

Споко, обикновено автора на темата спира да пише по някое време :hilezh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Автора на темата се е отказал да купува ауди вече.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tой си има едно и не виждам никакъв смисъл да даунгрейдва с асматика.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма никакъв, освен ако не иска да реставрира без ясен край дали накрая ще получи кола в движение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Чета,даже много внимателно,засега обаче спрях с търсенето,вчера 712 мъртви тук,просто живота е спрял.Да мине това и пак почвам. Нямам намерение да реставрирам стари кошници,искам кола,като тази,която карам😁.4 ключа и сервизна история,иначе даже не бих я погледнал.Всичките ми ремонти до сега са смяна на гумичките на помпата и един маркуч на турбото,защото тъпара ,който е сменял горивен филтър го беше монтирал толкова високо,че опрял маркуча.Другото -консумативи,ремъци,водни помпи,гуми,масло,филтри.Може би за това си търся Ауди,лоша дума не мога да кажа за марката.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 33 минути, lmihailov написа:

... искам кола,като тази,която карам😁.4 ключа и сервизна история,иначе даже не бих я погледнал.

 

Тая работа,с тоя бюджет и Ауди "ново" е нема да стане,още от сега да си знаеш.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.