ники 125кс. Публикувано 18 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2020 Колеги кажете как се разединяват двете части на кардана при висящия лагер?Лагера е заминал и трябва да го сменя. Имам висящ лагер, но как става номера с разделянето. Да не би да е като при външните карета на полуоските, дърпаш и онова пръстенче на шлиците се свива и излиза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 19 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2020 (Редактирано) Колега, как установи, че този лагер е заминал? Аз имам едно виене много прилича на лагер на главина, но така се чува, че не мога да определя дали ляв или десен. И в завои не се изменя силата. Имам чувството, че идва от средата на предницата. Не знам там още какви лагери има. Редактирано 19 Октомври 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 19 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2020 Аз имам впредвид тампона с лагера. Има едни вибрации, а не остана нещо дето да не съм подменил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kkristian Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 Здравейте,колеги. На колата ми сутрин и е много трудно да загрее , при ниски температури само. Падне ли навън под 10-11 градуса , както вече е в случея , а да не говоря за минусови температури . Достигам градуси от около 70-80 и продължава да държи високи обороти (примерно поддържа около 750 оборота по принцип , а дефакто стой почти на 1000 оборота) , а вътре вколата е баня. Сменил съм термостата с чисто нов преди може би няколко месеца. Това се случва само при студено време , при топло време почти след 20-30 сек. си падат оборотите и си работи нормално. Може и аз да си въобразявам,че е проблем. На диагностика излиза само - ЕГР , Ламбда сонда , свещ на 2-ри цилиндър и перката на климатика отпред (която съм поръчал нова и ще я сменя) . От тези изброените не мисля,че има проблем относно загряването,поне така си мисля. Може ли някой да каже от какво може да се случва това? Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 На 18.10.2020 г. at 19:56, ники 125кс. написа: как става номера с разделянето Има си болт вътре в карето на кардана, събираш го в същото положение, дори шлиц напред/назад и ще пропищиш. На 19.10.2020 г. at 12:27, Gangbango написа: от средата на предницата. Не знам там още какви лагери има Има скоростна кутия. Фрашкана е с лагери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 Niko, моят кардан е от този тип дето карето е вътре в кардана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 Развалцова се маншона и така се цепи кардана.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bOrNtObEwiLD Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 (Редактирано) Колеги, някой идея това вакумче от къде идва и за какво е? Днес забелязах, че е изкарано, а нищо не е спирано софтуерно или механично по колата. Визирам егр и вихровите клапи. Няма записани грешки по таблото и колата работи добре. А6 3.0 TDI Редактирано 20 Октомври 2020 от bOrNtObEwiLD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 Вихровите клапи не се управляват от вакуум. Огледай пътя от Вакуум помпата, който минава над мотора, някъде посредата седеше този тройник. Разпределя се към ЕГР, Охладителя му (ако не ме лъже паметта) и отива в клапани отпред пред дясната глава на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n0pain0gain Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 (Редактирано) Колеги, мога ли да сложа джнати с ET 56? Тъй като в интернет намирах инфромация че допустимите размери са от ЕТ 36 до 45, но не съм сигурен колко тази инфромация е вярна. Редактирано 20 Октомври 2020 от n0pain0gain Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 ако не ти закачат спирачните апарати и шенкелите - ще може, но защо ти е да слагаш джанти от А3? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 преди 5 минути, n0pain0gain написа: мога ли да сложа джнати с ET 56 мда, може, с фланци минимум 15 мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n0pain0gain Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 преди 2 минути, OvivO написа: ако не ти закачат спирачните апарати и шенкелите - ще може, но защо ти е да слагаш джанти от А3? Ми такива ми попаднаха на приемлива оферта. преди 1 минута, NIKO написа: мда, може, с фланци минимум 15 мм. Окей мерсаж, значи отпада като вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 Към тая мега оферта сложи и 100-200лв фланци болтове.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 преди 1 минута, n0pain0gain написа: значи отпада като вариант. и що, аз съм с точно такъв ЕТ и с 20 мм.-ви фланчета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n0pain0gain Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 преди 4 минути, NIKO написа: и що, аз съм с точно такъв ЕТ и с 20 мм.-ви фланчета. Ми някак си не ми се струва правилно, при положениет че хората са си направили джнати с такива и такива размери за според колата, ние правим некви шано схеми, зимаме джнати който не са подходящ размер, некви притурки глупости. Като цяло това са си само мой размишления... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 никакъв проблем, НАЙ-добрите са си ОМ джантите, с които е излязла от завода колата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 @n0pain0gain: отделно с фланци може и да имаш драми с вибрации, може и да нямаш но аз фланци 15 мм бих сложил на джанти 42 да кажем, за да стане ЕТ27 и да се изнесат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n0pain0gain Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 (Редактирано) Порпинцип имам джнати 16 инча които ползвам за зимни, като те са ЕТ45 и си се водят заводски, та с тях попринцип нямам никакъв проблем. И да това с вибраците също е така, позвнам човек който е с фланци и има вибрации особено на около 90 км/ч волана тресе адски силно. Като цяло не искам да си слагам фланции, просто не съм сигорен кой е допустимия размер за тази кола, за да знам какво да търся. Редактирано 20 Октомври 2020 от n0pain0gain Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 Те заради голямото ЕТ са на оферта :Д В олх е пълно с оригинални джанти с хубаво ЕТ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n0pain0gain Публикувано 20 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2020 (Редактирано) Преди 19 часа, pe6koo написа: Честно да ти кажа джанти от бг не бих си купил като знам кви пътища имаме. Редактирано 21 Октомври 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 21 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2020 Пълно е с калкулатори за джанти. Отделно да се избират джанти само спрямо ЕТ им е меко казано несериозно, но свят широк. Два модела джанти с ЕТ ХХ като едната е 8J а другата 9J ще рече, че тази която е по широка ще бъде изнесена с ~12мм навън спрямо по-тясната жанта и те така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eltan Публикувано 25 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2020 здр мисля да си разглобя предна дясна врата на ауди а6 4ф 2008 год защото скърца идеята е че неякое копче ще се счупи някои знаели от каде мога даси купя и какви са копчетата . Този комплект дали щеми върши работа https://tonex1.com/копки-щипки/щипки/копка-щипка-audi-кутия-160-броя?fbclid=IwAR2HbB1VMIq-2FqmmwfS79oxG7OZ7EFEmdv3yGnWgbpenFt4os8aCnQ5t8E Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2020 Ааааами ако е/са ключалка/панти, тогава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 25 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2020 (Редактирано) Здравейте, подарявам следните непотребни за мен неща, след продажбата на колата: - нов датчик за температура на антифриз (май става и за гориво) Metzger - нови 2бр дихтунги за пробката на картера - нов датчик за налягане на масло с номер 059919081G. Следните са отворени: - лак и боя LZ9Y - хидравлично масло, около 700, 800мл. Ако на някой биха му свършили работа с радост ще ги предоставя. Ако ли не, заминават към кофата. Пия коняк Плиска ХО Редактирано 25 Октомври 2020 от stanislav85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts