Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 13


TURBO_RS

Recommended Posts

Преди 2 часа, Vasil82 написа:

 

Благодаря!

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,5k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

https://ownersmanuals2.com/audi/a6-s6-2008-owners-manual-71917

Тук на 95 стр. са описани подглавниците, а на 197 стр. пише как да се нагласят. Това е 2008 и няма опция да се местят напред-назад. Явно нещо заради сигурността все пак. То и без това не е голяма далавера - ще си върна заводските май.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, chefoukr написа:

И аз така знам че за 2g последно 2017-2018

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
 

Което принципно говори, че и за нашите скоро всичко ще приключи. 😟

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Багажника при аванта може да се отвори аварийно отвътре. Преди да свалиш акумулатора заключваш всички врати оставяш само капака на багажника махаш си акумулатора и след като го пуснеш се заключва. След това като си заредил акумулатора отключваш шоф. врата провираш се през седалките и си отваряш багажника отвътре.

Само като идея
Защо не се върже акумулатора на клемите отпред и да се заключи колата и затвори капака.
После пак да се отключи шофьорската с ключа предния капак и връзва към клемите и отключва всичко.
Монтира акумулатора и е готов без да се гъне като червей.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Vasil82 написа:

оставяш само капака на багажника махаш си акумулатора и след като го пуснеш се заключва

Ако багажника е електрически се заключва,ама не се затваря напълно,защото при електрически багажник има едно придъпване накрая за дозатваряне от електрическия механизъм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, Vasil82 said:

@Galin това също е вариант само зависи как е спряна колата и дали позволява тази алтернатива

е то трябва да е в гараж плътно спряна до стената за да няма достъп ама тогава не ти трябва да я заключваш - нали е заключен гаража :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Което принципно говори, че и за нашите скоро всичко ще приключи. [emoji45]
Ъпдейтнах и бих казал този път че съм доволен.Във Варна излезе новия булевард Левски до сега го нямаше.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, появи ми се следната индикация Please stop and check brake fluid. Гледах, че нивото на щеката е в допустимите граници на обозначението. Спирачки има, не са отказали, предвид снеговалежите АБСа работи. Появява се и изчезва на моменти. Друго, което ме тревожи е, че сутринт, най-вече като са ниски температурите, се чува бучене откъм хидравликата или поне аз мисля, че идва от там тъй като при въртене на волана и в двете посоки звука се усилва. Някакви насоки? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 25 минути, Krischan написа:

 

 

Писах по-горе, че гледах нивото е в норма, извинявам се ако от написаното не става ясно, че съм го погледнал. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Papi123 Долей малко спирачна течност, заради студа се е свила и е под минимума. Дръж я винаги на максимум и няма да светва индикацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, 

Аз ли нещо не съм се ориентирал правилно или пропускам тука, но номера на помпата за хидравликата го няма? 
Сега в студените дни имам силно цвърчене както бях споменал преди няколко поста и искам да се подготвя с цена за евентуална смяна на помпа :Д.

Долната снимка е в раздела oil container and connection parts, hoses - Audi A6/Avant(A6) [2006 year], което беше в раздел front axle,steering.

 
 

Pump.thumb.jpg.237e228415ed78c96093469434dbbf20.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4F0145155B

И аз го имам това нещо при студен старт, но по всяко време на годината. Прегледай си все пак ролките или компресора на климатика.

За ролките да те подготвя предварително. Може да смениш само ролката, а не целия обтегач, НО ролката е специфична. Тя е за S6. Лагера е изнесен към единия край с около 1мм. И ако не се загледаш и сложиш обикновена ролка ще останеш неприятно изненадан. Аз лично вземам дифтунга ф16 и я изпилявам до ф17 и я натиквам преди ролката, като подложка. Те ролките са две на обтегача и паразитната, но това важи еднакво и за двете.

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно заключването на вратите. Освен врътките за детска защита, отстрани има още едни, които като ги завъртиш докато не дръпнеш дръжката отвътре, не можеш да отвориш отвън.

Изпратено от моят Mi Note 10 Lite с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси @Evgeni K..

И аз това намерих в последствие, но се чудих закво не го пише в онлайн ЕТКА-та.

149064308_483047769744620_9142161851939726577_n.jpg.011c92d5051f0f214eb115fdad6ac94b.jpg149100389_437744057675517_3082139030504162033_n.jpg.4bda6c23b534fd84dcf2ff39fce288ae.jpg

Като гледам по щеката течността изобщо не стига до минимума. Навътре се вижда нещо като мембрана и под нея май няма никой :Д.

Предполагам, че нивото трябва да е над мембраната и да докосва щеката както при маслото на двигателя ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То си пише, на едното ухо е мин/мах при 20 градуса, на другото при 80 мисля.

Аз я държа по средата между двете уши на студен мотор и няма звуци.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доливай, може и да спасиш положението, че помпата е над 500 камъка. Избери внимателно маслото, да отговаря. Пише го на капачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото.

@zdrash, и аз го виждам, че пише ама не съм при колата аз, а брат ми прати тия снимки и малко замазано е да видя детайлите :Д.

@Evgeni K. На капачката пише G002000и до колкото видях мога да сложа някво по-ново масло G004000 и по-конкретно G004000M2.

 

ЕДИТ: 

Предполагам, че ей това трябва да бъде добре https://www.autodoc.co.uk/vag/13562666 ?

Редактирано от marinnik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре е да се смени маслото и да се държи в граници между мин и макс. Аз го смених, но не знаех, че има и някакъв филтър - вграден в казанчето на хидравликата или след него, който също би било добре да се смени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...