Jump to content

3.0 TFSI vs TDI/BiTdi


Recommended Posts

По каталог ли сравни ве, бакшиш? Двата конкретни двигателя са толкова далече един от друг, бензина даваш газ и ускоряваш докато натискаш, коккото повече натискаш повече върви.

Битурбото, натискаш и първа чакаш лагавото хидро да преключи и после чакаша лага от турбината да навакса и точно спуулне и си стигнал 4000-те хиляди оборота и забива нос. Имаш едни 1000 оборота където върви. 

 няма по различни двигатели.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Благодаря ти за вниманието, но никъде не съм казал че са еднакви, единствено дадох цифри, съвсем ясно е че тфси-то върви много повече и то сток, и естествено като всеки бензинов автомобил се кара/усеща по различен начин.

 

Като за дизел, битди-то не е бавно.

Точно тая печка няма толкова чувствителен лаг както описваш,  турбините са две, автомата е 8 степенен, къде точно не му стигат обороти не знам... пак казвам като за дизел.

 

Link to comment
Share on other sites

Преди 2 часа, SpaceBuddha написа:

Здравейте,аз също съм се запътил към А6 3.0тфси 2012,но от известен сервиз ми казаха някакви 15000лв ремонт ако гори масло....Някой има ли запознат с това твърдение или?https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11594018938108504&slink=hifb1l Ето това е колата.Благодаря предварително.

 

Чакай ся тия диагнози по-телефона... вярно, че има мнoго редни случаи (или поне това е моето наблюдение от чуждестранните форуми) когато се налага отваряне на 3.0TFSI ама 15 бона за ремонт заеви ти ... какво точно ще му ремонтират ми е много чудно понеже ако блока е надран е кажи речи е за кофата понеже е алуминиев (освен ако нямат идея да му набиват ризи което нз дали е технически възможно). Би ли споделил кой е този известен сервиз с бързите диагнози ?

 

Харча на масло при 3.0TFSI в общия случай се лекува с последната ревизия на PCV клапана и евентуално ъпдейт на софта за мотора ако не е правен. Разбира се трябва да се налива истинска синтетика т.е. забравяме за "супер" дупер масовките Motul, Castrol, Total, та дори и Bardahl като цяло (който е реално Wolf) ... и те така.

Link to comment
Share on other sites

Преди 9 часа, soult@ker написа:

Трябва да се гледа, то не е проблем удара, а как е оправена. Трябва да се гледа. 

Искаш снимки от търга при всички случаи.

Вярно ли го мислиш това?Луда работа.Друго което ми прави впечатление,че бензина имал по евтино обслужване...и се почва с едни ЕВЕНТУАЛНИ проблеми :) Иначе по темата.А4-S4 и А6 са доста различни коли.Моя личен избор би бил добро S4.Без да се замислям,но това е моя избор.Като цяло карам 3,0 Би ТДИ в SQ5 365 коня 760NM  MTM и съм доста доволен.Колата е на близо 150 000 км. и няма никакви грижи.Предполагам в купето на А6 ще е подобна динамиката...Не е спортна кола,но не е и за подценяване(В случая 4.9 секунди до 100км. за кола 2 тона ...).Ще бие над 80% от колите по пътищата да не кажа и 90%.Същото се отнася и за S4 с 3.0 тфси компресор...Реши първо какъв клас кола искаш и после гледай моторите...

Преди 6 часа, soult@ker написа:

По каталог ли сравни ве, бакшиш? Двата конкретни двигателя са толкова далече един от друг, бензина даваш газ и ускоряваш докато натискаш, коккото повече натискаш повече върви.

Битурбото, натискаш и първа чакаш лагавото хидро да преключи и после чакаша лага от турбината да навакса и точно спуулне и си стигнал 4000-те хиляди оборота и забива нос. Имаш едни 1000 оборота където върви. 

 няма по различни двигатели.

Мале мале... Баси и бързото 3.0 тфси.Стига брат за смях ставаш...Поне споделяи истинските факти за двигателя,а не някви си 1000 оборота ей така във въздуха.Да те питам само.Има ли по добра кола-двигател от тази която ти имаш?Трагична е работата при теб да знаеш...

Edited by manchorov
Link to comment
Share on other sites

BiTDI-то с ремап на кутията става доста бързо. Има едно дето дава 3,5 до 100, което е доста добре за дезеЙ. Помогнах му да си ремапне кутията, но не го знам какъв хардуер е променял. Ама предполагам доста я е работил...

Иначе аз съм с 2 ръце за бенза, след като 10 г. бях кюмюрджия 😂😂. Тогава си мислех, че трябва да го чакам бензина да се развърта за да върви. Ама съм се бил объркАл...

Моята така съм я репамнал в момента, че имам предостатъчно торк на 1300-1400 оборота и никакъв лаг. За над 3к не говоря въобще. 

Бензина иска само 100 октана, но както каза Шпека, почнеш ли с ъпгрейдите няма спиране.

S4 B8 или 8.5 с ЗФ типтроник няма. Всичко е ДСГ.

Link to comment
Share on other sites

Амии не знам за колко бързо го мислите битди-то, но честно казано и в текущото S6 се усеща лаг. За съжаление.

Link to comment
Share on other sites

Не бих се изненадал ако ауди "убият" S дивизията, защото сериозно подяжда RS сегмента. Сложиха им дизели, утре незная какво друго ще измислят и накрая ще ударят хикса.

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, netizen said:

Амии не знам за колко бързо го мислите битди-то, но честно казано и в текущото S6 се усеща лаг. За съжаление.

Нормално, с турбо е. Но налягането което трябва да достигне турбо бензина е два пъти по- ниско от това на турбодизелите.

 

пс или под текущото С6 имаш предвид дизеловото с6 което е пак 3.0битрубо дизел?

Edited by soult@ker
Link to comment
Share on other sites

Да, текущото битди 350 коня. Във високите обороти върви мъжката, ама в ниските .... трагедия , нищо S няма там.

Link to comment
Share on other sites

On 10/25/2020 at 11:07 AM, zhelyazA6 said:

BiTDI-то с ремап на кутията става доста бързо. Има едно дето дава 3,5 до 100, което е доста добре за дезеЙ

 

Аз трудно мога да си представя за коя кола 3.5 до 100 няма да е "доста добре". Това си е класа на спортните коли.

Link to comment
Share on other sites

Кефи ме как хора, дето са нямали досег с битди говорят за това.

 

Иначе имам 326 версията 2018 седан а6, на светофарни гонки има мъчна първа скорост, но ако тръгваш на лънч, там положението е друго.

 

На две динота изкара близо 9% повече коне на колела от заводско дадените.

 

На лънч времена от 4.8-4.9 до 100 на сток са реални, без лънч около 5.2-5.3 до 100.

 

С ремап отива на 380 коня, 750-800 нм, като кутията държи до 1000нм.

 

Спирачките са малко кекави и е хубаво да се сменят.

Edited by Prophian
Link to comment
Share on other sites

Пробвал съм 3.0 ТФСИ в купето на А6 4Г и ми се стори тромав, но моторът беше сток. Вероятно след чипване, нещата се променят и ще е по-приятен за каране.

Link to comment
Share on other sites

На 26.10.2020 г. at 7:43, netizen написа:

Шпек, не си много забавен.

Но за сметка на това е прав...мислех аз да те нахоя, ама те на ...заголил го е пръв.:hilezh:

Кви високи обороти...4.500или 4750 в лютеницата.

И как го няма на ниските, това, че има лаг, не означава, че го няма, просто е гаден за каране. 

Link to comment
Share on other sites

Я сравнение с 80-90% от колите по пътищата е даже блестящ, ама тук нали е хиг ентри левъл пърсънс...та верно...кисело това грозде😆

Edited by janoar
Link to comment
Share on other sites

Ама разбира се, селскостопанска техника в S модел е върха !

То и Dacia Spring в сравнение с 80-90% от колите по пътищата е блестяща. Е и ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...