soult@ker Report post Posted October 23, 2020 По каталог ли сравни ве, бакшиш? Двата конкретни двигателя са толкова далече един от друг, бензина даваш газ и ускоряваш докато натискаш, коккото повече натискаш повече върви. Битурбото, натискаш и първа чакаш лагавото хидро да преключи и после чакаша лага от турбината да навакса и точно спуулне и си стигнал 4000-те хиляди оборота и забива нос. Имаш едни 1000 оборота където върви. няма по различни двигатели. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cokesucker Report post Posted October 23, 2020 Благодаря ти за вниманието, но никъде не съм казал че са еднакви, единствено дадох цифри, съвсем ясно е че тфси-то върви много повече и то сток, и естествено като всеки бензинов автомобил се кара/усеща по различен начин. Като за дизел, битди-то не е бавно. Точно тая печка няма толкова чувствителен лаг както описваш, турбините са две, автомата е 8 степенен, къде точно не му стигат обороти не знам... пак казвам като за дизел. Quote Share this post Link to post Share on other sites
P_PETKOV Report post Posted October 23, 2020 Преди 2 часа, SpaceBuddha написа: Здравейте,аз също съм се запътил към А6 3.0тфси 2012,но от известен сервиз ми казаха някакви 15000лв ремонт ако гори масло....Някой има ли запознат с това твърдение или?https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11594018938108504&slink=hifb1l Ето това е колата.Благодаря предварително. Чакай ся тия диагнози по-телефона... вярно, че има мнoго редни случаи (или поне това е моето наблюдение от чуждестранните форуми) когато се налага отваряне на 3.0TFSI ама 15 бона за ремонт заеви ти ... какво точно ще му ремонтират ми е много чудно понеже ако блока е надран е кажи речи е за кофата понеже е алуминиев (освен ако нямат идея да му набиват ризи което нз дали е технически възможно). Би ли споделил кой е този известен сервиз с бързите диагнози ? Харча на масло при 3.0TFSI в общия случай се лекува с последната ревизия на PCV клапана и евентуално ъпдейт на софта за мотора ако не е правен. Разбира се трябва да се налива истинска синтетика т.е. забравяме за "супер" дупер масовките Motul, Castrol, Total, та дори и Bardahl като цяло (който е реално Wolf) ... и те така. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pampo Report post Posted October 23, 2020 Тази черна А6ца е обсъждана и друг път някъде надолу из раздела. Quote Share this post Link to post Share on other sites
manchorov Report post Posted October 23, 2020 (edited) Преди 9 часа, soult@ker написа: Трябва да се гледа, то не е проблем удара, а как е оправена. Трябва да се гледа. Искаш снимки от търга при всички случаи. Вярно ли го мислиш това?Луда работа.Друго което ми прави впечатление,че бензина имал по евтино обслужване...и се почва с едни ЕВЕНТУАЛНИ проблеми Иначе по темата.А4-S4 и А6 са доста различни коли.Моя личен избор би бил добро S4.Без да се замислям,но това е моя избор.Като цяло карам 3,0 Би ТДИ в SQ5 365 коня 760NM MTM и съм доста доволен.Колата е на близо 150 000 км. и няма никакви грижи.Предполагам в купето на А6 ще е подобна динамиката...Не е спортна кола,но не е и за подценяване(В случая 4.9 секунди до 100км. за кола 2 тона ...).Ще бие над 80% от колите по пътищата да не кажа и 90%.Същото се отнася и за S4 с 3.0 тфси компресор...Реши първо какъв клас кола искаш и после гледай моторите... Преди 6 часа, soult@ker написа: По каталог ли сравни ве, бакшиш? Двата конкретни двигателя са толкова далече един от друг, бензина даваш газ и ускоряваш докато натискаш, коккото повече натискаш повече върви. Битурбото, натискаш и първа чакаш лагавото хидро да преключи и после чакаша лага от турбината да навакса и точно спуулне и си стигнал 4000-те хиляди оборота и забива нос. Имаш едни 1000 оборота където върви. няма по различни двигатели. Мале мале... Баси и бързото 3.0 тфси.Стига брат за смях ставаш...Поне споделяи истинските факти за двигателя,а не някви си 1000 оборота ей така във въздуха.Да те питам само.Има ли по добра кола-двигател от тази която ти имаш?Трагична е работата при теб да знаеш... Edited October 23, 2020 by manchorov Quote Share this post Link to post Share on other sites
soult@ker Report post Posted October 23, 2020 Ама ти си взел милионник ли? Затова ли толкова завиждаш за американките? Доста неща си намират обяснение в твоите постове. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zhelyazA6 Report post Posted October 25, 2020 BiTDI-то с ремап на кутията става доста бързо. Има едно дето дава 3,5 до 100, което е доста добре за дезеЙ. Помогнах му да си ремапне кутията, но не го знам какъв хардуер е променял. Ама предполагам доста я е работил... Иначе аз съм с 2 ръце за бенза, след като 10 г. бях кюмюрджия 😂😂. Тогава си мислех, че трябва да го чакам бензина да се развърта за да върви. Ама съм се бил объркАл... Моята така съм я репамнал в момента, че имам предостатъчно торк на 1300-1400 оборота и никакъв лаг. За над 3к не говоря въобще. Бензина иска само 100 октана, но както каза Шпека, почнеш ли с ъпгрейдите няма спиране. S4 B8 или 8.5 с ЗФ типтроник няма. Всичко е ДСГ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ц Е Ц О Report post Posted October 25, 2020 Мммммммм Каква забава имало тук........... ЪП Quote Share this post Link to post Share on other sites
cokesucker Report post Posted October 25, 2020 5 hours ago, zhelyazA6 said: S4 B8 или 8.5 с ЗФ типтроник няма. Всичко е ДСГ. Quattro-то с дсг ли е? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zhelyazA6 Report post Posted October 25, 2020 Да Quote Share this post Link to post Share on other sites
cokesucker Report post Posted October 25, 2020 Quote Share this post Link to post Share on other sites
netizen Report post Posted October 25, 2020 Амии не знам за колко бързо го мислите битди-то, но честно казано и в текущото S6 се усеща лаг. За съжаление. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zhelyazA6 Report post Posted October 25, 2020 Не бих се изненадал ако ауди "убият" S дивизията, защото сериозно подяжда RS сегмента. Сложиха им дизели, утре незная какво друго ще измислят и накрая ще ударят хикса. Quote Share this post Link to post Share on other sites
soult@ker Report post Posted October 25, 2020 (edited) 49 minutes ago, netizen said: Амии не знам за колко бързо го мислите битди-то, но честно казано и в текущото S6 се усеща лаг. За съжаление. Нормално, с турбо е. Но налягането което трябва да достигне турбо бензина е два пъти по- ниско от това на турбодизелите. пс или под текущото С6 имаш предвид дизеловото с6 което е пак 3.0битрубо дизел? Edited October 25, 2020 by soult@ker Quote Share this post Link to post Share on other sites
P_PETKOV Report post Posted October 25, 2020 За текущото S6 ще да иде реч, понеже то е първото на нафта. Quote Share this post Link to post Share on other sites
netizen Report post Posted October 25, 2020 Да, текущото битди 350 коня. Във високите обороти върви мъжката, ама в ниските .... трагедия , нищо S няма там. Quote Share this post Link to post Share on other sites
soult@ker Report post Posted October 25, 2020 Какви са високите обороти при дизел, 4000 или 5000? Quote Share this post Link to post Share on other sites
netizen Report post Posted October 26, 2020 Шпек, не си много забавен. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dacheff Report post Posted October 26, 2020 On 10/25/2020 at 11:07 AM, zhelyazA6 said: BiTDI-то с ремап на кутията става доста бързо. Има едно дето дава 3,5 до 100, което е доста добре за дезеЙ Аз трудно мога да си представя за коя кола 3.5 до 100 няма да е "доста добре". Това си е класа на спортните коли. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prophian Report post Posted October 26, 2020 (edited) Кефи ме как хора, дето са нямали досег с битди говорят за това. Иначе имам 326 версията 2018 седан а6, на светофарни гонки има мъчна първа скорост, но ако тръгваш на лънч, там положението е друго. На две динота изкара близо 9% повече коне на колела от заводско дадените. На лънч времена от 4.8-4.9 до 100 на сток са реални, без лънч около 5.2-5.3 до 100. С ремап отива на 380 коня, 750-800 нм, като кутията държи до 1000нм. Спирачките са малко кекави и е хубаво да се сменят. Edited October 26, 2020 by Prophian Quote Share this post Link to post Share on other sites
150hp Report post Posted October 28, 2020 Пробвал съм 3.0 ТФСИ в купето на А6 4Г и ми се стори тромав, но моторът беше сток. Вероятно след чипване, нещата се променят и ще е по-приятен за каране. Quote Share this post Link to post Share on other sites
janoar Report post Posted October 28, 2020 На 26.10.2020 г. at 7:43, netizen написа: Шпек, не си много забавен. Но за сметка на това е прав...мислех аз да те нахоя, ама те на ...заголил го е пръв. Кви високи обороти...4.500или 4750 в лютеницата. И как го няма на ниските, това, че има лаг, не означава, че го няма, просто е гаден за каране. Quote Share this post Link to post Share on other sites
netizen Report post Posted October 28, 2020 Е добре - гаден е за каране. Quote Share this post Link to post Share on other sites
janoar Report post Posted October 28, 2020 (edited) Я сравнение с 80-90% от колите по пътищата е даже блестящ, ама тук нали е хиг ентри левъл пърсънс...та верно...кисело това грозде😆 Edited October 28, 2020 by janoar Quote Share this post Link to post Share on other sites
netizen Report post Posted October 28, 2020 Ама разбира се, селскостопанска техника в S модел е върха ! То и Dacia Spring в сравнение с 80-90% от колите по пътищата е блестяща. Е и ? Quote Share this post Link to post Share on other sites