Recommended Posts

По каталог ли сравни ве, бакшиш? Двата конкретни двигателя са толкова далече един от друг, бензина даваш газ и ускоряваш докато натискаш, коккото повече натискаш повече върви.

Битурбото, натискаш и първа чакаш лагавото хидро да преключи и после чакаша лага от турбината да навакса и точно спуулне и си стигнал 4000-те хиляди оборота и забива нос. Имаш едни 1000 оборота където върви. 

 няма по различни двигатели.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря ти за вниманието, но никъде не съм казал че са еднакви, единствено дадох цифри, съвсем ясно е че тфси-то върви много повече и то сток, и естествено като всеки бензинов автомобил се кара/усеща по различен начин.

 

Като за дизел, битди-то не е бавно.

Точно тая печка няма толкова чувствителен лаг както описваш,  турбините са две, автомата е 8 степенен, къде точно не му стигат обороти не знам... пак казвам като за дизел.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, SpaceBuddha написа:

Здравейте,аз също съм се запътил към А6 3.0тфси 2012,но от известен сервиз ми казаха някакви 15000лв ремонт ако гори масло....Някой има ли запознат с това твърдение или?https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11594018938108504&slink=hifb1l Ето това е колата.Благодаря предварително.

 

Чакай ся тия диагнози по-телефона... вярно, че има мнoго редни случаи (или поне това е моето наблюдение от чуждестранните форуми) когато се налага отваряне на 3.0TFSI ама 15 бона за ремонт заеви ти ... какво точно ще му ремонтират ми е много чудно понеже ако блока е надран е кажи речи е за кофата понеже е алуминиев (освен ако нямат идея да му набиват ризи което нз дали е технически възможно). Би ли споделил кой е този известен сервиз с бързите диагнози ?

 

Харча на масло при 3.0TFSI в общия случай се лекува с последната ревизия на PCV клапана и евентуално ъпдейт на софта за мотора ако не е правен. Разбира се трябва да се налива истинска синтетика т.е. забравяме за "супер" дупер масовките Motul, Castrol, Total, та дори и Bardahl като цяло (който е реално Wolf) ... и те така.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тази черна А6ца е обсъждана и друг път някъде надолу из раздела.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 9 часа, soult@ker написа:

Трябва да се гледа, то не е проблем удара, а как е оправена. Трябва да се гледа. 

Искаш снимки от търга при всички случаи.

Вярно ли го мислиш това?Луда работа.Друго което ми прави впечатление,че бензина имал по евтино обслужване...и се почва с едни ЕВЕНТУАЛНИ проблеми :) Иначе по темата.А4-S4 и А6 са доста различни коли.Моя личен избор би бил добро S4.Без да се замислям,но това е моя избор.Като цяло карам 3,0 Би ТДИ в SQ5 365 коня 760NM  MTM и съм доста доволен.Колата е на близо 150 000 км. и няма никакви грижи.Предполагам в купето на А6 ще е подобна динамиката...Не е спортна кола,но не е и за подценяване(В случая 4.9 секунди до 100км. за кола 2 тона ...).Ще бие над 80% от колите по пътищата да не кажа и 90%.Същото се отнася и за S4 с 3.0 тфси компресор...Реши първо какъв клас кола искаш и после гледай моторите...

Преди 6 часа, soult@ker написа:

По каталог ли сравни ве, бакшиш? Двата конкретни двигателя са толкова далече един от друг, бензина даваш газ и ускоряваш докато натискаш, коккото повече натискаш повече върви.

Битурбото, натискаш и първа чакаш лагавото хидро да преключи и после чакаша лага от турбината да навакса и точно спуулне и си стигнал 4000-те хиляди оборота и забива нос. Имаш едни 1000 оборота където върви. 

 няма по различни двигатели.

Мале мале... Баси и бързото 3.0 тфси.Стига брат за смях ставаш...Поне споделяи истинските факти за двигателя,а не някви си 1000 оборота ей така във въздуха.Да те питам само.Има ли по добра кола-двигател от тази която ти имаш?Трагична е работата при теб да знаеш...

Edited by manchorov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ама ти си взел милионник ли? Затова ли толкова завиждаш за американките? Доста неща си намират обяснение в твоите постове.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BiTDI-то с ремап на кутията става доста бързо. Има едно дето дава 3,5 до 100, което е доста добре за дезеЙ. Помогнах му да си ремапне кутията, но не го знам какъв хардуер е променял. Ама предполагам доста я е работил...

Иначе аз съм с 2 ръце за бенза, след като 10 г. бях кюмюрджия 😂😂. Тогава си мислех, че трябва да го чакам бензина да се развърта за да върви. Ама съм се бил объркАл...

Моята така съм я репамнал в момента, че имам предостатъчно торк на 1300-1400 оборота и никакъв лаг. За над 3к не говоря въобще. 

Бензина иска само 100 октана, но както каза Шпека, почнеш ли с ъпгрейдите няма спиране.

S4 B8 или 8.5 с ЗФ типтроник няма. Всичко е ДСГ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, zhelyazA6 said:

 

S4 B8 или 8.5 с ЗФ типтроник няма. Всичко е ДСГ.

 

Quattro-то с дсг ли е?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Амии не знам за колко бързо го мислите битди-то, но честно казано и в текущото S6 се усеща лаг. За съжаление.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не бих се изненадал ако ауди "убият" S дивизията, защото сериозно подяжда RS сегмента. Сложиха им дизели, утре незная какво друго ще измислят и накрая ще ударят хикса.

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, netizen said:

Амии не знам за колко бързо го мислите битди-то, но честно казано и в текущото S6 се усеща лаг. За съжаление.

Нормално, с турбо е. Но налягането което трябва да достигне турбо бензина е два пъти по- ниско от това на турбодизелите.

 

пс или под текущото С6 имаш предвид дизеловото с6 което е пак 3.0битрубо дизел?

Edited by soult@ker

Share this post


Link to post
Share on other sites

За текущото S6 ще да иде реч, понеже то е първото на нафта. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, текущото битди 350 коня. Във високите обороти върви мъжката, ама в ниските .... трагедия , нищо S няма там.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/25/2020 at 11:07 AM, zhelyazA6 said:

BiTDI-то с ремап на кутията става доста бързо. Има едно дето дава 3,5 до 100, което е доста добре за дезеЙ

 

Аз трудно мога да си представя за коя кола 3.5 до 100 няма да е "доста добре". Това си е класа на спортните коли.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кефи ме как хора, дето са нямали досег с битди говорят за това.

 

Иначе имам 326 версията 2018 седан а6, на светофарни гонки има мъчна първа скорост, но ако тръгваш на лънч, там положението е друго.

 

На две динота изкара близо 9% повече коне на колела от заводско дадените.

 

На лънч времена от 4.8-4.9 до 100 на сток са реални, без лънч около 5.2-5.3 до 100.

 

С ремап отива на 380 коня, 750-800 нм, като кутията държи до 1000нм.

 

Спирачките са малко кекави и е хубаво да се сменят.

Edited by Prophian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пробвал съм 3.0 ТФСИ в купето на А6 4Г и ми се стори тромав, но моторът беше сток. Вероятно след чипване, нещата се променят и ще е по-приятен за каране.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 26.10.2020 г. at 7:43, netizen написа:

Шпек, не си много забавен.

Но за сметка на това е прав...мислех аз да те нахоя, ама те на ...заголил го е пръв.:hilezh:

Кви високи обороти...4.500или 4750 в лютеницата.

И как го няма на ниските, това, че има лаг, не означава, че го няма, просто е гаден за каране. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Я сравнение с 80-90% от колите по пътищата е даже блестящ, ама тук нали е хиг ентри левъл пърсънс...та верно...кисело това грозде😆

Edited by janoar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ама разбира се, селскостопанска техника в S модел е върха !

То и Dacia Spring в сравнение с 80-90% от колите по пътищата е блестяща. Е и ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.