anikvas Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 Здравейте! Сдобих се с този електромобил. Отварям темата за да споделяме впечатления от модела. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fifipaldi Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 Здрасти, чудесна идея, но според мен доста дълго време ще си ги споделяш сам впечатленията от модела :). Та кажи с 2 думи, как е? Link to comment Share on other sites More sharing options...
anikvas Posted February 21, 2021 Author Report Share Posted February 21, 2021 Здрасти. Пъврите ми впечатления са добри. Преди него съм имал инфинити фх50 и т-рок р(300к.с.). Достоен заместител на инфинитито е- качеството е даже по-добро според мен. За вървежа- супер е. Кара се като обикновена кола- няма някакви особености. Плюс е, че при кикдаун няма замисляне- нормално е като няма скоростна кутия. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anikvas Posted February 21, 2021 Author Report Share Posted February 21, 2021 Зареждам на трифазен ток в гаража си. 350км се правят спокойно. Зарядни станции има и мрежата се развива. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Бако Мецан Posted February 21, 2021 Report Share Posted February 21, 2021 Браво, честито! Засече ли за колко време зарежда батерията от полупразна? Link to comment Share on other sites More sharing options...
anikvas Posted February 21, 2021 Author Report Share Posted February 21, 2021 Зарежда с 10.2 kWh на домашно. От 42 до 80% за по-малко от 4 часа. Още не съм го пробвал на бързите зарядни станции. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VBI Posted February 22, 2021 Report Share Posted February 22, 2021 Супер, доста бързо се зарежда. Честито и много да те радва машината ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
A8Fahrer Posted February 22, 2021 Report Share Posted February 22, 2021 Поздравления! Хората които първи приемат новите технологии трябва да се поощряват за да има напредък! Сигурен съм, че колата супер. Интересено ми е какъв е реалният разход в БГ условия - чета статии за чужбина варира между 19 и 26 kWh/100 km. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evgeni K. Posted February 22, 2021 Report Share Posted February 22, 2021 Първо честито и от мен, със здраве да си я караш. С интерес ще следя темата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anikvas Posted February 23, 2021 Author Report Share Posted February 23, 2021 Благодаря за пожеланията. Разхода ми е 28 kWh/100 km средно. Не мога да разбера защо. С инфинитито правех към 10л. при данни от производителя 13л. Не карам агресивно. Допускам, че тука трябва да се кара по агресивно, за да се натиска по-често спирачка и така да се възползвам от зареждането при рекуперация. Ще тествам. Токът ми е от токи и съм на зелен план- дадоха ми и сертификат за произход на тока (от фотоволтаични централи в гр. Мъглиж и още някакво село). В този смисъл избягвам и обвинението, че макар и да карам на ток, го черпя от замърсяващи източници като ТЕЦ-овете например. Няма как да избегна замърсяването от производството на фотоволтаични системи и самият автомобил. Няма как. Колата е супер. Върви както я настъпиш. Странна е липсата на шум от двигателя (само по таблото можеш да разбереш, че си я запалил), изпускателната система и не чувстваш смяна на предавки поради липсата на скоростна кутия. Удобство е и предварителното подгряване на купето докато е свързана към мрежата- задавам и команда от приложението в телефона например половин час преди да потегля. Така не харчи ток за климатик поне в началото, когато е най-голям- за достигане на зададената температура. Проблемът за масовия потребител е все още високата цена на автомобила. Надявам се с годините да пада, за да могат повече хора да се възползват от този автомобил- разбира се като се съобразят с начина си на живот (дали минаваш по 200-300км/ден или водиш динамичен начин на живот свързан с дълги пътувания). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evgeni K. Posted February 23, 2021 Report Share Posted February 23, 2021 Бях карал една Хюндай кона. Не лошо, обаче топ екстра ми беше лопатки зад волана с които се сменя режима на рекуперация и усещането при по динамично каране, е все едно сваляш предавки. За мен поне беше много яко усещане и преминаване към електричка. Е-трона има ли го това? Имаш ли наблюдения за разлика в разхода в градски условия и извънградски? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CVT Posted February 23, 2021 Report Share Posted February 23, 2021 (edited) Един приятел ми беше дал един Фиат 500e да гo диагностирам, та гo карах и зареждах в продължение на седмица. Той "гореше" 13 kWh/100km при доста агресивно каране из София и околните планини, така че 28 kWh/100km при е-трона ми се вижда логично. Иначе е наистина голям кеф из града, особено на светофарите когато Аудитата и БМВ-етата около теб си мислят че това е обикновено Фиатче. 😄 Засичах също точно колко ток отива за заряд всяка вечер, защото нямам отделен електромер в гаража и исках да възстановя парите на етажната собственост. Забелязах че енергията която отива за заряд е около 30% повече от енергията която влиза в батерията. Та това Фиатче имаше само около 130 км градски пробег, но се зареждаше от почти празно до 100% за по-малко от 8 часа на еднофазен контакт. Струваше ми по 5 лева на заряд на нощна тарифа. Качвахме се и до хижа Алеко да видим какъв процент от енергията на качването ще се възстанови при слизането. Оказа се че е около 50%. Ако горе го бяхме натоварили с камъни преди да се спуснем, сигурно щеше да е повече. 😄 Edited February 23, 2021 by CVT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evgeni K. Posted February 23, 2021 Report Share Posted February 23, 2021 Админите, отделете на човека нов раздел. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrey86 Posted February 24, 2021 Report Share Posted February 24, 2021 Честито за колата и евала за смелостта да се сдобиеш с такава кола в тези дни. Предполагам, че ще стават все по масови, но към момента ми се струват доста голяма екзотика. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anikvas Posted February 25, 2021 Author Report Share Posted February 25, 2021 (edited) Здравейте. Има лопатки на волана за рекуперацията. Градско- 32. Извънградско- 26.2. При по агресивно каране е по-икономичен(лични наблюдения). За сфетофарите- имаш максимума мощтност веднага и не чакаш достигане на обороти. Настъпваш и отлита Доволен съм. Edited February 25, 2021 by anikvas Link to comment Share on other sites More sharing options...
manchorov Posted March 1, 2021 Report Share Posted March 1, 2021 Честито.Хубаво,че е с обикновените огледала.Доста хора се оплакват от тези с камерите... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evgeni K. Posted August 14, 2022 Report Share Posted August 14, 2022 Бах маа му, много голям разход имаш. Гледах, че наистина имат по- висок, от това което може да се очаква за тези кг., ама това 32 градско е мноооого. Принципно, при ел машините, градското има даже по-добър разход от извън града. Чак се чудя дали да ти кажа моето ниро как харчи Link to comment Share on other sites More sharing options...
Пламко Posted October 10, 2022 Report Share Posted October 10, 2022 От бая време следя да видя кога ще се появи "ел-раздела". Ето, че най-после се случи. Със здраве да я караш! Може да се направи и някаква по-обща тема, за да не цапаме тази на колегата. Но мисля, че е време да почнем да спамим усилено по темата 😁 Без да имам ел. автомобил за сега, от това което чета по темата, Ауди мисля, че са назад на този етап по отношение на пробега. Имам познат с e-tron и той потвърди също, че 350км е реалния пробег. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evgeni K. Posted October 26, 2022 Report Share Posted October 26, 2022 Странното в случая е, че градско му е повече разхода от извън. При EV е обратно. Градско е по-нисък разхода в км. Моята градско ми е около 10-11 кВтч. Е, не е 4х4 но все пак разликата е голяма. Извън ми е около 12-13, но при спазване на ограниченията. Забелязах, че колкото и агресивно да карам изнъградско (не магистрала) разхода е същия. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borislav15 Posted January 6, 2023 Report Share Posted January 6, 2023 (edited) Колега ще може ли твоят номер за да те питам нещо ? 0876457170 това е моят ако не е удобно може да ми пишеш в viber Edited January 9, 2023 by VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evgeni K. Posted February 8, 2023 Report Share Posted February 8, 2023 (edited) На 6.01.2023 г. at 23:12, Borislav15 написа: Мен ли питаш? Edited February 12, 2023 by VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@* Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAG - Fen Posted September 12, 2023 Report Share Posted September 12, 2023 Здравейте, ще помоля собственика след три години близо, какво му е мнението за автомобила, като поддръжка, здравина, и така нататък. Благодаря предварително! Link to comment Share on other sites More sharing options...
plamenkooo Posted November 9, 2023 Report Share Posted November 9, 2023 И мен по-скоро ме интересува. Освен първоначалната цена и каското. Какви други разходи си имал по самата кола ? Някакви ремонти, обслужвания и т.н. ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
koko_d Posted November 13, 2023 Report Share Posted November 13, 2023 Здравей колега, Имам е-трон 2019 от скоро и съм изключително доволен, мога да отоговря на повечето ти въпроси. Ако искаш може и телефон да ти дам да звъннеш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dochev93 Posted January 21, 2024 Report Share Posted January 21, 2024 Здравейте, Обмислям покупката на Audi e-tron 2021 г. на около 40 000 км и бих искал да науча повече за поддръжката на този модел, особено имайки предвид, че той е електрически автомобил. Бихте ли могли да споделите вашите опит и прозрения относно: 1. **Специфични аспекти на поддръжката**: Как се различава поддръжката на Audi e-tron в сравнение с традиционните автомобили с двигател с вътрешно горене? Какви са особеностите при грижата за батерията, електрическата система и другите специфични компоненти? 2. **Разходи**: Колко често трябва да се извършва поддръжка и какви са приблизителните разходи за нея? 3. **Надеждност и издръжливост**: Каква е общата надеждност на e-tron, особено след 40 000 км пробег? Има ли известни проблеми или предупредителни знаци, на които трябва да обръщам внимание? 4. **Сервиз и поддръжка**: Препоръчвате ли специализирани сервизи или обикновените сервизи са достатъчно компетентни за поддръжката на такъв модел? Благодаря ви предварително за споделения опит и съвети! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now